Δημιουργία διαδικτυακής κοινότητας (δοκιμαστική λειτουργία)

κοινότητα ΠΠΓΛ ΠατρώνΣτα πλαίσια της παρουσίασης του πολιτιστικού προγράμματος “Γινόμαστε εθελοντές… ” στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας, την Κυριακή 12 Μαΐου 2013, δημιουργήσαμε διαδικτυακή κοινότητα με blogs και forum η οποία θα λειτουργήσει δοκιμαστικά από σήμερα Παρασκευή 10 Μαΐου 2013 έως και Τρίτη 14 Μαΐου 2013.


Με κλικ στην εικόνα μπορείτε να την επισκεφτείτε να γίνετε μέλη και να συμμετέχετε ενεργά με σχόλια και δημοσιεύσεις και γιατί όχι με ένα δικό σας blog!

Δημοσιεύθηκε στη Δίκτυο εθελοντισμού, Εθελοντισμός 2012-2013, Εκδηλώσεις Δραστηριότητες 2012-2013, Πολιτιστικά Προγράμματα, Πολιτιστικά Προγράμματα 2012-2013 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία διαδικτυακής κοινότητας (δοκιμαστική λειτουργία)

Επίσκεψη και Ομιλία για τη Φωτογραφία

Την Τετάρτη, 24-4-13, στα πλαίσια της «Φωτογραφικής Λέσχης», ο φωτογράφος κ. Νίκος Ψαθογιαννάκης επισκέφτηκε το σχολείο μας και ενημέρωσε τους μαθητές για τα μυστικά της φωτογραφίας και του Photoshop.

Δημοσιεύθηκε στη Φωτογραφική λέσχη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη και Ομιλία για τη Φωτογραφία

Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Κατάκολο

Την Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή μαθητών του σχολείου μας στο Κατάκολο στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος «Φωτογραφική Λέσχη» και του Δικτύου «Τεχνολογία και Τέχνη». Οι μαθητές αρχικά ξεναγήθηκαν στα Μουσεία Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας και Αρχαίων Ελληνικών Μουσικών Οργάνων και στη συνέχεια εξασκήθηκαν στη φωτογράφηση αντικειμένων, πόλης και φύσης.

Δημοσιεύθηκε στη Φωτογραφική λέσχη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Κατάκολο

Tα πειραματόπαιδα στο Πανεπιστήμιο

Την Παρασκευή, 29 Μαρτίου, εμείς οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας επιβιβαστήκαμε στα πούλμαν, έτοιμοι και πρόθυμοι να μάθουμε νέα πράγματα και να αποκτήσουμε νέες εμπειρίες κατευθυνόμενοι στο Τμήμα Γεωλογίας και στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, με τη συνοδεία των καθηγητών μας κ. Γ. Θανασούλια,  Δ. Κορφιάτη, Ε. Κοτζαμανίδη και Μ. Χριστοπούλου. 

Στον Τομέα Ορυκτών Πρώτων Υλών μάθαμε από τον κ. Β. Τσικούρα για τη δημιουργία των πλανητών και ιδιαίτερα για τη Γη και το δορυφόρο της, τη Σελήνη. Μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε και να πιάσουμε μία μεγάλη ποικιλία πετρωμάτων σε διάφορα χρώματα και με διάφορες χρήσεις όπως ο καολίνης, ο κυανίτης, ο γρανίτης, ο αμίαντος κ.α., καθώς και να δούμε στο μικροσκόπιο διάφορα ιζηματογενή και μεταμορφωμένα πετρώματα.

Στον Τομέα Γενικής Θαλάσσιας Γεωλογίας ο κ. Παπαθεοδώρου, μέσα από μια σύντομη παρουσίαση, μας μίλησε για την έρευνα που πραγματοποιούν στον υποθαλάσσιο χώρο του Πατραϊκού και Κορινθιακού κόλπου.  Μας μίλησε για τους κινδύνους που απειλούν την υποθαλάσσια ζωή, τις συνέπειες και τις διαφορές σε σχέση με το παρελθόν. Μας έκανε επίσης μια ιστορική αναδρομή στις πρώτες καταδύσεις αλλά και το πρώτο υποβρύχιο το οποίο ανακαλύφθηκε από τον Beebe – ο οποίος λόγω του ονόματός του ήθελε «να κάνει κάτι για να τον θυμάται o κόσμος, και όχι να τον χλευάζει», όπως μας είπε αστειευόμενος ο κ. Παπαθεοδώρου.  Έτσι μαζί με τον βοηθό του μπήκε σε μια μεταλλική σφαίρα με γυάλινο θολό έτσι ώστε να βλέπει και βυθίστηκε στον ωκεανό. Ήταν η πρώτη, επίσημα καταγεγραμμένη από την ιστορία, απόπειρα του ανθρώπου να δει την θαλάσσια ζωή από ασφαλές περιβάλλον.

Μετά, ακολούθησε μια μοναδική ξενάγηση στο Ζωολογικό Μουσείο όπου υπήρχε έκθεση με ζώα που έχουν συλλέξει οι ερευνητικές ομάδες του Τμ. Γεωλογίας. Ήταν αρκετά πλήρης και όμορφη προκαλώντας περίσσιο ενδιαφέρον λόγω των πολλών καινούριων ειδών με τα οποία ήρθαμε σε επαφή και είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά. Ελπίζουμε η έκθεση αυτή να επεκταθεί περεταίρω γιατί αποτελεί κάτι το μοναδικό στην πόλη μας.

Κατά τη μία η ώρα επιβιβαστήκαμε στα πούλμαν για την επιστροφή στο σχολείο αναλογιζόμενοι όσα είδαμε και μάθαμε. Εκείνη η Παρασκευή αποτέλεσε το πιο όμορφο φινάλε του πρώτου μήνα της άνοιξης για εμάς.

Κείμενο: Μαθητές Α΄ τάξης

Φωτογραφίες: Dr. Ειρήνη Κοντζαμανίδη, ΠΕ0401 & Μαρία Χριστοπούλου, M.Ed., ΠΕ06

Επιμέλεια: Dr. Ειρήνη Κοντζαμανίδη, ΠΕ0401

Δημοσιεύθηκε στη Projects 2012-2013 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tα πειραματόπαιδα στο Πανεπιστήμιο

Επιμορφωτική συνάντηση – Δειγματική διδασκαλία Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας

Την Τετάρτη,  20 Μαρτίου 2013, ώρα 12.00 – 14.00, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας επιμορφωτική συνάντηση – δειγματική διδασκαλία εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας των ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ. Η επιμορφωτική   συνάντηση εγκρίθηκε από την Περ/κή  Διευθ/νση Εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας (αρ. πρωτ. 7/3/2013/ Φ.1.3/ΚΔ/1920).

Πρόγραμμα επιμορφωτικής συνάντησης

12.00 – 12.30  Σχεδιασμός μαθήματος- Ελένη Μπιντάκα, Σχ. Σύμβουλος

12.35 – 13.20  Δειγματική διδασκαλία – Μαρία Χριστοπούλου, Εκπ. ΠΕ06 του Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου Πατρών: Video Lesson

13.20  – 14.00  Σχεδιασμός μαθήματος- αναστοχασμός-  Ελένη Μπιντάκα Σχ. Σύμβουλος

                                                                                                                                                                                                                                                                                

Δημοσιεύθηκε στη Ενδοσχολική Επιμόρφωση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτική συνάντηση – Δειγματική διδασκαλία Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας

21 Μαρτίου 2013 Ημέρα αιμοδοσίας στο σχολείο μας

Το σχολείο μας  σε συνεργασία με το κέντρο αιμοδοσίας του

Περιφερειακού Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών διοργάνωσε ημέρα εθελοντικής αιμοδοσίας.

Μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Λυκείου και καθηγητές του Πρότυπου Πειραματικού ΄

και 2ου Γενικού Λυκείου έδωσαν εθελοντικά αίμα.

Δημοσιεύθηκε στη Δίκτυο εθελοντισμού, Εθελοντισμός 2012-2013, Πολιτιστικά Προγράμματα, Πολιτιστικά Προγράμματα 2012-2013 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 21 Μαρτίου 2013 Ημέρα αιμοδοσίας στο σχολείο μας

Επίσκεψη της Β’ Λυκείου στη Βουλή των Ελλήνων

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις δραστηριότητες, Εκδηλώσεις Δραστηριότητες 2012-2013 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη της Β’ Λυκείου στη Βουλή των Ελλήνων

Στα καλάβρυτα Σήμερα 15-3-13 κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες με το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Κινούμαστε Χορεύοντας και περπατώντας” κάνουμε ΣΚΙ

Δημοσιεύθηκε στη Αγωγή υγείας, Αγωγή υγείας 2012-2013, Κινούμαστε Χορεύοντας και περπατώντας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στα καλάβρυτα Σήμερα 15-3-13 κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες με το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Κινούμαστε Χορεύοντας και περπατώντας” κάνουμε ΣΚΙ

Συμμετοχή στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2013

En dansant avec les Néréides

Allons-y à l’atelier du Soleil

et à la forêt d’Artémis où l’aube se réveille,

Ecoutons la musique unique d’Orfeus

Bien égale à celle d’Amadeus


Vis-à-vis  à leur savoir-faire

Nous retrouverons le rythme du bonheur

Si le bouquet de notes admirons

Le coup de foudre sans doute nous aurons


Quand les Néréides écouteront,

l’équipe de cordes vibrantes

Elles quitteront leurs arbres protégés

Elles les quitteront pour danser


Et quand Zeus le bal verra

Il dira aussitôt ce qu’il croit

«Ces écoutes et ces images ruisselantes

voilà, le cachet d’une Grèce brillante»

Ευγενία Παλούμπη

Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Πάτρας

Καθηγήτρια :  Κατερίνα Χατζάρα


Δημοσιεύθηκε στη Διαγωνισμοί 2012-2013 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2013

Η Φωτογραφία της Ανδριανής Λάζαρη στις 20 καλύτερες του Διαγωνισμού «Χορεύοντας στους Δρόμους» – στην Έκθεση στην Αγορά Αργύρη.

Το σχολείο μας συγχαίρει την μαθήτρια της Α1 τάξης, Ανδριανή Λάζαρη που συμμετείχε στο διαγωνισμό φωτογραφίας «Χορεύοντας στους Δρόμους» του Δήμου Πατρέων, στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος “Φωτογραφική Λέσχη“. Η Ανδριανή απέσπασε αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής καθώς η φωτογραφία της περιλαμβάνεται στις 20 καλύτερες (8η θέση) και θα εκτίθεται από τις 14-30 Μαρτίου στην Αγορά Αργύρη.

Ακολουθεί πίνακας με αναλυτικές λεπτομέρειες για την έκθεση φωτογραφίας.

Κατηγορία ΕΚΘΕΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Τοποθεσία Αγορά Αργύρη (στο Καρναβαλικό Κέντρο)
Ημερομηνίες Πέμπτη 14 Μαρτίου – Σάββατο 30 Μαρτίου
Ώρες 10.00 – 22.00
Εγκαίνια Πέμπτη 14 Μαρτίου (20:30)Στην εκδήλωση αυτή θα γίνει και η απονομή των βραβείων του διαγωνισμού για τις τρεις πρώτες καλύτερες φωτογραφίες, ενώ η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Πατρέων «Καρναβάλι Πάτρας» θα απονείμει αναμνηστικά διπλώματα συμμετοχής.
Περιγραφή Η έκθεση των 20 πρώτων έργων που προέκυψαν από το διαγωνισμό φωτογραφίας «Χορεύοντας στους δρόμους», που διοργάνωσαν η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Πατρέων «Καρναβάλι Πάτρας» και η ανοικτή φωτογραφική ομάδα «Πολύμορφο»  του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων ΟΤΕ Πάτρας – Αχαΐας (ΠΚΕ ΟΤΕ Πάτρας), στο πλαίσιο του προγράμματος εκδηλώσεων του Πατρινού Καρναβαλιού 2013.
Δημοσιεύθηκε στη Διαγωνισμοί 2012-2013, Φωτογραφική λέσχη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Φωτογραφία της Ανδριανής Λάζαρη στις 20 καλύτερες του Διαγωνισμού «Χορεύοντας στους Δρόμους» – στην Έκθεση στην Αγορά Αργύρη.