Στην Αμερική έχει ξεκινήσει η εφαρμογή του νόμου που έχει κατατεθεί στο Κογκρέσο και αφορά την απαγόρευση καλλιέργειας οργανικών τροφών.
Με λίγα λόγια την απαγόρευση του σπιτικού κήπου για την επιβίωση της οικογένειας.
Το όνομα του νόμου αυτού είναι «Νόμος Συγκλήτου S 510 Εκσυγχρονισμός Ασφάλειας Τροφίμων», σύμφωνα με τον οποίο χαρακτηρίζεται παράνομη η καλλιέργεια και αποθήκευση σπόρων.
Οποιος λοιπόν δεν θέλει να ενταχθεί στους κανόνες της Παγκοσμιοποίησης και θα θελήσει να κάνει ένα μικρό κήπο για να ζεί αυτός και η οικογένειά του, θα χαρακτηρίζεται επικίνδυνος και θα δέχεται πρόστιμα και κατασχέσεις προϊόντων καθώς αυτά θα αποτελούν «κίνδυνο για την δημόσια υγεία».
Ο νόμος της Συγκλήτου «510» για τον εκσυγχρονισμό της ασφάλειας των τροφίμων έχει χαρακτηριστεί ως ο πιο επικίνδυνος νόμος στην ιστορία των ΗΠΑ.
Ο νόμος θα δίνει το δικαίωμα στην κυβέρνηση των ΗΠΑ να απαγορεύει ή να νομιμοποιεί το μέχρι τώρα δικαίωμα όλων για την καλλιέργεια, το εμπόριο και την μεταφορά όλων των τροφίμων.
Ο νόμος δίνει το δικαίωμα στον «Μεγάλο Αδερφό» να ρυθμίζει μέχρι και την καλλιέργεια ντοματών στην αυλή του σπιτιού μας.
Δίνει το δικαίωμα στην κυβέρνηση να συλλαμβάνει και να φυλακίζει ανθρώπους που πωλούν αγγούρια στην λαϊκή. Θα ποινικοποιεί την μεταφορά οργανικών τροφών αν δεν συμμορφώνεται κάποιος με τους κανόνες των αρχών.
Συγγραφέας: laspan στις 18 Φεβρουαρίου 2011 στην Οικονομία |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αστυνομία τροφίμων
Ανακοινώθηκαν τα Κρατικά Βραβεία Λογοτεχνίας 2010 από την αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου Πολιτισμού.
Το Μεγάλο Βραβείο Λογοτεχνίας απονέμεται στην Κική Δημουλά για το σύνολο του έργου της. Το Βραβείο Ποίησης στον αρθρογράφο της «Καθημερινής» Παντελή Μπουκάλα για το έργο του με τίτλο «Ρήματα».
Επίσης απονέμονται τα παρακάτω βραβεία:
Το Βραβείο Περιοδικού απονέμεται εξ ημισείας στα περιοδικά «Το Δέντρο» και «Διαβάζω» για τη συμβολή τους στην προβολή και διάδοση της ελληνικής λογοτεχνίας. Το Βραβείο Διηγήματος απονέμεται στον Παναγιώτη Κουσαθανά για το έργο του με τίτλο «Λοξές ιστορίες που τελειώνουν με ερωτηματικό».
Το Βραβείο Μυθιστορήματος απονέμεται στη Βασιλική Ηλιοπούλου για το έργο της με τίτλο «Σμιθ». Το Βραβείο Δοκιμίου Κριτικής απονέμεται στον Άγγελο Χανιώτη για το έργο του με τίτλο «Θεατρικότητα και δημόσιος βίος στον ελληνιστικό κόσμο». Το Βραβείο Χρονικού Μαρτυρίας απονέμεται στο Γιώργο Βέη για το έργο του με τίτλο «Από το Τόκιο στο Χαρτούμ: Μαρτυρίες, συνδηλώσεις».
Συγγραφέας: laspan στις 15 Φεβρουαρίου 2011 στην Γενικά |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κρατικά Βραβεία Λογοτεχνίας 2010
Λέγεται ότι, όταν ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο, αποφάσισε να τους δώσει δύο αρετές, ώστε να περάσουν καλά.
Έτσι έκανε:
– Τους Ελβετούς μεθοδικούς και να σέβονται τους νόμους·
– Τους Εγγλέζους επίμονους και μελετηρούς·
– Τους Γιαπωνέζους εργατικούς και υπομονετικούς·
– Τους Γάλλους καλλιεργημένους και εκλεπτυσμένους·
– Τους Ισπανούς εύθυμους και φιλόξενους.
Όταν έφτασε και στους Έλληνες, στράφηκε στον άγγελο που κρατούσε σημειώσεις και του είπε:
«Οι Έλληνες θα είναι έξυπνοι, τίμιοι και ΠΑΣΟΚ».
Μόλις τέλειωσε τη δημιουργία, ο άγγελος Του είπε:
«Κύριε, σε όλους τους λαούς δώσατε δύο αρετές και στους Έλληνες τρεις. Έτσι θα υπερισχύσουν όλων των άλλων».
«Να πάρει! Έχεις δίκιο! Μόνο που δεν μπορώ να τις αφαιρέσω! Ας έχουν οι Έλληνες τρεις αρετές».
«Όμως, κάθε Έλληνας δεν θα μπορεί να έχει πάνω από δύο συγχρόνως».
Έτσι:
* Ο Έλληνας που είναι ΠΑΣΟΚ και τίμιος δεν μπορεί να είναι έξυπνος.
* Εκείνος που είναι έξυπνος και ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να είναι τίμιος.
* Κι εκείνος που είναι έξυπνος και τίμιος δεν μπορεί να είναι ΠΑΣΟΚ.
Ο διάσημος ροκ κιθαρίστας Γκάρι Μουρ πέθανε χθες, σε ηλικία 59 ετών.
Ο μάνατζερ των «Thin Lizzy» Ανταμ Πάρσονς ανέφερε ότι ο θρυλικός κιθαρίστας πέθανε στον ύπνο του νωρίς χθες το πρωί καθώς βρέθηκε στο ξενοδοχείο που διέμενε στην Costa del Sol της Ισπανίας, όπου βρισκόταν για διακοπές.
Ο γεννηθείς στο Μπέλφαστ καλλιτέχνης (4 Απριλίου 1952) ξεχώρισε για τις συνθέσεις του στην blues, hard rock και jazz μουσική. Σε ηλικία 16 ετών μετακόμισε από το Μπέλφαστ στο Δουβλίνο για να αρχίσει μια μακρόχρονη και θρυλική πορεία στον χώρο της ροκ μουσικής.
Συνεργάστηκε με το το ιρλανδικό ροκ συγκρότημα των «Thin Lizzy», αντικαθιστώντας τον Eric Bell.
Ξεχωριστή στιγμή με το συγκρότημα ήταν η σόλο εκτέλεση το 1974 στο κομμάτι «Still in Love With You», από τον δίσκο «Nightlife».Η σόλο καριέρα του ξεκίνησε με το άλμπουμ Grinding Stone που κυκλοφόρησε το 1973, ενώ ως μια από τις σημαντικότερες στιγμές του έχει καταγραφεί το Still Got the Blues του 1990. Συνολικά κυκλοφόρησε 20 άλμπουμ.
Τα σόλο στην κιθάρα ήταν το σήμα κατατεθέν του Γκάρι Μουρ και θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους κιθαρίστες όλων των εποχών.
Αξέχαστες επιτυχίες του είναι: «Still Got The Blues», «Empty Rooms», «Walking by my self», «The Stumble», «The Prophet», «I can’t wait until tomorrow» κ.α, ενώ συνεργάστηκε με τους B.B. King, Albert King και Greg Lake και άλλους.
Οι ιατρικοί σύλλογοι ΑΘήνας και Πειραιά, ανακοίνωσαν ότι:
– Θα διωχθεί πειθαρχικά, όποιος γιατρός που είναι συμβεβλημένος με τον ΟΠΑΔ ή τον ΟΕΕ,
εξετάσει ασθενή του ΙΚΑ!!!!
Μάλιστα κύριοι.
Οι Ιατρικοί σύλλογοι των περιοχών της Ελλάδας, με τα περισσότερα λαμόγια γιατρούς,
θα διώξουν πειθαρχικά το γιατρό που θα εξετάσει ασφαλισμένο του ΙΚΑ.
Οι Ιατρικοί σύλλογοι που:
Δεν έχουν βγάλει άχνα για το ότι ΟΛΟΙ οι γιατροί συνεργάζονται με το αζημίωτο με ΟΛΕΣ τις φαρμακευτικές εταιρίες, εις βάρος της υγείας του λαού, και των ταμείων του.
Δεν έχουν βγάλει άχνα, για τα πληρωμένα ταξίδια σε εξωτικές χώρες, για επιβράβευση κατευθυνόμενης συνταγογραφίας, τις επιπλώσεις δωρεάν, γραφείων κλπ. κλπ.
Δεν έχουν πει κουβέντα γιατί το 35% των εργαστηριακών εξετάσεων που γράφουν τα μέλη τους είναι ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ, και γράφονται για οικονομικούς λόγους.
Δεν έχουν πει κουβέντα, για τους γιατρους χειρουργείου, που παίρνουν σε ποσοστό 90% φακελάκι.
Το έχουν βουλώσει, για τις παράνομες υιοθεσίες με συμμετοχή γιατρών, για τις παράνομες εκτρώσεις εκτός νοσοκομείων, για τα σεξουαλικά όργια γιατρών σε ώρα υπηρεσίας στα νοσοκομεία ( ακόμα τα βίντεο παίζουν στο ιντερνετ), για το θησαυρισμό γιατρών εις βάρος της υγείας των ασθενών, για τις γνωματεύσεις χρήσης ορθοπεδικών πρόσθετων για να παίρνουν μίζα,( Αγγλική δικαιοσύνη ), για τη μίζα από ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ που συνταγογραφούν.
Οι κύριοι “επιστήμονες” των Ιατρικών Συλλόγων Αθήνας Πειραιά, δεν έχουν δει τίποτε από όλα αυτά, ούτε φυσικά τις βίλλες, τα αυτοκίνητα τις καταθέσεις των φοροφυγάδων γιατρών.
Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματά μας είναι το γεγονός ότι ανθρωπάκια, πολύ μικρά ανθρωπάκια βρέθηκαν σε κρίσιμες θέσεις ευθύνης στην ελληνική κοινωνία. Μετριότατοι ακαδημαϊκοί έγιναν πρυτάνεις. Οχι λόγω λαμπρής ακαδημαϊκής καριέρας, αλλά λόγω της υποστήριξης φοιτητικών παρατάξεων, συνδικαλιστών «μονιμάδων» και δημοσίων σχέσεων. Ανθρωποι φοβισμένοι, θέλουν να περάσει η θητεία τους χωρίς μπελάδες, χωρίς αντιπαραθέσεις και, ει δυνατόν, χωρίς να αλλάξει τίποτα στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Μετριότατοι δικηγορίσκοι ή άνθρωποι που δεν είχαν κολλήσει ούτε ένα ένσημο, εκτός από παρουσίες σε φοιτητικά αμφιθέατρα, βρέθηκαν επίσης σε υπουργικές καρέκλες. Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να διορίζουν κανένα δικό τους, να τα έχουν καλά με τους συνδικαλιστές, να μοιράζουν κανένα παραπολιτικό σε καμιά φυλλάδα και να προσεύχονται μην τους τύχει καμιά στραβή.
Τα ανθρωπάκια βρέθηκαν σε ανώτατες θέσεις όμως και στον στρατό και την αστυνομία, στην καρδιά, δηλαδή, του κράτους όπου, θεωρητικά, δεν χωρούν εκπτώσεις. Θυμάμαι ακόμη και ανατριχιάζω έναν ανώτατο αξιωματικό του στρατού που έπαιξε κάποιον ρόλο στα Ιμια να τρέμει και να μου λέει: «Kι εγώ δεν ξέρω πώς έφτασα στη θέση που είχα τότε, αλλά καλά να ’ναι το ΠΑΣΟΚ…». Η ξεφτίλα ήταν τέτοια, που στις προαγωγές δεν είχε σημασία αν ήξερες αγγλικά ή αν είχες σπουδάσει κάτι παραπάνω, αλλά το αν ήσουν του Σκουλαρίκη ή του Γκελεστάθη.
Τα ανθρωπάκια έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Είναι όλοι «καλοί άνθρωποι» και δεν νιώθουν ότι είναι τόσο μικρά σε σχέση με τις προσδοκίες του θεσμού που υπηρετούν. Υποθέτω, είναι σαν να είναι κάποιος ο έκτος από τους επτά νάνους· δεν νιώθει ιδιαίτερα κοντός…
Το άλλο τους χαρακτηριστικό είναι πως όταν έρχονται τα δύσκολα, καταρρέουν. Δεν ξέρουν τι να κάνουν, δεν θέλουν μπελάδες, θέλουν την ησυχία τους. Τους είναι αδύνατον να πάρουν μιαν απόφαση με κόστος, να βρουν το θάρρος και να κάνουν αυτό που απαιτεί η θέση τους. Τα ανθρωπάκια είναι τόσο εθισμένα στην ίντριγκα, στη διαπλοκή και στις δημόσιες σχέσεις, που αδυνατούν να σκεφθούν, έστω και για ένα δευτερόλεπτο, σαν ηγέτες ενός συγκροτημένου κράτους.
Από την άλλη μεριά έχεις τις φωτεινές εξαιρέσεις, τους πολλούς ανώνυμους λεβέντες του χρέους, που κάνουν τη δουλειά, τιμούν τη θέση τους και κρατούν αυτήν τη χώρα όρθια ακόμη. Μπορεί να είναι πιλότοι που πετούν στις πιο αντίξοες συνθήκες, με λίγα λεφτά, πάνω από το Φαρμακονήσι όταν εμφανίζονται προκλητικά τα τουρκικά αεροσκάφη. Μπορεί να είναι πρυτάνεις και καθηγητές σε διάφορα πανεπιστήμια, που τα προστατεύουν από τις μαφίες και τις συμμορίες χωρίς να κάνουν πολλή φασαρία. Μπορεί να είναι ένας αξιωματικός της αστυνομίας που κοιμάται στο γραφείο του, παίρνει 1.300 ευρώ τον μήνα, αλλά προστατεύει την κοινωνία από βαρεμένους, παράφρονες που θέλουν να τα κάψουν όλα αν μπορούν. Μπορεί, τέλος, να είναι ένας ικανός, έντιμος δημόσιος υπάλληλος που κρατάει μια ολόκληρη υπηρεσία, ενώ γύρω του η πλειοψηφία… πλέκει ή παίζει τέτρις και η πολιτική ηγεσία ασχολείται με ρουσφέτια.
Είναι πολλοί οι άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους, πληρώνονται λίγο και μας επιτρέπουν ακόμη να λέμε ότι υπάρχει κράτος στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι πώς θα αλλάξουμε οριστικά και αμετάκλητα τους μηχανισμούς και θεσμούς που επιτρέπουν σε «νούμερα», σε ανθρωπάκια, να φτάνουν στην κορυφή διαφόρων θεσμών του δημοσίου βίου. Η αλήθεια είναι πως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως π. χ. στην αστυνομία ή στον στρατό, σπανίζουν πια τα «νούμερα» και συναντάς όλο και περισσότερο επαγγελματίες με άποψη και θάρρος. Μακάρι να μπορούσαμε να πούμε το ίδιο για τα πανεπιστήμια…
Οι διαθέσιμες διευθύνσεις στο διαδίκτυο τέλειωσαν και πλέον αρχίζει να ξεκινάει σιγά σιγά η μετάβαση σε νέο πρωτόκολλο με ακόμα περισσότερες διευθύνσεις.
Όπως είχαμε αναφέρει από τον περασμένο Νοέμβριο, οι διαθέσιμες διευθύνσεις IP με στάνταρ το IPv4, ήταν λίγο πάνω από 4 δισεκατομμύρια και εξαντλήθηκαν. Πρέπει λοιπόν να γίνει οργανωμένα η διεθνής μετάβαση σε ένα νέο σύστημα διευθύνσεων, κάτι που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.
Μπορεί να μοιάζει δύσκολο και να ακούγεται σαν σενάριο καταστροφής όμως στην πραγματικότητα οι χρήστες του Ίντερνετ δεν πρόκειται να καταλάβουν κανένα πρόβλημα και ούτε καν θα καταλάβουν τις αλλαγές που αναμένεται να γίνουν.
Στις 4 Φεβρουαρίου λοιπόν σε μια ειδική “τελετή” στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, ο διεθνής μη κερδοσκοπικός Οργανισμός ICANN που εποπτεύει την απόδοση και κατανομή των διαδικτυακών διευθύνσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, παραχώρησε και τα τελευταία πέντε διαθέσιμα πακέτα διευθύνσεων (αριθμών ΙΡ) με βάση το υπάρχον πρωτόκολλο IPv4.
Η μετάβαση στο νέο πρωτόκολλο IPv6, που θα αποτελέσει το νέο διεθνές πρότυπο για τις διευθύνσεις του διαδικτύου και θα επιτρέψει να υπάρξει πολύ περισσότερος “χώρος” για την επέκταση του Ίντερνετ, το οποίο συνεχίζει να γνωρίζει εκρηκτική ανάπτυξη σε όλο τον πλανήτη έχει ήδη ξεκινήσει.
Με το νέο σύστημα ο αριθμός των νέων διευθύνσεων, θα είναι 340 και στη συνέχεια θα ακολουθούν 36 μηδενικά οπότε είναι λογικό ο επικεφαλής του ICANN Ροντ Μπέκστρομ, να λέει οτι υπάρχουν πλέον τρισεκατομμύρια διευθύνσεις για ένα τρισεκατομμύριο ανθρώπους και η Γη έχει μόνο επτά δισεκατομμύρια κατοίκους.
Πάντως πρακτικά οι διευθύνσεις που πουλήθηκαν σήμερα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα αρχίσουν να εξαντλούνται από την αρχή του 2012 και μόνο όσοι ξεμείνουν από διευθύνσεις IPv4, θα αρχίσουν να παίρνουν τις νέες διευθύνσεις IPv6.
Το ποσοστό των χρηστών που οι συσκευές τους δεν είναι σωστά ρυθμισμένες για το νέο πρωτόκολλο και στην ουσία θα επηρεαστούν με την αλλαγή αυτή αγγίζει περίπου το 1% σύμφωνα με το Αμερικανικό Μητρώο Αριθμών (Διευθύνσεων) του Διαδικτύου και το μόνο που θα έχουν να κάνουν είναι μερικές ρυθμίσεις στις συσκευές τους.
Τέλος η πλήρης μετάβαση στο νέο πρότυπο θα πάρει χρόνια, με συνολικό κόστος μερικών δισεκατομμυρίων δολαρίων διεθνώς ενώ το Google, το Facebook και άλλες μεγάλες εταιρείες του διαδικτύου θα προσθέσουν μαζικά διευθύνσεις IPv6 δοκιμαστικά και ταυτόχρονα, στις 8 Ιουνίου φέτος, για να μπορέσουν να ελέγξουν τυχόν προβλήματα κατά την μετάβαση.
Η θέση του τερματοφύλακα ήταν και είναι η πιο δύσκολη στο ποδόσφαιρο. Το παραμικρό λάθος δεν συγχωρείται. Οι υπόλοιποι παίκτες κάνουν αρκετά λάθη κατά τη διάρκεια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα. Το λάθος του τερματοφύλακα όμως είναι αυτό που μένει στη μνήμη όλων.
Κάποιοι βρήκαν αφορμή από το λάθος του Καρνέζη στον αγώνα ΑΕΚ-ΠΑΟ: 2-3, και έφτιαξαν το παρακάτω σατιρικό βίντεο. Ας δούμε λοιπόν την αστεία πλευρά της ζωής και να μην ξεχνάμε ότι το ποδόσφαιρο πάνω απ’ όλα είναι ένα ΠΑΙΓΝΙΔΙ.
Στο κάτω κάτω υπάρχουν τερματοφύλακες πιο διάσημοι και πολύ πιο έμπειροι που έχουν κάνει τραγικότερα λάθη.
Συγγραφέας: laspan στις 3 Φεβρουαρίου 2011 στην Αθλητισμός |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η θέση του τερματοφύλακα
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.