Με πολλή χαρά, ενθουσιασμό και καλοκαιρινή διάθεση ολοκληρώσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με τη γιορτή μας, «Το Θαλασσινό μας Πανηγύρι», μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη παιχνίδι, δημιουργία, συγκίνηση και όμορφες στιγμές για μικρούς και μεγάλους.
Η γιορτή μας ξεκίνησε με την απονομή των ενδεικτικών προόδου των μαθητών μας και την αποφοίτηση των παιδιών που ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους στο νηπιαγωγείο και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα πανιά τους για το επόμενο μεγάλο τους ταξίδι, στο Δημοτικό Σχολείο. Ευχόμαστε στους μικρούς μας αποφοίτους να συνεχίσουν να προχωρούν με αυτοπεποίθηση, χαμόγελο και αγάπη για μάθηση.
Στη συνέχεια, ο χώρος του σχολείου μεταμορφώθηκε σε ένα μικρό θαλασσινό πανηγύρι, όπου τα παιδιά και οι οικογένειές τους είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε τέσσερις διαφορετικούς σταθμούς δραστηριοτήτων και να συμμετάσχουν σε παιχνίδια και δράσεις εμπνευσμένες από το καλοκαίρι και τη θάλασσα.
Στον σταθμό των παιχνιδιών νερού, τα παιδιά διασκέδασαν πετώντας νερόμπαλες σε θαλασσινούς στόχους, ενώ δοκίμασαν τις δεξιότητές τους στο ψάρεμα θαλάσσιων ζώων από μια μικρή «θάλασσα» γεμάτη εκπλήξεις.
Στον σταθμό της ζωγραφικής, οι μικροί μας καλλιτέχνες περιηγήθηκαν στην έκθεση με έργα που δημιούργησαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και συμμετείχαν σε δημιουργικές δράσεις με θαλασσινό θέμα. Χρωμάτισαν εικόνες που συνέθεσαν ένα μεγάλο ομαδικό έργο και αποτύπωσαν με σφουγγάρια, χρώματα και τα χεράκια τους θαλασσινές μορφές πάνω σε έναν μεγάλο καμβά.
Ο σταθμός του Messy Play έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να εξερευνήσουν αισθητηριακά υλικά με θέμα τη θάλασσα, να πειραματιστούν, να δημιουργήσουν και να απολαύσουν το ελεύθερο παιχνίδι μέσα από μια πλούσια αισθητηριακή εμπειρία.
Φυσικά, δεν έλειψε το αγαπημένο face painting, που γέμισε τα πρόσωπα των παιδιών με πολύχρωμα ψαράκια, χταπόδια, κοχύλια και άλλες θαλασσινές δημιουργίες.
Στον σταθμό της μαγειρικής, μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν δροσιστικά φρούτα, χυμούς και καλοκαιρινές λιχουδιές που ταίριαζαν απόλυτα με το κλίμα της ημέρας.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της γιορτής λειτουργούσε ένας κοινός μπουφές με εδέσματα και κεράσματα που προσέφεραν οι οικογένειες των μαθητών μας. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και κηδεμόνες για τη συμβολή τους, τη συμμετοχή τους και τη διαρκή στήριξή τους στις δράσεις του σχολείου. Η συνεργασία και η παρουσία τους συνέβαλαν καθοριστικά στη δημιουργία μιας όμορφης και ζεστής γιορτινής ατμόσφαιρας
Η φετινή χρονιά ήταν γεμάτη εμπειρίες, μάθηση, δημιουργικότητα, συνεργασία και αμέτρητα χαμόγελα. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και κηδεμόνες για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη στήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Από τους μαθητές και το προσωπικό του 5ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Ευκαρπίας, ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι, γεμάτο ξεκούραση, παιχνίδι και όμορφες στιγμές.
Καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο! 🌞🌊🐚




















































































