Οι μαθητές της Ά τάξης του ΓΕΛ Παλαμά, πραγματοποίησαν κατά
την διάρκεια του β τετραμήνου, ερευνητική εργασία με θέμα:
“Βότανα:Φάρμακα με … ρίζες”
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Καλφόγλου Αθανασία.

Project

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση