Ευχαριστούμε τις μαθήτριες & τους μαθητές από το 15μελές για το στολισμό του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου και αυτήν τη χρονιά στην είσοδο του Βενετοκλείου. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές με τους δικούς σας!

Με μεγάλη χαρά, σεβασμό και υποχρέωση, ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση του αγαπημένου πρώην Δντη του Εσπερινού ΓΕΛ Ρόδου κου Ανδρέα Ψαρού, να παρευρεθούμε στην τιμητική βραδιά για το πρόσωπο και το βίο του συντοπίτη μας κου Γρηγόρη Πάλλα.
Με κεντρικό άξονα την παρουσίαση της βιογραφίας «ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΛΛΑΣ: Ένα ελληνικό παραμύθι στην Ελβετία» από την πένα του συγγραφέα και προσφιλούς, σε όλους μας, συγγραφέα κου Κώστα Σκανδαλίδη, γνωρίσαμε τον ανιδιοτελή και επιτυχημένο βίο ενός Λίνδιου επιστήμονα που θριάμβευσε στην Ελβετία και επιστρέφει στο νησί μας, προκειμένου να αποδώσει στο γενέθλιο τόπο του υποστήριξη, ανάπτυξη και ευημερία.
Στις ομιλίες στο Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου (Νέα Πτέρυγα του Νεστορίδειου Μελάθρου) μεσολαβούσαν τα μουσικά διαλείμματα του κου Στάθη Σκανδαλίδη με διασκευές σε κιθάρα ροδίτικων μελωδιών.
Συγχαρητήρια στο Σωματείο “Δωδεκανησιακή Μέλισσα” και στην πρόεδρό κα. Μαίρη Μοσχή-Στάθη, για την εξαιρετική πρωτοβουλία της διοργάνωσης της βραδιάς. Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στους φίλους και αγαπητούς παρουσιαστές κα Ευρυδίκη Κοβάνη, στον καθ. κο. Σωτήρη Ντάλλη, Πρόεδρο του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών: Αρχαιολογία, Γλωσσολογία, Διεθνείς Σχέσει,ς και φυσικά στον κο Κώστα Σκανδαλίδη για την αστείρευτη δημιουργικότητά του.
Η πλέον ουσιαστική εμπειρία της βραδιάς, στάθηκε η γνωριμία μας με έναν ειλικρινή ευπατρίδη. Με τη διακριτική στάση του, στην ιδιωτική συζήτηση-γνωριμία με μαθητές και διδάσκοντες, ο κος Παλλάς ως τιμώμενο πρόσωπο υποχώρησε στις αφιερώσεις του συγγράματος, παραχωρόντας στο τιμητικό κομμάτι της συγγραφής αποκλειστικά στον κο Σκανδαλίδη.
Δεσμεύθηκε επίσης,να επισκεφθεί μελλοντικά τους χώρους του σχολείου μας, το οποίο εξάλλου φέρει επίσης το βάρος του ονόματος άλλων ευπατρίδων, άλλων εποχών, προελεύσεων και δυναμικών, που είχαν τις ίδιες ανάγκες και προτεραιότητες με σήμερα. Τον ευχαριστούμε για αυτό και περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη συνάντηση!
Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη για την επέτειο
του Πολυτεχνείου
Η 17η Νοεμβρίου είναι μια ημέρα μνήμης, αλλά και μια ημέρα σκέψης. Θυμόμαστε τους
φοιτητές και τις φοιτήτριες που ύψωσαν τη φωνή τους απέναντι στη δικτατορία και
διεκδίκησαν ελευθερία, δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια για όλους. Νέοι άνθρωποι, όπως εσείς,
που πίστεψαν ότι η κοινωνία μπορεί να αλλάξει όταν οι άνθρωποι μιλούν, συμμετέχουν και
αγωνίζονται.
Καμία χώρα δεν έχει τη δημοκρατία εγγυημένη για πάντα. Η δημοκρατία ζει όταν οι πολίτες
της συμμετέχουν, όταν εκφράζονται, όταν νοιάζονται. Χάνεται όταν θεωρούμε ότι δεν
χρειάζεται την παρουσία μας.
Εκείνη η γενιά επιθυμούσε να έχει το δικαίωμα να εκφράζεται και να ζει ελεύθερα, γιατί όταν
δίνεται χώρος για διάλογο και οι άνθρωποι συζητούν, διαφωνούν, νιώθουν πως όλοι
συμβάλλουν σε κάτι σημαντικό.
Και σε αυτό ακριβώς πίστεψαν: ότι η φωνή τους είχε αξία.
Σήμερα τιμούμε εκείνη τη μεγάλη φωνή. Τους νέους και τις νέες που ύψωσαν το θάρρος τους
πάνω από τον φόβο. Που διεκδίκησαν Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία, όχι ως σύνθημα, αλλά ως
αγώνα για μια ζωή με αξιοπρέπεια, γνώση και δημοκρατία.
Η γλώσσα της δημοκρατίας είναι η γλώσσα της διαφάνειας, της λογοδοσίας, της δικαιοσύνης.
Είναι η ίδια η ελευθερία, που έχει πάντα τη δύναμη να εμπνέει. Όπου υπάρχει διάλογος, όπου
υπάρχει σεβασμός, όπου υπάρχει γνώση, η δημοκρατία δυναμώνει.
Και όπως τότε υπήρξαν δυνάμεις που προσπάθησαν να αποθαρρύνουν τους νέους, έτσι και
σήμερα θα υπάρχουν φωνές που θα θελήσουν να σας κάνουν κυνικούς, φοβικούς και
παθητικούς·να σας πείσουν να μείνετε σιωπηλοί, αδρανείς και να μη τολμήσετε να
φανταστείτε έναν διαφορετικό, έναν καλύτερο κόσμο. Έναν κόσμο φτιαγμένο από εσάς, για
εσάς.
Η καλύτερη απάντηση σε αυτό είναι η συμμετοχή. Είναι η Παιδεία.
Οι ελεύθερες και ανοιχτές κοινωνίες στηρίζονται στην προσπάθεια όσων ζούμε μέσα σε αυτές
να τις κρατήσουμε ζωντανές.
Αγαπητά μας παιδιά, εσείς είστε η γενιά που θα συνεχίσει αυτόν τον δρόμο. Με τη σκέψη σας,
τη δημιουργικότητά σας, τη συμμετοχή σας. Με την επιμονή σας, με το να συζητάτε, να
αναζητάτε την αλήθεια, να ρωτάτε, να υπερασπίζεστε το δικαίωμα όλων να ακούγονται.
Τιμούμε το Πολυτεχνείο όταν κρατάμε ζωντανές τις αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας και
της Παιδείας. Όταν υπερασπιζόμαστε τον διάλογο. Όταν υπερασπιζόμαστε την ελευθερία.
Όταν χτίζουμε σχολεία και κοινωνίες που μας χωράνε όλους. Όταν πιστεύουμε ότι κάθε φωνή
έχει σημασία.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Στους χώρους του Βενετοκλείου και υπό το άγρυπνο βλέμμα του Αθανασίου Διάκου, πραγματοποιήθηκε η ενιαία Εορτή της Σημαίας 28ης Οκτωβρίου 2025 των Εσπερινών Γενικών Σχολείων Ρόδου. Με την καθοδήγηση των αρμόδιων εκπαιδευτικών των δύο σχολείων οι μαθητές μας, εξήραν το αγωνιστικό πνεύμα των αμυνόμενων Ελληνίδων & Ελλήνων, μας χάρισαν όμορφες στιγμές με τις αναφορές τους και διασκεδάσαμε με παιδαγωγικά παιχνίδια γύρω από το έπος του 40′. Ένα μεγάλο μπράβο στις μαθήτριες και μαθητές & στις επιβλέπουσες καθηγήτριες!
Τα παιδιά… Γιατί για εμάς τους διδάσκοντες οι μαθητές μας είναι πάντα εκείνα τα παιδιά που εκπληρώνουν τα όνειρά τους. Και πρέπει πάντα να αμείβονται ηθικά με αριστεία, βραβεία & επαίνους ηθικής αμοιβής, όπως και εκείνα μας ανταμείβουν με πλούσιο συναίσθημα και ευγνωμοσύνη. Τους ευχόμαστε κάθε πραγματοποίηση των ονείρων τους και κάθε ευτυχία, με υγεία και χαρά για εκείνα και τους οικείους τους.
Τα θερμά μας συγχαρητήρια.
Χρόνια μας πολλά!
https://www.minedu.gov.gr/news/63171-minyma-tis-ypourgoy-sofias-zaxaraki
Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε απόψε ο καθιερωμένος Αγιασμός έναρξης διδακτικού έτους 2025-26 του σχολείου μας, στον αύλειο χώρο του Βενετοκλείου συγκροτήματος, τελούμενος από τον αιδεσιμολογιώτατο πατέρα Γρηγόριο, εφημέριο του Ι.Ν. Αγ Ιωάννου Προδρόμου, συνοδεία του πρωτοψάλτου κου Σαββαϊδη. Μαθήτριες και μαθητές, και σύσσωμο το διδακτικό προσωπικό ανταλλάξαμε δεσμεύσεις και ευχές για μία δημιουργική, παραγωγική και ωφέλιμη διδακτική χρονιά. Ευχαριστούμε τη Σύμβουλο Αγγλικών Δωδ/σου κα Βάσω Οικονομίδου για την ευγενική παρουσία και υποστήριξή της στο ξεκίνημα του σχολικού έτους. Από καρδιάς πάντα επιτυχίες σε όλους, με υγεία και πρόοδο

























