26 Οκτωβρίου γιορτάζει ο Άγιος Δημήτριος και η Θεσσαλονίκη μας.
Μια ιδιαίτερα σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη: η μεγάλη θρησκευτική γιορτή της πόλης μας, του πολιούχου της, Αγίου Δημητρίου.
και η απελευθέρωση της στις 26 και 27 Οκτωβρίου 1912 με την είσοδο των ελληνικών στρατευμάτων.
28η Οκτωβρίου 1940
Μια ημερομηνία που σηματοδοτεί την έναρξη του Ελληνοϊταλικού Πολέμου.
Μια ακόμη αφορμή λοιπόν για να μάθουν οι μαθητές ιστορικά γεγονότα εκείνης της περιόδου
αλλά και να προσεγγίσουν την έννοια της ειρήνης, του πολέμου και της ελευθερίας.
Οι παρακάτω φωτογραφίες αποτελούν ένα μικρό δείγμα των δραστηριοτήτων και της γιορτής που έγιναν στο σχολείο μας:
Παρακολουθήσαμε την παράσταση: “Αν ήταν Παραμύθι ο Πόλεμος” Από την θεατρική ομάδα “Παραμυθωνία”.
Μια παράσταση με μουσική και τραγούδι όπου: “αν ήταν παραμύθι ο πόλεμος θα ήταν όλα ειρηνικά, θα ρίχναμε παραμυθόσκονη αντί για βόμβες και πυρηνικά!”.
Είδαμε εικόνες της εποχής και μιλήσαμε για τα ιστορικά γεγονότα:
φτιάξαμε κατασκευές:
και γιορτάσαμε την εθνική μας επέτειο:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΤΡΙΔΑ!






