Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
από τη Δευτέρα 12 Απριλίου, επαναλειτουργούν δια ζώσης τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.
Προβλέπεται η εφαρμογή όλων των μέτρων που έχουν ληφθεί έως τώρα, όπως:
– η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,
– οι σταθερές ομάδες μαθητών στον προαυλισμό,σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,
– η χρήση αντισηπτικών,
– οι σχολαστικοί καθαρισμοί,
– οι τακτικοί αερισμοί των χώρων.
Υπενθυμίζεται ότι η λειτουργία του κυλικείου έχει ανασταλεί. Ως εκ τούτου, οι μαθητές/τριες καλούνται να έχουν μεριμνήσει εκ των προτέρων για το κολατσιό και το νερό τους.
Επιπλέον, προστίθεται στα ήδη ισχύοντα μέτρα, η διενέργεια self-test.
Τα τεστ θα πρέπει να γίνονται δύο φορές την εβδομάδα, πριν την έναρξη των μαθημάτων τη Δευτέρα και την Πέμπτη.
Η προμήθεια των τεστ θα γίνεται δωρεάν, από το φαρμακείο, βάσει του ΑΜΚΑ των μαθητών/τριών. Η προμήθεια θα γίνει για τους μαθητές/τριες που γεννήθηκαν τα ημερολογιακά έτη 2003, 2004 και 2005. Μαζί με το self-test, οι γονείς/κηδεμόνες θα παραλαμβάνουν και ενημερωτικό υλικό. Το παρακάτω βίντεο περιέχει αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία self-testing. (https://self-testing.gov.gr).
Τα τεστ για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες θα τα παραλαμβάνουν οι γονείς/κηδεμόνες. Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν από την Παρασκευή 09-04-2021. Από τη Δευτέρα 12-04-2021 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ, το οποίο θα πρέπει να διενεργηθεί έως το πρωί της Πέμπτης 15/4.
Οι μαθητές/τριες θα κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ θα μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή την Δευτέρα το πρωί.
Οι γονείς θα δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.
Αν το τεστ είναι αρνητικό, θα εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μονίμως μαζί τους. Θα επιδεικνύουν την εκάστοτε κάρτα στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να γράφουν μια χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.
Αν το τεστ είναι θετικό, θα δηλώνεται το θετικό αποτέλεσμα στη σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την οποία ο μαθητής/τρια θα μπορεί να μεταβεί σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test. Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr.
Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, θα ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/τριες θα λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και θα επιστρέφουν στο σχολείο.
Ευχόμαστε Καλή Επάνοδο στη Δια Ζώσης Εκπαίδευση.
Η Δ/ντρια
Γιαννίτση Ειρήνη
Εκπ/κός ΠΕ06, M.Ed.
Πρόσφατα σχόλια