Στην εργασία αυτή θα μάθουμε πως να σχεδιάζουμε ένα δικό μας αντικείμενο στο scratch καθώς και πως να του δίνουμε κίνηση χρησιμοποιώντας κατάλληλα το σχεδιαστικό πρόγραμμα του scratch σε συνδυασμό με τις κατάλληλες εντολές.
Από την περιοχή των αντικειμένων επιλέξτε το πινέλο σχεδιασμού, βρίσκεται κρυμμένο στο κεφάλι της γάτας που είναι κάτω δεξιά στην οθόνη. Σχεδιάστε το παρακάτω αντικείμενο χρησιμοποιώντας κατάλληλα το εργαλείο γραμμής και κύκλου από την εργαλειοθήκη του σχεδιαστικού.
Προσπαθήστε να το σχεδιάσετε σε διάφορες φάσεις, έτσι ώστε εναλλάσσοντας τις εικόνες μεταξύ τους να δημιουργείται η αίσθηση της κίνησης. Στη συνέχεια χρησιμοποιείστε κατάλληλα το εργαλείο αλλαγής σχήματος
του σχεδιαστικού και δημιουργήστε πέντε ενδυμασίες όπως περίπου οι παρακάτω, παρατηρήστε ότι η ενδυμασία 5 είναι η ίδια με την ενδυμασία 1.
Στο αντικείμενο αυτό θα δώσουμε το όνομα “johnie”…
Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα στο σχεδιασμό κατεβάστε το αρχείο από https://scratch.mit.edu/projects/659136385
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας κατάλληλα τις παρακάτω εντολές κάντε τον johnie να κινηθεί από την μια άκρη της οθόνης στην άλλη.
Γιατί να μην κάνουμε την κίνηση πιο ρεαλιστική χρησιμοποιώντας κατάλληλα την παρακάτω εντολή;
Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε κατάλληλα και την εντολή:
για ακόμα πιο ρεαλιστική κίνηση… Τι θα συμβεί αν αφαιρέσουμε την εντολή “κινήσου” αλλά κρατήσουμε τις δύο υπόλοιπες εντολές; Προσπαθήστε να βελτιώσετε την κίνηση ώστε να είναι πιο ρεαλιστική.







