ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: 1ος Θεματικός κύκλος: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ 

Υποενότητα:  ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ -ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ              Τίτλος:”Τον ΚΟΚ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ”
Ένα πρόγραμμα για γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κινούνται πεζοί και οχήματα. Να μάθουν να κυκλοφορούν με ασφάλεια.
Μερικές από τις δραστηριότητές μας:

Παιχνίδι με τους φωτεινούς σηματοδότες

Φτιάξαμε τους φωτεινούς σηματοδότες και τις διαβάσεις των πεζών και κυκλοφορούμε στο δρόμο μας με ασφάλεια αφού πρώτα μάθαμε τι πρέπει να κάνουμε.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ    IMG 4778

Τα αυτοκίνητά μας
Κατασκευάσαμε τα δικά μας αυτοκίνητα από χάρτινες κούτες. Φτιάξαμε τα σήματα του Κ.Ο.Κ. και τα φανάρια, δημιουργήσαμε το δρόμο μας και βγήκαμε στην αυλή για την πρώτη μας βόλτα.

IMG 4791       IMG 4831α

Έξοδος στην Κοκκινόρραχη
Βγήκαμε από το σχολείο στους δρόμους γύρω απ’ αυτό προκειμένου να βρούμε τα σήματα του ΚΟΚ που υπάρχουν να τα φωτογραφίσαμε και να συζητήσουμε για τη σημασία τους.
ΕΞΟΔΟΣ ΚΟΚ ΕΞΟΔΟΣ ΚΟΚ1

Επίσκεψη εκπαιδευτή υποψήφιων οδηγών
Επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας ο κύριος Λ. Χατζηχριστοδούλου εκπαιδευτής υποψήφιων οδηγών και γονέας νηπίου ο οποίος ενημέρωσε τα παιδιά για τους κανόνες που πρέπει να τηρεί ο σωστός οδηγός και είδαν μαζί του κάποιο υλικό που έφερε για την κυκλοφοριακή αγωγή και  ασφάλεια.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ 2     ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΗΓΟΥ2

Επίσκεψη της Τροχαίας
Είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας τον Κο Ι. Πλευρίτη από την Τροχαία Σπάρτης προκειμένου να ενημερώσει τα παιδιά γα τον Κ.Ο,Κ., τους κινδύνους που υπάρχουν όταν κυκλοφορούμε στο δρόμο και για το πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε σαν πεζοί, οδηγοί ποδηλάτου και ως επιβάτες στο αυτοκίνητο. Επίσης, μας έδειξε ένα αυτοκίνητο της Τροχαίας και πως είναι εξοπλισμένο (π.χ. ειδικά μπουφάν για τους αστυνομικούς, σειρήνα, κώνοι για τυχόν εμπόδια που υπάρχουν). Τα νήπια ενθουσιάστηκαν με την παρουσίαση.
20221129 120402    IMG 4978   20221129 122813

Κατασκευή μακέτας
Με αφορμή τα παραπάνω εργαστήρια δεξιοτήτων δημιουργήσαμε μια μακέτα κυκλοφοριακής αγωγής. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες όπου η μία έφτιαξε τα σπίτια και τα δέντρα, η δεύτερη τα σήματα και η τρίτη τα τοποθέτησε  μαζί με τα αυτοκινητάκια στη μακέτα. Τα παιδιά χόρτασαν παιχνίδι!
          20221109 154911      IMG 4834

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2022

Ενδεικτικές δραστηριότητες σχετικές με θεματικές ενότητες που υλοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο.
  Τρύγος- Μουστοκούλουρα
Οι ζωγραφιές μας.

20221102 140951

Με αφορμή τη θεματική ενότητα¨Το σταφύλι” που υλοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο αλλά και τα σταφύλια που μας έφεραν τα παιδιά, αποφασίσαμε να τα “πατήσουμε”  και να βγάλουμε μούστο.  Αφού πρώτα μιλήσαμε για τον τρύγο και πως γινόταν παλιά, είδαμε κάποια βίντεο στον υπολογιστή, πλύναμε πόδια και πιάσαμε δουλειά… Τέλεια εμπειρία!   
  IMG 4506   ΤΡΥΓΟΣ1
ΤΡΥΓΟΣ2       IMG 4527
Με αφορμή τις εικόνες αλλά και το υλικό που έφεραν τα παιδιά δημιουργήσαμε μια γωνιά σχετική με το σταφύλι και τα προϊόντα του. Σταφύλι, πετιμέζι, μουσταλευριά.
IMG 4528
Με το μούστο μας αλλά και το πετιμέζι που είχαμε μας ήρθε η ιδέα να φτιάξουμε μουστοκούλουρα. Το αποτέλεσμα ήταν γευστικότατο!
μουστοκουλουρα 1 μουστοκουλουρα2 IMG 4620

  Σπάρταθλον 
Ασχοληθήκαμε με δράσεις σχετικά με τον υπερμαραθώνιο αγώνα “Σπάρταθλον”, μία διοργάνωση που τιμά τον τόπο μας και συνδέεται άμεσα ιστορικά με τη Σπάρτη. Οι εικαστικές δημιουργίες που ετοίμασε το νηπιαγωγείο μας (ζωγραφιές, κατασκευές κ.ά) με τη βοήθεια και του γονέων του σχολείου αναρτήθηκαν σε πανό κατά μήκος της διαδρομής των Σπαρταθλητών μέσα από τις τοπικές κοινότητες Κοκκινόρραχης και Κλαδά. Επίσης μεταφέρθηκαν και στο χώρο των εκδηλώσεων προς τιμή των αθλητών στο Δημοτικό Στάδιο Σπάρτης.

ΝΗΠ ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ 1 ΝΗΠ ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ 2 ΝΗΠ ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ 3     ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ

Παροιμίες για το κάστανο, Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, ρόδια.

20221102 141013 20221102 141033 20221102 141044   20221102 140937

Έξοδος στη φθινοπωρινή φύση
Κάναμε έναν περίπατο σε κοντινή απόσταση από το νηπιαγωγείο όπου παρατηρήσαμε τις αλλαγές στη φύση, λόγω του φθινοπώρου. Μαζέψαμε φύλλα σε διάφορα χρώματα (κίτρινα, κόκκινα, πορτοκαλί, καφέ) και τα πήγαμε στο σχολείο να τα  παρατηρήσουμε και να δημιουργήσουμε μια ομαδική κατασκευή με αυτά.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ1

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: 4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και καινοτομία

            Υποενότητα: STEM/Εκπαιδευτική ρομποτική                Τίτλος:  STEAM και η γη γυρίζει”

Παίξαμε ένα παιχνίδι γνωριμίας με μουσική. Βάλαμε στη μοκέτα κάρτες με τους πλανήτες και τα παιδιά έγιναν ζευγάρια ανάλογα με την κάρτα που διάλεξαν.

20220504 115611

Διερευνήσαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών και κάναμε το ιστόγραμμα. Η γωνιά με τα βιβλία μας.

20220519 080814

Είδαμε βίντεο στο youtube για το ηλιακό σύστημα. https://www.youtube.com/watch?v=xOUOZ_CY3VE

Παρακολουθήσαμε τους πλανήτες από κοντά με την ψηφιακή εφαρμογή Artificial Intelligence της NASA .Τα παιδιά παρατήρησαν, συζητήσαμε για τον κάθε πλανήτη, βρήκαμε πληροφορίες.

20220520 100754

Για να κατανοήσουν την τροχιά των πλανητών, φουσκώσαμε μπαλόνια σε διαφορετικό χρώμα. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και με τη συνοδεία μουσικής από το Internet Archive , διέγραψαν την κυκλική τροχιά.

IMG 3089

Είδαμε βίντεο της NASA  για την κατασκευή πυραύλου, μιλήσαμε για το πως κινείται ένας πύραυλος, είδαμε εικόνες από διαστημόπλοια, αστροναύτες και τον διεθνή διαστημικό σταθμό. Στη συνέχεια κατασκευάσαμε το δικό μας πύραυλο.

IMG 3146

Ομαδικές κατασκευές του ηλιακού μας συστήματος.

   20220513 121522α  20220520 092328

Στα πλαίσια της ανεστραμμένης τάξης κατασκευή από νήπιο του ηλιακού συστήματος στο σπίτι με τη βοήθεια των γονέων του.

20220530 103141

Ο ήλιος , το μεγαλύτερο αστέρι! Είδαμε βίντεο προσομοίωσης για τον ήλιο. Με τα παιδιά συζητήσαμε πως είναι ο ήλιος, πως κινείται, με τι μοιάζει. Παρατηρήσαμε τη σκιά μας στην τάξη και στην αυλή και πως αλλάζει στη διάρκεια της ημέρας σε σχέση με τη θέση του ήλιου.

20220520 093712            20220520 104017                                                                  Παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή.

20220523 091315

Σε βίντεο προσομοίωσης είδαμε την κίνηση της γης γύρω από τον άξονά της.  Ακολούθησε συζήτηση στην ολομέλεια. Κάναμε και το πείραμα με το φακό.

IMG 3112

Τα παιδιά ζωγράφισαν τη μέρα και τη νύχτα καθώς και τις εποχές.

20220601 170939   IMG 3176

Για να εμπεδώσουμε τις φάσεις της σελήνης κάναμε κατασκευή με μπισκότα .

20220524 095542   20220609 082157 2

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο φεγγαροσκεπαστής”, τα παιδιά ζωγράφισαν τις εικόνες, το κάναμε βίντεο με την εφαρμογή “Photostory” και το στείλαμε στους γονείς.

fe 2

ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ     

Παίξαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι όπου έπρεπε να βρούμε με βέλη τη διαδρομή που θα κάναμε για  να πάμε στον προορισμό μας στο διάστημα.

20220524 090724

Κάναμε ομαδικές εργασίες με θέμα το διάστημα και για θυμηθούμε όσα μάθαμε.

20220525 081420α   20220610 114222

 

Δωρεά βιβλίων από το Library4all

Την Πέμπτη 25 Μαΐου 2022 με πολύ χαρά και ενθουσιασμό παραλάβαμε κι εμείς από την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία Library4all δωρεάν ολοκαίνουργα εκπαιδευτικά βιβλία και παραμύθια, στα πλαίσια της ενίσχυσης και του εμπλουτισμού της σχολικής μας βιβλιοθήκης. Η ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας ήταν άμεση. Ανυπομονούμε να τα διαβάσουμε και να τα αξιοποιήσουμε στην τάξη μας.

Ευχαριστούμε από καρδιάς το Library4all για την προσφορά του και ευχόμαστε να συνεχίσει το τόσο αξιόλογο έργο του να βρίσκεται κοντά στα παιδιά και να τα στηρίζει  με βιβλία!!!

20220530 092707β

 

Χέρια Καθαρά -Μικρόβια Μακριά

Την Τρίτη 17 Μαΐου 2022 τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στη δράση του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Σπάρτης “Χέρια καθαρά- Μικρόβια μακριά”. Με διαδραστικό τρόπο ενημερώθηκαν από τις  κυρίες Αργυρούλα και Άννα για την αξία της υγιεινής των χεριών σαν μέτρο πρόληψης της διασποράς μικροβίων και ιών, για το σωστό πλύσιμο των χεριών και τους τρόπους προστασίας γενικότερα. Ύστερα έδειξαν σε κάθε νήπιο χωριστά το σωστό τρόπο πλυσίματος των χεριών. Στο τέλος, εκτός από το χρήσιμο υλικό που μας άφησαν μοίρασαν στα παιδιά αντισηπτικά μαντηλάκια και χυμούς.

20220517 101430βα    20220517 103209α 20220517 104740

Πρωτομαγιά

Πρωτομαγιά

Λουλούδια ας διαλέξουμε

και ρόδα και κρίνα

κι ελάτε να πλέξουμε

στεφάνια με κείνα….

Έφτασε ο Μάιος και εμείς πιστοί στην παράδοση μόλις επιστρέψαμε στο  νηπιαγωγείο φτιάξαμε το μαγιάτικο στεφάνι και το κρεμάσαμε στην πόρτα μας. Καλό μήνα παιδιά!

 IMG 3024               20220503 123712

Συμμετοχή στη δράσεις αγάπης για τα παιδιά της Ουκρανίας

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων που υλοποιούμε στο νηπιαγωγείο για τα ανθρώπινα δικαιώματα και κυρίως τα δικαιώματα των παιδιών  αποφασίσαμε να συμπαρασταθούμε στα παιδιά της Ουκρανίας που βιώνουν τον πόλεμο. Φτιάξαμε λοιπόν μία αφίσα και την ανεβάσαμε στο padlet με τις “Δράσεις αγάπης για τα παιδιά της Ουκρανίας από τα νηπιαγωγεία Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας(3η ενότητα)”.

.jpg

Δείτε το εδώ: https://padlet.com/alenikola73/af1c7dd7zlt6s10h

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

3ος Θεματικός Κύκλος: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ     Υποενότητα: Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος: “Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας.”

Ένα παιχνίδι για δέσιμο και συνοχή της ομάδας. Τα παιδιά δίνουν τα χέρια τους και στη συνέχεια προσπαθούν να τα ξεμπερδέψουν για να φτιάξουν έναν κύκλο.

IMG 2917

Ομαδική εργασία: “Μια  μεγάλη καρδιά” με τα ονόματα και τις φωτογραφίες τους για να διακοσμήσουν την τάξη τους.

20220428 184932a

Δημιουργία νοητικού χάρτη με τις γνώσεις των παιδιών σχετικά με τις ανάγκες τους.

20220509 082345

Παρουσιάζουμε το βιβλίο “Μια ζωή σαν τη δική μου” (Ένα βιβλίο από τη  unicef) και συζητάμε για την καθημερινή ζωή και τις ανάγκες των παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Προβολή της διαδικτυακής ταινίας ταινίας “ΕΙΡΗΝΗ” και συζήτηση σχετικά με τα συναισθήματα της μικρής προσφυγοπούλας.

Δραματοποίηση της ιστορίας “Άσπρα και μαύρα πρόβατα”. Τα λευκά πρόβατα συναντούν δυο μαύρα και συζητούν αν θα τα δεχτούν στο κοπάδι τους ή θα τα διώξουν.

IMG 2943 IMG 2947

Εικαστική αποτύπωση των δικαιωμάτων του παιδιού και ανάρτηση της αφίσας στην τάξη.

20220509 082312

Οι φόβοι των παιδιών: Ζωγράφισαν τους φόβους τους, τους γράψαμε σε χαρτάκια για να τους κάνουν μετά μπαλάκια και να τους πετάξουν μακριά να μην τα ενοχλούν.

20220601 165738   20220511 133540

Εικαστική δημιουργία με αφορμή την ταινία “Ειρήνη”. Τι θα έβαζαν στη βαλίτσα αν ήταν στη θέση της Ειρήνης και έφευγαν από τον τόπο τους. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ζωγράφισαν (παιχνίδια, τρόφιμα, παραμύθια, ρούχα κ.ά). Έπειτα τα έκοψαν και τα κόλλησαν στην βαλίτσα και ορίστε το όμορφο αποτέλεσμα! .

IMG 2712IMG 2713

Διαβάσαμε το παραμύθι: “Ο Λαχαπού απο τη ζούγκλα της χώρας Καμαμπού” το συζητήσαμε και τα παιδιά ζωγράφισαν μια εικόνα από το παραμύθι.

20220601 164851

Έπειτα, ζητήσαμε από τα παιδιά να αναφέρουν τρόπους με τους οποίους δείχνουν καλοσύνη και φιλικότητα σε γνωστούς και άγνωστους ανθρώπους. Κάθε παιδί παρουσίασε στην ολομέλεια τον δικό του τρόπο. Στην συνέχεια την σημειώσαμε σε μια λωρίδα χαρτονιού  και έτσι δημιουργήσαμε την «Αλυσίδα της φιλίας» και κάθε ιδέα των παιδιών αποτελεί κρίκο της αλυσίδας! Στην αρχή κάθε μέρας θα αφαιρούμε ένα κρίκο και θα ζητείται από τα παιδιά να εφαρμόζουν τον τρόπο καλοσύνης μέχρι το τέλος της ημέρας!

IMG 2971

Διαβάσαμε την κοινωνική ιστορία των φυλών Τσαφ και Τσουφ και τη δραματοποιήσαμε. Οι δύο φυλές χωρίστηκαν και υπέφεραν εξαιτίας της διχόνοιας των αρχηγών τους,  χάνοντας την πρόσβαση σε στέγη κτλ. Στο τέλος οι φυλές συμφιλιώνονται και βελτιώνουν τις συνθήκες ζωής τους. Συζητήσαμε με τα παιδιά για τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

IMG 2788   IMG 2792a  IMG 2793a

Συμμετοχή του σχολείου στη δράση “Μίλα Τώρα”

    «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό πραγματοποίησε για 9η συνεχή χρονιά την εκστρατεία Μίλα Τώρα. Όλες οι δράσεις έγιναν στο πλαίσιο της θεσμοθετημένης συνεργασίας του Οργανισμού με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τίτλο «ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ».

Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» κλήθηκαν όλα τα σχολεία και τα παιδιά να συμμετέχουν και να δημιουργήσουν το δικό τους μήνυμα.
Το δικό μας σχολείο συμμετείχε και δημιούργησε με την βοήθεια όλων των παιδιών, την παρακάτω αφίσα!
ΤΩΡΑ Νηπιαγωγείο Αφυσσού Κοκκινόρραχης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: 2ος Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Υποενότητα: Οικολογική Συνείδηση     Τίτλος: “Υγιή παιδιά, Υγιής πλανήτης”

Ένα πρόγραμμα και της WWF Ελλάς που στόχο είχε τα παιδιά να συνδέσουν τις διατροφικές τους συνήθειες με την προστασία του περιβάλλοντος. Έμαθαν για τα είδη των τροφών και τη θρεπτική τους αξία, για τη μεσογειακή διατροφή αλλά και για το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής μας με στόχο να υιοθετήσουν όχι μόνο υγιεινές υγιεινές διατροφικές συνήθειες αλλά και περιβαλλοντικά ορθές.

Κάποιες από τις δραστηριότητές μας ήταν:

-Τα παιδιά ζωγράφισαν το αγαπημένο τους φαγητό, και χόρεψαν ακούγοντας το τραγούδι: “Το ρομαντικό γεύμα”.

20220521 081221IMG 2877α

-Σταδιακά, ζωγράφισαν το πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό που ζήτησαν στο παλάτι του “Βρέχει το αγαπημένο μου φαγητό”. Συζητήσαμε με τα παιδιά τα πιάτα τους.  Έτσι έγινε και  η εισαγωγή στο ταξίδι μας στη Χώρα της Διατροφής.

20220521 083021

-Κάποια από τα παραμύθια που διαβάσαμε με τα παιδιά και τα συζητήσαμε, τα ζωγραφήσαμε, τα δραματοποιήσαμε.

IMG 2881 1

-Παιχνίδι ρόλων τροφές που βρίσκουμε στη θάλασσα (μπλε χαρτόνι) ή στη στεριά (καφέ) και πηγαίνουμε στο κατάλληλο μέρος.

IMG 2865α   IMG 2866α

-Ζωγραφίσαμε με τα νήπια τον Ποσειδώνα, θεό της θάλασσας, τα ψάρια και τα θαλασσινά και τη Δήμητρα θεά της γεωργίας, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά. Έγιναν ψαράδες και γεωργοί.

IMG 2872

-Είδαμε στον υπολογιστή  το βίντεο «Παραγωγή ρυζιού στους ορυζώνες Θεσσαλονίκης»  για την καλλιέργεια του ρυζιού

IMG 2868α

https://www.youtube.com/watch?v=ModZ0hQ-8yA

-Δουλέψαμε στην τάξη τις ομάδες των τροφών, είδαμε τις δυο πυραμίδες της Παιδικής Μεσογειακής διατροφής και την Περιβαλλοντική πυραμίδα (wwf.gr/food) και συγκρίναμε. Το υγιεινό είναι και περιβαλλοντικά ορθό. Φτιάξαμε την Πυραμίδα της Παιδικής Διατροφής

 20220521 121812     20220511 134434α   

Μιλήσαμε για το πρόγευμα στο σχολείο και συνδυάσαμε την υγιεινή διατροφή με τα λιγότερα σκουπίδια. Πρόγευμα με φρούτα. Τι φρούτο προτιμάμε.

IMG 2885α  IMG 2882α  IMG 2884α  IMG 2900      IMG 2874

Μιλήσαμε για τη μπανάνα, είδαμε στην υδρόγειο σφαίρα τη χώρα προέλευσής της και μετρήσαμε την απόσταση από εμάς για να διαπιστώσουμε τα τροφοχιλιόμετρα..

20220503 082838

Ετοιμαστήκαμε για το παιχνίδι στο διάλειμμα δεν ξεχνάμε όμως το νερό μας και την αξία του στην υγεία μας. Το έχουμε στο παγουρίνο μας και όχι στο πλαστικό μπουκάλι για μην επιβαρύνουμε και τον πλανήτη μας. IMG 2903α

Ακούσαμε το τραγούδια για τη διατροφή όπως: ” Τόσο λάθος διατροφή”, “Μίλα μου για μήλα”,”Η ντομάτα καμικάζι” και τα συζητήσαμε.

IMG 2894α

Παίξαμε το παιχνίδι:” Ο Βασιλιάς της ζάχαρης”. Βάζουμε τις τροφές στη σωστή κατηγορία. Σ’ αυτές με λίγη ζάχαρη και σε αυτές με πολύ ζάχαρη.

IMG 2889    IMG 2888  

Στο τέλος κόψαμε και βάλαμε τις τροφές σε δύο πιάτα. Στο ένα αυτές που κάνουν καλό στην υγεία μας και στο άλλο αυτές που δε μας κάνουν καλό. Διαπιστώσαμε πως ότι είναι διατροφικά καλό είναι και περιβαλλοντικά σωστό.

20220521 114920    20220521 083834