Τέλος η άνοιξη , Έρχεται καλοκαίρι…. Η άνοιξη τελειώνει και εμείς ολοκληρώσαμε την θεματική της άνοιξης. είναι τόσο όμορφα να βλέπεις να ανθίζει η φύση …. πάμε για καλοκαιράκι….