Όρια Νηπιαγωγείων για εγγραφές νηπίων-προνηπίων 2023-2024

Φεβ 202328

ΟΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ_Θεσσαλονίκης & Τριανδρίας ΔΣ & ΝΗΠ_2023-2024

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Εγγραφές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Όρια Νηπιαγωγείων για εγγραφές νηπίων-προνηπίων 2023-2024    

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ 2023-2024

Φεβ 202315

Οι εγγραφές ξεκινούν από 1-20 Μαρτίου 2023. Εγγράφονται νήπια που γεννήθηκαν το 2018 και προνήπια που γεννήθηκαν το 2019.

Μπορείτε να διαβάσετε την Εγκύκλιο των εγγραφών στο αρχείο που επισυνάπτεται:

ΕΞΕ – 15035 – 2023 – «Εγγραφές μαθητών τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24».

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Εγγραφές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ 2023-2024    

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:Φροντίζω το περιβάλλον-Κλιματική αλλαγή-Φυσικές Καταστροφές-Πολιτική προστασία

Φεβ 20234

“Κύκλος είναι και γυρίζει”

Το παρόν πρόγραμμα ανήκει στη θεματική «Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη», καθώς σκοπός της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης είναι η Εκπαίδευση στην Αειφορία (ΙΕΠ, 2014). Επομένως, κεντρικός στόχος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, είναι η διαμόρφωση αξιών, στάσεων και δεξιοτήτων ενός ενεργού και ευαισθητοποιημένου προς το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη πολίτη, ενός «περιβαλλοντικά εγγράμματου πολίτη». Βασικός σκοπός του προγράμματος, είναι να γίνει κατανοητό από τους/τις μαθητές/τριες, ότι η ανθρώπινη δραστηριότητα επιδρά αρνητικά στον πλανήτη, να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στο περιβάλλον και να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση.

Ο κύκλος ζωής του υλικού
Ομαδική εργασία με θέμα “Ο κύκλος ζωής του υλικού” στο πλαίσιο της θεματικής “Κυκλική Οικονομία”.
Συζητήσαμε για την γραμμική οικονομία και την κυκλική οικονομία-ανακύκλωση. Ζωγραφίσαμε την διαδρομή που κάνουν τα υλικά από την προέλευσή τους, μέχρι να γίνουν απορρίμματα.

Τα παιδιά επέλεξαν ένα αντικείμενο ο καθένας στην τάξη από διάφορα υλικά και ζωγραφίζουν τον κύκλο της ζωής του αντικειμένου που επέλεξαν (πρώτη ύλη, κατασκευή, μεταφορά διακίνηση, χρήση, τέλος ζωής). Σε φύλλο εργασίας, ζωγραφίζουν τον κύκλο της ζωής με τη μορφή της διαδρομής.

 

.jpg     2     1     anakuklwsi ulikou

 εργασίας          

Ομαδική εργασία διάκρισης ανακυκλώσιμων υλικών και απορριμμάτων & δημιουργία κάδου ανακύκλωσης στην τάξη στο πλαίσιο της θεματικής “Ανακύκλωση & Επαναχρησιμοποίηση Υλικών”Ποιά αντικείμενα ανακυκλώνονται και ποιά δεν ανακυκλώνονται.

Παρακολουθήσαμε τον Πέρι και το περιβάλλον, την Ανακύκλωση και την Κομποστοποίηση  (πατάτε επάνω στον τίτλο)

Ο Πέρι το περιβάλλον χρειάζεται τη βοήθεια μας για να μείνει καθαρός! Φτιάξαμε πινακίδες για να μάθουν οι μεγάλοι πως μπορούν και αυτοί να βοηθήσουν. Αφού είδαμε στο διαδίκτυο πως από το δέντρο γίνεται το χαρτί προσπαθήσαμε να το αναπαραστήσουμε στην τάξη μας.
Το ίδιο κάναμε και για το χαρτί που ανακυκλώνεται και ξαναγίνεται χαρτί.

.jpg

Viber 2023 02 04 20 22 30 863   DSC06314 Small    DSC06319 Small

Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…

Ομαδική εργασία με θέμα “Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα” στο πλαίσιο της θεματικής “Αειφόρος Ανάπτυξη”.
172206187206187206177206182206177

ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ – ΕΕΑΑ

https://youtu.be/jUXWKk3JLCU

Ακούσαμε τα τραγούδια: “ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΣΠΥΡΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ” και “Κάδος μπλέ”

https://youtu.be/H0e3D7wHoxU

https://youtu.be/_aMVpHaUx7c

Διαβάσαμε και την ιστορία “Ο κύριος Μπεν η Μου και τα σκουπίδια” (πατάτε επάνω στον τίτλο) για την κομποστοποίηση. Πως γίνονται τα υπολείμματα των τροφών λίπασμα για τα φυτά.

Τα παιδιά παρακολούθησαν το βίντεο: https://video.link/w/lFKxc 

Ζωγράφισαν σε φύλλα εργασίας, αν έχουν δει παρόμοιες συμπεριφορές προς το περιβάλλον μ’ αυτές που είδαν στο βίντεο και τι συναισθήματα τους προκαλούν.

Παρακολουθήσαμε το βίντεο “Σκουπίδια αυτός ο θησαυρός- Με ερωτήσεις

https://youtu.be/M3ZgKsf1rnM?t=4

Το δάσος

Συζητήσαμε για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από το κόψιμο των δέντρων και την καταστροφή των δασών. Ζωγραφίσαμε τι μας προσφέρει το δάσος;

μας προσφέρει το δάσος

Διαβάσαμε την ιστορία  “Ήταν ένα μικρό χαρτάκι” και την ζωντανέψαμε βρίσκοντας όλα αυτά που θα μπορούσε να γίνει το μικρό χαρτάκι. Συζητήσαμε τι θα ήθελε ο καθένας να γίνει από όλα αυτά, αν ήταν ένα μικρό χαρτάκι και ζωγραφίσαμε.

ένα μικρό χαρτάκι        ένα μικρό χαρτάκι ζωγραφίζω

Ρύπανση του περιβάλλοντος.

Συζητήσαμε για τους παράγοντες ρύπανσης του περιβάλλοντος και πως μπορούμε να το προστατεύσουμε. Η ρύπανση και η καταστροφή του περιβάλλοντος, ταξινομείται σε διάφορες  κατηγορίες, όπως η μόλυνση από τα σκουπίδια, η ρύπανση του αέρα, των υδάτων και του εδάφους, η σπατάλη του νερού και της ενέργειας και οι καταστροφές (πλημμύρες-πυρκαγιές). Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες διερεύνησης και κάθε ομάδα ανέλαβε μια από τις παραπάνω κατηγορίες, να βρει πληροφορίες και να συλλέξει υλικό. Παρακολουθήσαμε τα βίντεο, διαβάσαμε τα κείμενα που βρήκαν τα παιδιά, χωρίσαμε τις εικόνες στις τέσσερις κατηγορίες και φτιάξαμε τέσσερις αφίσες.

Viber 2023 02 03 13 22 34 922  Viber 2023 02 03 13 22 58 578   Viber 2023 02 03 13 23 46 141

Viber 2023 02 03 12 33 01 346   Viber 2023 02 03 12 33 01 413    rupansi 1     plimires  

Οικολογικό αποτύπωμα

Το οικολογικό αποτύπωμα είναι ένας τρόπος για να μετράμε τις επιδράσεις που προκαλούν πάνω στη Γη οι ανθρώπινες δραστηριότητες. Είναι το ίχνος που αφήνει κάθε άνθρωπος με τον τρόπο ζωής του. Διαβάσαμε τις πληροφορίες από τη HELMEPA: https://www.helmepacadets.gr/gr/news/8-greek/962-2017-newsoikologiko-apotypwma-gr

Συζητήσαμε για την διατροφή, την μετακίνηση, την θέρμανση, το ηλεκτρικό ρεύμα, την ανακύκλωση, τα ζωγραφίσαμε και τα χωρίσαμε ανάλογα με το μικρό ή το μεγάλο οικολογικό αποτύπωμα που αφήνουν.

αποτύπωμα     αποτύπωμα

Ποιές λέξεις μας έρχονται στο μυαλό, όταν ακούμε την φράση “Φροντίζω το περιβάλλον”. (wordart)

kyma

από κάτω από: 2022-2023, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:Φροντίζω το περιβάλλον-Κλιματική αλλαγή-Φυσικές Καταστροφές-Πολιτική προστασία    

“Happy math”-Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου- saferinternet4kids 2023

Φεβ 20233

Η ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου για το 2023 έχει οριστεί η 7η Φεβρουαρίου. Παρακολουθήσαμε το παραμύθι   “Η μεγάλη απόφαση του @Παπάκη”  (πατάτε τον τίτλο για δείτε το παραμύθι-youtube), συζητήσαμε για το διαδίκτυο, τι μας προσφέρει αλλά και τους κινδύνους που υπάρχουν σ’αυτό. Ζωγραφίσαμε σε έντυπη οθόνη υπολογιστή  και δημιουργήσαμε την αφίσα μας (canva.com) για την Ημέρα του Ασφαλούς Διαδικτύου.

Viber 2023 02 03 16 27 12 424

από κάτω από: "Happy math" 3ο ΤΜΗΜΑ 2022-23 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Happy math”-Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου- saferinternet4kids 2023    

“Κοπή βασιλόπιτας” από τον Σύλλογο Διδασκόντων

Φεβ 20231

Την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας από τον Σύλλογο Διδασκόντων του 3ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης. Την ίδια μέρα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 88ου συστεγαζόμενου Δημ. Σχολείου πρόσφερε και στα (4) τμήματα του Νηπιαγωγείου μας βασιλοπιτάκια με δώρο για τον καθένα τυχερό ένα βιβλίο. Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο  και τη Διευθύντρια του δημοτικού σχολείου κα Βλάχου Βασιλική. Θερμές ευχές σε όλους για μια χρονιά με υγεία και ευτυχία.

 

πίτας     πίτας.

από κάτω από: 2022-2023, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Κοπή βασιλόπιτας” από τον Σύλλογο Διδασκόντων    

“Happy math” etwinning 2023

Ιαν 202327

Το e-twinning project “Happy math” (Χαρούμενα μαθηματικά), αφορά τα μαθηματικά και τον ψηφιακό γραμματισμό. Είναι μια συνεργασία με επτά χώρες, την Ελλάδα, την Σλοβακία, την Τσεχική Δημοκρατία, την Πολωνία, την Τουρκία, την Πορτογαλία. Το έργο θα διαρκέσει από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Μάιο του 2023. Στόχος του έργου είναι να αυξήσει το κίνητρο και το ενδιαφέρον των μαθητών για τα μαθηματικά και τον προγραμματισμό. Τα παιδιά είναι από την φύση τους περίεργα για τον κόσμο, θέλουν να βιώσουν, να πειραματιστούν και να γνωρίσουν το περιβάλλον μέσα από δραστηριότητες. Οι δραστηριότητες του έργου θα βασίζονται στα φυσικά ενδιαφέροντα του παιδιού και την εμπειρία του, μέσα από παιχνίδια, ώστε να βιώσουν περιπέτεια και διασκέδαση στο έργο.

Για να γνωρίσουμε όλα τα σχολεία των συνεργατών-κρατών, δημιουργήσαμε βίντεο στα οποία παρουσιάζουμε τα σχολεία μας.

Παρουσιάσαμε κι εμείς το δικό μας σχολείο (canva.com-youtube)

Τα παιδιά “συναντιούνται” με τους συμμαθητές τους από τις άλλες χώρες, μ’ένα τραγούδι.

Το logo μας για το έργο (canva.com)

logo

Σχολεία και σημαίες

Γνωρίσαμε τα σχολεία των άλλων χωρών και τα συνδέσαμε με τις σημαίες τους, με διαδρομές στο χαλί του beebot (canva.com)

2   1

Τοποθετώ τις χώρες και τις σημαίες τους στον χάρτη (πατήστε τον σύνδεσμο)

Δραστηριότητες

Οι μαθητές συναρμολογούν χιονάνθρωπους από γεωμετρικά σχήματα. Θα μάθουν να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν γεωμετρικά σχήματα.

Φτιάξαμε χιονάνθρωπους με γεωμετρικά σχήματα (pixiz). Πήραμε μαρκαδόρους, ξυλομπογιές και μολύβια και δημιουργήσαμε φιγούρες, γράμματα και αριθμούς (είναι clip-canva.com)

Snowmen   pixiz 15 02 2023 15 30 03   

pixiz 15 02 2023 15 26 39   constructions  

Κάθε ένα από τα σχολεία θα ανακοινώσει στα υπόλοιπα σχολεία συνεργασίας, τον αριθμό των τεσσάρων γεωμετρικών σχημάτων (τρίγωνο, τετράγωνο, κύκλος, ορθογώνιο), που θα αποτελέσει τον χιονάνθρωπο της χώρας τους. Εμείς επιλέξαμε για τον χιονάνθρωπό μας: 4 τρίγωνα, 3 τετράγωνα, 4 κύκλους και 3 ορθογώνια. Τον συναρμολογήσαμε και τον ζωγραφίσαμε.

Viber 2023 02 01 14 49 44 323      Viber 2023 02 01 14 49 44 323 1    

Viber 2023 02 01 14 49 43 876      Viber 2023 02 01 14 49 43 973

Στη συνέχεια οι μαθητές θα συναρμολογήσουν, θα ζωγραφίσουν και θα δημιουργήσουν όλους τους χιονάνθρωπους όλων των σχολείων-χωρών με τον δεδομένο αριθμό γεωμετρικών σχημάτων που έχει ανακοινώσει κάθε σχολείο.

Έτσι φτιάξαμε χιονάνθρωπους με τις οδηγίες όλων των σχολείων (πατήστε τον σύνδεσμο-ppt).

“Snowmen from the other schools”

snowmen countries

Τα παιδιά ζωγράφισαν 4 χιονάνθρωπους με τα 4 βασικά σχήματα. Έφτιαξαν λοιπόν τον Κύριο Τετράγωνο, τον Κύριο Κύκλο, την Κυρία Τρίγωνο και τον Κύριο Ορθογώνιο που καθώς περπατούσαν στο χιόνι άφηναν τα ίχνη τους.

.png             με κηρομπογιές     mister and mis

Δημιουργήσαμε το παζλ “Ο χάρτης με τις χώρες συνεργασίας” με την εφαρμογή  jigsawplanet και το παίξαμε με τα παιδιά.

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=338a7cd50625

A map of the partner countries

Παιχνίδι: “Αντιστοιχίζω τις χώρες στο χάρτη”-wordwall.net

εικόνα Viber 2023 04 30 11 09 21 729 εικόνα Viber 2023 04 30 11 09 21 916 εικόνα Viber 2023 04 30 11 09 21 951 εικόνα Viber 2023 04 30 11 09 22 193

https://wordwall.net/resource/52522600

«Βάζω τους χιονάνθρωπους μέσα στα σπίτια τους». Ορθογώνια σε διαφορετικά ύψη. Κύκλοι στο ίδιο μέγεθος. Τα παιδιά τοποθετούν τα ορθογώνια σε σειρά ύψους (το ύψος γίνεται μήκος). Στη συνέχεια χτίζουν έναν χιονάνθρωπο σε κάθε ορθογώνιο. Πόσες μπάλες έχει κάθε χιονάνθρωπος;

Μετρούν και βρίσκουν τον αριθμό.

Τοποθετούμε τα ορθογώνια το ένα πάνω στο άλλο και βλέπουμε μόνο τα κεφάλια των χιονάνθρωπων. Σε ποιό ορθογώνιο χωράει μόνο ένας κύκλος; Πόσες φορές χωράει το πράσινο ορθογώνιο στο γαλάζιο, στο φούξ, στο κίτρινο και στο κόκκινο ορθογώνιο; Πόσους κύκλους προσθέτουμε σε κάθε ορθογώνιο στη σειρά;

Snowmens houses

Τα σχήματα στην τέχνη – Kandinsky (animoto.com)

https://s3.amazonaws.com/embed.animoto.com/play.html?w=swf/production/vp1&e=1676263001&f=xJpsDdiSK3kkOZjuE826LA&d=0&m=p&r=

360p+720p&volume=100&start_res=720p&i=m&asset_domain=s3-p.animoto.com&animoto_domain=animoto.com&options=autostart

“Βρες τον πίνακα”

Όλα τα σχολεία, επιλέξαμε τέσσερις πίνακες του kandinsky. Χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες σχολείων. Κάθε σχολείο επέλεξε ένα στοιχείο από τους τέσσερις πίνακες για κάθε σχολείο της ομάδας. Κάναμε ανταλλαγή στοιχείων, βρήκαμε σε ποιους πίνακες ανήκουν τα στοιχεία που λάβαμε και δημιουργήσαμε δραστηριότητες και έργα τέχνης. Η ομάδας μας ήταν: 3ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης-5ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς-Τσεχική Δημοκρατία.

Οι πίνακες

diafana kandinsky3 kandinsky20 kukloi

Τα στοιχεία που στείλαμε

triangles       kandinsky10

Τα στοιχεία που λάβαμε

czech painting   kilkis painting

Ξεκινήσαμε με τον κύκλο του Kandinsky.

Δημιουργήσαμε τον πίνακα με χρωματιστούς κύκλους από χαρτόνι και δώσαμε τον δικό μας τίτλο.

We create Kandinskys painting with colored cardboard.

Με αφορμή τον τίτλο του πίνακα Kandinsky «Τετράγωνα με ομόκεντρους δακτυλίους» δουλέψαμε με τους ομόκεντρους κύκλους,
βρήκαμε το κέντρο των κύκλων και τους βάλαμε σε διάφορους σχηματισμούς. Ποιοί κύκλοι είναι ομόκεντροι και ποιοί όχι.
Δημιουργήσαμε φύλλα εργασίας για τους ομόκεντρους κύκλους.

Viber 2023 02 20 13 40 57 093

Ζωγραφίσαμε ελεύθερα,  δικά μας σχέδια με χρωματιστούς κύκλους (canva.com)

1 1  2 1   34  5   6 1

Ζωγραφίσαμε σε μαύρο χαρτόνι με λευκές και χρωματιστές κιμωλίες λευκά δέντρα και χρωματιστούς κύκλους.

pixiz 21 02 2023 11 50 02 pixiz 21 02 2023 11 52 09 χωρίς τίτλο 1     pixiz 21 02 2023 11 54 35

Τα παιδιά ζωγραφίζουν με χρωματιστά παγάκια.


Δημιουργήσαμε τον πίνακα του Kantinsky "Τα δίδυμα ριγέ" και δώσαμε τον τίτλο "Τα ριγέ ψάρια".

kandinsky20 Kandinsky " The striped twins"
"Τα ριγέ ψάρια"

   We create Kandinskys painting with colored cardboard. 1

“Σύρε τα στοιχεία πάνω στους πίνακες που ανήκουν”

‘Ενα παιχνίδι drag and drop με τα στοιχεία (πίνακες Kandinsky), που αντάλλαξαν όλα τα σχολεία.

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1244601

εικόνα Viber 2023 04 30 11 09 21 680 εικόνα Viber 2023 04 30 11 09 21 704

“Ταίριαξε τα ζευγάρια” Παιχνίδι

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1243731

Φύλλο εργασίας-Kandinsky

Σχέδιο χωρίς τίτλο 6

Παιχνίδι με τις κάρτες codyroby

Παίξαμε ένα παιχνίδι με κάρτες codyroby στο χαλί του beebot με δύο παίκτες.

Ποιος χιονάνθρωπος θα φτάσει πιο γρήγορα στο βουνό αποφεύγοντας τους ήλιους.

Τα παιδιά προσπαθούσαν το καθένα να υπολογίσει τη συντομότερη διαδρομή που θα ακολουθούσε ο χιονάνθρωπος του.

χωρίς τίτλο

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

“Οδήγησε την μελισσούλα-χιονάνθρωπο στο βουνό, αποφεύγοντας τους ήλιους. Προσπάθησε να βρεις τον συντομότερο δρόμο”.

ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η ανοιξιάτικη ιστορία μας

Τα σχολεία όλων των χωρών, δημιουργούν συνεργατικά μία ιστορία αριθμών με την εφαρμογή StoryJumper.  Το σχολείο από την Τουρκία ξεκίνησε με τον αριθμό 1 κι εμείς την συνεχίσαμε με τον αριθμό 2.

Δύο κύκνοι που έπαιζαν με το νερό πιο πέρα ​​στη λίμνη, άκουσαν για το φεστιβάλ και πήγαν γρήγορα να βρουν τον αριθμό δύο, για να πάει να συναντήσει τον αριθμό ένα. Το είδαν ανάμεσα σε δύο κερασιές γεμάτες με ζευγάρια κόκκινα κεράσια, ενώ ψηλά στον ουρανό πετούσαν δύο χαρταετοί”.

 

collage 1       collage 2

Our common spring story- Το βιβλίο των αριθμών που δημιουργήθηκε από όλα τα σχολεία μαζί.

https://www.storyjumper.com/book/read/150403641

ανοιξιατικη ιστορια με αριθμους

Farewell to the snowman (Αντίο στον χιονάνθρωπο)

 

 

Μια κάμπια πολύ πεινασμένη (Carle Eric)

Εικόνες με ασκήσεις

The hungry caterpillar-Math

Παιχνίδια μνήμης (memory)

https://puzzel.org/en/memory/play?p=-NPhJLGgyHieRKUr0wnI

https://learningapps.org/watch?v=pbdyjkzct23

https://wordwall.net/el/resource/53455996/the-hungry-caterpillar

Viber 2023 03 23 06 45 07 850 Viber 2023 03 23 06 45 07 995 Viber 2023 03 23 06 45 08 108

Μια κάμπια πολύ πεινασμένη (Carle Eric)

https://youtu.be/hsDg4BWscRY?t=40

Είδαμε την ιστορία της πεινασμένης κάμπιας και ζωγραφίσαμε τα πράγματα που έφαγε όλη την εβδομάδα. Μετρήσαμε πόσα έφαγε κατά την διάρκεια όλης της εβδομάδας.
Παίξαμε το παζλ

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1348581744f5

Viber 2023 03 08 14 37 50 138 Viber 2023 03 08 14 37 50 168 Viber 2023 03 08 14 37 50 246 Viber 2023 03 08 14 37 50 390 Viber 2023 03 08 14 37 50 421 Viber 2023 03 08 14 37 50 447 Viber 2023 03 08 14 37 50 480 Viber 2023 03 08 14 37 50 511 Viber 2023 03 08 14 37 50 536 Viber 2023 03 08 14 37 50 563 Viber 2023 03 08 14 37 50 589 Viber 2023 03 08 14 37 50 615 Viber 2023 03 08 14 37 50 679 Viber 2023 03 08 14 37 50 760 Viber 2023 03 08 14 37 50 809

Μια κάμπια πολύ πεινασμένη (Carle Eric):Διαδραστικό βίντεο με ερωτήσεις

https://edpuzzle.com/media/64072e6eb690fa42b6422721ή

Παίξαμε την ιστορία με το Beebot (ρομπότ).

Τα παιδιά οδηγούν την κάμπια (beebot), να περάσει από τα φρούτα που έφαγε ως την Παρασκευή, με την σειρά της ιστορίας.

χωρίς τίτλο

Παιχνίδι: Η πεινασμένη κάμπια (Carle Eric)

https://learningapps.org/view29357663

Παιχνίδι μνήμης “Η πεινασμένη κάμπια”

https://learningapps.org/view29359520

Δυαδικός κώδικας (Binary code)

Τα παιδιά έφτιαξαν λέξεις με lego και καπάκια χρησιμοποιώντας δύο χρώματα για τους κώδικες των γραμμάτων και ένα διαφορετικό χρώμα ανάμεσά τους.
 Σχημάτισαν με πλαστελίνη το first γράμμα του ονόματός τους, επιλέγοντας ο καθένας δύο χρώματα που του άρεσαν.
Στο τέλος έκαναν την εργασία επιλέγοντας το μπλέ χρώμα για το 0 και το κίτρινο για το 1.
Τα μικρότερα παιδιά έκαναν την κάμπια.

code   χωρίς τίτλο 1   χωρίς τίτλο 2  

χωρίς τίτλο 3          χωρίς τίτλο 4
Δύο πολύ πεινασμένες κάμπιες (παιχνίδι με δύο παίκτες)
Στο χαλί του beebot, δύο πολύ πεινασμένες κάμπιες (δύο παίκτες), προσπαθούν με τις κάρτες codyroby
 να μαζέψουν όσες περισσότερες εικόνες μπορούν. Στο τέλος, κάθε παίκτης μετράει πόσες εικόνες μάζεψε.

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1249089

"Το τρίγωνο"
Το ποίημά μας,  στην δημιουργία παρουσίασης ποιημάτων όλων των σχολείων.
https://docs.google.com/presentation/d/1dnEqQdwTjUnuvWWttwrx3utrxhee9p90RU28flKZ9rU/edit
#slide=id.g21105c3a005_0_281

The triangle 1

Παρακολουθούμε την ιστορία 

“Catherine Jacob and Lucy Flemming present Betsy Buglove Saves the Bees” 

betsy saves the bees

https://youtu.be/pLX8V15VrGg

Πίνακας διπλής εισόδου-Έντομα και αριθμοί

https://www.liveworksheets.com/gi3378721xe

Beebot (ρομπότ) και κοινά φύλλα εργασίας

pridat there are also other animals in the meadow a ladybug an ant a snail and a bee find them and count them. podnadpis  οθόνης 2023 03 23 233039  οθόνης 2023 03 23 231501  οθόνης 2023 03 23 231529  οθόνης 2023 03 23 233109

Παιχνίδι στην αυλή:Ρομπότ

Τοποθετήσαμε τις πασχαλίτσες σύμφωνα με την καρτέλα   οθόνης 2023 03 23 233109,  στα τετράγωνα πλακάκια στην αυλή. Ένα παιδί γινόταν ρομπότ, πατούσε σε έναν αριθμό και τα άλλα παιδιά του έδιναν οδηγίες, πως να φτάσει στην αντίστοιχη ομάδα πασχαλίτσες.

χωρίς τίτλο 5

Παιχνίδια: Βοηθώ την Μπέτσυ να φτάσει σε κάθε ζωύφιο.

Σέρνω και τοποθετώ τα βέλη στα κουτάκια (σχηματίζω τις διαδρομές)

Βρίσκω την διαδρομή από κάθε αριθμό στην αντίστοιχη ομάδα πασχαλίτσες.

https://view.genial.ly/64208944793ca2001d09dbb5/guide-copy-online-education-guide

https://view.genial.ly/63f839a1954e1700193f7d00/guide-online-education-guide

https://view.genial.ly/63f7cb4d66bd3400190dc782/interactive-content-robotic-game

Αριθμοί και χωρικές σχέσεις

Κουίζ (Kahoot)

Viber 2023 03 23 06 45 08 260 Viber 2023 03 23 06 45 08 332 Viber 2023 03 23 06 45 08 622   kahoot

“Ας βοηθήσουμε την Μπέτσυ και τον Σταν να φτιάξουν τον κήπο”

Τα παιδιά δημιουργούν τον κήπο, τοποθετώντας τα στοιχεία (έντομα, ζωύφια, λουλούδια, μανιτάρια κ.λ.π.) σύμφωνα με τις οδηγίες.

Αρίθμηση και χώρος. Πόσα και πού;

Color by number

Τα παιδιά χρωματίζουν τις εικόνες σύμφωνα με τις οδηγίες -χρώματα του πίνακα των αριθμών

Color by number6

Color by number    Color by number 1

Παιχνίδι: Μετράμε τα αβγά κι ενώνουμε με τον αντίστοιχο αριθμό

https://learningapps.org/view29959981

photo 1     photo1

Μέτρα τα αβγά και σύρε τους αριθμούς πάνω στην αντίστοιχη φωλιά

https://view.genial.ly/642f047d6cba7a0011f013e6/interactive-content-count-the-eggs

Βάζω στη σειρά τις ομάδες αβγών από το 1 έως το 10

https://learningapps.org/view29987230

Ποιός παίκτης θα νικήσει; Μετράω τα αβγά και πατάω κάθε φορά τον σωστό αριθμό.

https://learningapps.org/watch?v=p3eeuwk3c23

Διαδραστικά φύλλα εργασίας

https://www.liveworksheets.com/jp3397121di

Παιχνίδι μνήμης

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1256958

Beebot dancing in the meadow

Το beebot χορεύει: Fryderyk Chopin-Spring Walt

Συμμετρία

Τις πεταλούδες που διακοσμήσαμε στην συμμετρία,

διακόσμηση πεταλούδας   

τις κάναμε παζλ.

   παζλ πεταλούδες

Παζλ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=35c89e05492a

Παιχνίδια συμμετρίας

https://learningapps.org/watch?v=p43gguz8323

https://wordwall.net/el/resource/52524938/symmetry

Οδηγίες Wordwall: Όταν ανοίγετε το παιχνίδι, δεξιά στην “Εμφάνιση όλων”, εμφανίζονται τα παρακάτω διαφορετικά πρότυπα, για να παίξουν τα παιδιά.

συμμετρία blog 1

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1245987

Συμπλήρωσε τις εικόνες δεξιά με την συμμετρική τους.

Αφορμή για συζήτηση με τα παιδιά, ποιο είναι το ίδιο μισό και ποιο το συμμετρικό μισό. 
Τοποθετώντας τις εικόνες αριστερά, στις εικόνες  δεξιά,  διακρίνουν το ίδιο μισό από το συμμετρικό μισό.

https://view.genial.ly/6437af26fb4b73001859f7c3/interactive-content-symmetrikes-eikones

Σύρε τα τετράγωνα μέσα στις εικόνες , ώστε να συμπληρώσεις το άλλο μισό.

https://view.genial.ly/642dc1b437603a0011866295/interactive-content-symmetry

9 Μαϊου etwinning day

Για την ημέρα του etwinning, δημιουργήσαμε όλα τα σχολεία συνεργατικά, μία αφίσα. Κάθε σχολείο ανέλαβε ένα τμήμα της αφίσας. που τύχαινε γυρίζοντας έναν τροχό.

Εμείς τύχαμε την σελίδα 9. Τα παιδιά έβαψαν το σχέδιο και στην συνέχεια ψήφισαν το καλύτερο, για να συμπληρώσουμε την αφίσα.

Η αφίσα

etwinning day

Η σελίδα μας: 9

9 9 page

9 May etwinning day1      1 9

2 9 3 9    POSTER eTwinning day

Chatterkid app

Tα παιδιά μέτρησαν για τους φίλους τους, στα άλλα σχολεία, στην εφαρμογή Chatterkid app από το 1 έως το 10 στην ελληνική γλώσσα.
1 λουλούδι, 2 πασχαλίτσες, 3 σαλιγκάρια, 4 μανιτάρια, 5 πεταλούδες, 6 δέντρα, 7πουλιά, 8 φύλλα, 9 φράουλες, 10 παγωτά.
Στο τέλος μετρούν τα παιδιά 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

Ηχογραφήσαμε προσθέσεις

 

Αποχαιρετισμός-Postcard

Postcard Farewell greeting 1

Τελική αξιολόγηση μαθητών-WordArt

Συζητήσαμε με τα παιδιά, τι τους άρεσε περισσότερο στο έργο, καταγράψαμε τις απαντήσεις στην εφαρμογή WordArt και

δημιουργήσαμε ένα συννεφόλεξο.

synnefolekso

Έχουμε ετοιμάσει μια σελίδα για να ζωγραφίσουν τα παιδιά μαζί. 
Μπήκαμε σε πέντε ομίλους των δύο διεθνών ομάδων.
https://jamboard.google.com/d/1GBKX1tAHOwC-m5P7zjqiM3RHR8qEggpxSMAJroMv-cQ/viewer?f=0
http://KIDS Drawing
1 3 2 3

 KIDS Drawings Happy Math 5 1   KIDS Drawings Happy Math 6 2


Εκδήλωση με τους γονείς
Στις 31 Μαϊου τα παιδιά παρουσίασαν το πρόγραμμα στους γονείς τους
 "ζωντανεύοντας" κάποιες δραστηριότητες του προγράμματος.

https://docs.google.com/presentation/d/1PgPIxLxMp1huqOMw_ULs-bJM76g05HOUCUQvJuLxePs/
edit?usp=sharing

GOODBYE
Ολοκληρώσαμε την τελευταία εργασία αποχαιρετισμού (συνεργατικό google docs)χρησιμοποιώντας τον δυαδικό κώδικα.

bye


Πιστοποιητικά μαθητών για το etwinning project "HAPPY MATH"

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!!!

2023 07 08 08 35 2023 07 08 08 36 2023 07 08 08 37

 

Διεθνής ημέρα Μαθηματικών

Σήμερα 14 Μαρτίου 2023, γιορτάσαμε την Διεθνή ημέρα Μαθηματικών παίζοντας με ανισότητες και ισότητες

Τοποθετήσαμε καπάκια σε δύο ομάδες (λιγότερο-περισσότερο). Ένας πολύ άπληστος κροκόδειλος τρώει πάντα ό,τι είναι περισσότερο.
 Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να μετρήσουν πόσα καπάκια υπάρχουν σε κάθε πλευρά και να τοποθετήσουν 
τα αντίστοιχα σαγόνια του κροκόδειλου. Αν υπάρχουν τόσα καπάκια από τη μια πλευρά όσο και από την άλλη 
τότε ο κροκόδειλος δεν μπορεί να τα φάει, οπότε βάζουμε τις παράλληλες σιαγόνες του (ισότητα).
Στη συνέχεια κάναμε το παιχνίδι πιο δύσκολο βάζοντας τα καπάκια σε διαφορετική διάταξη,  πυκνή και αραιή. 
Ζητήσαμε από τα παιδιά να μαντέψουν πριν μετρήσουν και μετά να ανακαλύψουν αν μάντεψαν σωστά ή λάθος.
Στο τέλος αντικαταστήσαμε τα καπάκια με αριθμούς.

.jpg 1

 2 3      2023 03 16 13 46

Δημιουργίου βιβλίου όλων των σχολείων με τις δραστηριότητες, για την διεθνή ημέρα μαθηματικών.
https://www.storyjumper.com/book/read/151642431/640de1d02fdd6

από κάτω από: "Happy math" 3ο ΤΜΗΜΑ 2022-23 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Happy math” etwinning 2023    

“Culture Odyssey” 2022-2023

Ιαν 202325

 

 

 

από κάτω από: "Culture Odyssey" 2ο ΤΜΗΜΑ 2022-23, ETWINNING PROJECTS | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Culture Odyssey” 2022-2023    

Ευχαριστήρια επιστολή

Ιαν 202325

Ευχαριστούμε θερμά τους  γονείς της Φαίδρας Βαλεοντή  (μαθήτριας του 1ου τμήματος), για την ευγενική προσφορά τους, σε πάνινες τσάντες για τη δανειστική μας βιβλιοθήκη, με υπέροχη εκτύπωση για όλους τους μαθητές του σχολείου μας.  Η αγορά και η εκτύπωση, πραγματοποιήθηκε από την επιχείρηση τους,  Print Mall  the multiprint store,  που βρίσκεται Αιγαίου 59,  Καλαμαριά.

 

blog1    blog

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχαριστήρια επιστολή    

Logo του e-twinning προγράμματος ” Let’s read books and do it active”

Ιαν 202322

Το λογότυπό μας για το έργο “let’s read books and do it active”

logo

Στις 15 Δεκεμβρίου 2022 έγινε ψηφοφορία των Logo των σχολείων του προγράμματος. Τα παιδιά ψήφισαν στην τάξη, το καθένα το logo που του άρεσε περισσότερο.

Ελλάδα, Σλοβακία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία,  Λιθουανία

3  1  4   .jpg           2       5

Από τα έξι logo που ψηφίστηκαν από όλα τα σχολεία, πήρε τις περισσότερες ψήφους το LOGO της Ελλάδας.

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!!!!!!!!!

logo1  logo 1   1  .png

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Logo του e-twinning προγράμματος ” Let’s read books and do it active”    

«Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι»

Δεκ 202222

Τη Δευτέρα 19 και την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς, για να συμμετέχουν στο δημιουργικό καλλιτεχνικό Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι μας.

Κάναμε χριστουγεννιάτικες κατασκευές και γλυκίσματα, χορέψαμε, τραγουδήσαμε τα κάλαντα και φάγαμε νόστιμες λιχουδιές!

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς, για την όμορφη εμπειρία που μας χάρισαν με την ενεργό συμμετοχή τους και την αστείρευτη ενέργειά τους! Οι μαθητές μας απόλαυσαν την υπέροχη εμπειρία, γιατί με τους γονείς είναι πάντα πιο όμορφα!!!

.jpg .jpg .jpg .jpg .jpg .jpg .jpg   .jpg.jpg       .jpg1

 

από κάτω από: 2022-2023, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι»    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

European SchoolRadio Logo
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Translate

Σκακιστική άσκηση



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων