Την Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013 στο χώρο του Μ.Ε.Τ Παν/μίου Πατρών, η Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Αχαΐας δια του τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων συνδιοργάνωσε με το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας Παν/μίου Πατρών Εκδήλωση γνωριμίας των σχολικών ομάδων που ανήκουν στο Δίκτυο “Τέχνη και Τεχνολογία»
Το σχολείο μας συμμετέχει στο δίκτυο με το πολιτιστικό πρόγραμμα «Φωτογραφική Λέσχη», με 30 μαθητές της Α΄ και Γ΄ Τάξης και υπεύθυνες καθηγήτριες τις κ. Χριστοπούλου Μαρία (ΠΕ06) και Θανασούλια Γεωργία (ΠΕ03).
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάσαμε τη θεματολογία και τους στόχους του προγράμματός μας. Η παρουσίαση έγινε από τους μαθητές: Αννίτα Παπανδρέου, Ραφαέλα Λέκκα, Θοδωρή Κυριαζή, Χριστίνα Διαμαντοπούλου, Μαριαλένα Λάβδα, Μαρία Τσιμπούκη, Νικηφόρο Ρόδη και Αφροδίτη Νικολοπούλου. Η επιμέλεια της παρουσίασης έγινε από την κ. Χριστοπούλου Μαρία και η φωτογράφιση της εκδήλωσης από τον κ. Παυλάκη Γιάννη (ΠΕ11).
Μετά την παρουσίαση, οι μαθητές συμμετείχαν κατά ομάδες σε βιωματικές δράσεις (φωτογραφία, ζωγραφική, ζωγραφική σε μετάξι, μουσική, αφίσα, εκπαιδευτικό παιχνίδι).



































