Εγγραφές μαθητών/τριών σχ. έτους 2025-2026

Μαρ 20255

Α. Εγγραφές σχ. έτους 2025-26

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Δικαίωμα εγγραφής έχουν οι μαθητές/τριες  που είναι γεννημένοι/ες το 2021 και ανήκουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου μας. Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109)

Ο γονέας/νόμιμος κηδεμόνας υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στη διεύθυνση  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και ακολουθεί τα βήματα που ζητούνται, ανεβάζοντας στην πλατφόρμα τα αποδεικτικά διεύθυνσης κατοικίας την οποία τεκμηριώνουν με την ανάρτηση  σχετικού αποδεικτικού εγγράφου σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο.

Το Νηπιαγωγείο προγραμματίζει με τους γονείς/νόμιμους κηδεμόνες την επίσκεψή τους στο νηπιαγωγείο το συντομότερο δυνατό για να προσκομίσουν ή να επιδείξουν:

α) αίτηση/δήλωση γονέα

β) Α.Δ.Υ.Μ.,

γ) Βιβλιάριο υγείας  για τα προβλεπόμενα εμβόλια,

δ) Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα

ε)  Βεβαίωση Φοίτησης αδελφού για αδέρφια που φοιτούν στο 88ο Δημοτικό Σχολείο.

στ) Bεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,

 Τηλ επικοινωνίας:  2310 813 265

Όλα τα δικαιολογητικά καθώς και τα όρια του σχολείου μπορείτε να τα δείτε παρακάτω:

Β.  Όρια 3ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης

Όρια

Γ. Έντυπα Εγγραφών

ΑΙΤΗΣΗ1-1

ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ_έτερου-γονέα

Ατομικό Δελτίο Υγείας

                                           Η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου

                                               Παπαντωνίου Αφροδίτη

από κάτω από: Εγγραφές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές μαθητών/τριών σχ. έτους 2025-2026    

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025-SaferInternet4Kids.gr

Μαρ 20254

Δράση 6η- Φεβρουάριος

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν ως υποστηρικτές στην Ημέρα Ασφαλούς  Διαδικτύου , που διοργάνωσε το Ίδρυμα Τεχνολογίας & Έρευνας με το ακόλουθο poster.

Safe Internet day Poster

)certification 2 page 0001

sofia page 0001

dhmhtra

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΝΗΠΙΑ ΓΩΓΕΙΟΥ

 

από κάτω από: 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025-SaferInternet4Kids.gr    

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ :ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ 3. Συμπερίληψη, Διαφορετικότητα.

Φεβ 202527

Τίτλος: «Νηπίων παιδεία-Το πρώτο βήμα στην δημοκρατία»

Στη σημερινή Κοινωνία της Μάθησης  είναι σημαντική όχι μόνο η διδασκαλία χρήσιμων και απαραίτητων γνώσεων σε κάθε γνωστικό αντικείμενο, αλλά κυρίως η ανάπτυξη και η καλλιέργεια ισχυρών γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων που θα επιτρέψουν σε κάθε εκπαιδευόμενο να γίνει ένας ανεξάρτητα σκεπτόμενος και ενεργός πολίτης του 21ου αιώνα.

Το πρόγραμμα : « Νηπίων παιδεία-Το πρώτο βήμα στη δημοκρατία», περιλαμβάνει δραστηριότητες που υποστηρίζουν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, μέσα από καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις ( συνεργατική, διερευνητική μάθηση, επίλυση προβλημάτων ) και στοχεύει στη συνεργασία, την αλληλεπίδραση, την ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης, τη μεταγνώση, τη διαθεματική και τη βιωματική προσέγγιση της γνώσης των παιδιών. Επίσης ενισχύουν τον κριτικό στοχασμό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.

“Ας γνωριστούμε παίζοντας”

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον εαυτό τους  και αγαπημένα τους παιχνίδια σε λουλούδια και σχηματίζουν μια ανθοδέσμη…αλλά και όμορφα ομαδικά λουλούδια με στοιχεία που τα αντιπροσωπεύουν!

εργαστηρι νηπιων παιδεια 1  εργαστηρι νηπίων παιδεία 3

“Ο εαυτός μου…..”

Κάνουν αφίσες με αγαπημένα τους πράγματα! Βρίσκουν ομοιότητες με τους συμμαθητές τους.

εργαστηρι 1 εργαστηρι

“….και οι άλλοι”

Ατομικές καρδιές με μηνύματα αγάπης για τους φίλους!

εργαστηρι 3 εργαστηρι 4

Η πίτα της φιλίας!

εργαστηρι 23

” Η ταυτότητά μου”

“Ελμερ ο παρδαλός ελέφαντας”, αφήγηση παραμυθιού, συζήτηση, προβληματισμός για την αποδοχή της διαφορετικότητας .

Αποδώσαμε τη διαφορετικότητα του Ελμερ, μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά.

εργαστηρι δεξιοτητων νηπιων 1

“Ολοι ίδιοι , όλοι ίσοι”

Τα παιδιά ζωγραφίζουν ατομικά ένα κομμάτι του παζλ και δημιουργούν ομαδική σύνθεση!

εργαστηρι 21

από κάτω από: 2024-2025, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ :ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ 3. Συμπερίληψη, Διαφορετικότητα.    

Θεατρική παράσταση: “Πολυξένη”

Φεβ 202527

Το Νηπιαγωγείο μας παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση  της Στέλλας Μιχαηλίδου “Πολυξένη”, στο Βασιλικό θέατρο .

πολυξενη

Πρόκειται για ένα έργο τρυφερό, συγκινητικό το οποίο απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους θεατές, αναδεικνύοντας την ανάγκη της αποδοχής του διαφορετικού, τη σημασία του να είσαι ξεχωριστός/ή, να παλεύεις χωρίς να χάνεις τον εαυτό σου και να συνδέεσαι με τους ανθρώπους εκείνους, με τους οποίους μπορείς να μοιραστείς και να αγαπηθείς ουσιαστικά. Η παράσταση μας άφησε μικρούς και μεγάλους συγκινημένους!

Εισερχόμενοι στον χώρο του θεάτρου.

πολυξένη 2 πολυξένη 3

 

από κάτω από: 2024-2025, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θεατρική παράσταση: “Πολυξένη”    

“ΑΠΟΚΡΙΕΣ”

Φεβ 202525

Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο μας!

Γνωρίσαμε το έθιμο της τσικνοπέμπτης μέσα από βιωματικά παιχνίδια , λαϊκά δρώμενα και τραγούδια , κατασκευή μάσκας, χορέψαμε και…τσικνιστήκαμε!!!

Οι μάσκες μας.

απόκριες 2 αποκριες 3 αποκριες 4 απόκριες 3 μασκες σοφια

Κατασκευάσαμε αυτοσχέδιες ψησταριές και πουλήσαμε σουβλάκια!

αποκριες 5 αποκριες 6 αποκριες 7 αποκριες 8 αποκριες 9

Λαϊκά δρώμενα και τραγούδια!

δημητρα 1 δημητρα

Η θεματική “Απόκριες” συνεχίστηκε με ατομικές και ομαδικές κατασκευές που στόλισαν τον χώρο του Νηπιαγωγείου μας!

αποκριες 36  αποκριες 30  αποκριες 29 αποκριες 28 αποκριες 4 1 

 

αποκριες 34     αποκριες 22 αποκριες 33 

 αποκριες 35  αποκριες 32  αποκριες 31

Κάναμε το δικό μας γαϊτανάκι!

γαιτανακι 1

Ντυθήκαμε με τις αποκριάτικες στολές μας και ήρθαμε στο Νηπιαγωγείο ! Χορέψαμε γύρω από το γαϊτανάκι μας και το χαρήκαμε πολύ!

αποκριες 2 αποκριες 1 1

Παίξαμε τους “αλευρομούρηδες” και άλλα παιχνίδια!

αποκριες 1 3 αποκριες 2 2  αποκριες 2 1

Η κυρά-Σαρακοστή μας με αλεύρι και νερό, όπως παλιά!!

αποκριες sarakosth  sarakosth 2

 

από κάτω από: 2024-2025, ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “ΑΠΟΚΡΙΕΣ”    

“Αμυγδαλιά”

Φεβ 202511

Το πρώτο θαρραλέο δεντράκι άνθισε μέσα στον χειμώνα και στις τάξεις μας! Γνωρίσαμε την αμυγδαλιά μέσα από τον αντίστοιχο μύθο, μιλήσαμε για τη χρησιμότητα των καρπών της, παρατηρήσαμε τα άνθη της και την αποδώσαμε εικαστικά!

αμυγδαλια 1 αμυγδαλια 2 αμυγδαλια 3 αμυγδαλια 4

Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ζευγάρια και κάναμε με μικτή τεχνική την αμυγδαλιά (ομαδική εργασία).

αμυγδαλια 4 1  αμυγδαλια 3 1  αμυγδαλια 2 1 αμυγδαλια 1 1

από κάτω από: 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Αμυγδαλιά”    

“The Giving Tree” eTwinning project 2024-25

Φεβ 20256

Δράση 12η-Ιούνιος

Η διάχυση του προγράμματος έγινε με την παρουσίασή του στους γονείς των παιδιών στον χώρο του Νηπιαγωγείου.

Diachysh programmatos  

Δράση 11η-Ιούνιος

Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη διαδικτυακή συνάντηση με τα σχολεία εταίρους , τα παιδιά τραγούδησαν το  ρεφραίν από το  συνεργατικό τραγούδι που είχαμε συνθέσει όλοι μαζί και έδειξαν την ομαδική αφίσα. με θέμα: “S.O.S”-Σώσε τον πλανήτη”.

Ρεφραίν τραγουδιού

Save our planet S.O.S.

love the earth S.O.S.

plant trees S.O.S.

it’s our home S.O.S.

Our second meeting 1

Δράση 10η-Ιούνιος

Αξιολόγηση του προγράμματος από τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς. Τα παιδιά απάντησαν σε ερωτηματολόγιο αποτυπώνοντας τις εντυπώσεις τους από την υλοποίηση του E-twinning προγράμματος.

Axiologhsh programmatos

Δράση 9η- Μάιος

Συζητήσαμε για την αγάπη και την φροντίδα που λαμβάνουμε από τις μητέρες μας και φτιάξαμε κάρτες για να τους δείξουμε την αγάπη μας.

Mama e twinning

Δράση 8η- Απρίλιος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, αντιστρέψαμε την ιστορία του βιβλίου “Το δέντρο που έδινε” δημιουργώντας μια νέα ιστορία. Το κάθε σχολείο συνέχιζε και εικονογραφούσε διαδοχικά τη νέα  ιστορία που είχε  τίτλο “Το αγόρι που έδινε”.

The Giving Boy eTwinning Story 1The Giving Boy eTwinning Story

Δράση 7η- Μάρτιος

Επαναχρησιμοποιήσαμε υλικά , δημιουργήσαμε κάτι καινούριο και γράψαμε ένα συνεργατικό τραγούδι μέσω της μουσικής εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης (Suno).

Reduce Reuse

Δράση 6η- Φεβρουάριος

Συμμετείχαμε στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, δημιουργήσαμε την δική μας αφίσα και την παρουσιάσαμε στα άλλα τμήματα.

Safe Internet day Poster 5

Δράση 5η- Ιανουάριος

Το φετινό μας Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E-Twinning , με τίτλο  “The giving Tree”, συνεχίζεται με δραστηριότητες που αφορούν την γνωριμία των παιδιών με προσωπικότητες από όλον τον κόσμο που πρόσφεραν στην ανθρωπότητα. Από τον χώρο της τέχνης: συζητήσαμε για την ζωή και το έργο της Frida Kahlo και δημιουργήσαμε το πορτραίτο της.

e twinning 1  etwinning

 https://www.canva.com/design/DAGdSnM0WXQ/jRnhtjBSaGKw0Xv0X8hhsg/view?utm_content=DAGdSnM0WXQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=hd74f340f1aω

Από τον χώρο της μηχανικής: κατασκευάσαμε γέφυρες όπως ο Isambard Kingdom Brunel.

e twinning 2

https://www.canva.com/design/DAGdL7GhiOI/PogUgdTdu-WLbC3m6O7IrQ/view?utm_content=DAGdL7GhiOI&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h973b63bf5d

Από το χώρο της επιστήμης: Υλοποιήσαμε πειράματα για τη βαρύτητα όπως ο Galileo Galilei.
e twinning 3

Ζωγραφίσαμε τις ευχές μας για το νέο έτος και τις στολίσαμε στο δέντρο των ευχών.

Tree of Wishes- The giving tree

http://Tree of Wishes- The giving

από κάτω από: "The giving Tree" eTwinning project 2024-25 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “The Giving Tree” eTwinning project 2024-25    

Θεματική “Χρόνος”

Φεβ 20254

Προσεγγίσαμε την δύσκολη έννοια του χρόνου με διάφορες δραστηριότητες όπως: παραμύθια, ατομικές και ομαδικές κατασκευές, δραματοποιήσεις.

Η εναλλαγή των εποχών: παρατήρηση των αλλαγών στην φύση και εικαστική αποτύπωση τους με ομαδικές  κατασκευές. Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες για την καθεμιά εποχή.

χρονος 10  χρονος 11χρονος 12χρονος 9  χρονος 33

χρονος 7

Γνωρίσαμε τον μύθο της Περσεφόνης μέσα από σχετικό βίντεο στον υπολογιστή και φανταστήκαμε πώς θα ήταν η γη όταν η Περσεφόνη βρισκόταν εκεί και πώς θα ήταν όταν βρισκόταν στον κάτω κόσμο. Ομαδική εργασία.

χρονος 8

Γνωρίσαμε τους μήνες του χρόνου μέσα από τα γενέθλια του κάθε παιδιού. Το κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του σε αστέρι και το κόλλησε δίπλα στον μήνα που γεννήθηκε. Στην συνέχεια κατασκευάσαμε επιτραπέζιο παιχνίδι με τους μήνες.

 γενεθλιαχρονος 3χρονος 5χρονος 6χρονος 4 

Οι μήνες του χρόνου με τον Λύκο Ζαχαρία. Ο ήρωας του βιβλίου μας ταξίδεψε στους μήνες του χρόνου.

XΡΟΝΟς ΜΗΝΕς

Το τραγούδι “Η καλή κυρά-βδομάδα” μας βοήθησε να βάλουμε τις μέρες στην σειρά και να αντιστοιχίσουμε τα ονόματα τους. Ο τροχός της εβδομάδας μας βοήθησε να κατανοήσουμε τις έννοιες χθες-σήμερα-αύριο.

χρονος 2  χρονος 1

Γνωρίσαμε την εναλλαγή μέρας νύχτας μέσα από σχετικό βίντεο στον υπολογιστή, την κατανοήσαμε με μοτίβο που εμπνευστήκαν τα ίδια τα παιδιά, με ατομικές κατασκευές, ξεχωρίσαμε τα χρονικά διαστήματα μιας μέρας από την θέση του ήλιου στον ουρανό, αλλά και από τις ασχολίες μας  (πρωί-μεσημέρι- απόγευμα- βράδυ).

χρονος 30χρονος 31χρονος 32χρονος αχρονος κατασκευη 2

χρονος διαστηατα 1χρονος διαστηματα 2χρονος διαστηματα

Αποτυπώσαμε με ζωγραφιές τι κάνουμε στην καθημερινότητά μας, παρατηρήσαμε ομοιότητες και διαφορές στις ασχολίες μας και είδαμε πώς περνά την μέρα του ο καθένας μας.

χρονος 30 1

 

από κάτω από: 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θεματική “Χρόνος”    

Εθνικό Πρόγραμμα: “Το κίνημα της Αγκαλιάς” Δίκτυο Δ.Σ. Σοφικού

Ιαν 202530

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς 21/1/25   το σχολείο μας συμμετείχε σε μια πανελλήνια δράση που διοργανώνει το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού Κορινθίας μέσα από την δημιουργία του δικτύου :”Το κίνημα της αγκαλιάς”. Ο στόχος είναι  να μάθουμε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας την ΔΥΝΑΜΗ της αγκαλιάς, να
γίνουμε αυτοί που ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΙ και ΟΧΙ αυτοί που ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ, να δράσουμε ενάντια στην ενδοσχολική βία, να γεμίσουμε αγκαλιές αγάπης και χαράς!

Κάναμε λοιπόν πολλές αγκαλιές με διαφορετικούς τρόπους!

δικτυο σοφικου 17δικτυο σοφικου 18δικτυο σοφικου 15δικτυο σοφικου 14δικτυο σοφικου 16

Τα παιδιά πρότειναν να γίνουμε όλοι μαζί μια αγκαλά πηγαίνοντας να πλύνουμε τα χέρια μας!

δικτυο σοφικου 6

Συνεργαστήκαμε μέσα σε μια αγκαλιά για να μεταφέρουμε αντικείμενα μικρά αλλά και μεγάλα!

δικτυο σοφικου 8 δικτυο σοφικου 9  δικτυο σοφικου 10δικτυο σοφικου 11

Συνεργαστήκαμε για να κάνουμε ομαδικές  και ατομικές κατασκευές !

δικτυο σοφικου 4  Δίκτυο Σοφικού 1 Δίκτυο Σοφικού 3Δίκτυο Σοφικου 2 σοφικο

Εμπνευστήκαμε από τα συναισθήματα μας και τραγουδήσαμε!

Και κυρίως νιώσαμε χαρά και “ζεστασιά” !!!

Το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού Κορινθίας μας έστειλε το συνεργατικό υλικό για την “ημέρα της αγκαλιάς” στο οποίο συμμετείχαν 158 σχολεία. Ανάμεσα σ αυτά βρίσκονται και οι δράσεις του Νηπιαγωγείου μας! Νιώσαμε πραγματικά ότι όλη η Ελλάδα γίναμε μια αγκαλιά! Ευχαριστούμε πολύ την κ. Σόνια Τάσση, Υπεύθυνη Σχεδίου Δράσης, καθώς και την  κ.Θεοδώρα Κουρεμένου, Διευθύντρια σχολικής μονάδας για την συμπερίληψή και για την αποστολή του υλικού!

 

από κάτω από: 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εθνικό Πρόγραμμα: “Το κίνημα της Αγκαλιάς” Δίκτυο Δ.Σ. Σοφικού    

Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Κ.Ε.ΠΕ.Α. “Βότανα στην ζωή μας”

Ιαν 202529

Το σχολείο μας συμμετείχε στο Εθνικό θεματικό Δίκτυο  του Κ.Ε.ΠΕ.Α. “Βότανα στη ζωή μας” , υλοποιώντας πρόγραμμα με τίτλο “Βότανα: Το γιατρικό της φύσης”. Από τα πανάρχαια χρόνια ο άνθρωπος ανακάλυψε τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων και τα εισήγαγε στην καθημερινότητά του ως αφεψήματα ή βάμματα ή τα χρησιμοποιούσε στην μαγειρική του. Διακρίνοντας την σημαντικότητά τους στη ζωή μας και ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες αποτέλεσε κίνητρο να γνωρίσουμε περισσότερα για τα βότανα.

Η αφορμή δόθηκε από τον αρκούδο της τάξης μας , όπου στην καρδιά του χειμώνα αρρώστησε , τα παιδιά κλήθηκαν να τον βοηθήσουν και να σκεφτούν λύσεις καθώς στο δάσος δεν υπάρχουν φάρμακα, έτσι κατέληξαν στα βότανα, τις σούπες και την ζεστή κουβέρτα!

Έπειτα την τάξη μας επιστέφθηκε η γιαγιά Μαρία (ένας χαρακτήρας Α.Ι.) , που ζει στο βουνό και της αρέσουν τα βότανα, η οποία μέσα από ένα βίντεο γνώρισε στα παιδιά ορισμένα βότανα που μπορούμε να βρούμε εύκολα στην καθημερινότητά μας και τις ευεργετικές τους ιδιότητες.

βοτανα 5  βοτανα 7

Ακολούθησαν διάφορες δράσεις, γνωρίσαμε τον Ιπποκράτη, τον πατέρα της ιατρικής, συγκεντρώσαμε πληροφορίες, φτιάξαμε ομαδικές εργασίες και κατασκευές.

βοτανα 4     βοτανα 6     ποτηρια

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με κάλεσμα των γονιών σε “Τσάι πάρτι” που ενθουσίασε τόσο μικρούς, όσο και μεγάλους! Η ανταπόκριση και η συμμετοχή τους ήταν μεγάλη! Στο “Τσάι-πάρτι” η πρώτη ομάδα παιδιών παρουσίασε τα βότανα που μάθαμε και η δεύτερη ομάδα έδειξε πώς να φτιάξουμε τσάι! Φυσικά ακολούθησε χορός , φτιάξαμε τσάι και φάγαμε τα υπέροχα εδέσματα που έφεραν οι γονείς!

    βότανα 3    βότανα 1      βότανα 2  βοτανα 8  

από κάτω από: 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Κ.Ε.ΠΕ.Α. “Βότανα στην ζωή μας”    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

European SchoolRadio Logo
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Translate

Σκακιστική άσκηση



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων