Η ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ-ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ

 

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων του Νηπιαγωγείου μας ,για την αγορά των παιχνιδιών , το ενδιαφέρον τους, την αμέριστη βοήθειά  τους ,που οδήγησε στην μετατροπή της αυλής από απρόσωπη, άγχρωμη, σε ένα χώρο ενδιαφέρον, χαρούμενο και δημιουργικό, για τους μικρούς μας μαθητές.

Ασφαλώς ευχαριστούμε και την κ. Σπανού Σπυριδούλα ,πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Άργους Μυκηνών, που μας έστρωσε με άμμο και γκαζόν τα δύο κομμάτια της αυλής μας αντίστοιχα.