Εργασίες

Eργασίες 6/12

Για τη Δευτέρα έχουν:
Αντιγραφή (2), ορθογραφία κι ανάγνωση από τη σελ 76 της Γλώσσας.
Εδώ κάναμε τις σελίδες 74-75.
Στο Εργασιών Γλώσσας κάναμε τη σελ 46.
Επίσης δουλέψαμε σε φυλλάδιο Μαθηματικών που θα ολοκληρώσουν στο σπίτι.

Εργασίες 4/12

Για αύριο έχουν:
1) Αντιγραφή(2), ορθογραφία κι ανάγνωση από σελ 73 (και η χθεσινή ορθογραφία)
2) Κόκκινο

 

Eργασίες 3/12

Για αύριο έχουν:
1)Αντιγραφή(2), ορθογραφία σελ 72 Γλώσσα
2)Εργασιών Γλώσσας σελ 44, άσκ.2
3)Μαθηματικά σελ 50 (ανεβαίνω-κατεβαίνω)

 

Εργασίες 2/12

 

Για αύριο έχουν από τη σελ 70 της Γλώσσας αντιγραφή (2), ορθογραφία κι ανάγνωση.Για ορθογραφία να ξέρουν και το ”εγώ είμαι”να το κλίνουν.Επίσης να ολοκληρώσουν δύο φυλλάδια.Ευχαριστώ!

 

Εργασίες 28/11

Για αύριο έχουν:
Από τη σελ 55 του βιβλίου αντιγραφή (2), ορθογραφία κι ανάγνωση.
Στο κειμενάκι βρήκαμε τα ουσιαστικά και μιλήσαμε γι’αυτά.
Στο κόκκινο κάναμε ασκήσεις με ζευγάρια που συμπληρώνουν δεκάδες. Να μάθουν καλά τα ζευγαράκια του 10.
Για το σπίτι έχουν ασκήσεις στο πράσινο και στο κόκκινο.

Εργασίες 27/11

Για αύριο τα παιδιά έχουν:
1.Ανάγνωση από τη σελ 53
2.Αντιγραφή κι ορθογραφία σελ 54
3.Μαθηματικά σελ 47
4.Πράσινο

 

Εργασίες 26/11

Για αύριο τα παιδιά έχουν αντιγραφή(2), ορθογραφία κι ανάγνωση από τη σελ με τα σημειωματάκια.
Να διορθώσουν τη φωτοτυπία με τους μήνες και θα έχουν και τους μήνες για ορθογραφία (όχι αντιγραφή).
Στο κόκκινο έχουν ασκήσεις.

 

Eργασίες 25/11

Για αύριο έχουν αντιγραφή(2), ορθογραφία κι ανάγνωση από τη σελ 50 του βιβλίου.
Από το Εργασιών Μαθηματικών έχουν στη σελ 33 την άσκηση γ κι από τη σελίδα 34 την άσκηση α.
Αύριο θα πραγματοποιηθεί ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας στα παιδιά της Β τάξης, με θέμα ”Πρόληψη ατυχημάτων”.Παρακαλώ στείλτε πίσω με υπογραφή το χαρτί που τους έδωσα σήμερα γιατί αλλιώς δε θα μπορούν να το παρακολουθήσουν.

 

Εργασίες 22/11

Για τη Δευτέρα έχουν:
Από τη σελ 49 της Γλώσσας αντιγραφή(2) κι ορθογραφία.
Έχουν κι ένα φυλλάδιο Μαθηματικών.
Στο βιβλίο Μαθηματικών κάναμε το κεφ 13.

Εργασίες 20/11

Για την Παρασκευή έχουν Α(2), ορθογραφία και ανάγνωση (τον διάλογο) στη σελ 45.
Στο Εργασιών έχουν την εργασία 5 στη σελ 28. Εδώ κάναμε τις σελίδες 25,26.
Έχουν κι ένα φυλλάδιο.

 

 

Εργασίες 19/11

Για αύριο τα παιδιά έχουν αντιγραφή(2), ορθογραφία κι ανάγνωση από τη Γλώσσα σελ 44.
Στο βιβλίο Μαθηματικών έχουν την εργασία στη σελ 37.

Εργασίες 18/11

Για αύριο έχουν ένα φυλλάδιο το οποίο ξεκινήσαμε εδώ.
Διάβασαν το κείμενο μόνα τους και μετά έκανα ερωτήσεις κατανόησης.
Στις ερωτήσεις κατανόησης ρωτάμε πάντα πού υπάρχει η απάντηση μέσα στο κείμενο.Να εντοπίσουν ακριβώς το σημείο.
Μετά εντοπίσαμε τα συναισθήματα βρίσκοντας ακριβώς πού φαίνονται αυτά και γιατί.

 

Εργασίες 14/11

Για τη Δευτέρα τα παιδιά έχουν:
Από το β’ τεύχος Γλώσσας στη σελ 12 ανάγνωση, αντιγραφή (2) την πρόταση με τα έντονα γράμματα κι ορθογραφία.
Στη Γλώσσα έχουν κι ένα φυλλάδιο.
Στο κόκκινο κάναμε ασκήσεις και παρόμοιες έχουν στο σπίτι.
Το β’τεύχος της Γλώσσας θα το φέρουν την επόμενη φορά για να διαβάσουν και μετά θα το αφήσουν σπίτι μέχρι να τελειώσουμε το α’ τεύχος.
Το β’ τεύχος Εργασιών Μαθηματικών θα το φέρουν επίσης(ντυμένο, με ετικέτα) όταν τελειώσουμε το α'(σύντομα).

Εργασίες 13/11

Για αύριο τα παιδιά έχουν:
1)Από το Εργασιών Γλώσσας σελ 24 αντιγραφή(2) κι ορθογραφία τις λέξεις.
2)Ανάγνωση σελ 42
3)Εργασιών Μαθηματικών:
σελ 35, ασκ γ
σελ 38, ασκ α,β

Εργασίες 12/11

Για αύριο έχουν:
1)Σελ 22 στο Εργασιών Γλώσσας, αντιγρ(2), ορθογραφία
2)Σελ 23 ανάγνωση
3)Εργασιών Μαθηματικών σελ 27, ασκ δ,ε
σελ 29, ασκ δ

Εργασίες 11/11

Για αύριο έχουν τα παιδιά έχουν:
1)Από τη σελ 40 της Γλώσσας τις δύο στροφές με τις λέξεις αντιγραφή(2), ορθογραφία κι ανάγνωση
2)Φυλλάδιο Γλώσσας

Εργασίες 7/11

Τα παιδιά έχουν:
Στο Εργασιών Γλώσσας μία άσκηση στις σελ 20-21.
Αντιγραφή(2) κι ορθογραφία από τη σελ 21, τα παιχνίδια.
Δύο φυλλάδια.

6/11/2024

Για αύριο έχουν:
1)Σελ 39 Γλώσσας αντιγραφή (2), ορθογραφία και ανάγνωση
2)Φυλλάδιο
3)Εργασιών Μαθηματικών σελ 19, άσκηση δ

5/11/2024

Για αύριο έχουν από τη σελ 37 αντιγραφή 2 φορές, ορθογραφία και ανάγνωση.
Επίσης να μάθουν σαν ποίημα τους στίχους με τα έντονα γράμματα.
Στο σχολείο ξεκινήσαμε ένα φυλλάδιο, να το ολοκληρώσουν.

Εργασίες 4/11

Για αύριο έχουν από τη σελ 36 της Γλώσσας αντιγραφή(2), ορθογραφία και ανάγνωση.
Έχουν κι ένα φυλλάδιο στη Γλώσσα.

Eργασίες 1/11

Για τη Δευτέρα έχουν ένα φυλλάδιο Μαθηματικών που το ξεκινήσαμε εδώ, να το ολοκληρώσουν.
Επίσης ένα φυλλάδιο επανάληψης στο λεξιλόγιο της Γλώσσας.

 

Εργασίες 31/10

Για αύριο έχουν από το Εργασιών Γλώσσας στη σελ 36 αντιγραφή(2) κι ορθογραφία.
Στη σελ 38 να ολοκληρώσουν την άσκηση 8.
Για ανάγνωση στη σελ 39.
Έχουν κι ένα φυλλάδιο Μαθηματικών.

Εργασίες 30/10

Για αύριο έχουν αντιγραφή (2) κι ορθογραφία από τη σελ 67. Για ανάγνωση το κείμενο σελ 67.
Στο Εργασιών Μαθηματικών έχουν στη σελ 23 την άσκηση ε.
Στο βιβλίο Μαθηματικών να ολοκληρώσουν την άσκηση 3, σελ 31.

Εργασίες 29/10

Για αύριο έχουν αντιγραφή, 2 φορές (σελ 66 τη δεύτερη στροφή) κι ορθογραφία.
Εδώ δουλέψαμε σε φυλλάδιο για να φτιάξουμε μία ιστορία.
Έχουν κι ένα φυλλάδιο στα Μαθηματικά.

Εργασίες 24/10

Για την Τρίτη τα παιδιά έχουν:
1.Από τη σελ 64, για αντιγραφή (2) κι ορθογραφία την πρώτη πρόταση του κειμένου. Για ανάγνωση το κείμενο.
2.Ένα φυλλάδιο στο οποίο θα γράψουν τους αριθμούς αριστερά στα κενά για να δείξουν τη σωστή σειρά.
3.Στο πράσινο: Τι είναι κατοχή (να ρωτήσουν τους μεγαλύτερους)
4.Κόκκινο:
Κάναμε εδώ ασκήσεις κι έχουν και για το σπίτι:
1.Τα μισά των 58,76,54,78 (κάναμε εδώ το 76, το 78 στο σπίτι)
2.Λύνω:
59+4=
56+7=
58+5=
53+6=
57+8=
56+9=
55+8=
51+9=
52+9=
54+7=
45+6=
42+8=
47+4=
48+6=
49+3=
46+7=
43+5=
48+4=
46+6=

Να γράψουν και να μάθουν τα μισά:
του 30 …
του 40 …
του 50 …
του 60 …
του 70 …
του 80 …
του 90 …

 

Εργασίες 23/10

Για αύριο έχουν ένα φυλλάδιο στη Γλώσσα με το ερωτηματικό και ασκήσεις στο κόκκινο.
Εδώ κολλήσαμε στο πράσινο τα σημεία στίξης (Είμαι σημείο στίξης), γράψαμε ποια είναι και τα χρωματίσαμε.
Επίσης εδώ δουλέψαμε ένα φυλλάδιο με όλα τα σημεία και κάναμε ασκήσεις στο κόκκινο.

Κόκκινο:
36+7=
39+8=
35+6=
38+4=
39+5=
36+6=
37+7=
32+8=
35+8=
33+9=
34+7=
38+8=
36+4=
35+7=
32+9=
37+3=

Αυτά τα κάναμε εδώ:
24+7=
29+6=
25+8=
28+7=
29+3=
25+6=
23+9=
26+6=
24+8=
21+9=

Εργασίες 22/10

Για αύριο έχουν από τη σελ 65 της Γλώσσας, από το ποίημα την πρώτη στροφή αντιγραφή (2) κι ορθογραφία.
Το ποίημα ανάγνωση.
Στα Μαθηματικά κάναμε στο βιβλίο στη σελ 27 τις ασκήσεις 1 και 2 και το επαναληπτικό στις σελ 28-29.
Στο Εργασιών έχουν τις ασκήσεις α,β,γ από το μάθημα 8.

Εργασίες 21/10

Για αύριο έχουν για αντιγραφή (2) κι ορθογραφία τις λέξεις από την άσκηση 2 στη σελ 35. Την άσκηση την είπαμε εδώ. Ακόμη έχουν ένα φυλλάδιο στη Γλώσσα.
Στα Μαθηματικά δουλέψαμε σε δύο φυλλάδια.

Εργασίες 18/10

Για τη Δευτέρα έχουν αντιγραφή(2), ορθογραφία και ανάγνωση από το Εργασιών Γλώσσας σελ 35.
Στο βιβλίο κάναμε τις σελ 62-63.
Στο Γραπτού Λόγου αφηγήθηκαν με δικά τους λόγια την ιστορία με τον λαγό και τη χελώνα.
Έχουν κι ένα φυλλάδιο.

Εργασίες 17/10

Για ανάγνωση έχουν στις σελ 60-61 από εκεί που είχαν μείνει μέχρι στη σελ 61 “…δεν παραδίνομαι”.
Στο Εργασιών Μαθηματικών έχουν στη σελ 16, άσκηση γ.
Επίσης ξεκίνησαν εδώ ένα φυλλάδιο και θα το ολοκληρώσουν στο σπίτι.
Εδώ κάναμε ένα φυλλάδιο στη Γλώσσα στο βιβλίο Μαθηματικών το μάθημα 7. Ακόμη δουλέψαμε εδώ το μάθημα 6 στο Εργασιών Μαθηματικών.

Εργασίες 16/10

Για αύριο έχουν στη σελ 60 για αντιγραφή (2) κι ορθογραφία την πρώτη πρόταση (Μια φορά…μαζί).
Για ανάγνωση έχουν μέχρι “…παραδώσου”.
Στο πράσινο έχουν να απαντήσουν τις ερωτήσεις 1 και 5 στη σελ 61. Στην ερώτηση 1 προσθέσαμε και την ερώτηση ”γιατί”.
Στα Μαθηματικά κάναμε τη σελ 22 κι από τη σελ 23 κάναμε το 1.

Εργασίες 15/10

Για αύριο έχουν στη σελ 33 της Γλώσσας για ανάγνωση τον διάλογο και για αντιγραφή (2) κι ορθογραφία την πρώτη πρόταση (Οι τέσσερις…συζητούν.)
Δουλέψαμε εδώ ένα φυλλάδιο Γλώσσας κι ένα στα Μαθηματικά. Στο κόκκινο βρήκαμε το ολόκληρο του 42 (42+42=40+2+40+2=84) κι έχουν να βρουν τα ολόκληρα του 43 και του 22.

Εργασίες 11/10

Για τη Δευτέρα τα παιδιά έχουν:
1.Αντιγραφή (2) κι ορθογραφία από τη σελ 17 (από την άσκηση 6) στο Εργασιών Γλώσσας.
Για ανάγνωση έχουν το ποίημα αυτό.
2.Έχουμε ξεκινήσει ένα φυλλάδιο. Να το ολοκληρώσουν.

Εργασίες 10/10

Για αύριο έχουν αντιγραφή κι ορθογραφία στη σελ 33 της Γλώσσας.
Στο Εργασιών Γλώσσας έχουν την άσκηση 3 στη σελ 16.

Εργασίες 9/10

Για αύριο έχουν για ανάγνωση το ποίημα στη σελ 32.
Για αντιγραφή (2) κι ορθογραφία την τρίτη στροφή του ποιήματος.
Έχουν κι ένα φυλλάδιο με δίψηφα φωνήεντα.
Εδώ δουλέψαμε ένα φυλλάδιο με δίψηφα σύμφωνα κι ένα με επανάληψη στα Μαθηματικά το οποίο θα συνεχίσουμε αύριο στο σχολείο.

Εργασίες 8/10

Για αύριο έχουν στο Εργασιών Γλώσσας στη σελ 13 την άσκηση 6.
Για αντιγραφή κι ορθογραφία έχουν τις 3 λέξεις από την άσκηση 5 (1 φορά) και την πρόταση από την άσκηση 7 (2 φορές).

Εργασίες 7/10

Για αύριο έχουν στη σελ 28 στη Γλώσσα να διαβάσουν το κόμικ.
Στη σελ 29 έχουν αντιγραφή (2) κι ορθογραφία την πρόταση που αναφέρεται στην Αίγυπτο.
Στο πράσινο έχουν τις ερωτήσεις 3 και 4 (τελίτσες)της σελ 29 στο πράσινο. Πρώτα γράφουν την εκφώνηση της ερώτησης και μετά την απάντηση.
Εδώ δουλέψαμε σε ένα φυλλάδιο με κόμικ και στο τετράδιο Γραπτού Λόγου αφηγήθηκαν την ιστορία αυτή.

Εργασίες 4/10

Έχουν στο κόκκινο μία εργασία και στο Εργασιών Μαθηματικών το α στο μάθημα 6.

Εργασίες 3/10

Για αύριο έχουν αντιγραφή(2) κι ορθογραφία από τη σελ 12 του Εργασιών Γλώσσας.
Ανάγνωση στη σελ 26, Γλώσσα.
Στο πράσινο έχουν μία άσκηση.
Εδώ δουλέψαμε ακόμη σε ένα φυλλάδιο στη Γλώσσα και στο Εργασιών Μαθηματικών.

2/10/2024

Για αύριο έχουν δουλίτσα από τις σελ 25 και 26 του βιβλίου.
Έχουν την άσκηση 6 στη σελ 25.
Για αντιγραφή κι ορθογραφία έχουν:
α)τις λέξεις στη σελ 25 (μία φορά)
β)τους δύο τελευταίους στίχους του ποιήματος “Ο παπαγάλος”(δύο φορές) στη σελ 26

 

Εργασίες 1/10

Καλημέρα,καλό μήνα!
Για αύριο έχουν στη Γλώσσα στη σελ 23 τον διάλογο ανάγνωση κι αντιγραφή (2) κι ορθογραφία την υπογραμμισμένη πρόταση.
Στα Μαθηματικά φτάσαμε ως το μάθημα 5 και δουλέψαμε προβλήματα (δεν το τελειώσαμε)
Έχουν ένα φυλλάδιο με 2 προβλήματα, να κάνουν μόνο το πρώτο (πρώτη σελίδα)
(Τα φυλλάδια μπορείτε να τα κατεβάσετε κι από εδώ.Σήμερα έχουν αυτό με τα προβλήματα)

 

 

Εργασίες 30/9

Για αύριο έχουν για ανάγνωση στη σελ 22 ως εκεί που λέει <<…να της χαρίσουμε ένα σπίτι;>> στο πορτοκαλί κείμενο.
Για αντιγραφή(2) κι ορθογραφία έχουν την πρώτη πρόταση (Η Σερενάτα έχει ένα κρυφό όνειρο)
Στο Εργασιών κάναμε τις ασκήσεις 1,2,3 στις σελ 11 και 12.
Στο πράσινο θα διορθώσουν κάποιες προτάσεις από τις ασκήσεις 2 και 3.
Στα Μαθηματικά ξεκινήσαμε εδώ μία προεργασία για το Μάθημα 4 με ένα φυλλάδιο.

Εργασίες 27/9

Στο πράσινο έχουν συλλαβισμό:
ελικόπτερο
κόλλα
κουραμπιές
πόρτα
ήλιος
εικόνα
ψάχνει
όμορφη
θύελλα
κουνούπια

Επίσης έχουν φυλλάδιο Μαθηματικών.Στο κόκκινο κάναμε μία αριθμογραμμή και πάνω εκεί κάναμε βήματα για να δείξουμε την προπαίδεια του 2.Από κάτω γράψαμε όλη την προπαίδεια.

Εργασίες 26/9

Για αύριο θα έχουν ανάγνωση στο ανθολόγιο σελ 30-31 το:

“Μου είχαν κοπεί…καινούργια ρούχα”.

Για αντιγραφή κι ορθογραφία “Αλλά οι μεγάλοι είναι…καινούργια μου ρούχα” (δύο προτάσεις).

Δε θα φέρουν Γλώσσα, μόνο Ανθολόγιο.

Στο σχολείο δουλέψαμε στο φυλλάδιο κι έμεινε μία άσκηση για το σπίτι.

Στο Εργασιών Μαθηματικών ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο 2 και στο 3 έχουν την άσκηση γ.

Στη Μελέτη κάναμε για το Σχολείο και συμπλήρωσαν το φυλλάδιο “Οι κανόνες της τάξης μας”

Εργασίες 25/9

Για αύριο τα παιδιά θα έχουν ανθολόγιο μαζί και το Εργασιών Γλώσσας.
Για αντιγραφή (2) κι ορθογραφία έχουν τις μπλε λέξεις στην άσκηση 8 της σελίδας 8.
Στο Εργασιών Γλώσσας έχουν στη σελ 9 την άσκ. 4.
Επίσης έχουν δύο φυλλάδια μαθηματικών (το ένα έγινε εδώ).
Αύριο βάλτε στην τσάντα το Ανθολόγιο που έχετε φυλλάξει από πέρυσι κι όχι το βιβλίο της Γλώσσας. Η ανάγνωση που τους έβαλα σήμερα θα γίνει την επόμενη φορά που θα έχουν μαζί Γλώσσα.
Στα Μαθηματικά, δουλέψαμε στο βιβλίο το μάθημα 3.

 

 

Eργασίες 24/9

Για αύριο έχουν:
1)Στη Γλώσσα σελ 18, ανάγνωση το κείμενο.
2)Στη σελ 19 την άσκηση 7
3)Την πρώτη πρόταση στη σελ 7 την έχουν αντιγραφή (2) κι ορθογραφία.
4)Το φυλλάδιο κατανόησης και το φυλλάδιο με τις δεκάδες και τις μονάδες

Εργασίες 23/9

Για αύριο τα παιδιά έχουν ανάγνωση τις ταμπέλες σελ.16-17 του βιβλίου, αντιγραφή(2) κι ορθογραφία από τη σελ 8 του Εργασιών Γλώσσας. Στο Εργασιών κάναμε τις ασκήσεις 2,3 σελ 8,9.
Επίσης έχουν ένα φυλλάδιο (με την κατανόηση κειμένου από το κείμενο ”Δεν ακούς;”).
Βάλτε στην τσάντα τους βιβλία Γλώσσας κι Εργασιών Γλώσσας, βιβλία Μαθηματικών κι Εργασιών Μαθηματικών.
Η Μελέτη θέλουμε να μείνει εδώ οπότε στείλτε τη όλοι, αν τυχόν δεν την έχετε στείλει ακόμη.

Εργασίες 20/9

Σήμερα ασχοληθήκαμε με το Φθινόπωρο.
Έγραψαν γραπτή έκφραση και ζωγράφισαν για να κάνουμε μία παρουσίαση.
Για το σπίτι έχουν ένα φυλλάδιο.
Βάλτε τα να ανέβουν-κατέβουν 2-2, 3-3 από διάφορους αριθμούς μέχρι όπου θέλετε εσείς (από το 1 ως το 100)
Τη Δευτέρα βάλτε στην τσάντα Γλώσσα, Μαθηματικά (βιβλίο κι Εργασιών) και πράσινο.
Καλό Σαββατοκύριακο!

 

Eργασίες 19/9

Για αύριο έχουν:

1.Στο πράσινο ασκήσεις:
Χωρίζω σε συλλαβές: θερμόμετρο, θάρρος, αυτός, όροφος, μαλλιά, σταθμός, ευτυχώς
Εδώ κάναμε το φυλλάδιο που επισυνάπτω.

2.Στο κόκκινο να γίνουν κάθετα οι πράξεις:
51+23=
76-45=
63+14=
98-57=
31+42=
65-35=
37+20=
26-10=

3.Στο Εργασιών Μαθηματικών κάναμε όλο το 1 μάθημα.
Στη σελ 7 η άσκηση στ να γίνει σπίτι.

Όποτε απουσιάζει κάποιος θα στέλνω τα μαθήματα με λεπτομέρειες.

 

Εργασίες 18/9

1.Για ανάγνωση θα έχουν στη σελ 15 το πράσινο κείμενο.
2.Για ορθογραφία κι αντιγραφή (2) θα έχουν τις έντονες φράσεις στη σελ 15.
3. Εργασιών Μαθηματικών σελ 6, ασκήσεις α,β,γ

Αύριο βάλτε στην τσάντα τους Γλώσσα (βιβλίο κι Εργασιών) και Μαθηματικά (βιβλίο κι Εργασιών).
Βάλτε επίσης τετράδια Εργασιών Γλώσσας, Μαθηματικών, Γραπτού Λόγου, Αντιγραφή κι Ορθογραφία.

 

Εργασίες  17/9

1. Για αντιγραφή κι ορθογραφία στη σελ 13  την πρώτη στροφή ,2 φορές . Στην Αντιγραφή ας γράφουν κάτω από την ημερομηνία  τον τίτλο του μαθήματος και μετά να γράφουν την αντιγραφή τους.

2. Για ανάγνωση στη  σελ 14 τον διάλογο

3. Θα ξεκινήσουμε ένα φυλλάδιο  Μαθηματικών στο σχολείο και θα το ολοκληρώσετε  στο σπίτι. Άλλο ένα φυλλάδιο Μαθηματικών με χρώματα ας ολοκληρωθεί στο σπίτι από όποιον δεν πρόλαβε.

 

Εργασίες  16/9

1.Για Ανάγνωση θα έχουν όλο (από την αρχή ως το τέλος) τον διάλογο των παιδιών σελ 12:

Χαρά: – Λέτε να έχουμε δάσκαλο ή δασκάλα;
Λουκάς – Εγώ θέλω να έχουμε την περσινή μας δασκάλα.
Θυμάστε τι ωραία που περνούσαμε στο σχολείο;
Γαλήνη: – Θυμάστε το παιχνίδι των κομμένων λέξεων που μας έμαθε η δασκάλα μας; Το παίζουμε; Θα λέμε τις λέξεις τραγουδιστά…

…………………………………………………………………………………………..κλπ

2.Για Αντιγραφή (2 φορές) κι ορθογραφία θα έχουν τις λέξεις στα χρωματιστά πλαίσια κάτω από τον διάλογο: αλεπού, καράβι κλπ

3.Στο τετράδιο της Γλώσσας θα έχουν να χωρίσουν αυτές τις λέξεις σε συλλαβές χρησιμοποιώντας παύλες: π.χ. μο-λύ-βι