2GCH PERIB OMADA 2025

2024-25 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ & THN AEIΦΟΡΙΑ

PARTERI 2025

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ 2024-25 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2

ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΜΑΣ ΑΦΙΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ:

Diafaneia1    Diafaneia2

ecoschools260x360unnamed

logo enallaktikos

2023-24 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ & THN AEIΦΟΡΙΑ

logo enallaktikos     kentriki makedonia enallaktikos

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ 2023-24 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΠΕΡΙΒΑΛ 2024 ΟΛΟΙ SMALL 1

Η ΦΕΤΙΝΗ ΜΑΣ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ 2024:

Diafaneia1 1

Ωκεανός

ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΩΚΕΑΝΩΝ (3 video)

ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΜΕ ΘΕΜΑ 

ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΩΚΕΑΝΩΝ– 

ΑΝΟΙΞΗ 2024

*** Η ΕΡΓΑΣΙΑ αυτή γίνεται με αφορμή την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ (22.4.2024) & την συνεχή μόλυνση των ωκεανών από τα πλαστικά !

ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΑ 3  ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ:

ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  :

  1. στο 1ο βίντεο (Selfish(2019) πηγαίνετε στο 1:34′ και βρείτε πόσοι τόνοι πλαστικό καταλήγουν στην θάλασσα
  2. στο 1ο βίντεο (Selfish(2019) πηγαίνετε στο 2:01′ και απαντήστε αν είναι τα αποτσίγαρα, που καταλήγουν στη θάλασσα, πηγή τοξικών ουσιών.
  3. στο 2ο βίντεο (νησί Μίντγουέη-πουλιά άλμπατρος) πως πιστεύετε οτι έφτασαν ολα αυτα τα σκουπίδια σε μια ακατοίκητη ατόλη στην μέση του Ειρηνικού Ωκεανού;
  4. στο 3ο βίντεο , εξηγείστε πως δημιουργούνται τα μικροπλαστικά (microplastic) στους ωκεανούς
  5. πως καταλήγουν τελικά όλα αυτά τα μικροπλαστικά στον άνθρωπο;

 

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡ2 small

2021-22 ΚΑΙ 2022-23 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΕΣ

enallaktikos tourismos

1)  2021-22 ΥΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ 2021-22 ΕΝΑΛ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ:

https://www.youtube.com/watch?v=JpbFUgPsPPc

2)  2022-23 ΥΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ 2022-23 ΕΝΑΛΛΑΚΤ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο Εναλλακτικός Τουρισμός – είναι μια καινούρια φιλοσοφία στον τομέα του τουρισμού και περιλαμβάνει όλες τις μορφές τουρισμού, οι οποίες προσελκύουν τουρίστες με ειδικά ενδιαφέροντα.

Μορφές του είναι:

•Αγροτουρισμός
•Πολιτιστικός τουρισμός
•Θρησκευτικός τουρισμός
•Οινοτουρισμός
•Ιαματικός τουρισμός
•Θαλάσσιος τουρισμός
•Γαστρονομικός τουρισμός
•Συνεδριακός τουρισμός
france 2023 1

Κινητικότητα εκπαιδευτικών στο Μονπελιέ της Γαλλίας

Erasmus image

Οι καθηγήτριες του 2ου Γυμνασίου Χανίων κ.Χαϊδεμενοπούλου Γεωργία και κ.Χατζάκη Μαρία, επισκέφτηκαν το Λύκειο Jules Guesde στη Γαλλία για παρακολούθηση μαθήματος κατά το διάστημα 3-6 Απριλίου 2023.

Εδώ είναι το αφιέρωμα στην εφημερίδα Χανιώτικα Νέα.

https://www.haniotika-nea.gr/to-2o-gymnasio-hanion-sto-monpelie-tis-gallias/

France2

france Erasmus

Φωτογραφίες από την επίσκεψη:

20230403 142423 20230403 165618 20230404 113751

20230403 151233  20230406 141855

20230403 113457  20230403 103546

20230402 191824  20230403 194845  

20230406 190328

 

Βoτανα1

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης 2015-17 “Ο μαγικός κόσμος των φυτών της Κρήτης” (2 χρονιές)

Διετές πρόγραμμα για την Βιοποικιλότητα και τον σχολικό κήπο, που υλοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Χανίων το 2015-17:

bar soap rectangle

2016 Κατασκευή σαπουνιού με την Περιβαλλοντική Ομάδα

Κατασκευή σαπουνιού με την Περιβαλλοντική Ομάδα

Την Πέμπτη 15-12-2016 φτιάξαμε για πρώτη φορά στο σχολείο σαπούνια με την Περιβαλλοντική Ομάδα.  Με την βοήθεια της κ.Καλλιοντζή (την ευχαριστούμε πολύ) από το ΕΠΑΛ Ελ.Βενιζέλου, φτιάξαμε σαπούνια με μια πάρα πολύ απλή συνταγή: 1λ.λάδι, 300 ml νερό & 130 gr NaoH.
Το λάδι ήταν δωρεά του κ.Βερναδάκη. Ευχαριστούμε πολύ για τον εξοπλισμό που μας δάνεισε το ΕΕΕΚ Χανίων και το ΕΠΑΛ Ελ.Βενιζέλου.

 

 

           

origami small

2015-16 Το Video του Πρότζεκτ της B’ Γυμνασίου “Φτιάχνοντας Οριγκάμι”

Το πρωτότυπο αυτό θέμα , τα Οριγκάμι, επιλέχτηκε επειδή οι διάφορες καλλιτεχνικές δραστηριότητες είναι μια μορφή εκτόνωσης και μάθησης, όχι καταναγκαστικής, πράγμα πολύ απαραίτητο την σημερινή εποχή. Σκοπός του Πρότζεκτ είναι να καλλιεργηθεί η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη και η φαντασία των μαθητών μέσω της κατασκευής χάρτινων φιγούρων Οριγκάμι. Επίσης να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες επικοινωνίας, διαλόγου και συνεργασίας μέσα στην ομάδα.

Βλέπουμε εδώ το βίντεο με τις κατασκευές Οριγκάμι, των μαθητών και της Καθηγήτριας:

 

perivallon ape ananewsimes ohe slpress

2015-16 Πρότζεκτ Γ’ Γυμνασίου για την Αειφόρο Ανάπτυξη

environment2

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-16

Πρότζεκτ Γ΄ Γυμνασίου: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Καθηγήτρια: Χατζάκη Μαρία

 

Στο Πρότζεκτ χρησιμοποίησα τις εξής μεθόδους:

Μελέτη περίπτωσης, Φύλλα Εργασίας με θέμα την Α.Α. και Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Τέχνη.

  1. Μελέτη περίπτωσης: Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 6 Ομάδες (Α, Β, Γ, Δ, Ε και ΣΤ) όπου η κάθε μία μελέτησε από έναν υγρότοπο του Ν.Χανίων (Μπάλος, Κουρνάς, Αγιά) και σχολίασαν την εισαγωγή ξενικών ειδών στο νησί.

Τι είναι ένας υγρότοπος (για όλες τις Ομάδες)

Η λέξη «υγρότοπος» ή «υδροβιότοπος» (που στα Αγγλικά αποδίδεται ως wetland), σημαίνει μια περιοχή με μόνιμη ή παροδική παρουσία νερού, γλυκού ή αλμυρού ή υφάλμυρου μπορεί να είναι ρέον ή στάσιμο. Μπορεί να είναι τεχνητός υγρότοπος (λιμνοδεξαμενές, φράγματα) ή φυσικός (εκβολές, έλη, ποτάμια, λίμνες). Οι μισοί από τους νησιώτικους υγροτόπους στην Ελλάδα έχουν υποβαθμιστεί κρίσιμα τα τελευταία τριάντα χρόνια. Από τους ελληνικούς υγροτόπους οι 210 βρίσκονται στην Κρήτη και είναι ζωτικής σημασίας για την αναπαραγωγή διαφόρων ειδών ζώων ή πουλιών.

Περισσότερους υγροτόπους έχει η περιφέρεια των Χανίων (π.χ. Μπάλος, Κουρνάς, Αγιά) από την υπόλοιπη Κρήτη.

Εικόνες των 3 υγροτόπων:

 

Untitled1 Untitled2 Untitled3

 

  •  ΟΜΑΔΑ Α

Ποιά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Μπάλου

Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Μπάλου είναι τόσο η φυσική του ομορφιά όσο και η γραφικότητά του όσον αφορά το ορόσημο της σημερινής Κρήτης. Τα καθαρά ολογάλανα νερά της φέρνουν στο μυαλό αγαλλίαση, ηρεμία και γαλήνη. Η παραδεισένια ομορφιά του θυμίζει τοπίο της Καραϊβικής και άλλων απομακρυσμένων τοπίων. Επιπροσθέτως, συνδυάζει ρηχή θάλασσα με λιμνοθάλασσα , συνιστώντας το τέλειο μέρος για να κολυμπήσει κανείς αλλά και για να παρατηρήσει την αρμονία του άθικτου φυσικού περιβάλλοντος. Όσους ωραίους χαρακτηρισμούς και αν διαβάσετε, όσες ωραίες φωτογραφίες και αν δείτε απο τον Μπάλο… Τίποτα δεν μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε αυτό που θα νιώσετε όταν έρθετε στον Μπάλο!

 ΟΜΑΔΑ Β

Απειλείται με ρύπανση ο Μπάλος;  

Η ρύπανση από πετρελαιοειδή σε διάφορα σημεία της είναι εμφανής και απαιτεί   φροντίδα. Επίσης οι επισκέπτες πρέπει να περιορίσουν τις δραστηριότητες που προκαλούν ρύπανση και να πράξουν βιολογικό καθαρισμό.

ΟΜΑΔΑ Γ

Ποια είδη ζουν στην λίμνη του Κουρνά;

Η λίμνη Κουρνά αλλά και ο περιβάλλων χώρος της προστατεύονται από τη Natura 2000. Στη λίμνη, που αποτελεί σημαντικό υδροβιότοπο, υπάρχουν νερόκοτες και πάπιες, χέλια, νερόφιδα και ένα σπάνιο είδος δίχρωμης χελώνας, που έχει βούλες στο καβούκι της, η επιστημονική ονομασία της οποίας είναι εμύδη (τερραπίνη, Malaclemys terrapin). Επίσης κατά καιρούς εμφανίζονται στη λίμνη ερωδιοί και κορμοράνοι.

ΟΜΑΔΑ Δ

Απειλές για την λίμνη Κουρνά :

Τα σημαντικότερα προβλήματα που παρατηρούνται στην λίμνη είναι η συσσώρευση τουριστικών και οικιστικών δραστηριοτήτων, που επιδρούν στον υδροβιότοπο με απορρίμματα και λύματα. Η ποιότητα των νερών παραμένει κατάλληλη για κολύμπι. Η κατάσταση της λίμνης χαρακτηρίζεται γενικά ως καλή αλλά απειλείται με υποβάθμιση της περιβαλλοντικής αξίας της. Πρόσφατα υπάρχουν αναφορές για μεγάλα χρυσόψαρα που έκαναν την εμφάνισή τους στην λίμνη Κουρνά, όταν κάποιος τα έριξε εκεί χωρίς να σκεφτεί τις επιπτώσεις της εισαγωγής ενός νέου είδους σε ένα κλειστό οικοσύστημα.

ΟΜΑΔΑ Ε

Τι απειλεί την λίμνη της Αγιάς:

Ο βουβαλοβάτραχος – Lithobates-catesbeianus. Ή αλλιώς το τέρας του βάλτου. Με καταγωγή από την Βόρεια Αμερική αυτός ο γιγάντιος βάτραχος (μήκος έως και 18 εκ.), τρέφεται με οποιοδήποτε ζώο χωράει στα σαγόνια του. Φίδια, ψάρια, βατράχια, τρωκτικά, πουλιά, έντομα, νυχτερίδες κ.α. Έχει εισαχθεί στη λίμνη Αγιάς, κοντά στα Χανιά, όπου έχει εκτοπίσει τον σπάνιο, ενδημικό κρητικό βάτραχο.

 ΟΜΑΔΑ ΣΤ

Τι άλλο απειλεί την βιοποικιλότητα της λίμνης της Αγιάς ;

Τα τελευταία χρόνια, τα αρδευτικά έργα της περιοχής έχουν μειώσει το μέγεθος της λίμνης, η οποία έχει γίνει βάλτος σε πολλά σημεία.

 Παραδείγματα εισαγωγής ενός ξενικού είδους στην Κρήτη:

  • Το ψάρι Lagocephalus sceleratus: 

Πρόκειται για είδος ψαριού που προέρχεται από την Ερυθρά Θάλασσα και εισήλθε στα νερά της Μεσογείου μέσω της διώρυγας του Σουέζ. Το ψάρι αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία εξαιτίας μιας τοξίνης (τετραδοτοξίνη) που περιέχει σε διάφορα μέρη του σώματός του, η οποία σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να είναι και θανατηφόρα για τον άνθρωπο σε περίπτωση κατανάλωσή του. Στις ελληνικές θάλασσες, η παρουσία του Lagocephalussceleratus έχει καταγραφεί στο Κρητικό Πέλαγος και το Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Χαρακτηριστικά του γνωρίσματα είναι τα 4 δόντια που έχουν τη μορφή ράμφους, το σχήμα του που είναι σαν τορπίλη, οι δύο ασημένιες λωρίδες στις πλευρές του σώματός του και το χρώμα της ράχης του που είναι γκριζωπό με σκούρα στίγματα.

Untitled4

  • Το σκαθάρι των φοινίκων

Το έντομο Rhynchophorus ferrugineus (Κόκκινος Ρυγχωτός Κάνθαρος) θεωρείται σήμερα ο σημαντικότερος εχθρός των φοινικοειδών. Διαπιστώθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας σε φοίνικες Washingtonia sp, που εισήχθησαν στο Ηράκλειο της Κρήτης τον Μάιο του 2005 από την Αίγυπτο καθώς και σε φοίνικες του είδους Phoenix canariensis στη Χερσόνησο του Ν.Ηρακλείου Κρήτης (Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, Ιανουάριος 2006). Το κόκκινο σκαθάρι είναι κολεόπτερο της οικογένειας των Curculionidae. Προκαλεί σημαντικές ζημιές στους φοίνικες, μέχρι και την πλήρη καταστροφή τους. Σημειώνεται ότι το σκαθάρι των φοινίκων έχει ήδη καταγραφεί σε πολλές χώρες του κόσμου.

Untitled5

 

  • Ο Σήφης ο κροκόδειλος

Πρόσφατα, ένα νέο ξενικό είδος εμφανίστηκε στο φράγμα της επαρχίας Αμαρίου του Ν.Ρεθύμνου. Ο γνωστός σε όλους μας, ο κροκόδειλος Σήφης. Πιθανόν ο ασυνείδητος ιδιοκτήτης του το εγκατέλειψε εκεί και ήταν μεγάλος κίνδυνος για τους κατοίκους της γύρω περιοχής. Η περιφέρεια προσπάθησε να το περιορίσει παρακολουθώντας 24 ώρες το 24ωρο για τυχόν περιστατικά. Όμως, ο πονηρός Σήφης δεν πιάστηκε στις επικίνδυνες παγίδες που του έστηναν. Η ομάδα μας υποστηρίζει ότι η πράξη του ιδιοκτήτη όσο αφορά την εγκατάλειψη του τροπικού ζώου ήταν ανεύθυνη και ανεπίτρεπτη. Ένα είδος σαν τον Σήφη δεν μπόρεσε να επιβιώσει στα κρύα νερά του φράγματος με αποτέλεσμα να χάσει την ζωή του.

Untitled6

 

 

 

 ———————————————————————————————————————

 Φύλλα Εργασίας:

φε1 φε2 φε3 φε4 φε5 φε6 φε7 φε8

αιωνια αναπτυξη

kipos 2

2015-16 Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης: ”Ο μαγικός κόσμος των φυτών της Κρήτης” (1η χρονιά)

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΙΩΝ

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης 2015-16:

“Ο μαγικός κόσμος των φυτών της Κρήτης”

 Untitled6  Untitled8 Untitled9     Untitled8

Υπεύθυνοι καθηγητές: Μ.Χατζάκη, Γ.Φίλλης

Φέτος αποφασίσαμε να πρασινίσουμε το σχολείο μας και να μάθουμε για τις ιδιότητες των ενδημικών φυτών και βοτάνων της Κρήτης. Μπήκαμε στο τοπικό δίκτυο του Κ.Π.Ε. Βάμου για τους σχολικούς κήπους, ενώ εδώ και δύο χρόνια ανήκουμε και στο εθνικό δίκτυο του Κ.Π.Ε. Μαρώνειας για τα Ευρωπαϊκά ορειβατικά μονοπάτια Ε4. Μία μέρα του Νοέμβρη λοιπόν, ξεκινήσαμε φυτεύοντας τα παρτέρια του σχολείου μας με φυτά, όπου το κάθε παιδί υιοθέτησε από ένα για να το προσέχει. Τυπώσαμε καρτέλες και σελιδοδείκτες με πληροφορίες για φυτά όπως: ρίγανη, μυρτιά, δενδρολίβανο, πικροδάφνη, δίκταμο, λαδανιά, βασιλικός και αλόη. Θα μάθουμε αρχαίους ελληνικούς μύθους για τα βότανα και πως θα τα αναγνωρίζουμε. Θα ασχοληθούμε με την σημασία της Βιοποικιλότητας για την υγεία αλλά και την οικονομία του νησιού μας. Θα περπατήσουμε σε ορεινά μονοπάτια για να μυρίσουμε τις ευωδιές της φύσης. Μέσω του προγράμματος, θα αποκτήσουμε εμπειρίες, οικολογική συνείδηση και θα υιοθετήσουμε τακτικές φιλικές προς το περιβάλλον. Ας ελπίσουμε ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα μας!!

Untitled7

Untitled7

  • Το παρτέρι μας

2016 1

  • Ημέρα Δράσης για την Υγιεινή Διατροφή & τα τοπικά προϊόντα

   5-2-2016 (σε συνεργασία με το ΚΠΕ Βάμου)

 Untitled18

Στα πλαίσια της Ημέρας δράσης για την υγιεινή διατροφή και τα τοπικά προϊόντα, δοθήκαν σχετικά Ερωτηματολόγια σε μαθητές των Τμημάτων της Α’ Τάξης και στην Περιβαλλοντική Ομάδα. Επίσης δόθηκε κέρασμα με παξιμαδάκια και αγγουρόλαδο σε μαθητές και Καθηγητές.

Untitled9

 

  • Καρτέλες Φυτών

Που δείχνουν τις ευεργετικές ιδιότητες τους για την υγεία και με ποιόν αρχαίο Ελληνικό μύθο σχετίζονται:

Untitled15

Untitled11

Untitled14

Untitled16

Untitled13

Untitled10

Untitled12

Untitled17

** Οι Ζωγραφιές των μαθητών της Ομάδας μας:

z Ορφαν κηπουρός

z tree Mania

z flower Alex

z flower Dionisiou

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ ΛΑΣΙΘΙ

Την Δευτέρα 11 και την Τρίτη 12 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη της ομάδας μας στην Αργυρούπολη και τον Νομό Λασιθίου. Οι μαθητές έφτιαξαν κρητικό δεκατιανό, έμαθαν για το χαρούπι και τα προϊόντα του, επισκέφτηκαν την Σπιναλόγκα, το οροπέδιο Λασιθίου με τους ανεμόμυλους, το Δικταίον Άντρο και πήραν μαθήματα αγγειοπλαστικής και κρητικού αργαλειού.
Untitled22     Untitled23

Κέντρο Κρητικής Γαστρονομίας στην Αργυρούπολη

Untitled24

Εργοστάσιο χαρουπιού Creta Carob στην Αργυρούπολη

 

Untitled25

Το άγαλμα “η αρπαγή της Ευρώπης” στον Άγιο Νικόλαο

Untitled28    Untitled26   Untitled27

Σπιναλόγκα

Untitled30   Untitled29

Οροπέδιο Λασιθίου

Untitled31

Δικταίον Άντρο

Untitled32

Μαθαίνοντας αγγειοπλαστική στον «Λάσινθο»

Untitled33

Εργαστήριο Αργαλειού στον «Λάσινθο»

 

                         

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση