Στα πλαίσια της μονοήμερης εκδρομής της Β΄ Λυκείου του ΓΕΛ Λ. Αιδηψού στις 21 Δεκεμβρίου 2015 έγινε ξενάγηση στην οικία Κοντού στην Ανακασιά Βόλου όπου οι μαθητές είδαν τοιχογραφίες του Λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου. Επισκέφτηκαν τη Μακρινίτσα «τον εξώστη του Πηλίου», θαύμασαν τη θέα και ξεναγήθηκαν στο ξωκλήσι του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου κτίσμα του 18ου αιώνα και στα υπόλοιπα αξιοθέατα. Τέλος, είχαν αρκετό χρόνο για φαγητό, ψώνια και διασκέδαση στην όμορφη πόλη του Βόλου.
Συνοδεύσαν οι καθηγητές: Γ. Αργυρίου, Γ. Παπανικολάου, Αλ. Ποζαπαλίδου
Ακολουθούν φωτογραφίες







