Πασχαλινά καλαθάκια από ανακυκλώσιμα υλικά

DSC_673

Φέτος και το καλαθάκι μας το φτιάξαμε απο ανακυκλώσιμα υλικά! Χρησιμοποιήσαμε άδεια κουτιά απο κάψουλες καφέ, γλωσσοπίεστρα που μας χάρισαν επειδή είχε λήξει η ημερομηνία αποστείρωσής τους, χαρτόνι για χερούλι, πασχαλινές φωτοτυπίες και κορδέλες για στόλισμα. Η διαδικασία ήταν απλή και ευχάριστη για τα παιδιά, ενώ παράλληλα είδαν και εμπράκτως πως τίποτα δεν πάει χαμένο αλλά όλα μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν με ευφάνταστο τρόπο!

DSC_692 DSC_684  DSC_672

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους!

 

Εξωγήινοι στο νηπιαγωγείο μας!

Εξωγήινοι πλησίασαν το σχολείο μας κι εμείς τους ζωγραφίσαμε!

 DSC_567

Αραιώσαμε την τέμπερα με νερό, δώσαμε καλαμάκια στα παιδιά, φυσήξανε το χρώμα, βάλανε και ματάκια και φτιάξανε τους εξωγήινους της φαντασίας τους!

DSC_565

Το ηλιακό μας σύστημα

Φτιάξαμε τους πλανήτες σε μόμπιλ με παλιές εφημερίδες, χαρτοταινία, δυο ξυλάκια και κλωστές.

DSC_559

 Αρχικά τσαλακώσαμε εφημερίδες…

  DSC_545

τις κάναμε μπαλίτσες…

 DSC_544

 τις τυλίξαμε με χαρτοταινία και έτοιμοι οι πλανήτες μας!

 DSC_547 DSC_548

Μετά αρχίσαμε το χρωμάτισμα των πλανητών…

   DSC_553 DSC_556

και ακολούθησε η συναρμολόγησή τους πάνω στα ξυλάκια που ενώσαμε με ένα καρφί σε σχήμα Χ.

Μέρα και νύχτα

Μιλώντας για την εναλλαγή μέρας και νύχτας κάναμε και ένα μόμπιλ, που απο τη μια πλευρά της γης είναι ο λαμπερός ήλιος και απο την άλλη το φεγγαράκι με τα αστέρια του. Δίνουμε στα παιδιά δύο όμοιους κύκλους, τον ένα σε γαλάζιο χαρτόνι και τον άλλο σε μαύρο.

DSC_524

Αφού κόψουν τους κύκλους, στο γαλάζιο χαρτόνι τα παιδιά ζωγραφίζουν έναν ήλιο και γράφουν “Καλημέρα” και στο μαύρο ζωγραφίζουν το φεγγαράκι με τα αστέρια του και γράφουν “Καληνύχτα”.

 DSC_525

Στη συνέχεια βάζουμε κόλλα και ενώνουμε τους δύο κύκλους. Μην ξεχάσετε να βάλετε και μια κορδέλα για να κρεμάσετε το μόμπιλ.

DSC_527