Τι είναι το eTwinning;

 » Το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί,

 » Διαβάστε περισσότερα

Τί να έχει το παιδί μαζί του στο σχολείο

  • Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, γαλοπούλα, τυρί, μαρούλι, ντομάτα
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής αλέσεως ή πολύσπορο
  • Φρούτα εποχής κομμένα σε ατομικά μπολ
  • Cream crackers και φρυγανιές σίκαλης
  • Ένα κομμάτι κέικ σπιτικό χωρίς ζάχαρη
  • Πίτες (χορτόπιτες, τυρόπιτες) παρασκευασμένες με αγνά υλικά και ελαιόλαδο
  • Βραστό αυγό
  • Ανάλατους ωμούς ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια) Καλό θα είναι επίσης

     » Διαβάστε περισσότερα

Διαβήτης και Πρωϊνό

Το πρωινό είναι εκείνο που διακόπτει την περίοδο νηστείας και προμηθεύει το σώμα και τον εγκέφαλο με την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται, μετά την περίοδο του νυχτερινού ύπνου, κατά τη διάρκεια του οποίου ο οργανισμός συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη γλυκόζη του αίματος ως καύσιμο για όσες διαδικασίες συνεχίζονται και στον ύπνο.

 » Διαβάστε περισσότερα

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Τι πρέπει να προσέξετε

Πριν από τη συμμετοχή σε κάποιο πρόγραμμα άσκησης

-Ενημερώστε το θεράποντα ιατρό σας για την επιθυμία σας να ασκηθείτε

-Ενημερωθείτε για τα συμπτώματα της υπογλυκαιμίας (εφίδρωση, τρέμουλο, ταχυπαλμία κ.λπ.) και την αντιμετώπισή τους

-Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για προσαρμογή της δόσης του φαρμάκου, σε περίπτωση που λαμβάνετε ινσουλίνη ή ινσουλινομιμητική αγωγή

 » Διαβάστε περισσότερα

Πόσο πρέπει να ασκηθείτε για να έχετε οφέλη

 

Η αυξημένη κατανάλωση γλυκόζης από τους μυς με την άσκηση, διαρκεί μόνο για ορισμένες ώρες (περίπου 24 ώρες μετά το πέρας της άσκησης). Για το λόγο αυτό, η άσκηση θα πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον πέντε

 » Διαβάστε περισσότερα

ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

Η σημασία της άσκησης

Η συστηματική άσκηση:

-Βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς και την ικανότητα μεταφοράς οξυγόνου

-Αυξάνει τη μυϊκή μάζα και δύναμη

-Μειώνει το ποσοστό σωματικού λίπους

-Βελτιώνει το λιπιδαιμικό προφίλ

 » Διαβάστε περισσότερα

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΗΤΗ

Η ρύθμιση του σακχαρώδη διαβήτη, εκτός από τη φαρμακευτική αγωγή, περιλαμβάνει την απώλεια βάρους, την άσκηση και την υγιεινή διατροφή. Τα συστατικά των τροφών είναι πρωτεΐνες (κρέας, ψάρι, τυρί, αβγό, γαλακτοκομικά), υδατάνθρακες και λίπη (κορεσμένα και ακόρεστα).

Ο διαβητικός:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Το εκπαιδευτικό προσωπικό θα πρέπει να αναζητεί την περαιτέρω εκπαίδευσή του στη διαχείριση του παιδιού με Διαβήτη. Υπάρχουν περιπτώσεις γονέων που δεν γνωρίζουν αρκετά πράγματα, κάτι που ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αντιληφθεί εγκαίρως.

Το σχολείο θα πρέπει να αναζητά την συμβουλή ειδικών ιατρών ενδοκρινολόγων  και να τους προσκαλεί για να

 » Διαβάστε περισσότερα

Το παιδί με διαβήτη στο σχολείο

Ο διαβήτης τύπου 1, ή αλλιώς όπως λέγεται νεανικός διαβήτης, εμφανίζεται σε πολύ μικρές ηλικίες. Από τη νηπιακή ηλικία έως την εφηβική μπορεί να εμφανισθεί και να επηρεάσει τη σχολική ζωή του παιδιού.

Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και συντονισμός των προσπαθειών από το ίδιο το παιδί, τους γονείς, τους δασκάλους και το ιατρικό προσωπικό, για να μπορέσει

 » Διαβάστε περισσότερα