Στο Δημαρχείο Τρίπολης, το Σάββατο 23-3-2024 τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα “ Σχολεία -Πρέσβεις του Ε.Κ” συμμετείχαν σε συζήτηση που διοργάνωσε το Γραφείο Europe Direct Πελοποννήσου για την δίκαιη μετάβαση και την πράσινη συμφωνία με την Ευρωπαία Επίτροπο Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων κα Elisa Ferreira. Το ΓΕ.Λ. Βυτίνας και την ομάδα EPAS εκπροσώπησαν επάξια οι μαθήτριες Ελένη Αγγελακοπούλου , από την Α λυκείου , και Κωνσταντίνα Καζά, από την Β Λυκείου.
Οι υποψήφιες Junior Ambassadors έθεσαν δύο ερωτήσεις στην Επίτροπο ,που αφορούσαν η πρώτη στην ύπαρξη σχεδίου της Ε.Ε. για την ενίσχυση της δημιουργίας φωτοβολταϊκών σταθμών στην επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στην Ελλάδα, καθιστώντας την ηλιακή ενέργεια πιο προσιτή για εγκατάσταση σε επενδυτές και νοικοκυριά και έτσι δημιουργώντας νέες άμεσες και έμμεσες ευκαιρίες απασχόλησης, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην ενεργειακή μετάβαση, και η δεύτερη στις δεξιότητες, στις σπουδές πανεπιστημίου και σε πράσινες και ψηφιακές επαγγελματικές κατευθύνσεις, στις οποίες θα πρέπει να εστιάσουν οι νέοι, αν θέλουν να μείνουν στο σπίτι τους, στις αγροτικές περιοχές, υποστηρίζοντας την ενεργειακή μετάβαση αλλά ταυτόχρονα έχοντας την ευκαιρία να προωθήσουν την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη στις πόλεις τους.
Η συζήτηση διεξήχθη μέσα σε πολύ θετικό κλίμα καθώς , όπως τόνισε η κα Ferreira, οι νέοι είναι το μέλλον της Ευρώπης και πρέπει να αναλάβουν δράση. Οι υποψήφιοι/ες πρέσβεις είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με μία αξιωματούχο της Ε.Ε., υπεύθυνη και για την Περιφερειακή πολιτική της, θέτοντας προβληματισμούς σχετικά με έναν βιώσιμο τρόπο οικονομικής ανάπτυξης, καθώς η πόλη της Μεγαλόπολης στην Αρκαδία στήριζε την οικονομία της στην εξόρυξη λιγνίτη, και τώρα η Ευρωπαϊκή Ένωση βοηθά με το Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης να μεταβεί σε μια οικονομία μηδενικών (καθαρών) εκπομπών με τρόπο δίκαιο.
Ευχαριστούμε το Γραφείο Europe Direct Πελοποννήσου για την διοργάνωση και την πρόσκληση.
Συγχαρητήρια σε όλους και όλες όσοι συμμετείχαν, ήταν μία μοναδική εμπειρία για τους μαθητές/τριες του σχολείου μας.
Πρόσφατα σχόλια