Ξεκινήσαμε να περιγράφουμε στα παιδιά με απλά λόγια τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και την αντίδραση των φοιτητών ενώ παρακολουθήσαμε και το παρακάτω βίντεο.
Τονίσαμε περισσότερο τις συμπεριφορές που εκδηλώθηκαν (αρπαγή της εξουσίας με τη βία, το στρατό, περικοπές ελευθεριών, ελευθερία έκφρασης στο λόγο – προφορικό και γραπτό, στις μεγάλες συγκεντρώσεις, στην μετακίνηση σε νυχτερινές ώρες, στην υπόδειξη τι θα σκεφτείς, τι θα πείς, τι θα πιστεύεις διαφορετικά οδηγείσαι στη φυλακή ή σε εξορία) και αν όλα αυτά τα πράγματα που ακούνε τους φαίνονται όμορφα ή άσχημα. Πώς θα αισθάνονταν οι άνθρωποι που τα ζούσαν; Τι τους έλειπε; Γίναμε σαν τα παιδιά του Πολυτεχνείου και με ζήλο λέγαμε δυνατά τα συνθήματά τους, τα οποία ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας.
Αναφερθήκαμε και στα σύμβολα τη ειρήνης. Τα οποία είναι το λευκό περιστέρι, το κλαδί ελιάς , η σημαία της ειρήνης και το σήμα της νίκης με τα δάχτυλα.
Αποφασίσαμε να γεμίσουμε την τάξη μας με λευκά περιστεράκια και με υλικά λευκή τέμπερα και τις παλάμες μας αρχίσαμε την προσπάθεια. Αύριο θα ολοκληρωθούν.
Παράλληλα στην τάξη μας ήρθε ένας νέος φίλος, ο Άκης ο δεινοσαυράκης που θα μας βοηθάει να θυμόμαστε τα γραμματάκια με τα οποία ασχολούμαστε τη φετινή σχολική χρονιά.
Ακολουθούν links για online εκπαιδευτικά παιχνίδια που έχουν σχέση με το Πολυτεχνείο.
https://www.liveworksheets.com/at1353042ei
Κλείνουμε με ένα τραγουδάκι. Λίγο μελαγχολικό αλλά αληθινό.




