Προσεγγίσαμε την δύσκολη έννοια του χρόνου με διάφορες δραστηριότητες όπως: παραμύθια, ατομικές και ομαδικές κατασκευές, δραματοποιήσεις.
Η εναλλαγή των εποχών: παρατήρηση των αλλαγών στην φύση και εικαστική αποτύπωση τους με ομαδικές κατασκευές. Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες για την καθεμιά εποχή.
Γνωρίσαμε τον μύθο της Περσεφόνης μέσα από σχετικό βίντεο στον υπολογιστή και φανταστήκαμε πώς θα ήταν η γη όταν η Περσεφόνη βρισκόταν εκεί και πώς θα ήταν όταν βρισκόταν στον κάτω κόσμο. Ομαδική εργασία.
Γνωρίσαμε τους μήνες του χρόνου μέσα από τα γενέθλια του κάθε παιδιού. Το κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του σε αστέρι και το κόλλησε δίπλα στον μήνα που γεννήθηκε. Στην συνέχεια κατασκευάσαμε επιτραπέζιο παιχνίδι με τους μήνες.
Οι μήνες του χρόνου με τον Λύκο Ζαχαρία. Ο ήρωας του βιβλίου μας ταξίδεψε στους μήνες του χρόνου.
Το τραγούδι “Η καλή κυρά-βδομάδα” μας βοήθησε να βάλουμε τις μέρες στην σειρά και να αντιστοιχίσουμε τα ονόματα τους. Ο τροχός της εβδομάδας μας βοήθησε να κατανοήσουμε τις έννοιες χθες-σήμερα-αύριο.
Γνωρίσαμε την εναλλαγή μέρας νύχτας μέσα από σχετικό βίντεο στον υπολογιστή, την κατανοήσαμε με μοτίβο που εμπνευστήκαν τα ίδια τα παιδιά, με ατομικές κατασκευές, ξεχωρίσαμε τα χρονικά διαστήματα μιας μέρας από την θέση του ήλιου στον ουρανό, αλλά και από τις ασχολίες μας (πρωί-μεσημέρι- απόγευμα- βράδυ).
Αποτυπώσαμε με ζωγραφιές τι κάνουμε στην καθημερινότητά μας, παρατηρήσαμε ομοιότητες και διαφορές στις ασχολίες μας και είδαμε πώς περνά την μέρα του ο καθένας μας.