ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ CERN ΜΕΣΩ ΖΟΟΜ

Εικονική ξενάγηση στο CERN μέσω Zoom

Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025, οι μαθήτριες του Προσανατολισμού Υγείας της Γ’ Λυκείου και οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της σχολικής μας μονάδας, κ. Γεωργάτου Θεοδώρας, είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία: μια εικονική ξενάγηση στις υπόγειες εγκαταστάσεις του πειράματος ATLAS στον επιταχυντή LHC του CERN, την οποία παρακολουθήσαμε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom στο εργαστήριο φυσικών επιστημών.
Κατά τη διάρκεια της εικονικής επίσκεψης, οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν για το έργο του CERN, τη λειτουργία του Μεγάλου Επιταχυντή Αδρονίων (LHC) και τη σημασία των πειραμάτων που πραγματοποιούνται εκεί για την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας. Η παρουσίαση έδωσε την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να «επισκεφθούν» έστω και ψηφιακά έναν από τους σημαντικότερους ερευνητικούς οργανισμούς παγκοσμίως.
Στο τέλος της ξενάγησης αποστείλαμε ερώτηση προς τους επιστήμονες του CERN, η οποία απαντήθηκε, ενισχύοντας τον διάλογο και λύνοντας απορίες που προέκυψαν.
Στόχος της δράσης ήταν η καλλιέργεια του ενδιαφέροντος των μαθητών για την επιστήμη, την έρευνα και τις σύγχρονες τεχνολογίες, αναδεικνύοντας παράλληλα ότι η μάθηση μπορεί να ξεπερνά τα όρια της σχολικής τάξης.

 

31823c709dd68560a9df51565ac3437b e57437d59c10ab1fa9b9e59753aeaa54 4ac3a906a8501505a02afe9622156e0d c15e640ca73b70f2f63b34803efbe15a

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ INFO-POINT ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΕ.Λ. ΠΑΣΤΡΑΣ

Στιγμιότυπο από τις εργασίες διαμόρφωσης του εσωτερικού Info-point για θέματα που αφορούν την λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

IMG 9479 IMG 9461IMG 9459 IMG 9460

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ EPAS TOY ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Η ομάδα EPAS του ΓΕ.Λ. Πάστρας συμμετείχε στη δράση που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του ΓΕ.Λ. Λουσικών και του ΓΕ.Λ. Κλειτορίας με θέμα «Μιλάμε με την Αφή: Βιωματική Προσέγγιση της Οπτικής Αναπηρίας & Διασχολική Συνεργασία». Στη διαδικτυακή ομιλία από άτομα με οπτική αναπηρία, τα οποία θα μοιραστούν εμπειρίες της καθημερινότητάς τους, ενισχύοντας τη βιωματική κατανόηση των μαθητών. Ομιλητές ήταν ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών Πελοποννήσου (Περιφερειακή Ένωση Νοτίου Πελοποννήσου), κ. Χαραλαμπόπουλος Ιωάννης (Αθλητής Στίβου) και η ταμίας του Συνδέσμου, κ. Παπαδέα Γεωργία ( Αθλήτρια Στίβου).

Η δράση «Μιλάμε με την Αφή: Βιωματική Προσέγγιση της Οπτικής Αναπηρίας & Διασχολική Συνεργασία», στην οποία συμμετείχε η ομάδα EPAS του ΓΕ.Λ. Πάστρας, προσέφερε σημαντικά οφέλη στους μαθητές και στην εκπαιδευτική κοινότητα. Μέσα από τη διαδικτυακή ομιλία των κ. Χαραλαμπόπουλου Ιωάννη και κ. Παπαδέα Γεωργίας, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τις εμπειρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν άτομα με οπτική αναπηρία στην καθημερινότητά τους. Η άμεση αυτή επαφή ενίσχυσε την ενσυναίσθηση και την κατανόηση, επιτρέποντας στους μαθητές να αντιληφθούν περισσότερο ουσιαστικά τη σημασία της ισότιμης αντιμετώπισης και του σεβασμού στη διαφορετικότητα. Παράλληλα, οι μαθητές ενημερώθηκαν για πρακτικούς τρόπους υποστήριξης ατόμων με προβλήματα όρασης, αποδομώντας στερεότυπα και καλλιεργώντας θετικές στάσεις απέναντι στην αναπηρία.

Επιπλέον, η δράση προώθησε τη συνεργασία μεταξύ των σχολείων που συμμετείχαν, αναδεικνύοντας την αξία της ανταλλαγής εμπειριών και της κοινής προσπάθειας. Η γνωριμία με τους ομιλητές, οι οποίοι αποτελούν ενεργά μέλη του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών και διακεκριμένοι αθλητές, ενέπνευσε τους μαθητές να πιστέψουν στις δυνατότητές τους και να αναπτύξουν μια πιο θετική και συμπεριληπτική στάση απέναντι στη ζωή. Συνολικά, η δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση, την ενημέρωση και την προσωπική καλλιέργεια των μαθητών, αποτελώντας μια πολύτιμη εκπαιδευτική εμπειρία. Στην εκδήλωση συμμετείχαν το Γενικό Λύκειο Δοξάτου, το 2ο Λύκειο Ρεθύμνου, το 1ο Γυμνάσιο Σάμου, το 13ο Ενιαίο Λύκειο Πάτρας, το Ενιαίο Λύκειο Ανδραβίδας, το 4ο Λύκειο Ιωαννίνων και τέλος το Ε.Ε.Ε.Ε. Ναυπάκτου.

IMG 9444 IMG 9443 IMG 9453 IMG 9447

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΓΕ.Λ ΠΑΣΤΡΑΣ– ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ

Στο Γενικό Λύκειο Πάστρας είχαμε την τιμή να υποδεχθούμε τον ομότιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών, κ. Ευάγγελο Βιτωράτο, ο οποίος πραγματοποίησε ένα ενδιαφέρον και πλήρως βιωματικό εργαστηριακό μάθημα για τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου της ομάδας Προσανατολισμού Υγείας.
Η επίσκεψη εντάχθηκε στο πλαίσιο της βιωματικής μάθησης και είχε σκοπό να συνδέσει τις θεωρητικές γνώσεις της Φυσικής με πραγματικά πειραματικά δεδομένα, γι’ αυτό και πραγματοποιήθηκαν επιδείξεις που αφορούσαν θεμελιώδεις αρχές του ηλεκτρομαγνητισμού.
Αρχικά, παρουσιάστηκε πείραμα που ανέδειξε την άρρηκτη σχέση μεταξύ ηλεκτρισμού και μαγνητισμού. Οι μαθήτριες είδαν ότι ένας ρευματοφόρος αγωγός δημιουργεί γύρω του μαγνητικό πεδίο, το οποίο αλληλεπιδρά με έναν σταθερό μαγνήτη. Ανάλογα με την φορά του ρεύματος και την πολικότητα του μαγνήτη, εμφανίζονται δυνάμεις έλξης ή απώθησης, κάτι που έκανε τη θεωρία άμεσα αντιληπτή.
Στη συνέχεια, ακολούθησε επίδειξη με τη χρήση παλμογράφου. Οι μαθήτριες παρατήρησαν χαρακτηριστικές καμπύλες Lissajous, αποτέλεσμα της ταυτόχρονης απεικόνισης δύο ταλαντώσεων, γεγονός που βοήθησε στην κατανόηση της φάσης, της συχνότητας και της συνδυασμένης συμπεριφοράς περιοδικών σημάτων. Η εικόνα αυτή πάνω στην οθόνη έδειξε με εντυπωσιακή σαφήνεια πώς “μεταφράζεται” η μαθηματική περιγραφή ενός κύματος σε πραγματικό σήμα.

Η παρουσία του κ. Βιτωράτου αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία διδακτικής φυσικής. Τα πειράματα ενίσχυσαν την κατανόηση των εννοιών, έδωσαν κίνητρο για ενεργή συμμετοχή και έδειξαν ότι η φυσική γίνεται πιο προσιτή όταν οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να την παρατηρήσουν και να την εξερευνήσουν μέσα στο εργαστήριο.

Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η φυσικός του σχολείου τον ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκρισή του στην πρόσκλησή μας, καθώς και για τον χρόνο, τη διάθεση και τον ζωντανό τρόπο παρουσίασής του. Ελπίζουμε να έχουμε την ευκαιρία να τον υποδεχθούμε ξανά στο σχολείο μας στο άμεσο μέλλον.c365230d430c3ef9294ed6aae5ce832f 99cb0c9ef23b06523b8ec62b0efb7059 59e6e4f482a3bb64dcc4a5a52470bafe

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ EPAS ΤΟΥ ΓΕ.Λ. ΠΑΣΤΡΑΣ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ EUROPE DIRECT ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Η ομάδα EPAS του ΓΕ.Λ. Πάστρας συμμετείχε, την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου, στη δράση του Europe Direct Δυτικής Ελλάδος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που διοργανώθηκε στο Μηχανουργείο-Πολυχώρος Πολιτισμού. Στο επίκεντρο  της εκδήλωσης βρέθηκε η βραβευμένη μαθητική ταινία μικρού μήκους «Θα σε περιμένω στο διάλειμμα», ένα έργο που πραγματεύεται με υποδειγματική ωριμότητα και ευαισθησία αναδεικνύοντας την αξία της αλληλεγγύης. Μετά την προβολή της ταινίας ακολούθησε συζήτηση με τους Ανδρέα Βασιλόπουλο, καθηγητή Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών και τον Μανώλη Μελισσουργό, καλλιτεχνικό Διευθυντής της Ευρωπαϊκής Συνάντησης
Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας Camera Zizanio. Στη συνέχεια πάνελ μαθητών διερεύνησε τους τρόπους με τους οποίους καλλιεργείται ο σεβασμός στα ανθρώπινα στην καθημερινή και σχολική ζωή εστιάζοντας σε ζητήματα υγείας, ενσυναίσθησης και υποστήριξης συνομηλίκων που βιώνουν δύσκολες συνθήκες. Εκτός από το ΓΕ.Λ. Πάστρας
στη δράση συμμετείχαν το Ενιαίο Λύκειο Ανδραβίδας, το 13ο Ενιαίο Λύκειο, το Γενικό Λύκειο Λουσικών, το ΕΠΑ.Λ. Κάτω Αχαΐας και το 2ο Γενικό Λύκειο Αμαλιαδάς «Αθανάσιος Παπαγεωργίου». Οι μαθητές του ΓΕ.Λ. Πάστρας αποκόμισαν ιδιαίτερα σημαντικές εμπειρίες από τη συμμετοχή τους στη δράση του Europe Direct Region of Western Greece, τόσο σε προσωπικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο.
Η παρακολούθηση της βραβευμένης ταινίας αποτέλεσε αφορμή για βαθύτερο προβληματισμό σχετικά με την αλληλεγγύη, τον σεβασμό στη
διαφορετικότητα και τη σημασία της ενεργητικής υποστήριξης προς όσους δοκιμάζονται. Μέσα από τη συζήτηση με τους διακεκριμένους προσκεκλημένους, οι
μαθητές είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων από μια πιο ώριμη, ευρωπαϊκή σκοπιά, να κατανοήσουν τις σύγχρονες προκλήσεις και να διατυπώσουν τις δικές τους σκέψεις με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Ιδιαίτερα ουσιαστική υπήρξε και η συμμετοχή στο μαθητικό πάνελ, όπου οι μαθητές διερεύνησαν τις μορφές ενσυναίσθησης και στήριξης που
μπορούν να αναπτυχθούν στη σχολική κοινότητα. Η ανταλλαγή απόψεων με συνομηλίκους από άλλα σχολεία διεύρυνε τους ορίζοντές τους, καλλιέργησε τη συνεργατικότητα και ενίσχυσε την επίγνωση ότι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα αποτελεί καθημερινή στάση ζωής.
Τέλος, η παρουσία και η ευαισθησία που επέδειξε ο μαθητής της Α΄ Λυκείου, Nureljo Sinaj, απέδειξε ότι οι νέοι μπορούν να σταθούν με ωριμότητα και λόγο σε θέματα που αφορούν την κοινωνία  μας. Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στην κ. Μαρία Βουτσινά, Διαχειρίστρια Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Δυτικής Ελλάδος.

 

IMG 9379 IMG 9380 IMG 9384 IMG 9386 IMG 9395 IMG 9399 IMG 9413 IMG 9418 IMG 9422 1 IMG 9423 1

Δράση “Εμπνέομαι -Ζω Υγιεινά”

Ερωτηματολόγιο της Ά Λυκείου σχετικά με τη δράση “Εμπνέομαι -Ζω Υγιεινά”

Πατήστε εδώ για να το συμπληρωσέτε.

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕ.Λ. Πάστρας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στους Γεράσιμο Καμπίτση (Αγράπιδος) και Μαρία Δευτεραίου για την προσφορά ενός κλιματιστικού. που θα αξιοποιηθεί για τη βελτίωση των συνθηκών μάθησης των μαθητών μας. Η ευγενική αυτή χειρονομία αποτελεί παράδειγμα έμπρακτης στήριξης της σχολικής κοινότητας.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΕ.Λ. ΠΑΣΤΡΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ

Σήμερα, Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2025, διεξήχθη με επιτυχία ο Τοπικός Μαθητικός Διαγωνισμός Πειραμάτων για την Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών (EOES 2026) στις εγκαταστάσεις του Νομού Κεφαλληνίας. Ο διαγωνισμός, ο οποίος αποτελεί την πρώτη –τοπική– φάση της συνολικής διοργάνωσης, πραγματοποιήθηκε από το ΕΚΦΕ Κεφαλληνίας και Ιθάκης σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.) και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεφαλληνίας.
Σκοπός της δράσης ήταν η ανάδειξη της μαθητικής ομάδας που θα προκριθεί στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό και, ενδεχομένως, θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα EOES 2026. Η ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε., ως φορέας συνδιοργάνωσης, επιδιώκει μέσω της συγκεκριμένης δράσης την προώθηση της αξιοποίησης του πειράματος και της τεχνολογίας ως μέσων για την ουσιαστική κατανόηση των Φυσικών Επιστημών. Ο διαγωνισμός EOES αποτελεί τον μοναδικό πανευρωπαϊκό διαγωνισμό που ενσωματώνει πειραματικές διαδικασίες και από τα τρία αντικείμενα —Φυσική, Βιολογία και Χημεία— αναδεικνύοντας τη σημασία της βιωματικής μάθησης και της δημιουργικής αλληλεπίδρασης μεταξύ μαθητών από διαφορετικά σχολεία.
Στον τοπικό διαγωνισμό συμμετείχαν πέντε σχολικές μονάδες από τον Νομό Κεφαλληνίας και Ιθάκης. Μεταξύ των συμμετεχουσών ομάδων ήταν μία τριμελής ομάδα της Β΄ Λυκείου του Γενικού Λυκείου Πάστρας, η οποία αποτελείται από τους/τις μαθητές/τριες:
• Αλεξία Αυγερινού
• Ανδριανή Φραγκιά
• Επαμεινώνδας Καμπίτσης
Οι μαθητές εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο μας και διαγωνίστηκαν σε εργαστηριακά θέματα που αφορούσαν τρία βασικά γνωστικά αντικείμενα με σειρά: Φυσική, Βιολογία και Χημεία.

Το Γενικό Λύκειο Πάστρας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τους μαθητές και τις μαθήτριές του που συμμετείχαν στον Τοπικό Μαθητικό Διαγωνισμό Πειραμάτων. Τους συγχαίρει θερμά για την προσπάθεια και την άριστη παρουσία τους στον διαγωνισμό, καθώς και για το παράδειγμα επιμονής και δημιουργικότητας που προσέφεραν στην εκπαιδευτική κοινότητα. Επιπροσθέτως, εκφράζει θερμά συγχαρητήρια προς όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες που συμμετείχαν. Η συμμετοχή τους υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική, καθώς συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων, στην εφαρμογή πειραματικών διαδικασιών και στη σύνδεση της θεωρητικής γνώσης με την πράξη.
Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του ΓΕΛ Πάστρας που υποστήριξαν και προετοίμασαν την ομάδα είναι οι:
• Θεοδώρα Γεωργάτου (Φυσικός)
• Κυριακή Κατσίκη (Βιολόγος)
• Μιχαήλα Μιχαλάτου (Χημικός)
Το Γενικό Λύκειο Πάστρας εύχεται καλή επιτυχία στην ομάδα που θα προκριθεί στη συνέχεια της διοργάνωσης και θα συμμετάσχει στην πανελλήνια φάση του διαγωνισμού στις 24 Ιανουαρίου 2026.

eikona Viber 2025 12 06 17 43 58 097 eikona Viber 2025 12 06 17 42 20 768 eikona Viber 2025 12 06 17 42 22 082

Η ΟΜΑΔΑ EPAS ΤΟΥ ΓΕ.Λ. ΠΑΣΤΡΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ESERO-CLIMATE DETECTIVES

Το Γενικό Λύκειο Πάστρας συμμετέχει φέτος στο Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ESERO ,Climate Detectives του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA), με μία επταμελή ομάδα μαθητών, η οποία έχει επιλέξει το όνομα The Pastra Clue Hunters.

Στο πρόγραμμα Climate Detectives, οι μαθητές αναλαμβάνουν ρόλο ερευνητών και καλούνται να μελετήσουν ένα πραγματικό κλιματικό – περιβαλλοντικό ζήτημα, χρησιμοποιώντας δορυφορικά δεδομένα, εργαλεία γεωσκόπησης , επιστημονικές μεθόδους , καθώς και να προτείνουν λύσεις βασισμένες σε πραγματικά στοιχεία.

Σήμερα η ομάδα των The Pastra Clue Hunters, συμμετείχε στο διαδικτυακό σεμινάριο των Climate Detectives 2025 της ESA με θέμα «Deforestation & Wildfires: The Power of Satellites in Protecting Our Planet». Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία που έφερε την ομάδα  σε άμεση επαφή με την αιχμή της δορυφορικής παρατήρησης της Γης και τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία συμβάλλει στην κατανόηση και προστασία των δασικών οικοσυστημάτων.

Κεντρική ομιλήτρια ήταν η Neha Hunka, Επιστήμονας Δασικών Εφαρμογών στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA). Με απλό και κατανοητό τρόπο  εξήγησε πώς τα δορυφορικά δεδομένα μπορούν να συμβάλουν σε κρίσιμα ζητήματα όπως οι δασικές πυρκαγιές, η αποψίλωση και η παρακολούθηση της ανάκαμψης των οικοσυστημάτων.

Κατά τη διάρκεια του webinar παρουσιάστηκαν και επιλεγμένα μαθητικά έργα από όλη την Ευρώπη — ανάμεσά τους και το ερευνητικό project της ομάδας The Pastra Clue Hunters! Μάλιστα, η επιστήμονας της ESA έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στο έργο τους, απαντώντας αναλυτικά στο ερώτημα που της είχε αποστείλει η ομάδα, κάτι που αποτέλεσε μια ξεχωριστή και πολύ τιμητική στιγμή για τους μαθητές.

Το σημερινό webinar δεν  έδωσε μόνο γνώσεις·  έδωσε έμπνευση, ενθουσιασμό και μεγαλύτερη κατανόηση για το πώς η επιστήμη και η τεχνολογία μπορούν πραγματικά να προστατεύσουν τον πλανήτη μας. Η ομάδα The Pastra Clue Hunters συνεχίζει με ακόμη μεγαλύτερο πάθος την αποστολή της!

 

1 2 3 4 5

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ. ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας ανέλαβε υπηρεσία ψυχολόγος στο πλαίσιο της πράξης «Ενίσχυση και ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών μέσω του θεσμού Ψυχολόγου και του Κοινωνικού Λειτουργού».

Έργο της ψυχολόγου είναι η παροχή ψυχολογικής υποστήριξης, ενημέρωσης και συμβουλευτικής καθοδήγησης για την ενδυνάμωση της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς και κηδεμόνες) με στόχο την αποτελεσματική διαχείριση καταστάσεων για την διασφάλιση δημιουργίας ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.

Πιο συγκεκριμένα, μπορεί να δέχεται μαθητές/μαθήτριες που επιθυμούν να την συναντήσουν για να συζητήσουν θέματα που τους απασχολούν χωρίς να απαιτείται η συναίνεση του γονέα/κηδεμόνα. Στη συνέχεια, για την έναρξη ατομικής συμβουλευτικής/υποστήριξης στο πλαίσιο του σχολείου, χρειάζεται να συμπληρωθεί Υπεύθυνη Δήλωση ότι ο γονέας/κηδεμόνας συναινεί για τις συναντήσεις αυτές. Η συνάντηση με τους μαθητές θα πραγματοποιείται χωρίς να διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Η Υπεύθυνη δήλωση επισυνάπτεται στο τέλος του άρθρου.
Συνεργάζεται, ενημερώνει και ευαισθητοποιεί το Σύλλογο Διδασκόντων σε θέματα που αφορούν την σχολική κοινότητα μέσω εισηγήσεων, βιωματικών σεμιναρίων και συνεργάζεται με υπηρεσίες της ευρύτερης κοινότητας.

Ακόμη, έργο της ψυχολόγου είναι η υλοποίηση ομαδικών προγραμμάτων πρόληψης και προαγωγής υγείας των μαθητών εντός των τάξεων (βιωματικές δραστηριότητες και εργαστήρια), σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.

Τέλος, θα προσφέρει τις υπηρεσίες της σύμφωνα με τον κώδικα δεοντολογίας της ειδικότητας της που διασφαλίζει την τήρηση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών ή των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση