Μαθαίνω να προγραμματίζω

Οι μαθητές γίνονται μικροί προγραμματιστές χωρίς να χρειάζεται να έχουν γνώση προγραμματισμού. Μπορούν  να δημιουργήσουν προγράμματα για τον υπολογιστή τα οποία τους βοηθούν να μάθουν να συνεργάζονται με άλλους, να αναπτύσσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, και να επιμείνουν σε δύσκολες εργασίες. Στο τέλος του μαθήματος, οι μαθητές δημιουργούν το απόλυτα δικό τους παιχνίδι ή σενάριο το οποίο μπορούν να μοιραστούν.

Κάνουμε κλικ στην παρακάτω εικόνα

code1

Στη σελίδα που ανοίγει επιλέγετε το Μάθημα 7 -Μέλισσα.

bee

Βλέπουμε πρώτα το εισαγωγικό βίντεο.

Η  οθόνη  μας είναι χωρισμένη σε 3 βασικά μέρη:

  1. στα αριστερά είναι ο κόσμος της Μέλισσας,
  2. η μεσαία περιοχή είναι η εργαλειοθήκη όπου μπορούμε να βρούμε τις εντολές προγραμματισμού και
  3. η δεξιά μεγάλη περιοχή είναι ο χώρος εργασίας μας. Εκεί θα βάλουμε τις εντολές-μπλοκ για να φτιάξουμε το πρόγραμμα σας.

Οι οδηγίες σε κάθε επίπεδο είναι την κορυφή της σελίδας.

Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τη μέλισσα

  • να πάει στα λουλούδια,
  • να πάρει το νέκταρ   , ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΡΕ ΝΕΚΤΑΡ
  • να πετάξει στην κηρήθρα,
  • να φτιαξει μέλι,   ΕΝΤΟΛΗ ΦΤΙΑΞΕ ΜΕΛΙ

Χρησιμοποιούμε τις εντολες :

ΠΑΡΕ ΝΕΚΤΑΡ

νεκταρ

ΦΤΙΑΞΕ ΜΕΛΙ

μέλι

Κάθε λουλόυδιεχει το δικό του αριθμό νέκταρ 1,2,3 ή περισσότερο. Γνωρίζουμε πόσο νέκταρ από τον μικρό αριθμό στη γωνία. Οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει όλο το νέκταρ από το λουλούδι πριν προχωρήσετε. Επίσης κάθε κηρήθρα μπορεί να κρατήσει 1,2,3 η περισσότερο μέλι. Βεβαιωθείτε ότι έχετε φτιάξει τόσο μέλι όσο μπορεί να κρατήσει η κηρήθρα.

Παίξτε λοιπόν να δείτε πως αισθάνεστε να είστε “bee ” προγραμματιστες!!

ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΗΡΗΘΡΑ ΜΕ ΡΟΛΟ ΧΑΡΤΙ

IMG 6060

Κάντε κλικ εδώ 

Μπορούμε και να ζωγραφίσουμε την δική μας κηρήθρα  με  τις μελισσούλες της.

Κατεβάστε το template .png

και το ζωγραφίζουμε!!!