Σήμερα ασχοληθήκαμε με τον αριθμό 2. Παρατηρήσαμε πως γράφετε, μετρήσαμε δαχτυλάκια, τουβλάκια, χτυπήσαμε παλαμάκια και κάναμε πηδηματάκια. Αναζητήσαμε τον αριθμό στους πίνακες αναφοράς και στο ημερολόγιο της τάξης μας. Προσπαθήσαμε να το σχεδιάσουμε με μαρκαδόρους και πλαστελίνη και κάναμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Αφού ολοκληρώσαμε τα σχήματα, ώρα για παιχνίδι. Αναγνωρίσαμε ποιο σχήμα έχουν τα αντικείμενα στην τάξη μας και σε εικόνες. Διαλέξαμε το αγαπημένο μας σχήμα, μεταμορφώσαμε το σχήμα που μας ζητούσε η κυρία (έχει έναν κύκλο, σε τι θα μεταμορφωθεί; Σε μπάλα, σε πορτοκάλι, σε ήλιο…). Κινηθήκαμε στο χώρο σύμφωνα με τα σχήματα. (κύκλος = στροφή, τετράγωνο = πηδηματάκι, ορθογώνιο = καθόμαστε, τρίγωνο = χέρια ψηλά) και στο τέλος γυμνάσαμε τα δαχτυλάκια μας με την πλαστελίνη. Φτιάξαμε τα σχήματα και δημιούργησε ο καθένας τη δική του σχηματούπολη!
Ακολουθούν links για online φύλλα εργασίας για τον αριθμό 2.
https://www.liveworksheets.com/ai1373710zr
https://www.liveworksheets.com/vj1363804bz
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/Math/Numbers/Number_2_xk409114nn

