Feed
Άρθρα
Σχόλια

Ανακοινώνεται ότι τα μαθήματα για αύριο Πέμπτη 4/3 δε θα γίνουν ούτε διά ζώσης, ούτε εξ αποστάσεως.

 

announcement

Μετά την απόφαση του Δήμου Ελασσόνας να κλείσει τα σχολεία αύριο, Δευτέρα 15-02-2021, λόγω κακοκαιρίας, τα μαθήματα θα γίνουν με την μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και με το ισχύον πρόγραμμα μαθημάτων τις ώρες που ισχύουν κανονικά για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Λόγω των αναγκών για διαφορετικούς χρόνους παραμονής ομάδων μαθητών στην αυλή κατά το διάλειμμα, υπενθυμίζουμε ότι το ωράριο λειτουργίας των μαθητών του ΛΥΚΕΙΟΥ είναι το ακόλουθο :

 

ΩΡΑ ΑΠΟ –  ΕΩΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
08:00 – 08:45 45 10΄
08:55 – 09:40 45 10΄
09:50 – 10:35 45 10΄
10:45 – 11:25 40 10΄
11:35 – 12:15 40 05΄
12:20 – 13:00 40 05΄
13:05 – 13:45 40

 

πανελλαδικές

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, καλούνται να αποστείλουν Αίτηση με τα απαραίτητα  δικαιολογητικά από την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 σε μια από τις Επταμελείς Επιτροπές οι οποίες έχουν συγκροτηθεί σε 14 Νοσοκομεία της χώρας.

Επισημαίνουμε ότι η υποβολή των δικαιολογητικών στις ανωτέρω ημερομηνίες, ειδικά  για την τρέχουσα χρονιά, λόγω των ειδικών συνθηκών (COVID-19) θα πρέπει να γίνει ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής ή ταχυμεταφορά (courier) σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων. Για το σκοπό αυτό οι υποψήφιοι πρέπει να συμβουλεύονται τα στοιχεία ταχυδρομικής αποστολής από τον συνημμένο στην εγκύκλιο πίνακα και εκτός από την ακριβή διεύθυνση του Νοσοκομείου που θα επιλέξουν, θα πρέπει αναφέρουν  την ένδειξη «Για την Επταμελή Επιτροπή Εξέτασης δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις».


Η σχετική εγκύκλιος έχει σταλεί από το σχολείο στην προσωπική διεύθυνση email (στο ΠΣΔ – sch.gr) όλων των μαθητών της Γ’ Λυκείου !!

πανελλαδικές

Η έναρξη της διαδικασίας υποβολής της Αίτησης – Δήλωσης (Α-Δ) υποψήφιων που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα γίνεται πλέον εντός του μήνα Νοεμβρίου του σχολικού έτους, κατά το οποίο ο/η υποψήφιος/α επιθυμεί τη συμμετοχή του/της στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Συγκεκριμένα για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2021, μέχρι το τέλος Νοεμβρίου οι μαθητές τελευταίας τάξης ΓΕΛ θα υποβάλουν την Αίτηση – Δήλωση, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(e-mail) στη σχολική τους μονάδα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση mail@lyk-domen.lar.sch.gr, η οποία και θα καταχωριστεί ηλεκτρονικά.

Ως προθεσμία για την υποβολή της Αίτησης – Δήλωσης των μαθητών/τριών που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ έτους 2021, ορίζεται το χρονικό διάστημα από Τετάρτη 25 Νοεμβρίου έως και Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020.

  • ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση της Α-Δ δίνονται ΕΔΩ.
  • Η ΑΙΤΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ που πρέπει να συμπληρώσουν οι μαθητές/τριες και να στείλουν στο σχολείο δίνεται ΕΔΩ.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ:

  1. Διαβάστε προσεκτικά τις ΟΔΗΓΙΕΣ
  2. Συμπληρώστε την Α-Δ
  3. Στείλτε την Α-Δ στο σχολείο με email

ΠΡΟΣΟΧΗ: για οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνείτε (είτε τηλεφωνικά, είτε με email) με τον Διευθυντή του σχολείου !!


Όσοι/ες μαθητές/ριες ενδιαφέρονται για εισαγωγή στα 3 Μουσικά Τμήματα, δηλαδή:

  • το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου,
  • το Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και
  • το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

ΔΕΝ θα συμπληρώσουν την παραπάνω Α-Δ αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το σχολείο για να τους σταλεί η κατάλληλη Α-Δ !

στρατευσιμοι

Σύμφωνα με την ισχύουσα στρατολογική νομοθεσία, οι στρατεύσιμοι της κλάσης 2024 (γεννημένοι το έτος 2003), είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής (ΔΑ) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 2021 (από 02 Ιανουαρίου 2021 έως και 31 Μαρ 2021), προσερχόμενοι σε οποιαδήποτε Στρατολογική Υπηρεσία (ΣΥ) ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), για τους διαμένοντες στην Ελλάδα ή Ελληνική Προξενική Αρχή για τους διαμένοντες στο εξωτερικό, σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα μέτρα πρόληψης της διασποράς του κοροναϊού Covid-19.

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ οι οδηγίες, ΕΔΩ !!

πανελλαδικές

Με βάση την υπό στοιχεία Αριθμ. Φ.251/159037/Α5 απόφαση της ΥΠαιΘ (ΦΕΚ 5158Β/21-11-2020), οι τελειόφοιτοι, μαθητές της Γ΄Λυκείου 2020-2021, που επιθυμούν να συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, οφείλουν να υποβάλλουν σχετική Αίτηση Δήλωση:

“.. η Αίτηση – Δήλωση υποβάλλεται ηλεκτρονικά, από τον ίδιο τον/την ενδιαφερόμενο/-η ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του/της, σε προθεσμία που ανακοινώνεται από το Υ.ΠΑΙ.Θ., εκφράζει την αυθεντική βούληση του/της ενδιαφερόμενου/-ης επιβεβαιώνεται και δεν τροποποιείται. Η έναρξη της διαδικασίας υποβολής της Αίτησης – Δήλωσης θα γίνεται εντός του μήνα Νοεμβρίου του σχολικού έτους, κατά το οποίο ο/η υποψήφιος/α επιθυμεί τη συμμετοχή του/της στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2021, μέχρι το τέλος Νοεμβρίου οι μαθητές θα υποβάλουν την Αίτηση – Δήλωση, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(e-mail) στη σχολική τους μονάδα, η οποία και θα καταχωριστεί ηλεκτρονικά…”

.. Με την Αίτηση – Δήλωση ο/η ενδιαφερόμενος/η δηλώνει:

α) Την Ομάδα Προσανατολισμού με τα τέσσερα (4) μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί πανελλαδικά για να έχει πρόσβαση σε ένα (1) συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 Α του ν. 4186/2013 (Α’ 193), όπως προστέθηκε με την παρ. 5 του άρθρου 100 του ν. 4610/2019 (Α’ 70) και τροποποιήθηκε με την παρ. 6 του άρθρου 7 του ν. 4692/2020 (Α’ 111). Οι μαθητές/τριες δηλώνουν υποχρεωτικά την Ομάδα Προσανατολισμού που ήδη έχουν επιλέξει και παρακολουθούν. Αν πρόκειται για μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας τότε αυτοί δηλώνουν υποχρεωτικά ως τέταρτο μάθημα το μάθημα που έχουν επιλέξει και παρακολουθούν δηλαδή

είτε το μάθημα των Μαθηματικών προκειμένου να έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του δεύτερου Επιστημονικού Πεδίου, είτε το μάθημα της Βιολογίας προκειμένου να έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του τρίτου Επιστημονικού Πεδίου.

β) Τα ειδικά μαθήματα που τυχόν επιθυμεί να εξεταστεί.

γ) Τη συμμετοχή στην υγειονομική εξέταση και στις πρακτικές δοκιμασίες που απαιτούνται για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.).

δ) Τη συμμετοχή στην εξέταση των 2 μουσικών μαθημάτων Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία και Μουσική Αντίληψη και Γνώση, σύμφωνα με τις διατάξεις της Φ.253/23170/Α5/2019 (ΦΕΚ 504 Β΄/2019) υπουργικής απόφασης όπως κάθε φορά ισχύει. Η δήλωση των ανωτέρω στοιχείων είναι υποχρεωτική για τη συμμετοχή στις διαδικασίες των πανελλαδικών εξετάσεων..”


Μόλις ανακοινωθεί η μορφή της αίτησης – δήλωσης που οφείλουν να συμπληρώσουν οι μαθητές, θα ενημερωθούν σχετικά από το σχολείο.  Μπορείτε να δείτε την αντίστοιχη Αίτηση – Δήλωση ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ, 2019-2020, πατώντας ΕΔΩ.

 

προγραμμα μαθηματων

Από την Δευτέρα, 23-11-2020, θα ισχύει το πρόγραμμα που μπορείτε να κατεβάσετε από ΕΔΩ !!

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

 

 

 

 

Ο εορτασμός της ιστορικής επετείου θα γίνει φέτος.. εξ’ αποστάσεως !

 

Οι μαθητές θα πρέπει να βρίσκονται στις παρακάτω  (ηλεκτρονικές) αίθουσες στις 08:30 !!

Α1: ΔΑΡΔΙΩΤΗ Καλλιώπη (kadardioti)

Β1: ΧΑΛΙΑΜΠΑΛΙΑΣ Στέφανος (chalstef)

Γ1: ΜΠΑΡΛΑΓΙΑΝΝΗ Δέσποινα (desbar)

Γ2: ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Κωνσταντίνος (konkostop)


Υπενθυμίζεται ότι η συμμετοχή στον σχολικό εορτασμό είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου.

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων