Σήμερα Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές της ομάδας EPAS του Γενικού Λυκείου Ανδραβίδας, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς: κα. Διαμαντοπούλου Μαρία και κ. Μασσαρά Θεοχάρη, επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Ανδραβίδας – Κυλλήνης, κ. Ιωάννη Λέντζα στο Δημαρχείο στα Λεχαινά. Αρχικά τον ενημέρωσαν για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα: «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» που υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας, και συζήτησαν μαζί του τον τρόπο που η Ευρωπαϊκή Ένωση επηρεάζει την λειτουργία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Έγινε αναφορά στα χρηματοδοτικά προγράμματα και στον τρόπο εκταμίευσής τους από την Ε.Ε, την τυπικότητα και την ακρίβεια που πρέπει να χαρακτηρίζει τις διαδικασίες και τους τομείς που ωφελούνται από τα αντίστοιχα κονδύλια.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν και η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κα. Βάσω Σωτηροπούλου, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ανδραβίδας, κ. Παναγιώτης Δρακόπουλος και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Κωνσταντίνος Χαντζής, ο οποίος δεσμεύτηκε να βοηθήσει στην υλοποίηση της εργασίας μαθητών του σχολείου μας σχετικά με την ιππική παράδοση στην Ανδραβίδα. Η εργασία αυτή θα παρουσιαστεί στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας, στο Πειραματικό Λύκειο Πατρών, στις 25 Απριλίου 2026.
Με την ευκαιρία της επίσκεψης στην έδρα του Δήμου, που είναι τα Λεχαινά, οι μαθητές έκαναν μία μικρή έρευνα για την προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρία στις δημόσιες υπηρεσίες του Δήμου και στα κεντρικά του σημεία. Αποτύπωσαν τις καλές πρακτικές αλλά και κάποιες παραβιάσεις των δικαιωμάτων των ΑμεΑ για ελεύθερη και άνετη πρόσβαση, για να εμπλουτίσουν το αφιέρωμα που ετοιμάζουν για την Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία, στις 3 Δεκεμβρίου 2025.
Η ομάδα EPAS του σχολείου μας, ευχαριστεί όλα τα μέλη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που διέθεσαν χρόνο για να μας δεχθούν, για τις πληροφορίες σχετικά με το τρόπο που η Ε.Ε επηρεάζει τη λειτουργία των Δήμων και για την υπόσχεση ότι θα στηρίξουν την υλοποίηση του ευρωπαϊκού αυτού προγράμματος.
Επίσκεψη μαθητών του ΓΕ.Λ. Ανδραβίδας στον Δήμαρχο – Πρώτη Καθημερινή Εφημερίδα













