Το βιβλίο μας

Τα παιδιά της Δ΄ τάξης με τη δασκάλα τους Αγνή Παρασκευά, τον μουσικό Θανάση Αναγνωστόπουλο και την εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης Αναστασία Σαραντουλάκη έγραψαν ένα ποίημα για το βιβλίο και το μελοποίησαν.
Αποφάσισαν να το κάνουν βιβλίο με την εικαστικό του σχολείου Μαρία Ηλιοπούλου.