Οι μαθητές της Β και Γ τάξης, κατά την διάρκεια της χρονιάς και στα πλαίσια του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής για την Β τάξη και Πολυμέσα-Δίκτυα για την Γ τάξη, δημιούργησαν συνθετική εργασία με θέμα την Εκπαιδευτική Ρομποτική.
Η εργασία παρουσιάστηκε στο 1ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Θεσσαλίας που πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό Σχολείο Λάρισας,22-23 Απριλίου 2013.
Με χαρά σας παρουσιάζουμε την εργασία μας.
Υπεύθυνος Καθηγητής: Μπαράς Γιάννης
