Εκπαιδευτική Εκδρομή στην Κέρκυρα

Την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στην Κέρκυρα με τη συμμετοχή μαθητών της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του Λυκείου. Τους μαθητές συνόδευσαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Γλάβα (ΠΕ06) και οι εκπαιδευτικοί κ. Φλωρεντία Αντωνίου (ΠΕ02) και κ. Δήμητρα Μαργώνη (ΠΕ02).

Περισσότερα