Έντεχνος Συλλογισμός (Artful Thinking)-Δωρεάν εξ αποστάσεως σεμινάρια / Webinars για εκπαιδευτικούς Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Learn Inn ΕΚΠΑ

Το Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ακολουθεί τη φιλοσοφία και τις αρχές του.

Τρία δωρεάν εξ αποστάσεως σεμινάρια webinars υποστήριξης του δια ζώσης και online εκπαιδευτικού έργου Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιάς Εκπαίδευσης είναι η ευχή μας για τη νέα σχολική χρονιά. Με αίσθημα ευθύνης και ευαισθησίας, ως ειδικοί στην E-learning επιμόρφωση σε θέματα Εκπαίδευσης, προσφέρουμε τρία διαφορετικά εξ αποστάσεως online επιμορφωτικά σεμινάρια διδακτικής μεθοδολογίας ειδικά για Νηπιαγωγούς, Δασκάλους και Καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , στις 24/9, 1/10 & 8/10.

24 Σεπτεμβρίου 2020, 17:30 -19:30 – Προσχολική Εκπαίδευση

«Έν-τεχνος Συλλογισμός και εργαλεία του νου στη διδακτική πράξη» –   Κυριακή Μέλλιου

Η σύνδεση των τεχνών με την εκπαιδευτική διεργασία και τα σημαντικά πλεονεκτήματα που ενέχει η αισθητική εμπειρία στην ανάπτυξη στοχαστικής διάθεσης, αποτελούν εργαλεία αδιαμφισβήτητης αξίας για τον εκπαιδευτικό που καλείται να ανταποκριθεί με επιτυχία στις προκλήσεις της εκπαίδευσης του 21ου αιώνα. Σκοπός του διαδικτυακού σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να εξοικειωθούν με την αξιοποίηση των έργων τέχνης στην παιδαγωγική διαδικασία, υπό το πρίσμα της προσέγγισης “Artful Thinking” του Οργανισμού Project Zero του Πανεπιστημίου Harvard και να αντιληφθούν τη συμβολή της έντεχνης μάθησης στη διαχείριση σύνθετων ζητημάτων της διδακτικής τους πράξης.

Για να παρακολουθήσετε online και να λάβετε βεβαίωση συμμετοχής κάνετε τώρα τη δήλωσή σας!

https://forms.gle/f1mEkqQTqTXcw92Z9

Περισσότερες πληροφορίες στο website του LearnInn

Κατηγορίες: Συνέδρια Ημερίδες | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Βήματα για τη Ζωή: Οδηγός για το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς τον καιρό της πανδημίας

Εγχειρίδιο Εκπαιδευτικού για το Νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις Δημοτικού (Α+Β)

Συυγραφική Ομάδα: Νάντια Κουρμούση, Βασίλης Κούτρας και Κάλλια Κουνενού

Κάντε κλικ στην εικόνα για να το κατεβάσετε δωρεάν

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικό υλικό | Γράψτε σχόλιο

Οδηγίες ΕΟΔΥ προς εκπαιδευτικούς



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις-Δελτία Τύπου | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Οδηγίες ΕΟΔΥ προς γονείς και κηδεμόνες



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις-Δελτία Τύπου | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Δελτίο Τύπου Eλληνικής Παιδιατρικής Εταιρείας | Η χρήση της μάσκας στα παιδιά για τα σχολεία

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Παιδιατρικής Εταιρίας Καθηγητής Παιδιατρικής κ. Ανδρέας Κωνσταντόπουλος δήλωσε τα εξής:

Πολλοί παιδίατροι, ιατροί άλλων ειδικοτήτων και γονείς μας απευθύνουν πολλά μηνύματα σχετικά με τη χρήση της μάσκας στα παιδιά. Είναι γνωστό σε όλους μας ότι ο νέος κορωνοϊός (SARS-COV-2) είναι εδώ και προσβάλλει όλες τις ηλικίες, από τη νεογνική μέχρι τις μεγάλες ηλικίες. Βέβαια υπάρχουν και εκείνοι, που παρά τα εκατομμύρια κρουσμάτων και την απώλεια εκατοντάδων χιλιάδων ζωών παγκοσμίως, δεν αποδέχονται την παρουσία του ιού και επιμένουν στη μετάδοση fake news. Το πειστήριο για την ύπαρξη και την επικινδυνότητα του ιού είναι η επίσκεψη σε μονάδα εντατικής νοσηλείας και η παρακολούθηση από διαχωριστικό υαλοπίνακα επί αρκετό χρονικό διάστημα των αρρώστων.

Τα μέτρα πρόληψης είναι γνωστά. Πλύσιμο χεριών, τήρηση αποστάσεων και χρήση μάσκας. Στο στάδιο που βρισκόμαστε σήμερα, το μοναδικό όπλο, που έχουμε στα χέρια μας για την προστασία των παιδιών είναι η χρήση μάσκας.

1) Σε ποιες ηλικίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μάσκα;

Η μάσκα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα παιδιά άνω των 2 ετών. Τόσο η Αμερικάνικη Ακαδημία Παιδιατρικής όσο και το CDC της Αμερικής αλλά και η Παγκόσμια Παιδιατρική Εταιρεία συνιστούν τη μάσκα σε παιδιά άνω των 2 ετών.

2) Η χρήση της μάσκας δημιουργεί πρόβλημα στην αναπνοή:

ΟΧΙ. Ακόμη και όταν παίζει ή τρέχει το παιδί στο διάλλειμα. Εξαιρείται η περίπτωση της έντονης γυμναστικής άσκησης (τότε όμως πρέπει να τηρούνται μεγάλες αποστάσεις) ή περιπτώσεις ύπαρξης χρόνιου σοβαρού αναπνευστικού προβλήματος, συνήθως κληρονομικού.

3) Η μάσκα παρεμβαίνει στην ανάπτυξη των πνευμόνων;

ΟΧΙ. Σε άτομα που χρησιμοποιούν μάσκα για μακρύ χρονικό διάστημα δεν έχει βρεθεί καμία ένδειξη ότι επηρεάζει την ανάπτυξη των πνευμόνων. Βλάβες στο πνευμονικό παρέγχυμα δημιουργούνται κυρίως από λοιμώξεις, που η μάσκα προστατεύει.

4) Μπορεί η μάσκα να εξασθενήσει το αμυντικό (ανοσολογικό) σύστημα του παιδιού;

OXI. Η μάσκα δεν έχει καμία επίδραση στο αμυντικό σύστημα, αντίθετα το προστατεύει.

5) Η μάσκα προστατεύει μόνο από λοίμωξη COVID-19;

Η χρήση μάσκας προστατεύει από τη γρίπη, COVID-19 και άλλες ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος. Κάθε χρόνο μετά τα Χριστούγεννα τα περισσότερα σχολεία σχεδόν έκλειναν για 1-1.5 μήνες εξαιτίας της γρίπης. Αυτά τα παιδιά με τη μάσκα δεν θα αρρωστήσουν.

6) Τι μάσκα πρέπει να χρησιμοποιούμε;

Οι υφασμάτινες μάσκες, συστήνονται για τα παιδιά, από όλους τους οργανισμούς. Θα πρέπει βέβαια να είναι διαφορετικό μέγεθος για τα μικρά παιδιά απ΄ ότι στα μεγαλύτερα παιδιά. Θα πρέπει να είναι άνετη και να φοριέται σωστά. Και εδώ βρίσκεται το σημείο προσοχής!!. Στην εκμάθηση του παιδιού να τη χρησιμοποιεί σωστά. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να ακολουθούνται από τους γονείς οι κανόνες για τον σχολαστικό καθαρισμό της.

7) Μπορεί το παιδί να μάθει να φορά τη μάσκα σωστά;

Τα παιδιά μαθαίνουν πολύ εύκολα και αφομοιώνουν τις οδηγίες – μερικές φορές πολύ πιο εύκολα και από τους ενήλικες. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι στα πολύ μικρά παιδιά να τα εκπαιδεύσουμε να φορούν και να ανέχονται τη μάσκα. Φορέστε μάσκα στο αγαπημένο λούτρινο ζωάκι του παιδιού, να φορέσουν οι γονείς και τα παιδιά μάσκα μπροστά στο καθρέφτη, να τους εξηγήσουμε ότι με τη μάσκα προσπαθούμε να κρατήσουμε μακριά τα «κακά» μικρόβια, να δεχθούμε ερωτήσεις και να τους απαντήσουμε. Τα παιδιά μας μαθαίνουν τόσα πολλά από πολύ μικρή ηλικία που πραγματικά μια πρακτική εφαρμογή δεν θα τους δημιουργήσει κανένα απολύτως πρόβλημα και η γνώση θα αφομοιωθεί άμεσα. Αρκεί να γίνει σωστά! Η εκπαίδευση των παιδιών για τη χρήση μάσκας πρέπει να γίνεται εκτός από τους γονείς και από τους εκπαιδευτικούς, που πρέπει να βοηθούν τα παιδιά ειδικά στην αρχή μέχρι να εξοικειωθούν.

8) Είναι επικίνδυνη η μάσκα και για πόσο χρόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί;

Η μάσκα αποτελεί μέρος καθημερινής ρουτίνας σε άλλες γεωγραφικές περιοχές, όπως π.χ. στην Άπω Ανατολή πολλά χρόνια πριν την εμφάνιση της COVID-19.

9) Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της μάσκας;

1. Προστατεύει από τη μετάδοση του COVID-19
2. Προστατεύει από τη γρίπη
3. Υπάρχει και το επιπρόσθετο κέρδος ότι βοηθά στην ελάττωση της εξάπλωσης άλλων οξέων ιογενών αναπνευστικών λοιμώξεων
4. Δεν νοσούν τα παιδιά γεγονός και παράλληλα προστατεύονται και τα άτομα τρίτης ηλικίας που τα παιδιά έρχονται σε επαφή (παππούδες)
5. Τα παιδιά δεν αναγκάζονται σε απουσίες και διακοπή της εκπαίδευσης που λαμβάνουν στο σχολείο

Το εμβόλιο για την αντιμετώπιση της COVID-19 θα το χρησιμοποιήσουμε τη στιγμή που θα έχουμε τον έλεγχο αποτελεσματικότητας, την έγκριση για ασφαλή χρήση και την επάρκεια παραγωγής του. Μέχρι τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τον ιό με τα μέσα που διαθέτουμε. Πρέπει να τονιστεί ότι η Ελλάδα είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ χώρα στο κόσμο που χορηγεί ΔΩΡΕΑΝ όλα τα εμβόλια που υπάρχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, η μάσκα προστατεύει από τη μετάδοση της COVID-19 και άλλων ιογενών λοιμώξεων. Η χρήση μάσκας είναι απολύτως ασφαλής, εύκολος ο τρόπος εφαρμογής της και ο πιο οικονομικός τρόπος αντιμετώπισης της COVID-19 για τα παιδιά ηλικίας από 2 ετών και άνω. Μεγάλη έμφαση πρέπει φυσικά να δοθεί στη σωστή εκπαίδευση από το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον για τη σωστή χρήση της.

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις Σ.Ε. ΠΕ60 | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΕΟΔΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ SARS–CoV-2 (COVID-19) – ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Κάντε κλικ στην εικόνα για τις οδηγίες του ΕΟΔΥ  για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών και του άλλου προσωπικού των Νηπιαγωγείων της χώρας (και μέσω αυτών και των μαθητών και των οικογενειών τους) σχετικά με την επαναλειτουργία των σχολείων από τον Σεπτέμβριο του 2020, τη λοίμωξη COVID-19, τα μέτρα πρόληψης της διασποράς του
ιού, τις απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση εμφάνισης περιστατικού ύποπτου για
λοίμωξη COVID-19 και γενικά την ασφαλή επαναλειτουργία των Νηπιαγωγείων

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις-Δελτία Τύπου | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Μέτρα προστασίας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19/Κοινοποίηση ΚΥΑ



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις-Δελτία Τύπου | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Το πρόγραμμα “Out of Eden Learn” στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την ένταξη του προγράμματος “Out of Eden Learn” του Πανεπιστημίου Harvard, στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΥΠΑΙΘ σε συνεργασία με το Ινστιτιούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Οι εκπαιδευτικοί των νηπιαγωγείων και δημοτικών των πιλοτικών σχολείων, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν φέτος σε ένα “μαθησιακό ταξίδι” ειδικά σχεδιασμένο από την επιστημονική ομάδα του Project Zero, του Πανεπιστημίου Harvard, για τις ανάγκες των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Το πρόγραμμα με τίτλο
«Out of Eden Learn»: Παγκόσμια ταξίδια μάθησης στην ψηφιακή κοινότητα του Πανεπιστημίου Harvard και του National Geographic
έχει υποβληθεί στον 3ο Εργαστηριακό Κύκλο “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”.
Φορέας Υλοποίησης CosylLab, Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή σας ❗️❗️

Κατηγορίες: Harvard Project Zero-Out of Eden Learn | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Ερευνητικό-Πιλοτικό πρόγραμμα ΕΚΠΑ «Το σχολείο ως οργανισμός και κοινότητα μάθησης»



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις-Δελτία Τύπου | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Διαδικτυακό Επιστημονικό Συνέδριο του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Συνέδρια Ημερίδες | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο