Οι μαθητές γίνονται μικροί προγραμματιστές χωρίς να χρειάζεται να έχουν γνώση προγραμματισμού. Μπορούν να δημιουργήσουν προγράμματα για τον υπολογιστή τα οποία τους βοηθούν να μάθουν να συνεργάζονται με άλλους, να αναπτύσσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, και να επιμείνουν σε δύσκολες εργασίες. Στο τέλος του μαθήματος, οι μαθητές δημιουργούν το απόλυτα δικό τους παιχνίδι ή σενάριο το οποίο μπορούν να μοιραστούν.
Κάνουμε κλικ στην παρακάτω εικόνα
Στη σελίδα που ανοίγει επιλέγετε το Μάθημα 7 -Μέλισσα.
Βλέπουμε πρώτα το εισαγωγικό βίντεο.
Η οθόνη μας είναι χωρισμένη σε 3 βασικά μέρη:
- στα αριστερά είναι ο κόσμος της Μέλισσας,
- η μεσαία περιοχή είναι η εργαλειοθήκη όπου μπορούμε να βρούμε τις εντολές προγραμματισμού και
- η δεξιά μεγάλη περιοχή είναι ο χώρος εργασίας μας. Εκεί θα βάλουμε τις εντολές-μπλοκ για να φτιάξουμε το πρόγραμμα σας.
Οι οδηγίες σε κάθε επίπεδο είναι την κορυφή της σελίδας.
Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τη μέλισσα
- να πάει στα λουλούδια,
- να πάρει το νέκταρ , ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΡΕ ΝΕΚΤΑΡ
- να πετάξει στην κηρήθρα,
- να φτιαξει μέλι, ΕΝΤΟΛΗ ΦΤΙΑΞΕ ΜΕΛΙ
Χρησιμοποιούμε τις εντολες :
ΠΑΡΕ ΝΕΚΤΑΡ
ΦΤΙΑΞΕ ΜΕΛΙ
Κάθε λουλόυδιεχει το δικό του αριθμό νέκταρ 1,2,3 ή περισσότερο. Γνωρίζουμε πόσο νέκταρ από τον μικρό αριθμό στη γωνία. Οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει όλο το νέκταρ από το λουλούδι πριν προχωρήσετε. Επίσης κάθε κηρήθρα μπορεί να κρατήσει 1,2,3 η περισσότερο μέλι. Βεβαιωθείτε ότι έχετε φτιάξει τόσο μέλι όσο μπορεί να κρατήσει η κηρήθρα.
Παίξτε λοιπόν να δείτε πως αισθάνεστε να είστε “bee ” προγραμματιστες!!
ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΗΡΗΘΡΑ ΜΕ ΡΟΛΟ ΧΑΡΤΙ
Κάντε κλικ εδώ
Μπορούμε και να ζωγραφίσουμε την δική μας κηρήθρα με τις μελισσούλες της.
και το ζωγραφίζουμε!!!