Αναπαραγωγή Προτύπου: Δραστηριότητα πρακτικής και εξάσκησης με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την αντιστοιχία ένα προς ένα (1:1). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν και να αντιστοιχίσουν τις εικόνες, ώστε να αναπαραγάγουν το δοσμένο πρότυπο, με τη χρήση του ποντικιού.
Αναγνώριση και αναπαραγωγή μοτίβου: Δραστηριότητα πρακτικής και εξάσκησης με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την αναγνώριση και την αναπαραγωγή μοτίβων. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκήσουν την παρατηρητικότητά τους, ώστε να αναγνωρίσουν και να συμπληρώσουν μοτίβα της μορφής ΑΒ, ΑΒΓ, ΑΒΓΔ.
Ηχητική περιγραφή και νοερή εικόνα: Ανοιχτή δραστηριότητα με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την κειμενική δομή μιας περιγραφής. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ακούσουν και να διαβάσουν την περιγραφή επιμέρους αντικειμένων (δίνονται οι περιγραφές για δεκαπέντε τερατάκια), με σκοπό να τα ζωγραφίσουν όσο το δυνατόν πιο πιστά. Με την ολοκλήρωση της δραστηριότητας, δίνεται στα παιδιά η δυνατότητα να συγκρίνουν το έργο τους με το αρχικό αντικείμενο της περιγραφής.
Μείξη Χρωμάτων: Δραστηριότητα διερεύνησης με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία ανάμειξης χρωμάτων. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με τα τρία βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε) και να δημιουργήσουν τα χρώματα και τις αποχρώσεις που ζητούνται κάθε φορά.
Πίνακας διπλής εισόδου – Καιρός: Ανοιχτή δραστηριότητα για τις καιρικές συνθήκες. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η παρατήρηση δεδομένων, η εισαγωγή τους σε πίνακα διπλής εισόδου και η διατύπωση υποθέσεων – προβλέψεων. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν τον καιρό της κάθε ημέρας, να τον καταγράψουν, εισάγοντας δεδομένα στον πίνακα, και να κάνουν προβλέψεις για τις καιρικές συνθήκες τις επόμενες ημέρες.
Πίνακας διπλής εισόδου – Μαθητές: Ανοιχτή δραστηριότητα με θέμα τη διάθεση των μαθητών της τάξης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με την εισαγωγή δεδομένων σε πίνακα διπλής εισόδου. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν τα δεδομένα αυτά σε μορφή ραβδογράμματος, ώστε να είναι σε θέση να εξαγάγουν συμπεράσματα, να κάνουν υποθέσεις και να λύσουν προβλήματα
Μηχανισμός σκιάς: Δυναμική οπτική αναπαράσταση με στόχο την κατανόηση του μηχανισμού δημιουργίας σκιάς και του αμετάβλητου των σχετικών θέσεων, εμποδίων και σκιών. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με τη φωτεινή πηγή, μεταβάλλοντας την απόστασή της από το εμπόδιο, και να δοκιμάσουν να δημιουργήσουν σκιές με διαφορετικά αντικείμενα ως εμπόδια.
Υπολογιστικό φύλλο για μικρά παιδιά: Ανοιχτή εφαρμογή για την εισαγωγή αριθμητικών δεδομένων και την ταυτόχρονη μετατροπή τους σε ραβδογράμματα ή κυκλικά διαγράμματα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις βασικές δυνατότητες ενός υπολογιστικού φύλλου. Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για την καταγραφή δεδομένων από δραστηριότητες παρατήρησης, τη διατύπωση υποθέσεων και τον έλεγχό τους.
Παιχνίδι μνήμης με μουσικά όργανα: Εκπαιδευτικό παιχνίδι μνήμης με θέμα τα μουσικά όργανα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων εικόνων. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έξι επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας, με διαφορετικό αριθμό καρτών κάθε φορά (από τέσσερις έως δεκαοκτώ κάρτες). Μάλιστα, με το άνοιγμα κάθε κάρτας, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος του εικονιζόμενου μουσικού οργάνου.