«Η αλεπού και τα σταφύλια» Μύθοι του Αισώπου
Διαβάσαμε την ιστορία «Η αλεπού και τα σταφύλια», συζητήσαμε τη συμπεριφορά της αλεπούς που δεν μπορούσε να φτάσει τα σταφύλια και αναρωτηθήκαμε με ποιους τρόπους μπορούσε να τα φτάσει. Φτιάξαμε κληματαριές, σταφύλια, σκάλες, ασανσέρ που κινούνται με τα χέρια τους, μπλοκ εκκίνησης κλπ.
Στο παρακάτω βίντεο οι φωτογραφίες της δράσης μας.
“Ο Θησέας και ο Μινόταυρος” Ελληνική μυθολογία
“Όλες οι εποχές του χρόνου σ’ένα δέντρο” Britta Teckentrup
Τα παιδιά κατασκεύασαν δάση στην εναλλαγή των τεσσάρων εποχών και κάποια ζώα του δάσους (σκατζόχοιρο, χελώνα και λύκο).
“Όταν είναι να φύγει το τρένο” Ευγένιος Τριβιζάς
Παρακολουθήσαμε την ιστορία και φτιάξαμε σιδηρόδρομο, την μηχανή του τρένου κι ένα βαγόνι σε αναλογία μεταξύ τους, μετρώντας τις διαστάσεις ώστε το τρένο να εφαρμόζει στον σιδηρόδρομο.
“Η περιπέτεια της κυρίας Χάρτινης” Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Αγίας Παρασκευής Αθήνα
Φτιάξαμε μπλε, κίτρινους κάδους ανακύκλωσης, πράσινους κάδους και το σήμα της ανακύκλωσης.
“Ο αρκούδος και το πιάνο” David Litchfield
Ο Αρκούδος βρήκε ένα πιάνο στο δάσος, πήγε στην πόλη, έγινε διάσημος μουσικός και έκανε όλα του τα όνειρα πραγματικότητα. Η προσαρμογή του είναι δύσκολη. Η νοσταλγία του για τους φίλους του και τη ζωή του στο δάσος μεγάλη. Και τότε επιστρέφει….
Τα παιδιά έφτιαξαν πιάνα.
«Το παραμύθι με τα χρώματα» Αλέξης Κυριτσόπουλος
Διαβάσαμε «Το παραμύθι με τα χρώματα» και τα παιδιά έφτιαξαν μια χρωματιστή πόλη, το ουράνιο τόξο που φεύγει, το πλοίο που επιβιβάστηκε το ουράνιο τόξο και μια ασπρόμαυρη πόλη.
"Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων"
Παρακολουθήσαμε την ιστορία «Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων».
 Τα παιδιά έφτιαξαν ένα βαθύ πηγάδι, τοίχους με πολύ μικρές πόρτες και μεγάλες πόρτες.
 
 
H παρουσίαση ανταλλαγής παραμυθιών
https://docs.google.com/presentation/d/1-gJYf782Hzf1AZstMh0j4tOZWHqfyq8Z7yaq0oi4VV0/edit?usp=sharing
Τον Φεβρουάριο κάναμε ανταλλαγή παραμυθιών δίνοντας μια αποστολή: Τι θα φτιάξουν τα παιδιά με lego από την ιστορία. Εμείς στείλαμε τον “Δούρειο Ίππο” με τις παρακάτω επιλογές. Τα παιδιά καλούνται να φτιάξουν:
- Ένα άλογο και οι τοίχοι με την πύλη (σε αναλογία μεταξύ τους)
 - ή ένα μεγάλο άλογο ώστε μια φιγούρα playmobil να χωράει στην πόρτα του (τρύπα, άνοιγμα)
 - ή τρόπους μεταφοράς του.
 
Εμάς μας έστειλαν την ιστορία “Goldilocks and the three bears” με την αποστολή να φτιάξουμε καρέκλες μεγάλου, μεσαίου και μικρού μεγέθους, ώστε το Goldilocks να βρει αυτή που του ταιριάζει.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Goldilocks and the three bears”. Παρακολουθήσαμε την ιστορία και στο youtube (https://youtu.be/T84dax2MDPg ).
Τα παιδιά έφτιαξαν καρέκλες σε μεγάλο μεσαίο και μικρό μέγεθος, με μοντέλο Goldilock μια φιγούρα playmobil. Το Goldilock ψάχνει να βρει την καρέκλα που του ταιριάζει. Άλλες καρέκλες είναι ψηλές, άλλες φαρδιές, άλλες καρέκλες έχουν ψηλά και λεπτά πόδια και σπάζουν. Άλλες έχουν χοντρά και δυνατά πόδια και δεν σπάζουν. Το Goldilock βρίσκει την καρέκλα που του ταιριάζει στις μικρές καρέκλες.
Η αρκούδα που ξεγελάστηκε από την αλεπού
https://blogs.sch.gr/nip3thes/files/2022/11/urs_vulpe.ppt
https://youtu.be/eSbKbxv_UGE?t=622
Φτιάξαμε σε παγοθήκες χρωματιστά παγάκια και ζωγραφίσαμε όλοι μαζί σε χαρτί του μέτρου.
_res=720p&i=m&asset_domain=s3-p.animoto.com&animoto_domain=animoto.com&options=
“Ο Σταμάτης κι ο Γρηγόρης πάνε εκδρομή”
Παρακολουθήσαμε την ιστορία Κυκλοφοριακής αγωγής “Ο Σταμάτης κι ο Γρηγόρης πάνε εκδρομή”.
Τα παιδιά δημιούργησαν με τα lego ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, με δρόμους, φωτεινούς σηματοδότες, παιδιά, ποδήλατα, τον Σταμάτη και τον Γρηγόρη και τον Τροχονόμο.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία: “Betsy Buglove Saves the Bees”
Τα παιδιά έφτιαξαν πασχαλίτσες, πεταλούδες, μέλισσες, σαλιγκάρια, δέντρα, λουλούδια.
Ο βυθός της θάλασσας
Το βιβλίο των δραστηριοτήτων
https://read.bookcreator.com/1B4m9KnLwRReu8xeMFoCPA8OrG52/ttEYJQRKSpmbJ3E_fucLng





     








  




   
  
   

    
    



    
