Μαθητές/τριες από την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ατομικά ή ομαδικά καλούνται να δημιουργήσουν υλικό σχετικό με τις μορφές του διαδικτυακού εκφοβισμού, τα μέτρα αυτοπροστασίας, τις επιλογές διαχείρισης που έχει κάποιος είτε είναι θύμα είτε μάρτυρας ενός περιστατικού.
- Να μάθουν και να υιοθετήσουν ορθές συμπεριφορές διαδικτυακής χρήσης.
- Να μάθουν να αναγνωρίζουν τις μορφές του διαδικτυακού εκφοβισμού και τους ορθούς τρόπους αντιμετώπισής του.
- Να αναπτύξουν στρατηγικές απόκρισης στη διαδικτυακή βία, συμπεριλαμβανομένης της αναφοράς της (report) και του αποκλεισμού (block).
- Να αποκτήσουν κριτική ικανότητα και ενσυναίσθηση στο διαδίκτυο.
- Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, υπευθυνότητα και κοινωνικές δεξιότητες.
Αρχικά γίναμε υποστηρικτές του εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου με τη δήλωσή μας στο χάρτη των υποστηρικτών.
Αποφασίσαμε στη συνέχεια να συμμετέχουμε στο διαγωνισμό, στέλνοντας άλλη μια φορά μέσα από τη συμμετοχή μας ένα ηχηρό μήνυμα: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!
Συζητήσαμε για το διαδίκτυο, τί είναι και πως αποκτούμε πρόσβαση σε αυτό, και τι θα πρέπει να προσέχουμε όταν είμαστε στο διαδίκτυο. Παρακολουθήσαμε σχετικό υποστηρικτικό υλικό και εκφράσαμε ιδέες και συναισθήματα.
Τέλος, αποφασίσαμε να στείλουμε το δικό μας μήνυμα για τον διαδικτυακό εκφοβισμό με μια αφίσα που δημιουργήθηκε από τις ιδέες, τα συναισθήματα και την καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών.