cropped nomarxia pano

Γνωστοποίηση δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της υπ΄ αριθμ. Φ.253/160742/Α5/10-12-2025 (ΦΕΚ 6782 Β΄/16-12-2025) Υπουργικής Απόφασης που αφορά συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων

ΕΞΕ – 166455 – 2025 – Γνωστοποίηση δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της υπ αριθμ. Φ.253 160742 Α5 10-12-2025 (ΦΕΚ 6782

Ανακοίνωση τροποποίησης τοποθετήσεων εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κοζάνης για τη κάλυψη και συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου

Φ.11.4_11.703_19-12-2025, Τροπ. Τοποθ. Εκπ. (30η_19-12-2025) – Γεν. Παιδ

Τροπ. Τοποθ. Εκπ. Γεν. Παιδ. (30η_19-12-2025)

Μερικές και Ολικές Διαθέσεις στο 1ο Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) Κοζάνης – 7η Φάση

Φ.41.1_11.538_19-12-2025, Μερ. κ’ Ολ. Διαθέσεις Ε.Κ. 2025-2026 (7η Φάση)

 

Έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2025-2026

Τοποθετήσεις επιλεγέντων εκπαιδευτικών που έχουν αποδεχθεί την πρόσληψή τους, με βάση την σειρά κατάταξης αυτών στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης Σ.Κ.Α.Ε.

Οι προσληφθέντες τοποθετημένοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρουσιαστούν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, ώρα 10.00, για να υπογράψουν τις συμβάσεις εργασίας.

Ως ημερομηνία έναρξης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2025-2026 ορίζεται η Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025.

Πληροφορίες: 2461351377 (Παπαγεωργίου Μαρία)

                         2461351372 (Ναλμπάντη Ζωή)

Τοποθετήσεις σε ΣΚΑΕ 2025-2026

Έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2025-2026

  1. Πίνακες κατάταξης με τα ονόματα όλων των αιτούντων/ουσών (επισημαίνονται τα ονόματα των αρχικά επιλεγέντων/εισών με βάση τις ανάγκες, όπως αυτές καθορίζονται στον 3. ΠΙΝΑΚΑΣ_ΕΚΠ_ΕΝ_Δ_ΓΥΜΝ_2025_26)
  2. Πίνακας όπου αποτυπώνεται η κατανομή κλάδων – ωρών ανά Σ.Κ.Α.Ε. (4. Κατανομή κλάδων-ωρών)

Πληροφορίες: 2461351377 (Παπαγεωργίου Μαρία)

                         2461351372 (Ναλμπάντη Ζωή)

1. Εγκύκλιος έναρξης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2025_2026 στο Πλαίσιο της Πράξης _Ενισχυτική Διδασκα

2. Πίνακας αιτήσεων 2025-2026

3. ΠΙΝΑΚΑΣ 4_ΕΝΔ ΓΥΜΝ_Περιφ_Δ_Εκπ_2025_26

4. Κατανομή Κλάδων-Ωρών 2025-2026

5. Δήλωση_Τοποθέτησης 2025-26

«Τα Μουσικά Σχολεία συναντούν τον Μίκη Θεοδωράκη»

1 2

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κοζάνης πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία τη συναυλία–αφιέρωμα «Τα Μουσικά Σχολεία συναντούν τον Μίκη Θεοδωράκη», στην Αίθουσα Τέχνης Κοζάνης, την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια σπουδαία πολιτιστική σύμπραξη, καθώς για πρώτη φορά συναντήθηκαν επί σκηνής τα τέσσερα Μουσικά Σχολεία της Δυτικής Μακεδονίας: Πτολεμαΐδας, Σιάτιστας, Καστοριάς και Αμυνταίου, παρουσιάζοντας ένα υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικό πρόγραμμα που ανέδειξε τον ποιητικό, λυρικό, αγωνιστικό και επαναστατικό Μίκη Θεοδωράκη.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην κ. Βόντσα Βασιλική, Διευθύντρια της Δ.Δ.Ε. Π.Ε. Κοζάνης, για την ουσιαστική στήριξη και την παρουσία της στην εκδήλωση, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχή πραγματοποίησή της.

Τη σύλληψη της ιδέας, τον σχεδιασμό και τον συνολικό συντονισμό της διοργάνωσης είχε η κ. Χαρίκλεια Κατσώχη, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ79, η οποία με έμπνευση και αφοσίωση καθοδήγησε το σύνολο των δράσεων, δημιουργώντας ένα ενιαίο καλλιτεχνικό αφήγημα για τον μεγάλο Έλληνα δημιουργό.

Εξίσου σημαντική υπήρξε η συμβολή της Επόπτριας Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Π.Ε. Καστοριάς, κ. Γερούση Ελένης, της Αναπληρώτριας  Επόπτριας Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Π.Ε. Κοζάνης, κ. Παπακώστα Αγνής, της Συμβούλου Εκπαίδευσης Γαλλικής Γλώσσας, κλ. ΠΕ05, κ. Ιασονίδου Φωστήρας, οι οποίες συνεργάστηκαν για τα κείμενα και τα βιογραφικά στοιχεία, ενισχύοντας τον εκπαιδευτικό και πολιτιστικό χαρακτήρα της εκδήλωσης.

Η συναυλία δομήθηκε σε τέσσερις θεματικές ενότητες και κάθε Μουσικό Σχολείο παρουσίασε μία θεματική ενότητα αφιερωμένη σε διαφορετική πτυχή του έργου του Μίκη Θεοδωράκη.
Η ενότητα «Ο Ποιητικός Θεοδωράκης» παρουσιάστηκε από το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας με υπευθύνη καθηγήτρια την κ. Παπάζογλου και ανέδειξε τη βαθιά σχέση του συνθέτη με την ελληνική ποίηση, μέσα από τραγούδια όπως Τι θέλω, Καληνύχτα, Τριζόνι, Μαργαρίτα–Μαργαρώ, αποδεικνύοντας την ικανότητά του να μετατρέπει ποιητικό λόγο σε μουσική εμπειρία υψηλής αισθητικής.

Στη συνέχεια, το Μουσικό Σχολείο Καστοριάς με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Ζορμπίδη παρουσίασε την ενότητα «Ο Λυρικός Θεοδωράκης» και το συναισθηματικό και ρομαντικό στοιχείο της μουσικής του, με έργα όπως το AdagioΌμορφη Πόλη, Φαίδρα, Δακρυσμένα Μάτια, Μαργαρίτα Μαγιοπούλα, αναδεικνύοντας τη μελωδικότητα και τη λεπτότητα της γραφής του.
Ακολούθησε η ενότητα «Τραγούδια του αγώνα και της ελπίδας», από το Μουσικό Σχολείο Αμυνταίου και υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Λεοντάρη,  η οποία αποτύπωσε τον Θεοδωράκη ως σύμβολο αντίστασης και κοινωνικής δικαιοσύνης μέσα από εμβληματικά τραγούδια όπως Βρέχει στη φτωχογειτονιά, Απρίλης, Βράχο–βράχο τον καημό μου, Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ.
Η συναυλία κορυφώθηκε με την ενότητα «Ο Επαναστατικός Θεοδωράκης» από το Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας και υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Εμμανουήλ, όπου παρουσιάστηκαν δυναμικά έργα όπως οι Χαρταετοί, Σ’ αυτή τη γειτονιά, Ποιος τη ζωή μου, Κόκκινο τριαντάφυλλο και Σώπα όπου να ’ναι, αναδεικνύοντας τη μαχητικότητα και τη διαχρονική κοινωνική απήχηση του συνθέτη.
Η σύνθεση αυτών των τεσσάρων θεματικών πρόσφερε στο κοινό ένα ολοκληρωμένο και πολυδιάστατο πορτρέτο του Μίκη Θεοδωράκη — από τον ποιητή και τον λυρικό δημιουργό έως τον αγωνιστή και τον επαναστάτη της μουσικής και της ιστορίας.

Η συμμετοχή των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών των τεσσάρων Μουσικών Σχολείων απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι η μουσική παιδεία μπορεί να εμπνέει, να ενώνει και να αναδεικνύει την καλλιτεχνική δημιουργικότητα της νέας γενιάς.

Θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της συναυλίας και σε όσους τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους.

Η συναυλία είναι διαθέσιμη και στο επίσημο κανάλι της Δ.Δ.Ε. Π.Ε. Κοζάνης στο YouTube, για όσους επιθυμούν να την παρακολουθήσουν εκ των υστέρων, στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=_B8DsM23xSs

Stigmiotypo othonhs 134 ef718967 f4d4 4663 9a27 e5ae15fc7af6 c65cf26d 80c0 4f65 8aa3 ff727f76ab12 c089faae 11a2 4f80 9e7a cd203f85bfa6 1 b2d6d46c 86a2 4af7 8677 fea4e52a7bed 17828c5b b958 4cc0 83f7 7122f28f0f9a 595272200 2650662155289410 4003201257242222721 n

Μερικές και Ολικές Διαθέσεις στο 1ο και 2ο Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) Κοζάνης – 6η Φάση

Φ.41.1_11.201_04-12-2025, Μερ. κ’ Ολ. Διαθέσεις Ε.Κ. 2025-2026 (6η Φάση)

 

Ανακοίνωση τροποποίησης τοποθετήσεων εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κοζάνης για τη κάλυψη και συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου

Φ.11.4_11.120_03-12-2025, Τροπ. Τοποθ. Εκπ. (29η_02-12-2025) – Γεν. Παιδ

Τροπ. Τοποθ. Εκπ. Γεν. Παιδ. (29η_02-12-2025)

Πρόσκληση υποψηφίων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλία σχολικού έτους 2025-2026

Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενι- σχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2025-2026.

ΠΙΝΑΚΑΣ_ΕΚΠ_ΕΔΕΜ_2025_26

Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψήφιων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλία

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Σταδιοδρομίας) για το σχολικό έτος 2025-2026

Εγκύκλιος ΠΣΔ 2025-2026

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Σταδιοδρομίας) για το σχολικό έτος 2025-2026

Χρονική Διάρκεια Π.Σ.Δ.

Τα Π.Σ.Δ. που υλοποιούνται στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των τύπων, συμπεριλαμβανομένων και των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας, τα οποία υλοποιούνται μόνον στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των τύπων, διαρκούν τουλάχιστον τρεις (3) μήνες και υλοποιούνται οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και μέχρι δέκα (10) ημέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων.

Υλοποίηση των Π.Σ.Δ. σε σχέση με το ωρολόγιο πρόγραμμα

Τα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων υλοποιούνται:

[…]

στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εκτός ωρολογίου προγράμματος, με εξαίρεση τους/τις μαθητές/μαθήτριες των ΕΠΑ.Λ. που λαμβάνουν μέρος σε σχολικές δραστηριότητες, στο πλαίσιο της Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων στην Α΄ ΕΠΑ.Λ.

Στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για κάθε Πρόγραμμα ορίζεται εβδομαδιαίως ένα δίωρο, το οποίο αναγράφεται στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου.

Επισημαίνεται ότι σε Προγράμματα τα οποία υλοποιούνται εκτός ωρολογίου προγράμματος απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών μαθητών/μαθητριών.

[…]

Εμπλεκόμενοι/ες εκπαιδευτικοί στα Π.Σ.Δ.

Κάθε εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορεί να υλοποιεί έως και τρία (3) Προγράμματα σε ένα εκ των οποίων δύναται να ορίζεται ως Συντονιστής/στρια, με εξαίρεση τις ολιγοθέσιες σχολικές μονάδες, όπου ο/η εκπαιδευτικός δύναται να αναλάβει ρόλο Συντονιστή/στριας σε περισσότερα του ενός (1) Π.Σ.Δ.. Σε κάθε Πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά έως τρεις (3) εκπαιδευτικοί ή μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού/Βοηθητικού Προσωπικού της σχολικής μονάδας, ανά Τμήμα ή ομάδα μαθητών/τριών, αξιοποιώντας τη δυνατότητα διεπιστημονικής προσέγγισης και συνεργασίας, συμπεριλαμβανομένου και του/της Συντονιστή/στριας.

Για τις σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ισχύουν τα ανωτέρω αντιστοίχως για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης.

Συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες στα Π.Σ.Δ.

Στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κάθε μαθητής/τρια μπορεί να συμμετέχει μέχρι και σε τρία (3) Π.Σ.Δ., συμπεριλαμβανομένων και των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας.

Συγκρότηση Μαθητικών Ομάδων

Οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν την υλοποίηση Π.Σ.Δ. συγκροτούν μαθητικές ομάδες, ως ακολούθως:

[…]

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Α) Γενική Εκπαίδευση:
▪ από το σύνολο των μαθητών/τριών ή ομάδα μαθητών/τριών ενός σχολικού τμήματος,
▪ από ομάδα μαθητών/τριών διαφορετικών τμημάτων – διαφορετικών τάξεων (έως 30 μαθητές/τριες),
▪ από ομάδα μαθητών/τριών του σχολείου σε συνεργασία με μαθητές/τριες άλλου σχολείου (μέχρι 30 μαθητές/τριες).

Β) Επαγγελματική Εκπαίδευση:
▪ από το σύνολο των μαθητών/τριών ή ομάδα μαθητών/τριών ενός σχολικού τμήματος,
▪ από ομάδα μαθητών/τριών διαφορετικών τμημάτων ή τάξεων, τομέων ή και ειδικοτήτων (μέχρι 30 μαθητές/τριες),
▪ από ομάδα μαθητών/τριών του σχολείου σε συνεργασία με μαθητές/τριες άλλου σχολείου (μέχρι 30 μαθητές/τριες).

Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Π.Ε. και Δ.Ε.

Οι μαθητικές ομάδες συγκροτούνται:
▪ από το σύνολο των μαθητών/τριών ή ομάδα μαθητών/τριών ενός σχολικού τμήματος,
▪ από μαθητές/τριες διαφορετικών τμημάτων ή τάξεων ή βαθμίδων,
▪ από μαθητές/τριες διαφορετικών σχολικών μονάδων στο πλαίσιο διασχολικής συνεργασίας ή/και από ομάδες μαθητών/τριών ή τμημάτων ή τάξεων ή βαθμίδων αντιστοίχως με σχολεία γενικής εκπαίδευσης, με στόχο την προαγωγή της ισότιμης ένταξης όλων των μαθητών/τριών στην εκπαίδευση

[…]

Προθεσμία υποβολής και έγκρισης Προγραμμάτων

Τα Σχέδια Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ., Α.Σ.) υποβάλλονται έως και την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 στον/στην αντίστοιχο/η Υπεύθυνο/η της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες έγκρισης των υποβληθέντων Σχεδίων Προγραμμάτων έως και την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2026.

[…]

Ολοκλήρωση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων – Βεβαιώσεις Υλοποίησης Προγράμματος

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των Προγραμμάτων κάθε σχολικής μονάδας, οι εμπλεκόμενοι/ες εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν στον Σύλλογο Διδασκόντων την αποτίμησή τους σχετικά με τα υλοποιημένα προγράμματα και με ειδικό στόχο τη διάχυση καλών πρακτικών στη σχολική κοινότητα.

Ο/Η Συντονιστής/τρια κάθε προγράμματος μεριμνά για την κατάθεση σχετικής έκθεσης αποτίμησης και παραδοτέων (σε ηλεκτρονική μορφή) στον/στην αντίστοιχο/η Υπεύθυνο/η Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ., Σ.Δ. και Σ.Ε.Π. της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, μέσω του/της Διευθυντή/ντριας της σχολικής μονάδας. Η ενημέρωση του/της Υπευθύνου/ης γίνεται εγγράφως ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για τα προγράμματα που αποδεδειγμένα ολοκληρώθηκαν χορηγείται, για το σχολικό έτος 2025-2026, «Βεβαίωση Υλοποίησης Προγράμματος» από τον/τη Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης. Η επιτυχής ολοκλήρωση των Π.Σ.Δ., η οποία θα πιστοποιείται με την ανωτέρω Βεβαίωση, θα εκλαμβάνεται ως συνεκτιμώμενο προσόν, όπου αυτό προβλέπεται.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Η προάσπιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και η Πολιτιστική Κληρονομιά στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την Αειφορία.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Συμπληρωματική πρόσκληση υποβολής αιτήσεων, από τους ήδη εγγεγραμμένους στον τελικό αξιολογικό πίνακα ανά αντικείμενο και Καλλιτεχνικό Σχολείο των κατευθύνσεων Θεάτρου – Κινηματογράφου και Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, για το διδακτικό έτος 2025-2026

20251202 156612_Ε1 Συμπλ. Πρόσκληση Καλλιτεχνικών 2025 Ψ41Ρ46ΝΚΠΔ-8Γ6

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΣΠΑ 2025-2026

poster PSYCHOLOGOI 2025 2026 page 0001 AFISA A3 ENISCHYTIKH 6022747 page 0001Afisa EKO 2025 2026 6022767 page 0001

 

Afisa Parallhlh Tomeakoy 2024 2026 page 0001 Afisa SMEAE TE 2025 2026 6022761 page 0001AFISA YMEPAL 6026391 page 0001

PSHFIAKH AFISA MOYSIKA 6022746 A3 page 0001

Ειδική πρόσκληση (2η) για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

ΕΕΠ_2η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ_ΕΗΖΗ46ΝΚΠΔ-2Ι5

Αντίγραφο του ΚΕΝΑ σε Παράρτημα

Εγκύκλιοι για πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ

2025_11_27_Φ_251_154432_Α5_ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔ ΕΚΠΑΙΔ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή ΕΙΔ ΜΑΘΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2026_9ΑΡ046ΝΚΠΔ-ΡΟ5

Αίτηση-Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 2026 σελίδες 2

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ υποψήφιος ΓΕΛ 2026 σελίδες 2

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΛ 2026 ΑΔΑ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2026

Yποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπ/κές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2026

9ΑΡ046ΝΚΠΔ-ΡΟ5

Σελίδα 1 από 47

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση