Δράση 4η- Δεκέμβριος
Για την σχολική χρονιά 2024-2025 επιλέξαμε να προσφέρουμε στον Οργανισμό ” Make A Wish” αγοράζοντας τα “αστέρια της ευχής”, ώστε να βοηθήσουμε παιδιά που πάσχουν από ανίατες ασθένειες να εκπληρώσουν τις επιθυμίες τους.
Στις 4 και 5 Δεκεμβρίου , δεχτήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας την ομάδα GAMETRAVELLERS. Μάθαμε και διασκεδάσαμε με το συνεργατικό παιχνίδι ” Άλλος για το έλκηθρο”.
“Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες, καθοδηγούμενες η καθεμιά από έναν εμψυχωτή-ξωτικό. Δρώντας συνεργατικά, εμπλέκονται σε παιχνίδια-δοκιμασίες και ανακτούνε στοιχεία τα οποία αντιστοιχούν με χριστουγεννιάτικα σχήματα, που πρέπει να αποκωδικοποιήσουν ώστε να φτάσουν στην τελική λύση. Ένα διαδραστικό παιχνίδι χιουμοριστικού μυστηρίου σε αυστηρά χριστουγεννιάτικο ύφος!”
Χριστουγεννιάτικες στιγμές….
Συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας!
video-8ccf3b2efb6e2856bb2c336d5474f9f9-V (2)
Σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς πραγματοποιήσαμε την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου , μπαζάρ με χειροποίητες κατασκευές, ημερολόγια, λαχειοφόρο αγορά και παιχνίδια που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους….
Τα παιδιά κατασκεύασαν δώδεκα ομαδικές εργασίες με μεικτές τεχνικές και με την βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων έγινε το ημερολόγιο του 2025!
Στολισμός του Χριστουγεννιάτικου δέντρου απ’ όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου….
Ομαδικές κατασκευές των παιδιών που διακοσμούν τους χώρους του Νηπιαγωγείου….
Ατομικές κατασκευές: Χριστουγεννιάτικη τρίλιζα και δεντράκια, καλικαντζαράκια, καπελάκια Ρούντολφ, Χριστουγεννιάτικες κάρτες, Αι-Βασίλης, τα ονόματά μας με …λαμπάκια!
Εικαστική απόδοση ρόλων Χριστουγεννιάτικου θεατρικού!
Δράση 3η- Νοέμβριος
“The giving tree”
Ζωγραφίσαμε με το νηπιαγωγείο της Πορτογαλίας Jardim de infancia Costas/ Portugal χρησιμοποιώντας το εργαλείο διαδικτυακής συνεργατικής ζωγραφικής Colorillo.
Δράση 2η- Νοέμβριος
Στις 26 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση των σχολείων που συμμετέχουν στο e-twinning project μας “The giving tree”. Κατά τη διάρκεια της πρώτης διαδικτυακής συνάντησης των σχολείων που συμμετέχουν στο e-twinning project μας απευθύναμε τον χαιρετισμό μας στα αγγλικά και στα ελληνικά στους μαθητές των άλλων σχολείων και στη συνέχεια χορέψουμε όλοι μαζί με το παρακάτω τραγούδι:
https://www.youtube.com/watch?v=W- fPeR474B8
e-twinning project: Ζωγραφίζοντας αξίες που διαπραγματεύεται η ιστορία του βιβλίου “The giving tree”
Επιτέλους ήρθε η ώρα, αφού διαβάσαμε το βιβλίο “Το δέντρο που έδινε” και αφού το είδαμε και στον παρακάτω σύνδεσμο https://youtu.be/BgKVBhO6GkU, κάθε σχολείο να σχεδιάσει μία από τις αξίες που διαπραγματεύεται η ιστορία και να την ανεβάσει στο συνεργατικό Genially. Η επιλογή της αξίας του δικού μας σχολείου έγινε με ψηφοφορία και η αξία της προσφοράς ήταν αυτή που επιλέχθηκε από τα παιδιά. Ο σύνδεσμος του συνεργατικού
Genially: https://app.genially.com/editor/670a78a7324d1caa8dd97698
Βγήκαμε στην αυλή του σχολείου μας, παρατηρήσαμε τα δέντρα και τα μέλη που αποτελούνται (κλαδιά, φύλλα, κορμός, ρίζες) και παίξαμε διαδικτυακά ψηφιακά παιχνίδια.
Η ομάδα “Λυρικός Πλανήτης ” επισκέφτηκε το σχολείο μας .
26-27-28 Οκτωβρίου, η Θεσσαλονίκη γιορτάζει. Με αφορμή την εθνική μας εορτή ταξιδεύουμε στον χρόνο μέσα στους δρόμους της πόλης μας, από τα χρόνια του Κάσσανδρου και την ίδρυση της πόλης μέχρι τους Βαλκανικούς πολέμους και το έπος του ’40. Ταξιδεύουμε παρέα με θρύλους και γνωρίζουμε τις “μαγεμένες” της Θεσσαλονίκης που βρίσκονται στο μουσείο του Λούβρου. Ποιες ήταν και γιατί μαρμάρωσαν; Υπάρχουν γοργόνες που κατοικούν στο βυθό του Θερμαϊκού; Παρατηρούμε φωτογραφίες, έργα τέχνης, μαρτυρίες και μουσειακά εκθέματα και συνθέτουμε μαζί το παζλ της ιστορίας.
Στην προσπάθειά μας να εμπλουτίσουμε το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μας , καθώς και τις εμπειρίες των παιδιών, καλέσαμε στις 26 Νοεμβρίου το κουκλοθέατρο της Χριστίνας Μπήτιου και παρακολουθήσαμε την παράσταση της με τίτλο ” Το πάρτυ στο δάσος και ο κυρ-λύκος”. Μια ιστορία για τον φόβο και πως να τον ξεπεράσουμε, πώς μπορούμε με ομαδική προσπάθεια να δώσουμε ένα μάθημα σε όσους μας τρομοκρατούν…
Το eTwinning έργο μας ” Mediterranean our Home”, σε συνεργασία με την Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Τουρκία και Κύπρο , βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας. Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας αξιολογεί το έργο όλων των εκπαιδευτικών και των μαθητών που συμμετέχουν σ ένα έργο eTwinning. Τα έργα στα οποία απονέμεται η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας είναι εκείνα με την υψηλότερη κατάταξη μεταξύ εκείνων που έλαβαν την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.
” Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή”
Το πρόγραμμα “Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή”, αποτελείται από εκπαιδευτικές παρεμβατικές δράσεις, που στόχο έχουν την κοινωνικο-συναισθηματική υποστήριξη των μικρών μαθητών για την ομαλή μετάβασή τους στο Νηπιαγωγείο. Σκοπός του είναι να βοηθήσει τους μαθητές να αντέχουν και να διαχειρίζονται τις “αλλαγές” της ζωής τους , να εξελίσσονται και να προοδεύουν. Οι μικροί μας μαθητές με την παρέα της Ηλιαχτίδας και του φίλου Ηλιου, μέσα από συνεργατικές δράσεις, καλλιεργούν και ενισχύουν δεξιότητες όπως: φροντίδα εαυτού, αυτορρύθμιση, καλλιέργεια θετικής αυτοεικόνας, σύνδεση με την ομάδα των συνομηλίκων τους στο Νηπιαγωγείο.
Οι Ηλιαχτίδες μας!
Ο Ηλιος της τάξης μας κουβαλάει στις αχτίνες τους τις ζωγραφιές μας, τα μηνύματά μας και πολύτιμες συμβουλές!
Ομαδοσυνεργατική δράση.
Υγιεινά πρότυπα ζωής-ομαδοσυνεργατική δράση.
Καλημέρα με συναίσθημα! Τα παιδιά αναγνώρισαν συναισθήματα μέσα απο την σωματική -λεκτική έκφραση (λέω καλημέρα χαρούμενα, λυπημένα κοκ)
Ζωγραφίζω με τον φίλο μου!
Τι θέλω ν αλλάξει στο σχολείο μου!
Ζωγραφίζω το σχολείο των ονείρων μου!
Αποχαιρετώντας την ηλιαχτίδα! Τα παιδιά εκφράζουν πως ένιωσαν κατα την διάρκεια των δραστηριοτήτων.
Τα παιδιά προσέγγισαν την έννοια της Δημοκρατίας , μέσα από το παραμύθι “Ντενεκεδούπολη”, της Ευγενίας Φακίνου, μίλησαν για τους ήρωες του παραμυθιού και κατασκεύασαν τις δικές τους κούκλες. Την ημέρα του εορτασμού της επετείου για το Πολυτεχνείο, παρακολούθησαν την “Ντενεκεδούπολη” σε κουκλοθέατρο απο τις νηπιαγωγούς.
Γνώρισαν τα γεγονότα που έγιναν στις 17 Νοέμβρη 1973 στο Πολυτεχνείο, τα τραγούδια και τα συνθήματα των φοιτητών, μέσα από εποπτικό και οπτικοακουστικό υλικό και τα αποτύπωσαν εικαστικά με ατομικές και ομαδικές κατασκευές.
