Την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στην Κέρκυρα με τη συμμετοχή μαθητών της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του Λυκείου. Τους μαθητές συνόδευσαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Γλάβα (ΠΕ06) και οι εκπαιδευτικοί κ. Φλωρεντία Αντωνίου (ΠΕ02) και κ. Δήμητρα Μαργώνη (ΠΕ02).
Αρχείο μηνός Απρίλιος 2026
Καλό Πάσχα!
Οι εκπαιδευτικοί και
η Διευθύντρια του ΓΕ.Λ. Κομποτίου «Νικόλαος Σκουφάς»
σας εύχονται
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
με υγεία, αισιοδοξία κι ελπίδα!