Προς γονείς/κηδεμόνες, Σας ενημερώνουμε για την δυνατότητα μαθητών που συνοικούν με άτομα ευπαθών ομάδων να δικαιολογήσουν τις απουσίες Β΄ τετραμήνου και παράλληλα να συνεχίσουν με τηλεκπαίδευση για το υπόλοιπο της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Προθεσμία κατάθεσης των δικαιολογητικών είναι η 19/4/2021, ημέρα Δευτέρα. Μελετήστε τα έγγραφα που επισυνάπτουμε και είμαστε στη …
Απρίλιος 2021 αρχείο
Απρ 10
Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19
Φόρτωση PDF… Λήψη αρχείου pdf.
Απρ 07
Επανέναρξη διαζώσης μαθημάτων από Δευτέρα 12/4, Οδηγίες προς πολίτες-εκπαιδευτικούς-γονείς-μαθητές
Οδηγίες προς τους Πολίτες (ενημερωτικό κείμενο Υπουργείου) Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19 | Δήλωση αποτελέσματος self-test για εργαζομένους | Σχολική κάρτα για COVID-19 Η συμμετοχή των πολιτών στην αντιμετώπιση της πανδημίας είναι καθοριστικής σημασίας. Περίπου ένα στα τρία άτομα που είναι φορείς του νέου κορωνοϊού SARS – CoV -2, δεν έχουν συμπτώματα και τον μεταδίδουν χωρίς να …