Σήμερα 11/1, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας επισκέφτηκαν το Πλανητάριο Θεσσαλονίκης, κέντρο Noesis.
Παρακολουθήσαμε τις εξής προβολές:
Koσμοθέατρο – οι Δεινόσαυροι
Aν δεν είχε συμβεί μία σειρά από κατακλυσμικά γεγονότα, με σημαντικότερο την πρόσκρουση ενός μετεωρίτη, ο πλανήτης μας θα βρίσκονταν ακόμη υπό την κυριαρχία των δεινοσαύρων.
Οι δεινόσαυροι μας συναρπάζουν τόσο πολύ, που πολλοί άνθρωποι εύχονται να υπήρχαν ακόμη ανάμεσά μας. Παρακολουθώντας την τρισδιάστατη ταινία «Δεινόσαυροι: οι γίγαντες της Παταγονίας», που προβάλλεται στην γιγαντοοθόνη του Κοσμοθεάτρου, βρεθήκαμε στον ίδιο χώρο με αυτά τα εκπληκτικά πλάσματα.
Ακολουθώντας τον Δόκτωρα Rodolfo Coria, έναν διεθνούς φήμης Αργεντινό παλαιοντολόγο, βρεθήκαμε σε τοποθεσίες όπου έχουν γίνει σημαντικές ανακαλύψεις και ταξιδέψαμε πίσω στο χρόνο για να δούμε αυτά τα φανταστικά τέρατα να ζωντανεύουν. Στην Παταγονία βρέθηκε το μεγαλύτερο ζώο που έχει περπατήσει ποτέ πάνω στη Γη: ο γιγαντιαίος φυτοφάγος Αργεντινόσαυρος, και ο αντίπαλός του ο Γιγαντόσαυρος, ένα δίποδο σαρκοβόρο, που θα μπορούσε εύκολα να μονομαχήσει με τον διάσημο T-Rex.
Με επιστημονικό τρόπο, η ταινία παρουσιάζει πως ζούσαν αυτά τα δύο αντιπροσωπευτικά δείγματα των εκπληκτικών επιτευγμάτων της εξέλιξης των ειδών. Ακόμη, παρακολουθήσαμε την κίνηση των τεκτονικών πλακών ή την άφιξη του μετεωρίτη που σφράγισε τη μοίρα των δεινοσαύρων.
Διαστημική αποστολή: Νυχτερινός Ουρανός
Μία ζωντανή περιήγηση στον νυχτερινό ουρανό και τα μυστικά
του, ανάμεσα στους αστερισμούς και τους αρχαίους μύθους, που
γεννήθηκαν από την αστείρευτη φαντασία των ανθρώπων.
Το πρόγραμμα συνδέεται με το ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ Νηπιαγωγείου και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσα από την προβολή να:
1. «Αναγνωρίζουν το σφαιρικό σχήμα ως το καταλληλότερο για να
απεικονίζουν τον πλανήτη Γη, τον ήλιο και τούς άλλους πλανήτες του
ηλιακού μας συστήματος» (Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου –
Φυσικές Επιστήμες – Ενότητα: Πλανήτης Γη και Διάστημα).
2. «Διατυπώσουν τις ιδέες τους για την εναλλαγή μέρας νύχτας, να
προβληματιστούν σχετικά με την ανεπάρκεια των ιδεών τους, να
χρησιμοποιούν μοντέλα αναπαράστασης της Γης σε σχέση με τον
Ήλιο και της κίνησης γύρω από τον εαυτό της για να περιγράψουν
την εναλλαγή μέρας νύχτας»( Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου –
Φυσικές Επιστήμες – Ενότητα: Πλανήτης Γη και Διάστημα).
Ευχαριστούμε θερμά τους συνοδούς γονείς για τη συμμετοχή και τη βοήθειά τους!