Μικροί Ανακυκλωτές σε δράση

Πρόγραμμα περιβαλ/κής εκπ/σης – 2o Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αλιβερίου, 2015-2016

Σχεδιασμός

Τίτλος του προγράμματος

Τα «απομεινάρια» ενός σχολείου: Μικροί Ανακυκλωτές σε δράση

Περίληψη

tn_apomeinariaΗ προτεινόμενη εκπαιδευτική δραστηριότητα επιδιώκει την ευαισθητοποίηση και την ενδυνάμωση των μαθητών μέσω της απόκτησης γνώσεων, δεξιοτήτων και αξιών απαραίτητων για να αλλάξουν το πρόσωπο του σχολείου τους και να διεκδικήσουν ένα βιώσιμο- αειφορικό μέλλον.

Με αφετηρία τα «απομεινάρια ενός σχολείου», δηλαδή τα απορρίμματα που σωρεύονται στο εύρος μιας ημέρας στους σχολικούς μας χώρους, θα επιδιώξουμε την ανάδειξη του ζητήματος της ανακύκλωσης στη βάση της αρχής «σκέφτομαι τοπικά, δρω τοπικά- σκέφτομαι οικουμενικά». Μέσα από σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και διδακτικές τεχνικές, το πεδίο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη θα συναρθρωθεί με τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά δεδομένα της πόλης του Αλιβερίου και του δημόσιου λόγου (discourse) που αυτή ακριβώς τη στιγμή βρίσκεται στην κορύφωσή του και αφορά τον τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων της πόλης.

Στη συνέχεια μιας επιτυχημένης σειράς περιβαλλοντικών δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στο σχολικό μας χώρο τα προηγούμενα έτη, το προτεινόμενο σχέδιο φιλοδοξεί μέσα από τοπικές συνέργειες καθώς και την ένταξή μας σε θεματικά περιβαλλοντικά δίκτυα να ενεργοποιήσει τους μαθητές, ώστε να αναλάβουν πρωτοβουλίες μέσα κι έξω από το σχολείο, να κινητοποιήσουν όλη τη σχολική μονάδα, να ευαισθητοποιήσουν το οικογενειακό περιβάλλον και να εμπλέξουν τη σχολική κοινότητα και την τοπική κοινωνία με συγκεκριμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.

Το πλήρες κείμενο του σχεδιασμού του προγράμματος μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Translation-traduction-Übersetzung-përkthim



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων