Κάνοντας επανάληψη σε όσα έχουμε πει τις προηγούμενες ημέρες για την ελιά παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια, πώς λένε το δέντρο που κάνει μήλα; μηλιά…αχλάδια; καρύδια; λεμόνια; κοκ. Αντίστροφα, τι καρπούς κάνει η μηλιά; μήλα, η αχλαδιά; η λεμονιά; κοκ. Στη συνέχεια ζητήσαμε από τα παιδιά να αναγνωρίσουνε κάρτες με τους αριθμούς που έχουμε γνωρίσει και να κάνουνε ομάδες μεταξύ τους από τόσα παιδιά όσα δείχνει ο αριθμός. (2, 3) Το κάνανε σωστά, είναι περισσότεροι ή λιγότεροι; Μετά προχωρήσαμε στον επόμενο αριθμό, το 4. Τέσσερα δαχτυλάκια να μετρήσουμε και να δείξουμε, να το βρούμε στην κάμπια, να γίνουμε μια παρέα με 4 παιδάκια, να περπατήσει το δαχτυλάκι μας στον αριθμό 4 για να καταλάβουμε τη γραφή του.
Και με αφορμή τη συζήτηση για τα δέντρα και τους καρπούς κάναμε ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
Στο ολοήμερο συνεχίσαμε την ενασχόληση με την ελιά.
Ακολουθεί link για online puzzle για την ελιά.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2ab421cd72b5
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=23f179cfa020
Κλείνουμε με ένα τραγουδάκι για την ελιά.


