Η μαθήτρια του Α2 Άντζελα Μπάσα εμπνέεται από τον ζωγράφο Κωνσταντίνο Παρθένη και ζωγραφίζει “Την επιστροφή στο σπίτι“«Του νεκρού αδερφού».
Σχολικό έτος 2015-16.
Η μαθήτρια του Α2 Άντζελα Μπάσα εμπνέεται από τον ζωγράφο Κωνσταντίνο Παρθένη και ζωγραφίζει “Την επιστροφή στο σπίτι“«Του νεκρού αδερφού».
Σχολικό έτος 2015-16.