
Με αφορμή το βιβλίο «Δον Κιχώτης του Μιγκέλ Θερβάντες» της σειράς Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ, εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με ένα λογοτεχνικό ήρωα που βλέπει όπως κι εμείς: Με τα μάτια της φαντασίας.
Βασική προϋπόθεση άλλωστε για να ξεκινήσει το μάθημα της θεατρικής αγωγής έιναι να φορέσουμε τα μάτια της φαντασίας. Η επιστράτευση του χιούμορ που αναβλύζει από τις περιπέτειες του συμπαθέστατου Δον ήταν ο κατάλληλος τρόπος να ξεκινήσει η χρονιά.
Στο έργο του Θερβάντες η φαντασία νοείται ως μέσο αναθεώρησης και επαναπροσδιορισμού της πραγματικότητας αλλά και κινητήρια δύναμη του ήρωα. Έτσι χρησιμοποιώντας συνηθισμένα σχολικά αντικείμενα και με τη δύναμη της φαντασίας μεταμορφώσαμε συνηθισμένα σχολικά αντικείμενα, διαβάσαμε το παραμύθι διαδραστικά και δημιουργήσαμε δυναμικές εικόνες ή αυτοσχεδιάσαμε αγαπημένες στιγμές με παντομίμα.
Τα βήματα που ακολουθήσαμε:
αρχίσαμε τη γνωριμία μας με αυτόν
ακολούθησε η ανάγνωση του παραμυθιού διαδτραστικά χωρίς η δασκάλα της Θεατρικής Αγωγής να δείξει την εικονογράφηση. ( Κατά τη διάρκεια της αφήγησης τα παιδιά σχηματίζουν νοητικές εικόνες.)
Στο 3ο στάδιο οι δραστηριότητες διαφοροποίηθηκαν για τις τάξεις.
Οι δυναμικές εικόνες ζωντάνευαν με την έναρξη της μουσικής.