Προς Γονείς / Κηδεμόνες

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΥΡΩΠΟΥ

Αγαπητοί Γονείς / Κηδεμόνες

Με την παρούσα επιστολή σάς ενημερώνουμε για θέματα σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας μας μαζί σας. Τα θέματα είναι τα παρακάτω:

Ενημέρωση επίδοσης μαθητών

Προτείνεται η προσέλευσής σας για ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς σχετικά με την επίδοση των μαθητών να γίνεται στο διάλειμμα μεταξύ 3ης και 4ης ώρας, δηλαδή μεταξύ των ωρών 10:35 έως 10:45 π.μ. Το χρονικό αυτό διάστημα θα βρείτε διαθέσιμους τους περισσότερους εκπαιδευτικούς. Αν επιθυμείτε να συναντήσετε αποκλειστικά συγκεκριμένο εκπαιδευτικό καλό είναι να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικώς μαζί μας για να βεβαιωθείτε για την παρουσία του την ώρα που θα έρθετε.

Υποχρεώσεις γονέων μαθητών/τριών που απουσιάζουν

Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή/τριας που απουσίασε από το σχολείο οφείλει να γνωστοποιεί στο σχολείο άμεσα τους λόγους της απουσίας. Η γνωστοποίηση του λόγου των απουσιών συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά μόνο στην περίπτωση που προβλέπεται ο μη υπολογισμός τους κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων φοίτησης.

Σε περίπτωση που μαθητής/τρια έχει απουσιάσει τρεις συνεχόμενες ημέρες ή πραγματοποιήσει τριάντα (30) συνολικά απουσίες, ο/η εκπαιδευτικός που είναι υπεύθυνος/η του τμήματος επικοινωνεί άμεσα με τους γονείς/κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας (με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, SMS (μήνυμα κινητού τηλεφώνου) ή με επιστολή), πληροφορείται τον λόγο των απουσιών και ενημερώνει τον Διευθυντή του σχολείου. Ο κηδεμόνας ενημερώνεται κάθε μήνα (εφόσον οι απουσίες υπερέβησαν τις 30) από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό το σύνολο των απουσιών του μαθητή με επιστολή, email κτλ. που αποστέλλεται στις αρχές του επόμενου μήνα.

Οι μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους εκπληρώνουν προσωπικά την υποχρέωση για τη γνωστοποίηση του λόγου απουσίας τους.

Β) Χαρακτηρισμός φοίτησης μαθητών/τριών

  1. Η φοίτηση χαρακτηρίζεται επαρκής ή ανεπαρκής με βάση το γενικό σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.
  2. Κατά τον χαρακτηρισμό φοίτησης οι απουσίες δεν διακρίνονται σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες. ΟΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΔΕΝ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ  ΠΛΕΟΝ  ΤΙΣ  ΑΠΟΥΣΙΕΣ.
  3. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητών/τριών εφόσον το σύνολο των απουσιών του/της δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114).
  4. Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή/τριας που σημείωσε πάνω από εκατόν δεκατέσσερις (114) απουσίες. Οι μαθητές/τριες των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής είναι υποχρεωμένοι/ες να επαναλάβουν τη φοίτηση τους στην ίδια τάξη.
  5. Ειδικά για το σχολικό έτος 2017-18 μπορεί να χαρακτηριστεί ως επαρκής και η φοίτηση μαθητή/-τριας που πραγματοποίησε έως 164 απουσίες εφόσον για τις παραπάνω από τις 114 έχει προσκομίσει δικαιολογητικά από γιατρό που βεβαιώνουν την ασθένεια, και β) ο Μέσος Όρος της προφορικής βαθμολογίας στο τέλος του έτους είναι δεκαπέντε πλήρες.

Σχέσεις μεταξύ μαθητών, μεταξύ εκπαιδευτικών – μαθητών

Σας διαβεβαιώνουμε ότι όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί αλλά και η δ/νση του σχολείου έχουμε ως κύριο και αποκλειστικό μέλημά μας την πρόοδο των παιδιών σας/μας σε γνωστικό επίπεδο, την ασφάλειά τους, την ομαλή κοινωνικοποίησή τους καθώς και την καλλιέργεια  θετικών προς την ζωή στάσεων και νοοτροπιών. Παρόλα αυτά δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που κάποιο γεγονός, μια συμπεριφορά ή μια πράξη μπορεί να γίνει αφορμή για τη διατάραξη της καλής και αρμονικής σχέσης μεταξύ μαθητών ή μεταξύ κάποιου ή κάποιων μαθητών και εκπαιδευτικών. Στην προκειμένη περίπτωση καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια από τους εκπαιδευτικούς, τη δ/νση του σχολείου και τους εμπλεκόμενους μαθητές με τη συνδρομή πολλές φορές και των αντιπροσώπων των μαθητικών κοινοτήτων ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα με διάλογο, αμοιβαίες εξηγήσεις, χωρίς ακρότητες, χωρίς να δοθούν διαστάσεις που δυσχεραίνουν τη διευθέτηση του προβλήματος, χωρίς υπερβολές και πάντα εντός του εκάστοτε νομοθετικού πλαισίου.

Πώς μπορείτε να βοηθήσετε εσείς στο σημείο αυτό: Καλό είναι να μας ενημερώνετε για οποιοδήποτε θέμα ή πρόβλημα θεωρείτε ότι επηρεάζει (αρνητικά) τη συμπεριφορά του μαθητή ή δυσχεραίνει την προσπάθεια που καταβάλλει για να αντεπεξέλθει στα μαθητικά του καθήκοντα. Η γνώση αυτών των προβλημάτων/θεμάτων διευκολύνει το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών και αποτρέπει παρερμηνείες μαθητικών πράξεων και εξηγεί, εν πολλοίς, ανάρμοστες ή περίεργες συμπεριφορές.

 

Από τη Δ/νση του σχολείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση