Την Παρασκευή είχαμε επισκέπτες στο σχολείο μας! Είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε στην ανθισμένη αυλή μας την Δραμινή συγγραφέα και νηπιαγωγό πολλών παιδικών βιβλίων ,όπως α…..όπως…. , Πετάει, πετάει…το φθινόπωρο; κ.α, κυρία Σεβαστή Χατζησαββίδου. Σκοπός της επίσκεψης της συγγραφέως ήταν να μας παρουσιάσει το καινούργιο της βιβλίο με τίτλο «Πετάει, πετάει… το καλοκαίρι;»
Στο σχολείο μας καλέσαμε και το γειτονικό νηπιαγωγείο ώστε όλοι μαζί να απολαύσουμε την παρουσίαση του συγκεκριμένου βιβλίου αλλά και να χαρούμε την αυλή μας όλοι μαζί, παίζοντας και τρώγοντας υγιεινές φρουτοσαλάτες.
Τα παιδιά πήραν θέση κάτω από παχιά σκιά του δέντρου μας και το παραμύθι ξεκίνησε.
Η κα. Σεβαστή μας ταξίδεψε με την άκρως διαδραστική παρουσίαση της και στους τρεις καλοκαιρινούς μήνες . Μας αφηγήθηκε για θάλασσες, ταξίδια, βουτιές παγωτά, για βραδιές κάτω από τον έναστρο ουρανό.
Στις βαλίτσες της κουβαλούσε ακόμη και μουσικά όργανα που σου θύμιζαν το κύμα στην ακροθαλασσιά, το γλυκό καλοκαιρινό αεράκι αλλά και κοχύλια που έκλεινες τα μάτια σου και άκουγες τα κύματα. Τα παιδιά ενθουσιασμένα από την παρουσίαση, ζωγράφισαν κύματα και πλοία σε χαρτόνια όταν τους ζητήθηκε.
Μετά από αυτή τη μαγική παρουσίαση ένα είναι σίγουρο παιδιά και εκπαιδευτικοί …ανυπομονούν να έρθει το καλοκαίρι!
Κα. Σεβαστή σας ευχαριστούμε πολύ γι΄ αυτό το νοερό ταξίδι στο καλοκαίρι και καλοτάξιδο το καινούργιο σας βιβλίο!
΄Ενα μικρό δωράκι από εμάς να μας θυμάσαι!
ΠΕΤΑΕΙ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Ένα υπέροχο βιβλίο της συγγραφέας Σεβαστής Χατζησαββίδου, η οποία επισκέφθηκε το σχολείο μας τέλη Μαίου και μας παρουσίασε με ευφάνταστο τρόπο το παραμύθι εξελίσσοντας την ιστορία διαδραστικά. Χρησιμοποίησε μουσικά όργανα και οι ήρωες του παραμυθιού είχαν κατασκευαστεί με ανακυκλώσιμα υλικά, ενθουσιάζοντας τα παιδιά. Στο τέλος μοίρασε στα παιδιά υλικά ( χαρτόκουτα, κηρομπογιές ) και το κάθε παιδί έφτιαξε μια καλοκαιρινή κατασκευή που συνδεόταν με το παραμύθι.
στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για
τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!
Ψηφίστε τώρα την ταινία μικρού μήκους που δημιουργήσαμε με τους μαθητές και σε συνεργασία με μαθητές των σχολείων 1ο Προσοτσάνης και 1ο Καλλονής Λέσβου με στόχο να ενταχθεί το σχολείο μας, ως κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης της τοπικής μας κοινότητας και να ενταχτεί στο Δίκτυο Πρεσβευτώντων 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!
Την παραμονή της γιορτής της Αγίας Βαρβάρας που είναι πολιούχος της πόλης μας συνηθίζεται το έθιμο τα παιδιά να ρίχνουν στο νερό της, αυτοσχέδια καραβάκια με το κεράκι τους. Τα καραβάκια των ευχών, όπως λέγονται, σπρώχνονται για να πάνε προς το εκκλησάκι που πλέον μόνο τα θεμέλια του βρίσκονται στον βυθό της λίμνης.
Τα παιδιά λοιπόν φτιάξανε τα καραβάκια τους με υλικά της φύσης στο νηπιαγωγείο και με τους γονείς τους πήγαν να τα ρίξουν στη λίμνη . Εκεί διαπιστώσανε ότι η στάθμη του νερού είναι τόσο χαμηλή που τα θεμέλια της παλιάς εκκλησίας βγήκανε στην επιφάνεια .
Τι ακριβώς συνέβη στη λίμνη; Οι μαθητές διερευνούν το θέμα της χαμηλής στάθμης των νερών. Οι ειδικοί λένε πώς φταίει η έλλειψη βροχοπτώσεων. Και η ανομβρία οφείλετε στην κλιματική αλλαγή ! Με αφοημή όλα αυτά μας επισκέφτηκε η νεράιδα Νερένια που ζούσε σε εκείνο το ποταμάκι που ερχόταν από ψηλά! Μας μίλησε για τον παππού του ποταμού δηλαδη το σύννεφο και τη μητέρα του την μπόρα!
Από πού είσαι, ποταμάκι;
– Από εκείνο το βουνό.
– Πώς τον λέγαν τον παππού
σου;
– Σύννεφο στον ουρανό.
– Ποια ‘ναι η μάνα σου;
– Η μπόρα.
– Πώς κατέβηκες στη χώρα;
– Τα χωράφια να ποτίσω και
τους μύλους να γυρίσω.
– Στάσου να σε ιδούμε λίγο,
ποταμάκι μου καλό.
– Βιάζομαι πολύ να φύγω, ν’
ανταμώσω το γιαλό.
Ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου, που ονομάζεται «το ποταμάκι».
Το δραματοποιήσαμε
Μαζί με τη Νερένια εξερευνήσαμε τον κύκλο του νερού, την χρησιμότητά του, τους κινδύνους που το απειλούν, τους τρόπους αντιμετώπισης των κινδύνων αυτών. Δημιουργήσαμε με όσα είπαμε έναν εννοιολογικό χάρτη.
Κάναμε πειράματα με το νερό: Οι μαθητές μελετούν τα υλικά του πειράματος , κάνουν υποθέσεις για το τι μπορεί να συμβεί, εκτελούν το πείραμα, παρατηρούν, βγάζουν συμπεράσματα!
Με το βρασμό του νερού γίνεται ατμός, ο οποίος ανεβαίνει προς τα επάνω. Όταν συναντήσει κάτι κρύο, στην συγκεκριμένη περίπτωση το πιάτο, γίνεται υγρό και με τη μορφή σταγόνας πέφτει πάλι προς τα κάτω .
Τοποθετήσαμε κίτρινο και μπλέ χρώμα στα 2 ποτήρια και τα συνδέσαμε με χαρτί κουζίνας με ένα ποτήρι στο κέντρο. Μετά από μερικές ώρες τα παιδιά παρατήρησαν ότι χρωματισμένο νερό μεταφέρθηκε στο κεντρικό ποτήρι όπου έγινε η μίξη και δημιουργήθηκε το πράσινο χρώμα.
Χρωματίσανε με μαρκαδόρους κομάτια από χαρτοπετσέτες, τα πιάσανε σαν λουλούδια με σύρμα πίπας και τα τοποθετήσαμε σε ενα ποτήρι με νερό. Μετά από μερικές ώρες το νερό δια μέσου του σύρματος έφτασε στα χαρτιά.
Τοποθετήσαμε σε ένα ταψί μπλε νερό και ανάψαμε ένα ρεσώ . Στη συνέχεια σκεπάσαμε το ρεσώ με ένα ποτήρι και τα παιδιά παρατήρησαν ότι το κεράκι μετά από λίγο καθώς έσβησε ανέβηκε η στάθμη του νερού μέσα στο ποτήρι.
Αυτό δε μας πέτυχε πολύ στη φωτογραφία , όμως τα παιδιά παρατήρησαν ότι σε παγάκια η ρίψη παγωμένου νερού δημιουργεί ένα βουνό από πάγο!
Σε ένα βάζο με νερό τοποθετήσαμε αφρό ξυρίσματος και από επάνω στάξαμε χρώμα ζαχαροπλαστικής και παρατηρήσαμε το “σύννεφο” να βρέχει.
Μέσα σε ένα βάζο τοποθετήσαμε πρώτα χρώμα μετά νερό και λαδάκι και στη συνέχεια τοποθετήσαμε ταμπλέτες που αναβράζουν και δημιουργήσαμε έναν ανεμοστρόβιλο
Γέμισε το ποτήρι μέχρι το χείλος . Τοποθετήθηκε ένα χαρτί. Αναποδογύρισε το ποτήρι με την παλάμη του χεριού και απομακρύνθηκε η παλάμη σιγά σιγά. Το νερό παρέμεινε στο ποτήρι μαζί με το χαρτί.
Τα βελάκια στο χαρτί δείχνουν προς την ίδια μεριά . Αν όμως βάλουμε ένα ποτήρι με νερό ανάμεσα τους τα βελάκια δείχνουν από την αντίθετη μεριά
Φυσάμε με καλαμάκι μέσα στο νερό και δημιουργούμε μπουρμπουλήθρες
Παρέα με τη Νερένια αποτυπώσαμε το κύκλο σε ένα πιάτο με τα 4 στάδια βροχόπτωση -Εξαέρωση- Συμπύκνωση – Συγκέντρωση
Βάλαμε την Bee Bot να ακολουθήσει τη διαδρομή του νερού από τα ίδια στάδια!
Αναφερθήκαμε στις καταστάσεις της ύλης ΥΓΡΟ -ΣΤΕΡΑΙΟ- ΑΕΡΙΟ
Παίξαμε παιχνίδια
Δημιουργήσαμε ταινία και συμπληρώσαμε με animation με την τεχνική stop motion animation . Συνεργαστήκαμε για την ταινία με το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης, και το 1ο Νηπιαγωγείο Καλλονής Λέσβου . Τίτλος της ταινία
“Υδάτινη κλωστή δεμένη σ΄ένα… κλίμα τυλιγμένη» και πραγματεύεται τη λειψυδρία ως αποτέλεσμα της κλιματικής αλλαγής.
Οι μαθητές κάνουν γνωστή την ιστορία της λίμνης που έπεσε η στάθμη του νερού της λόγω της κλιματικής αλλαγής.
Παράλληλα προσπαθούν να βρουν λύση στο σημαντικό πρόβλημα.
Μετά από την ενασχόλησή με τα θέμα του νερού έχουν καταλήξει στα εξής συμπεράσματα:
“Το νερό είναι πολύτιμο αγαθό για την ύπαρξη ζωής των ανθρώπων , των ζώων , των φυτών , του πλανήτη !
Πρέπει λοιπόν να αναλάβουμε δράση !
Δημιουργούν τον ΟΙΚΟΚΩΔΙΚΑ: Φ.Α.Φ.Ε ” Φυτεύω-Ανακυκλώνω -Φροντίζω -Εξοικονομώ”
Μια μέρα βροχής τα παιδιά παρατηρούν τη βροχή που πέφτει στην αυλή , στο δρόμο και χάνεται. Στη διάρκεια του διαλείμματος παίζουν με τα νερά της και παρατηρούν την πίεση του νερού που τρέχει από το λούκι. Μαζεύουν νερό με τα παιχνίδια τους και μετά από συζήτηση στην ολομέλεια καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το νερό αυτό για πότισμα του κήπου. Αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια μικρογραφία της ιδέας τους.
Φτιάχνουν μια μακέτα το σχολείο με τη σκεπή και το λούκι .Με καλαμάκι για σωλήνα που το συνδέουν με ένα μεγάλο βαρέλι . Από εκεί παίρνοντας την ιδέα από ένα βαρελάκι με βρυσάκι που έχουν στην κουζίνα τους καταλήγουν ότι πρέπει να τοποθετηθεί βρύση στο βαρέλι στο κάτω μέρος για να μπορεί όποτε ανοίγει η βρύση να δίνει νερό και ένα λάστιχο που να το φέρνει μέσα στον κήπο.
Ωραία θα ήταν η ιδέα μας να γίνει υλοποιήσιμη. Ετοιμάζουμε ένα γράμμα προς το δήμο.
Το σχολείο μας έχει σκεπή . Έχει λούκια που χρειάζονται καθάρισμα και θα χρειαστεί ένα μεγάλο βαρέλι που θα συγκεντρώνει το νερό . Έναν συλλέκτη βροχής και μια βρύση που θα συνδεθεί με το λάστιχο που θα φτάνει στο σχολικό μας κήπο.
Μια σκακιέρα ήρθε στο σχολείο και έγιναν οι τάξεις πεδία δράσης με Βασιλιάδες, Βασίλισσες και Πύργους ! Με Φρουρούς σε Άλογα και Στρατιωτάκια! Τα θέματα συζήτησης μονοπώλησαν οι κινήσεις των πιονιών ! Μπροστά βαδίζουν τα στρατιωτάκια . Σε Γ πηδάνε τα άλογα ! Όλες τις κινήσεις ο Βασιλιάς ναι αλλά η Βασίλισσα και όλες και πολλά βήματα!
Τα πιόνια της σκακιέρας έγιναν αφορμή για να δημιουργηθεί ένα παραμύθι ! Τα παιδιά ξεκίνησαν με το “Μια φορά και έναν καιρό….” Οι ήρωες φυσικά ήταν πιόνια της σκακιέρας. Ως τόπος προσδιορίστηκε το παλάτι με τους πύργους του και η ανατροπή ήταν η απαγωγή της Βασίλισσας ! Κάθε μαθητής συμπλήρωνε την ιστορία με μια φράση βάζοντας το προσωπικό του στοιχείο. Άλλος περιέγραφε μια αστεία σκηνή όπως ο Βασιλιάς που τρέχει με τις πιτζάμες , άλλος έβαζε το ρομαντικό στοιχείο, όπως το ερωτευμένο ζευγάρι , ή το πολεμικό η πρόθεση να κάνουν πόλεμο με το Μαύρο Βασίλειο .Στο τέλος έδωσαν μια αίσια έκβαση στο παραμύθι και μια αστεία συνάμα ! Όταν το παραμύθι ολοκληρώθηκε και φάνηκε να το διασκεδάζουν πολύ, σκεφτήκαμε να ζητήσουμε από την τεχνητή νοημοσύνη να μας δώσει τις εικόνες για να το κάνουμε βιβλίο! Η ιδέα άρεσε αν και δεν ήταν τόσο εύκολο. Έπρεπε να προσέχουμε πολύ στη διατύπωση της ερώτησης για να μας δώσει αυτό που θέλαμε . Επιπλέον το Ghat GPT μας έδινε μόνο 3 εικόνες την ημέρα , οπότε μας πήρε κάποιες μέρες να το ολοκληρώσουμε . Υπήρχαν δυσκολίες και στο περιεχόμενο της εικόνας για τη σκηνή της απαγωγής της Βασίλισσας .
Το αποτέλεσμα όμως άφησε τους μαθητές ικανοποιημένους!
Φτιάξαμε μια σκακιέρα και κάναμε τις φιγούρες σε καπάκια που μαζεύουμε για ανακύκλωση !
Βάλαμε τα παιδιά να σκεφτούν να φανταστούν αν θα θέλαν να συμπληρώσουν στην σκακιέρα ένα πιόνι πώς θα ήταν και ποια κίνηση θα έκανε ; Παροτρύναμε τα παιδιά να σκεφτούν απίθανους ήρωες και οι ιδέες ήταν εκπληκτικές! Τα παιδιά φυσικά τις αποτύπωσαν σε χαρτί! Όχι μόνο ζωγράφισαν τις ιδέες τους αλλά τις έδιναν και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ! Ήρωας με νερουλένιο σώμα που γίνεται ότι σχήμα θέλει, δράκοι που άλλοι βγάζουν φλόγες από το στόμα , άλλοι πέτρες , αλλά κεραυνούς από την ουρά !
Δεν ξέραμε ποια να διαλέξουμε ! Αποφασίσαμε να το αφήσουμε στην τύχη! Γυρίσαμε τις δημιουργίες ανάποδα και τα παιδιά τράβηξαν στην τύχη 3 εικόνες !
Η μία ήταν ένα καράβι με πόδια που πλέει και στη θάλασσα και στην ξηρά! Μια κοπέλα που κρατάει λουλούδια και ένα λιοντάρι που πετάει φλεγόμενα βέλη από την ουρά του !
Πώς λοιπόν να κάνουμε ένα συνδυασμό αυτών των χαρακτηριστικών ; Τώρα τα παιδιά ξέρουν ότι μπορούν να ζητήσουν τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης ! Συμφωνήσαμε λοιπόν να διατυπώσουμε το παρακάτω αίτημα:
Θέλουμε την εικόνα ενός ήρωα για πιόνι σε σκακιέρα και να έχει τα εξής χαρακτηριστικά ! Να είναι καράβι και λουλούδι και να πετάει φλεγόμενα βέλη ! Οι ιδέες πάλι πολλές :
Καταλήξαμε δημοκρατικά πλέον σε αυτό και αποφασίσαμε να το δημιουργήσουμε με ανακυκλώσιμα υλικά !
Ξεκινήσαμε να δημιουργούμε τη βάση με χαρτόνια και ρολά από χαρτιά κουζίνας ! Τα συνδέσαμε με χαρτοταινία.
Άδειες αυγοθήκες τις κόψαμε κομμάτια μικρά και τα βάλαμε σε μια λεκάνη να μουλιάσουν στο νερό! Τα περάσαμε σε μπλέντερ ο πολτός πέρασε από σίτα και τούλι για να φύγει το πολύ νερό .Ότι έμεινε ανακατεύτηκε με ατλακόλα και δημιουργήθηκε μια μάζα σαν πλαστελίνη . Τα παιδιά με το υλικό αυτό έντυσαν τη βάση και περίμεναν να στεγνώσει βήμα , βήμα , μέρα τη μέρα!
Στη συνέχεια αφέθηκε στα μαγικά τους χεράκια για να το χρωματίσουν ! Ποιος είπε ότι η σκακιέρα μπορεί να έχει μόνο ασπρόμαυρα πιόνια ; Ποιος μπορεί να βάλει όρια στη φαντασία των παιδιών;
Το φτιάξαμε και σας το παρουσιάζουμε ένα φανταστικό πιόνι που είναι καράβι σε σχήμα λουλουδιού με φλόγες που μπορεί να κάνει όλες τις κινήσεις σαν τη βασίλισσα αλλά να βγάζει από το παιχνίδι με μια κίνηση όλα τα πιόνια που βρίσκονται σε απόσταση ενός τετραγώνου . Και μπροστά και πίσω και δεξιά και αριστερά και διαγώνια !
Με το έργο αυτό το νηπιαγωγείο μας δηλώνει συμμετοχή στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό : “Σκακιστικές Δημιουργίες με στίχους και χρώματα”
Ξεκινώντας τους εορτασμούς για την ημέρα παιδικού βιβλίου στις 2 Απριλίου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο νηπιαγωγείο μας τη συγγραφέα του βιβλίου , η τυχερή μου μέρα, Χρυσούλα Καρολίδου !
Η συγγραφέας ήρθε παρέα με τη μπλε βαλίτσα της και μας διάβασε το βιβλίο της . Παράλληλα μας εξήγησε πόσο σημαντικό είναι να υπενθυμίζουμε που και που στους μεγάλους να αφήνουν τα κινητά και τα τάμπλετ και να περνάνε περισσότερο χρόνο με εμάς τα παιδιά , μακριά από οθόνες !
Αλλά θύμισε και στα ίδια τα παιδιά πως αξίζει περισσότερο μια βόλτα στην παιδική χαρά και το παιχνίδι με φίλους από το παιχνίδι σε μια οθόνη .
Η βαλίτσα της συγγραφέως έκρυβε και παιχνίδια , ένα παιχνίδι μνήμης με στοιχεία από τις σελίδες του βιβλίου. Στη συνέχεια , μας επεφύλασσε και μια έκπληξη , φτιάξαμε μαζί της ακολουθώντας τις οδηγίες της ένα σελιδοδείκτη για να μας συντροφεύει στα επόμενα βιβλία που θα διαβάσουμε με τους γονείς!
Τα παιδιά της έδωσαν μια μεγάλη ζέστη αγκαλιά και την ευχαρίστησαν δίνοντας της ένα χειροποίητο γούρι ενθύμιο από το σχολείο μας !
Την Παρασκευή 21 Μαρτίου το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στα χελιδονίσματα που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.
Οι μαθητές δημιούργησαν με τα μικρά τους χεράκια χελιδόνια με χαρτί, κόλλα και ψαλίδι!
Ενώ εργάστηκαν ομαδικά και φτιάξανε χελιδονάκια με την τεχνική του τυπώματος
και παπαρούνες με το χρωματισμό φίλτρων.
Με τη συνοδία γονέων περπάτησαν μέχρι την κεντρική πλατεία όπου συγκεντρώθηκαν περισσότερα σχολεία της πόλης και παρουσίασαν το τραγούδι των χελιδονισμάτων που έμαθαν! Κατά την επιστροφή κρατώντας τα χελιδόνια στα χέρια συνέχισαν να τραγουδάνε τα Ανοιξιάτικα κάλαντα ενώ έγινε μια στάση στο 196 Coffee Roasters όπου τα παιδιά δέχτηκαν κέρασμα χυμό.
Τα χελιδονίσματα είναι παραδοσιακά τραγούδια που τα τραγουδάμε στις 21 Μαρτίου που είναι ημέρα Εαρινής Ισημερίας ! Τα παιδιά φτιάχνουν ομοιώματα χελιδονιών που τα στολίζουν με Μαρτάκια ( κόκκινη σε άσπρη κλωστή τυλιγμένη) και με λουλούδια. Γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι και τραγουδάνε :
Χελιδονάκι πέταξε ,
βρήκε πύργοή κήπο και έκατσε
και γλυκοκαλάηδησε
Μάρτη Μάρτη μου καλέ!
Μάρτη Μάρτη μου καλέ,
και Απρίλη θαυμαστέ ή βροχερέ
τα πουλάκια αυγά γεννούν
και αρχινούν να τα κλωσούν
Την χελιδόνα που έχει και κουδουνάκια στο λαιμό της την στριφογυρίζουν με τα χεράκια τους για να ξυπνήσουν την Άνοιξη και για να καλωσορίσουμε την έλευση των χελιδονιών, τα οποία αποτελούν σύμβολα της ανανέωσης και της αναγέννησης της φύσης!
Στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας που προάγει το σχολείο μας και την επικείμενη παγκόσμια ημέρα συνδρόμου Down στις 21 Μαρτίου, είχαμε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο χώρο μας το συγγραφέα αλλά και τον ήρωα του βιβλίου ‘Ο χαρτοπόλεμος ‘.
Συγκεκριμένα μας επισκέφθηκαν ο κ. Νίκος Τογγιαλιδης συγγραφέας του βιβλίου μαζί με τον χαμογελαστό αδερφό του και ήρωα της ιστορίας , Αργύρη .
Τα παιδιά τους υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό και πήραν μέρος σε μια άκρως διαδραστική αφήγηση του συγκεκριμένου βιβλίου .
Επιπλέον , είχαν τη δυνατότητα να τους απευθύνουν τις ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει.Τέλος , ο κ. Τογγιαλιδης υπέγραψε το αντίτυπο του βιβλίου που έχουμε στο σχολείο μας και βγήκαμε πολλές πολλές φωτογραφίες !
Ένα όμορφο κυριακάτικο πρωινό μαζευτήκαμε γονείς και εκπαιδευτικοί στο χώρο του σχολείου για να ομορφύνουμε ακόμη περισσότερο την αυλή μας! Στόχος ήταν η πλευρά του σχολείου μας επί της οδού Φιδίου να μεταμορφωθεί. Πιάσαμε λοιπόν πινέλα και μπογιές, διαλέξαμε το σχέδιο και η δουλειά ξεκίνησε.
Το ομαδικό πνεύμα και η συνεργασία πάντα έχουν καλύτερο αποτέλεσμα. ΄Έτσι λοιπόν, άλλος ζωγράφισε τα λουλούδια, άλλος έφτιαξε τα σύννεφα, άλλος τις πασχαλίτσες. Με έμπνευση το Ποίημα του Σ. Ποταμίτη που έγινε σύνθημα διασποράς σπόρων αλληλεγγύης, σύνδεσης, ομορφιάς, συνεργασίας, αγάπης , αλληλοβοήθειας και σεβασμού μπήκε η φράση «Σπείρε αγάπη και ας μη θερίσεις. Έτσι για να μοσχοβολάει ο τόπος» μια ιδέα που διέδωσε ο εκπαιδευτικός κ. Μάζαρης.
Ας είναι λοιπόν το σχολείο μας, χώρος όπου θα ανθίσουν τα παιδιά σαν λουλούδια, βάζοντας όλοι μαζί, γονείς και εκπαιδευτικοί, τους σπόρους της αγάπης, της ενσυναίσθησης, της αλληλοβοήθειας.
Φέτος ο εκπαιδευτικός Μάριος Μάζαρης πήρε την πρωτοβουλία να οργανώσει μια νέα Πανελλήνια Δράση με τίτλο ΄΄ Σπείρε Αγάπη ΄΄ Το σχέδιο της δράσης ήταν μαζί με τους μαθητές , να ζωγραφίσουμε σε έναν τοίχο του σχολείου μας με έμπνευση τον στίχο : Σπείρε αγάπη και ας μη θερίσεις , έτσι για να μοσχοβολήσει ο τόπος… γιατί αυτό κάνουμε οι εκπαιδευτικοί ή έστω προσπαθούμε.
Έτσι και εμείς με την σειρά μας μαζευτήκαμε εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά ομορφαίνοντας τον αύλειο χώρο του σχολείου μας και ΄΄ Σπείραμε αγάπη΄΄.
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ημέρα συνεργασίας την Κυριακή 16 Μαρτίου! Γονείς με μαθητές γέμισαν την αυλή του σχολείου!
Εργάστηκαν με πολύ κέφι και μεράκι!
Εργασίες που πραγματοποιήθηκαν:
Καθαρίστηκε ο σχολικός μας κήπος
Περάστηκαν με βερνίκι εμποτισμού τα παρτέρια μας
Τοποθετήθηκε η εξωτερική κουζίνα μας
Βάφτηκε το ξύλινο δεντρόσπιτο
Βάφτηκε το επίπεδο γύρω από το κτήριο του σχολείου
Καθαρίστηκαν οι αρμοί σε όλο το ελαστικό δάπεδο
Καθαρίστηκαν και στοκαρίστηκαν οι βλάβες στην ξύλινη επιφάνεια του κτηρίου
Τρίφτηκε και βάφτηκε η επάνω επιφάνεια της περίφραξης όλης της αυλής
Ξεκίνησε η ζωγραφιά για τη δράση “Σπείρε αγάπη…”
Οι φωτογραφίες ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ λένε πολλά!
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς , τα παιδιά μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας ! Μέχρι και ο ήλιος ζήλεψε και βγήκε να έρθει στην παρέα μας! Η μέρα συνεργασίας έκλεισε με μεγάλη επιτυχία! Μαζί γονείς εκπαιδευτικοί και παιδιά είμαστε αυτοί που κάνουμε το νηπιαγωγείο μια ζεστή αγκαλιά!!!
Κυριακή 16 Μαρτίου 2025 την ορίζουμε , ημέρα συνεργασίας σχολείου με γονείς! Είναι μια ευκαιρία βρεθούμε με τους γονείς και να απογειώσουμε το σχολείο μας !
Την Κυριακή στήνουμε μια γιορτή στην αυλή του νηπιαγωγείου μας . Καλεσμένοι όλοι εμείς που το αγαπάμε! Να ρθούμε με πρόχειρα ρούχα , πινέλα καλή διάθεση και φαντασία !
Πρώτα να έρθουμε πιο κοντά ! Να ανταλλάξουμε χαμόγελα ! Να πιούμε ένα ζεστό ή ένα κρύο ότι επιθυμεί η καρδιά του καθενός !
Έπειτα να οργανωθούμε σε ομάδες και ανάλογα ,με τις δυνατότητες του καθενός να μοιραστούν αρμοδιότητες . Προσδοκούμε
• να ζωντανέψουμε με ζωγραφική την πλευρά του κτιρίου που βρίσκετε επί της οδού Φιδιού .Μια ιδέα του κ. Μάριου Μάζαρη, που είναι εκπαιδευτικός, για να ομορφύνουν όσα περισσότερα σχολεία γίνεται τους τοίχους τους, με έμπνευση τον στίχο του Σ.Ποταμίτη “Σπείρε αγάπη κι ας μην θερίσεις, έτσι για να μοσχοβολάει ο τόπος”.
• να θωρακίσουμε με μπογιά το ξύλινο σπιτάκι της αυλής μας !
• να φρεσκάρουμε το πεζούλι που βρίσκεται γύρω από το κτίριο
• να βοηθήσουμε μαζί με την Άνοιξη να ξυπνήσει η ζωή στο σχολικό μας κήπο!
Είστε ….δεν είστε έτοιμοι ……….ιδού το 5ο ιδού και το τόλμημα!!!Σας περιμένουμε όλους !
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή