Στάλθηκαν ειδοποιήσεις στην πλατφόρμα e-me, για την 4η δραστηριότητα, για όλες τις τάξεις, για το μάθημα της Πληροφορικής.
Οι εργασίες αναρτήθηκαν επίσης και στον τοίχο της κυψέλης του κάθε τμήματος.
Στάλθηκαν ειδοποιήσεις στην πλατφόρμα e-me, για την 4η δραστηριότητα, για όλες τις τάξεις, για το μάθημα της Πληροφορικής.
Οι εργασίες αναρτήθηκαν επίσης και στον τοίχο της κυψέλης του κάθε τμήματος.
Για προβλήματα σύνδεσης με το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 2144169726 (08:00 – 16:00 κατά τις εργάσιμες ημέρες) ή στο 8011180181 ή να στείλετε email στο helpdesk@att.sch.gr ή στο info@sch.gr
Εάν σας παρουσιαστεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα, ή ακόμα και απορία σχετικά με την πλατφόρμα e-me, μπορείτε να απευθυνθείτε στην υποστήριξη χρηστών της e-me, στέλνοντας email στο: support@e-me.edu.gr ή καλώντας στα τηλέφωνα 2103350859, 2103350748 (Δευτ. – Παρ., 10:00 – 18:00).
Στάλθηκαν ειδοποιήσεις στην πλατφόρμα e-me, για την 3η δραστηριότητα, για όλες τις τάξεις, για το μάθημα της Πληροφορικής.
Οι εργασίες αναρτήθηκαν επίσης και στον τοίχο της κυψέλης του κάθε τμήματος.
Για να μπορέσετε να δείτε συγκεντρωτικά, όλες τις δραστηριότητες που σας έχουν ανατεθεί στην πλατφόρμα e-me για κάποιο μάθημα, μπείτε στην κυψέλη του μαθήματος και μετά πατήστε στο e-me assignments.
Εδώ μπορείτε να βρείτε εύκολα όλες τις δραστηριότητες για το μάθημα αυτό (χωρίς να ψάχνετε στις ειδοποιήσεις) και να απαντήσετε σε όσες δεν έχετε απαντήσει ή χρειάζεται να απαντήσετε ξανά.
(Ανατροφοδότηση ονομάζεται η απάντηση του εκπαιδευτικού).
(Για να επιστρέψετε όποτε θέλετε στην αρχική οθόνη της e-me, πατήστε πάνω αριστερά στη μελισσούλα).
Στάλθηκαν ειδοποιήσεις στην πλατφόρμα e-me, για τη 2η δραστηριότητα, για όλες τις τάξεις, για το μάθημα της Πληροφορικής (θα τις βρείτε, μόλις κάνετε Είσοδο, πάνω δεξιά στην καμπανούλα).
Οι εργασίες αναρτήθηκαν επίσης και στον τοίχο της κυψέλης του κάθε τμήματος.
Στάλθηκαν ειδοποιήσεις στην πλατφόρμα e-me, για τις προπαρασκευαστικές εργασίες και τις δραστηριότητες Νο1.
Παρακαλώ να μου απαντήσετε εάν έγιναν ή εάν συναντήσατε κάποιο πρόβλημα.
Επίσης οι μαθητές των Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων, παρακαλούνται να μου στείλουν τις πρώτες ασκήσεις.
(Η διαδικασία για να μου απαντήσετε και να μου στείλετε τις ασκήσεις περιγράφεται στην προηγούμενη ανάρτηση).
Από εδώ και στο εξής, για τις εργασίες, θα λαμβάνετε στην πλατφόρμα e-me ειδοποιήσεις (πάνω δεξιά στην καμπανούλα).
Όταν τελειώνετε τις εργασίες θα πρέπει να μου απαντάτε αν τις ολοκληρώσετε ή αν συναντήσατε κάποιο πρόβλημα. Οι τάξεις Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ θα μου στέλνετε επίσης και τη λυμένη άσκηση.
Για να μου απαντήσετε θα πρέπει να βρείτε την ειδοποίηση που σας έστειλα.
Θα σας εμφανίζεται έτσι η εργασία. Για να μου απαντήσετε, πατήστε δεξιά Υποβολή απάντησης. Γράψτε μου κάτι στο χώρο του κειμένου (είναι υποχρεωτικό) και οι τάξεις Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ για να μου στείλετε την εργασία σας πίσω, πηγαίνετε κάτω και πατήστε το Μεταφόρτωση αρχείων. Βρείτε την εργασία από το φάκελο που την αποθηκεύσατε (π.χ. στα Έγγραφα, στο τμήμα σας) και κάντε διπλό κλικ επάνω της. Τέλος πατήστε πιο κάτω το Υποβολή Απάντησης.
Κατόπιν βέβαια, μπορεί να σας απαντήσω και εγώ, οπότε θα λάβετε καινούργια ειδοποίηση, κοκ.
Δυστυχώς τα προγράμματα με τα οποία γίνεται το μάθημα της Πληροφορικής, μπορούν να εγκατασταθούν μόνο σε υπολογιστή και όχι σε tablet ή smartphone.
Για το OpenOffice, (αφορά τις τάξεις Γ’, Δ’, Ε’ ΣΤ’), υπάρχει μία παραλλαγή που δουλεύει σε tablet και smartphone και μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ, αλλά η δωρεάν έκδοση περιέχει διαφημίσεις, το περιβάλλον είναι διαφορετικό και θα δυσκολευτείτε να κάνετε τις εργασίες.
Αναρτήθηκαν οι πρώτες δραστηριότητες στους τοίχους των κυψελών της πλατφόρμας e-me, για όλα τα τμήματα, για το μάθημα της Πληροφορικής.
Για να τις δείτε, συνδεθείτε στην πλατφόρμα e-me και μεταβείτε στον τοίχο την κυψέλης για την Πληροφορική. (Θα πατήσετε στο Κυψέλες, μετά στην κυψέλη της Πληροφορικής και μετά δεξιά στο Τοίχος).
Για να μπορέσουν να γίνουν οι δραστηριότητες, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές ενέργειες που περιγράφονται σε προηγούμενες αναρτήσεις.