Πιλοτική εφαρμογή στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο ΓΕΛ Σερβίων

Πιλοτική εφαρμογή στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR)

To Γενικό Λύκειο Σερβίων αναζητώντας και εφαρμόζοντας πρωτοποριακές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο της εκπαίδευσης για αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη κατάκτηση της γνώσης προέβη στις 29 Μαρτίου 2023 σε πιλοτική εφαρμογή στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αξιολόγηση των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μεταναστών, προσφύγων και άλλων αλλόγλωσσων μαθητών με στόχο την συμπερίληψή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.

Η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κα Γκούζου Στέλλα, Χημικός, συμμετείχε στην επιμόρφωση 64 εκπαιδευτικών πανελλαδικά στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αξιολόγηση των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μεταναστών, προσφύγων και άλλων αλλόγλωσσων μαθητών, που πραγματοποίησε το εργαστήριο Χημικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. σε συνεργασία με το Ι.Ε.Π. και τον φορέα ALLI (Athens Lifelong Learning Institute).

Γκούζου Στελλα ΠΕ04.02

image11

 

image9image8 1

image6

image5

image12 1

Η πιλοτική εφαρμογή του έργου έλαβε μέρος στο ΓΕΛ Σερβίων στις 29 Μαρτίου 2023,στο εργαστήριο Πληροφορικής, με τη συμμετοχή  μαθητών προσφύγων της τάξης Υποδοχής Ι του σχολείου με την παρουσία της κ. Τσιοκάρα Ελευθερίας, Φιλολόγου της τάξης και της Βολάκη Ασημίνας, Φιλολόγου της Δομής Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων «Νεφέλη 3» στη Νεράιδα Κοζάνης.  Τη διαδικασία  όλου του εγχειρήματος υποστήριξε η Διευθύντρια του σχολείου κα Κουρελή Αθανασία με τη συναίνεση του Συλλόγου Διδασκόντων.

20

image4

image3 2

image2 3

Η εκπαιδευτικός Γκούζου Στέλλα διένειμε τα ερωτήματα των φυσικών επιστημών σε έγχρωμες φωτοτυπίες (ενδεικτικά παρατίθενται οι παραπάνω εικόνες) και οι μαθητές με τη χρήση των tablets αποκωδικοποιούσαν και οπτικοποιούσαν  την ερώτηση, ώστε να απαντούν χωρίς να γνωρίζουν καμία άλλη γλώσσα εκτός από τη μητρική τους.

Τα αποτελέσματα θεαματικά καθώς τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και  ανταποκρίθηκαν στα ζητούμενα των ερωτημάτων. Η πιλοτική εφαρμογή έδειξε τον δρόμο για ένα σύγχρονο σχολείο στο οποίο η χρήση τέτοιου καινοτόμου υλικού και εργαλείων  θα υποστηρίξει σημαντικά τον εκπαιδευτικό στο διδακτικό του έργο και θα συμβάλλει αποτελεσματικά στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε οι μαθητές να   κατακτήσουν την παρεχόμενη γνώση.

Συγχαίρουμε θερμά την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κα Γκούζου Στέλλα για την καινοτόμο δράση της και την ευχαριστούμε για την επιλογή του σχολείου μας – καθώς αυτό είχε τα  προαπαιτούμενα – για την πραγματοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αξιολόγηση των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μεταναστών, προσφύγων και άλλων αλλόγλωσσων μαθητών με στόχο την συμπερίληψή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.

Η Διευθύντρια του ΓΕΛ Σερβίων

Κουρελή Αθανασία

Ευχαριστίες

Ιδιαίτερες ευχαριστίες από τη Διευθύντρια κα Κουρελή Αθανασία και την εκπαιδευτικό κα Γκούζου Στέλλα  στον Αντιδήμαρχο κ. Καλλίνικο Χολέβα για την διάθεση των έγρωμων έντυπων ερωτημάτων και την πολλαπλή αναπαραγωγή τους, στην εκπαιδευτικό Μαλλού Ειρήνη και Τσιοκάρα Ελευθερία για τη συνδρομή τους στην υλοποίηση του εγχειρήματος.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2023/04/20/pilotiki-efarmogi-sti-chrisi-tis-epayximenis-pragmatikotitas-ar-sto-gel-servion/

1 σχόλιο

    • Γκουντού Ευγενία στο 24 Απριλίου 2023 στις 15:38

    Μπράβο σε όλους τους εμπλεκόμενους!!! Τέτοιες κινήσεις και πρωτοβουλίες πάνε την εκπαίδευση μπροστά για ένα σχολείο ανοικτό σε όλους!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση