Ανεβαίνω στον αριθμό 4

Κάνοντας επανάληψη σε όσα έχουμε πει τις προηγούμενες ημέρες για την ελιά παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια, πώς λένε το δέντρο που κάνει μήλα; μηλιά…αχλάδια; καρύδια; λεμόνια; κοκ.  Αντίστροφα, τι καρπούς κάνει η μηλιά; μήλα, η αχλαδιά; η λεμονιά; κοκ. Στη συνέχεια ζητήσαμε από τα παιδιά να αναγνωρίσουνε κάρτες με τους αριθμούς που έχουμε γνωρίσει και να κάνουνε ομάδες μεταξύ τους από τόσα παιδιά όσα δείχνει ο αριθμός. (2, 3) Το κάνανε σωστά, είναι περισσότεροι ή λιγότεροι; Μετά προχωρήσαμε στον επόμενο αριθμό, το 4. Τέσσερα δαχτυλάκια να μετρήσουμε και να δείξουμε, να το βρούμε στην κάμπια, να γίνουμε μια παρέα με 4 παιδάκια, να περπατήσει το δαχτυλάκι μας στον αριθμό 4 για να καταλάβουμε τη γραφή του.

 

inCollage 20211124 164212804

Και με αφορμή τη συζήτηση για τα δέντρα και τους καρπούς κάναμε ένα σχετικό φύλλο εργασίας.

inCollage 20211124 164452448

Στο ολοήμερο συνεχίσαμε την ενασχόληση με την ελιά.

inCollage 20211124 164628445

Ακολουθεί link για online puzzle για την ελιά.

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2ab421cd72b5

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=23f179cfa020

Κλείνουμε με ένα τραγουδάκι για την ελιά.