ΙΖ΄ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ UNESCO

Το ΙΖ’ Συμπόσιο UNESCO πραγματοποιήθηκε στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα Αττικής με θέμα «Συνυπάρχω, Συνανήκω, Συμπορεύομαι» στις 15-16/02/2017. Οι μαθητές παρακολούθησαν διαλέξεις και συμμετείχαν σε συζητήσεις, καθώς και στις εικαστική έκθεση και το καλλιτεχνικό μέρος με δύο τραγούδια. Η κα Ευγενία Τράμπαρη και η κα Σοφία Παπανικολάου συντόνισαν την ομάδα που συμμετείχε στο Συμπόσιο. Οι μαθητές από τη Γ΄Λυκείου Καλέντζος Χρήστος,  Μποντιώτη Αντωνία, Παπαδοπούλου Κατερίνα, Στεφανίδη Χριστίνα και οι μαθητές από τη Β’ Λυκείου, Μερασεδόγλου Δημήτρης, Καρκαλέτσου Διώνη-Φωτεινή, Ορφανίδη Εύη, Ζώρζου Γλυκερία και Μπατσινίλας Ηλίας. Στην εικαστική έκθεση συμμετείχαν με έργα τους οι μαθητές Παπακωνσταντής Κωνσταντίνος, Συρίγου Μαρουλία, Τσαμπάρη Κατερίνα, Πρέκκας Στέφανος, Νίνου Γαρυφαλλιά,Βαρβαunnamedρίγου Χρυσούλα και Πιστικός Θανάσης.

  DSC01862

DSC01864DSC01870

4o WORKSHOP ΣΤΟ Linz της Αυστρίας

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS PLUS το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από την κα Α. Κάλφα στην τέταρτη συνάντηση εκπαιδευτικών που πραγματοποιήθηκε στο Linz της Αυστρίας από τις 5-9 Μαρτίου 2017. 20170307_175602FB_IMG_14888634277683987IMG-20170309-WA0020FB_IMG_14888633622094938

 

 

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΙΙΒΕΑΑ…

Στις 2 Μαρτίου 2017 το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδήλωση με τίτλο “Open your mind…change your world!”. Με πρωτοβουλία της κας Α. Ροντογιάννη, Χημικού, το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε με πέντε μαθητές και δύο εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαλέξεις από καθηγητές Πανεπιστημίου, να βιώσουν το πώς συντελείται μια πρωτοποριακή έρευνα, να συζητήσουν με νέους ερευνητές και να ανακαλύψουν νέες επαγγελματικές προοπτικές. Μια πραγματικά δημιουργική μέρα σε έναν χώρο όπου “χτυπάει” η καρδιά της έρευνας στις Βιοϊατρικές Επιστήμες!

 

20170302_113503

20170302_095512

20170302_133807

Θέματα Μαθηματικών κατεύθυνσης πανελλαδικών εξετάσεων 2000-2015

θεματα πανελλαδικων εξετασεων μαθηματικων 2000-2015

ERASMUS PLUS: MOBILITY WEEK IN LAVRIO

Από τις 27.11-3.12.2016 το σχολείο μας φιλοξένησε δύο μαθήτριες με την καθηγήτριά τους από την Escola Profissional de Aveiro στην Πορτογαλία και δύο μαθήτριες με τον καθηγητή τους από το Liceo Artistico Statale στην Potenza της Ιταλίας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS PLUS “INTECULTURAL COMPETENCES IN VOCATIONAL EDUCATION”. Στο διάστημα αυτό οι φιλοξενούμενοι μαθητές μαζί με μαθητές και από τις τρεις τάξεις του σχολείου μας παρακολούθησαν, αλλά και συμμετείχαν ενεργά σε διαδραστικές διδασκαλίες που σχεδίασαν και υλοποίησαν καθηγητές του Γενικού Λυκείου Λαυρίου.

Οι διδασκαλίες αυτές αποτελούν την εφαρμογή στην πράξη του θεωρητικού πλαισίου του προγράμματος που σκοπό έχει να προτείνει μεθόδους διδασκαλίας που μπορούν να εφαρμοστούν και να δοκιμαστούν σε διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες και εκπαιδευτικά συστήματα. Με αυτόν τον τρόπο αναμένεται οι μαθητές να εξοικειωθούν με την κουλτούρα, τον τρόπο σκέψης και την καθημερινότητα συνομηλίκων τους από άλλες χώρες της Ευρώπης. Οι διδακτικές ενότητες που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με μεράκι και πρωτοτυπία από τους καθηγητές του σχολείου μας σχετίζονται με τα Μαθηματικά, τη Χημεία, τις Αρχές της Οικονομικής Θεωρίας, τα Αγγλικά, την Ιστορία, τα Αρχαία Ελληνικά (Σοφοκλή, «Αντιγόνη») και το θέατρο.

Επιπλέον, οι μαθητές της Α΄Λυκείου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια διδακτική ενότητα που πραγματοποιήθηκε από τη φιλόλογο Andreia Baptista από την Escola Profissional de Aveiro καθώς και μια δράση στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Λαυρίου, μέσα από την οποία εξοικειώθηκαν με την ιστορία του Τεχνολογικού Πάρκου και συνειδητοποίησαν τη σημασία του εν λόγω χώρου για την τοπική ιστορία. Ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους του ΚΠΕ για την φιλοξενία, την προθυμία και τη σημαντική συμβολή τους στην πραγματοποίηση του προγράμματος.

Στο πλαίσιο του προγράμματος ηχογραφήσαμε και τη δική μας εκπομπή στην Ευρώπη  του…2030. Ευχαριστούμε τις τοπικές αρχές και τους ανθρώπους που στηρίζουν τον Ραδιοφωνικό Σταθμό του Λαυρίου, που μας βοήθησαν να κάνουμε πραγματικότητα μια καινοτομία στην εκπαίδευση.

Από μια επίσκεψη στην Αθήνα δε θα μπορούσε φυσικά να λείψει η εξερεύνηση του βράχου της Ακρόπολης, της Αρχαίας και Ρωμαϊκής Αγοράς, καθώς και του Μουσείου της Ακρόπολης και του σύγχρονου εμπορικού κέντρου.

Όλα αυτά βέβαια δε θα ήταν δυνατά χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση του διευθυντή του σχολείου μας, κου Πέτρου Τσαλιαγκού και της υποδιευθύντριας, κας Ευγενίας Τράμπαρη, καθώς και όλων των συναδέλφων που επέδειξαν απεριόριστη υπομονή και προθυμία να συμβάλουν στην οργάνωση των δραστηριοτήτων.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν και στους μαθητές μας που «αγκάλιασαν» με ζεστασιά τους συμμαθητές τους από το εξωτερικό και συμμετείχαν με απόλυτη επιτυχία σε όλες τις δράσεις.Οι φιλοξενούμενοί μας επέστρεψαν στις πατρίδες τους με πολλές νέες εμπειρίες, εικόνες, φιλίες και μια γερή δόση από τους ανέμους του…Ποσειδώνα!Ελπίζω με αυτή την προσπάθεια νDSC00132α «ανοίξαμε ένα παράθυρο στον κόσμο»…

 

20161130_140347

 

 

IMG_1700

 

 

 

 

 

 

 

DSC00026DSC00204 20161201_12444220161202_130808DSC00027DSC00272

 

ERASMUS PLUS PROJECT: 3rd WORKSHOP IN LAVRIO

Από τις 16.10 έως και τις 19.10 το σχολείο μας ανέλαβε τη διοργάνωση του τρίτου Workshop εκπαιδευτικών και εκπροσώπων των εταιρειών στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS PLUS “Intercultural Competences in Vocational Education”. Οι εργασίες του Workshop πραγματοποιήθηκαν στο Τεχνολογικό Πάρκο του Λαυρίου με τη συμβολή των ανθρώπων που εργάζονται εκεί, τους οποίους ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας. Σκοπός των συναντήσεων αυτών είναι να συντονίσουν τις δραστηριότητες και τις ενέργειες των συμμετεχόντων, να οργανώσουν τις ανταλλαγές μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς και να κρατούν ενήμερους τους εκπροσώπους όλων των χωρών σχετικά με την εφαρμογή και αξιολόγηση των νέων μεθόδων διδασκαλίας που προτείνονται. Εκπρόσωποι από οχτώ διαφορετικές χώρες απόλαυσαν τη διαμονή τους τόσο στην Αθήνα όσο και το Λαύριο και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του σχολείου μας.

14753204_10154639449301926_7725003329765596822_o 14718648_1081417538579250_9103064328533749240_n 14720511_1081417411912596_481044647449976455_n 14724463_10154639449391926_8368096952556462082_n 14732347_10207727410004337_8280823157681265596_n

ERASMUS + PROJECT: Επίσκεψη στο AVEIRO της Πορτογαλίας

Από τις 23.09 έως και την 1.10.2016 δύο μαθητές και μία εκπαιδευτικός (Α. Κάλφα) του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Escola Profissional του Aveiro στην Πορτογαλία και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ένα διαφορετικό από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και ένα συμπεριληπτικό σχολείο που απευθύνεται σε μαθητές από χαμηλά κοινωνικά στρώματα, αλλά με άρτια οργάνωση και διοίκηση με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Οι μαθητές παρακολούθησαν διδασκαλίες και δραστηριότητες, συμμετείχαν και οι ίδιοι ως εμψυχωτές σε ένα παιχνίδι με θέμα την Ευρώπη και πρωταγωνίστησαν σε μια τηλεοπτική εκπομπή, που έλαβε χώρα στο στούντιο του σχολείου. Οι εμπειρίες που αποκόμισαν ήταν μοναδικές και το πιο σημαντικό ήταν ότι δημιούργησαν νέες φιλίες. Δύο μαθήτριες από το εν λόγω σχολείο θ επισκεφτούν το σχολείο μας την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου, για να λάβουν μέρος σε αντίστοιχες δραστηριότητες.

20160929_11255620160929_120825IMG_612020160929_11460820160926_170944

ΕΚΘΕΣΗ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΕΙΘΩ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

 

ΕΚΘΕΣΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2016

Ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2016-2017 θα γίνει τη Δευτέρα 12/9 στις 9:30 στο χώρο του Γενικού Λυκείου Λαυρίου.