ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ

Σχόλια και … σχολιανά

Πέντε ημέρες χωρίς internet

Μας έγινε απαραίτητο. Δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς αυτό. Κοιμόμαστε και ξυπνάμε και στο μυαλό μας γυρίζουν λέξεις: facebook, internet, web, www, twitter, http, blogs, youtube και πολλές άλλες.

 Και όμως, ΟΤΕ θέλοντος και Θεού επιτρέποντος, μπορούμε να τις ξεχάσουμε. Μια ξαφνική διακοπή της σύνδεσης σε αναγκάζει να ζήσεις μια “φυσιολογική” ζωή. Μια ζωή όπως πριν από μερικά χρόνια. Χωρίς το άγχος να διαβάσεις τα e-mail, να ενημερωθείς για θέματα επικαιρότητας, να πραγματοποιήσεις οικονομικές συναλλαγές, να αγοράσεις, να πουλήσεις, να ενημερώσεις το blog, να δεις βίντεο, να πάρεις ή να στείλεις ανέκδοτα, να “επικοινωνήσεις” στο Facebook. Επικοινωνία απρόσωπη.

Είναι ευκαιρία λοιπόν και πρέπει να την εκμεταλλευτείς. Να βγεις από τους τέσσερις τοίχους, να ξεχάσεις την οθόνη και αντί για αυτήν να έχεις απέναντί σου το πρόσωπο ενός αγαπημένου προσώπου. Να κάνεις πιο πολλές βόλτες, εκδρομές στη φύση, περπάτημα και διασκέδαση.

Ας αρχίσουμε λοιπόν τις εκδρομές και χωρίς να έχουμε διακοπή στο internet. Ξεκινάμε από το επόμενο Σαββατοκύριακο, οι προτάσεις γίνονται και οσονούπω έρχονται και οι απαντήσεις.

 

Η πρωτεύουσα των χάκερ

 

Είναι μια μικρή κουκίδα στον χάρτη της Ρουμανίας. Μια ήρεμη, βιομηχανική πόλη 120.000 κατοίκων στους πρόποδες των Τρανσυλβανικών Άλπεων, μόλις τρεις ώρες από το Βουκουρέστι. Κι όμως, η Ραμνίκου είναι ήδη διάσημος προορισμός για απανταχού κακόβουλους «χάκερ», αφού, σύμφωνα με το αμερικανικό FBI, αποτελεί την ευρωπαϊκή έδρα του διαδικτυακού εγκλήματος.

Γι’ αυτό και οι ειδικοί της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος την αποκαλούν «Χάκερβιλ». Στους δρόμους της πόλης, εκτός από αυτοκίνητα της (ρουμανικής) μάρκας «Dacia», ο περαστικός θα δει να παρκάρουν πανάκριβες Mercedes, BMW και Audi, όλες τους «λάφυρα» μιας ζωής βουτηγμένης στην ηλεκτρονική απάτη.

Οι κάτοχοι τους είναι συνήθως 40αρηδες οι οποίοι, μετά την πτώση του Κομμουνιστικού καθεστώτος του δικτάτορα Νικολάε Τσαουσέσκου, πλούτισαν όντες οι πρώτοι που πούλησαν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες» στο ρουμανικό, το ευρωπαϊκό και διεθνές Διαδίκτυο. 

Στήνουν κομπίνες ηλεκτρονικού εμπορίου πουλώντας ανύπαρκτα προϊόντα σε ανυποψίαστους κι εύπιστους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οργανώνουν, με το αζημίωτο φυσικά, επιθέσεις με κακόβουλο λογισμικό (malware) σε ιστοσελίδες επιχειρήσεων. Σχεδιάζουν ιστοσελίδες-μαϊμού προκειμένου να υποκλέπτουν τραπεζικούς λογαριασμούς. “Συμμετέχουν” με ανύπαρκτα αντικείμενα μεγάλης αξίας σε δημοπρασίες στο e – bay.

Περισσότερα στο:

http://www.techit.gr/internet/

Κούλουμα 2011

Στην πλατεία Χαβαρίου γιορτάσαμε φέτος τα Κούλουμα. Ο Σύλλογος Γυναικών του χωριού μας καθώς και ο Σύλλογος των απανταχού Χαβαραίων φρόντισαν να κεράσουν όσους πέρασαν από την πλατεία, με νηστήσιμα εδέσματα.

Παρά τα τρομοκρατικά δελτία καιρού των καναλιών, ο ήλιος ολόλαμπρος βοήθησε τον κόσμο να δοασκεδάσει. Πολλοί βέβαια, βρήκαν ευκαιρία από τον καλό καιρό να γιορτάσουν πιο εξοχικά.

Καλές Απόκριες

Πριν από 25 χρόνια περίπου ο Διονύσης Σαββόπουλος παρουσίαζε στην ΕΡΤ την εκπομπή “Ζήτω το ελληνικό τραγούδι”. Ανάμεσα στα πολλά τραγούδια που ακούστηκαν στην εκπομπή, ήταν και το παραδοσιακό αποκριάτικο “Ανέβηκα στην πιπεριά”. Στο τραγούδι αυτό ακούγονται οι: Αλέκος Κιτσάκης, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Διονύσης Σαββόπουλος, Γιάννης Μηλιώκας, Δήμητρα Γαλάνη, Νίκος Παπάζογλου, Λίτσα Διαμάντη και Παύλος Χαϊκάλης.

Με 13,5 εκατ. ευρώ επιχορηγούνται τα κόμματα για το πρώτο τρίμηνο του 2011

Με το ποσό των 13.504.656 ευρώ, εκ των οποίων τα 12.298.883 αποτελούν την τακτική χρηματοδότηση και το 1.205.772 ευρώ ενίσχυση για… ερευνητικούς σκοπούς, επιχορηγήθηκαν τα πολιτικά κόμματα για το πρώτο τρίμηνο του 2011.

Ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης με τον υφυπουργό Οικονομικών Φίλιππο Σαχινίδη υπέγραψαν τη σχετική απόφαση. Σύμφωνα με την απόφαση, το ΠΑΣΟΚ για το πρώτο τρίμηνο του 2011 θα λάβει συνολικά 5.436.332,61 ευρώ, η ΝΔ 4.249.890,51 ευρώ, το ΚΚΕ 1.306.274,48 ευρώ, το ΛΑΟΣ 1.089.378,37 ευρώ, ο ΣΥΡΙΖΑ 972.624,83 ευρώ και οι Οικολόγοι Πράσινοι 450.155,20 ευρώ.

Η τακτική επιχορήγηση των πολιτικών κομμάτων, που χορηγείται προκαταβολικά για το πρώτο τρίμηνο του 2011, θα συμβάλει ώστε να κλείσουν τις μαύρες τρύπες των ισολογισμών τους, καθώς μόνον προς τις τράπεζες μόνον η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ χρωστούν περίπου 233 εκατ. ευρώ.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231081431

Ενώ η χώρα οδηγείται στην πτώχευση, ενώ δεν ξέρουμε αν θα πληρωθούμε τον επόμενο (πετσοκομμένο) μισθό μας, μερικοί δεν καταλαβαίνουν τίποτα.

Κύριοι αν δεν μπορείτε να συντηρήσετε τα κόμματά σας, κάντε ότι κάνουν και χιλιάδες μικροεπαγγελματίες

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ

Συγχωνεύσεις σχολείων

Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας, έκανε τις παρακάτω προτάσεις προς τον περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, για συνενώσεις και καταργήσεις Σχολείων της περιφέρειας Αμαλιάδας (1ο Γραφείο Ν. Ηλείας).

1)    Συνένωση  των :  α)  1/θ Δημ. Σχολείου Προδρόμου (6 μαθητές) και β)  6/θ Δημ. Σχολείο Σιμόπουλου (99 μαθητές), σε ένα νέο Δημ. Σχολείο με την ονομασία 6/θ Δημ. Σχολείο Σιμόπουλου (σύνολο μαθητών : 105).

2)    Συνένωση των:  α) 1/θ Δημ. Σχολείου Δάφνης (7 μαθητές),  β)  1/θ Δημ. Σχολείου Δαφνιώτισας   (10 μαθητές),  γ) 2/θ Δημ. Σχολείου Κεραμιδιάς (16 μαθητές)   και δ) 6/θ Δημ. Σχολείο Χαβαρίου (62 μαθητές),  σε ένα νέο Δημ. Σχολείο με την ονομασία  6/θ Δημ. Σχολείο Χαβαρίου (σύνολο μαθητών : 95).

3)  Συνένωση του 2/θ Δημ. Σχολείου Αμπελοκάμπου (16 μαθητές) με το 6/θ Δημ. Σχολείο Σαβαλίων ( 80 μαθητές), σε ένα νέο Δημ. Σχολείο με την ονομασία 6/θ Δημ. Σχολείο Σαβαλίων (σύνολο μαθητών : 96).

4)  Συνένωση των: α)  2/θ Δημ. Σχολείου Βελανιδίου (13   μαθητές), β) 2/θ Δημ. Σχολείου Οινόης (7 μαθητές) και γ)  2/θ Δημ. Σχολείο Εφύρας (18 μαθητές), σε ένα νέο Δημ. Σχολείο με την ονομασία  4/θ Δημ. Σχολείο Εφύρας (σύνολο μαθητών : 38), η στέγαση του οποίου θα γίνει στο κτίριο του, προτεινόμενου για  συγχώνευση,  Γυμνασίου Εφύρας.

5)  Συνένωση του 3/θ Δημ. Σχολείου Περιστερίου (21 μαθητές) με το 3/θ Δημ. Σχολείο Γερακίου (24 μαθητές),  σε ένα νέο Δημ. Σχολείο με την ονομασία  4/θ Δημ. Σχολείο Γερακίου (σύνολο μαθητών : 45) .

6)  Συνένωση του 3/θ Δημ. Σχολείου Δουνεΐκων (21 μαθητές) με το 5/θ Δημ. Σχολείο Καρδαμά (74 μαθητές) σε ένα νέο Δημ. Σχολείο με την ονομασία  6/θ Δημ. Σχολείο Καρδαμά (σύνολο μαθητών : 95) .

Προτείνονται  για κατάργηση :
1)   Το 1/θ Δημ. Σχολείο Αγίας Τριάδας που βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας τα  τελευταία χρόνια και οι μαθητές μεταφέρονται ήδη σε όμορο Δημ. Σχολείο,
2)  Το 1/θ Δημ. Σχολείο Αγνάντων που βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας τα  τελευταία χρόνια και οι μαθητές μεταφέρονται ήδη σε όμορο Δημ. Σχολείο,
3) Το 2/θ Δημ. Σχολείο Αγ. Δημητρίου (18 μαθητές),  οι μαθητές του οποίου θα μεταφέρονται στο προτεινόμενο για ίδρυση 4/θ Δημ. Σχολείο Αυγείου.
4) Το 3/θ Δημ. Σχολείο Καλυβίων (18 μαθητές),  οι μαθητές του οποίου θα μεταφέρονται στο προτεινόμενο για ίδρυση 4/θ Δημ.  Σχολείο Αυγείου.
5) Το 2/θ Δημ. Σχολείο Σωστίου (12 μαθητές),  οι μαθητές του οποίου θα μεταφέρονται στο προτεινόμενο για ίδρυση 4/θ Δημ. Σχολείο Αυγείου.

Προτείνεται  η  ίδρυση  4/θ Δημ. Σχολείου στο Αυγείο, στο οποίο θα μεταφερθούν οι μαθητές των προτεινόμενων για κατάργηση Δημ. Σχολείων Αγ. Δημητρίου, Καλυβίων και Σωστίου,  με την επωνυμία 4/θ Δημ. Σχολείο Αυγείου, το οποίο θα στεγαστεί στο κτίριο του,  προτεινόμενου για συγχώνευση,  Γυμνασίου Αυγείου.

Προτείνονται  για προαγωγή,  καθώς λόγω των συγχωνεύσεων  αυξάνεται ο αριθμός των φοιτούντων μαθητών, τα παρακάτω Δημ. Σχολεία:
1) Το 3/θ  Δημ. Σχολείο Γερακίου σε 4/θ.
2) Το 5/θ  Δημ.  Σχολείο Καρδαμά σε 6/θ.
3) Το  2/θ  Δημ. Σχολείο Εφύρας σε 4/θ.

Νηπιαγωγεία

Προτείνονται για κατάργηση τα παρακάτω  Νηπιαγωγεία που βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας τα  τελευταία χρόνια και τα νήπια, όπου υπάρχουν, μεταφέρονται ήδη σε όμορα  Νηπιαγωγεία :
1)  1/θ Νηπ/γείο Αγ. Δημητρίου
2)  1/θ Νηπ/γείο Βελανιδίου
3) 1/θ Νηπ/γείο  Λάττα
4) 1/θ Νηπ/γείο  Προδρόμου
5) 1/θ Νηπ/γείο  Οινόης
6) 1/θ Νηπ/γείο  Σωστίου
7) 1/θ Νηπ/γείο  Βουλιαγμένης

Είμαστε περισσότεροι

Θα σας το πω σύντομα, γιατί σήμερα έχετε να διαβάσετε πολλά αντίστοιχα «αθλητικά» σχόλια. Ορισμένοι Ολυμπιακοί νομίζουν ότι είναι πιο πολλοί, το ίδιο πιστεύουν και ορισμένοι Παναθηναϊκοί. Και οι δυο κάνουν λάθος. Εμείς είμαστε πιο πολλοί!Και ποιοι είμαστε εμείς. Είμαστε άνθρωποι που μας αρέσει το ποδόσφαιρο. Κάνουμε πλάκα μεταξύ μας για την μπάλα. Καμιά φορά μαλώνουμε κιόλας. Κορδωνόμαστε για τις επιτυχίες της ομάδας μας ή κατσουφιάζουμε στις στραβές της. Μας αρέσει να ανήκουμε κάπου και να φωνάζουμε που και που κανένα σύνθημα. Όμως είμαστε άνθρωποι με αρχές.

Δεν μας αρέσουν οι μαγκιές με τους μπράβους. Δεν μας αρέσουν οι διαιτητές πιόνια. Δεν μας αρέσουν  οι εξουσίες του χρήματος και της βίας. Δεν μας αρέσουν οι τσαμπουκάδες και οι προκλήσεις. Κάποιοι από εμάς είναι Ολυμπιακοί, κάποιοι άλλοι είναι Παναθηναϊκοί, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, ΑΡΗΣ, Πανιώνιος, Ηρακλής, Ξάνθη, ΟΦΗ, Λάρισα. Είμαστε όμως όλοι μαζί και απέναντι  είναι όλοι οι άλλοι. Οι τυφλωμένοι Ολυμπιακοί, οι τυφλωμένοι Παναθηναϊκοί, οι τυφλωμένοι γενικώς. Και εδώ υπάρχει μια παρανόηση, οι τυφλωμένοι και οι κάφροι (κόκκινοι – πράσινοι- μαύροι – μπλε – ριγέ – πικέ) επειδή έχουν καταλάβει 2-3 πόστα, δυο μικρόφωνα και 3 εφημερίδες, έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι πολλοί. Μοιράζονται τους αγώνες, τους τσαμπουκάδες, τους τραμπουκισμούς, τις δωροδοκίες, τη δημοσιότητα, τα χρήματα και νομίζουν ότι αυτό θα συνεχιστεί για πάντα.

Δεν θα συνεχιστεί όμως και θα έρθει σύντομα η μέρα που θα κρύβονται. Το ίδιο συνέβη άλλωστε και στην πολιτική. Αυτοί που κομπορρημονούσαν καβάλα στην εξουσία τους, τώρα δεν βγαίνουν από τα σπίτια τους. Ναι τις έχουν ακόμη τις λιμουζίνες τους, αλλά τις κρύβουν στα υπόγεια και είναι δυστυχισμένοι.  Γιατί σας είπα, εμείς είμαστε πιο πολλοί! Αρκεί να το πάρουμε απόφαση!

του Σταύρου Θεοδωράκη    

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=5432

Χορός Συλλόγου Δασκάλων Αμαλιάδας 2011

Πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 19 Φεβρουαρίου ο αποκριάτικος χορός του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Αμαλιάδας (Υπάρχει και μια μερίς που αντιτίθεται, αλλά που θα πάει κι αυτή θα συνέλθει)*. Ο χορός έγινε στο κέντρο “Αγράμπελις”, στη Χαβαρόβρυση, λίγο έξω από το Χάβαρι.

Αρκετοί συνάδελφοι παραβρέθηκαν και διασκέδασαν. Επίσης ήρθαν και αρκετοί φίλοι εκτός του εκπαιδευτικού κλάδου οι οποίοι διασκέδασαν και χόρεψαν (μέσα σε ένα βλαχο-ροκ περιβάλλον, αλλά τι να κάνουμε, στην επαρχία βρισκόμαστε).

* Ατάκα του Β. Λογοθετίδη από την ταινία “Ένα βότσαλο στη λίμνη”.

Τα πάθη του παθητικού καπνιστή

 

Έξι φορές τη ρύπανση μιας εθνικής οδού με μεγάλη ροή αυτοκινήτων παράγει το παθητικό κάπνισμα, όταν υπάρχει συσσωρευμένος καπνός σε ένα γεμάτο εστιατόριο, ο οποίος έχει υψηλότερα επίπεδα από πολλά δηλητήρια απ’ ό,τι ο καπνός που αναπνέεται άμεσα από το τσιγάρο.Σημειώνεται ότι στα συστατικά του αναμμένου τσιγάρου που καίγεται περιέχονται περισσότερες από 4.000 χημικές ουσίες, 200 δηλητήρια και περισσότερα από 60 καρκινογόνα.

Δυστυχώς, ακόμη το 85% των πολιτών δεν πιστεύουν ότι το παθητικό κάπνισμα μπορεί να έχει βλαβερές συνέπειες για την υγεία ή ότι μπορεί να επιβαρύνει την καρδιά, αν και κατατάσσεται ως τρίτη -μετά το ενεργητικό κάπνισμα και το αλκοόλ- κατά σειρά αιτία θανάτου, η οποία μπορεί να αποφευχθεί.

Στις ΗΠΑ οι καρδιαγγειακοί θάνατοι από το παθητικό κάπνισμα ανέρχονται περίπου στους 60.000 το χρόνο, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο το παθητικό κάπνισμα ευθύνεται για το 20% της συνολικής θνησιμότητας.

Στη χώρα μας, 45% των αντρών και 37% των γυναικών εκτίθενται στον καπνό των άλλων και όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, ένα στα έξι άτομα που εκτίθενται στον καπνό θα παρουσιάσει στεφανιαία νόσο σε κάποια στιγμή της ζωής του.

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=19/02/2011&id=252742

Στην Ελλάδα δυστυχώς ακόμα περιμένουμε να εφαρμοστεί ο νόμος.

Κύριε Δήμαρχε Αμαλιάδας, τι θα κάνετε επιτέλους; Ενεργοποιήστε τη Δημοτική Αστυνομία. Η ανοχή έχει τα όριά της.

Αλήτες

 

  

Για άλλη μια φορά έδρασαν οι αλήτες των γηπέδων. Παρακινούμενοι από δηλώσεις παραγόντων, από την ανοχή των διοικήσεων, επιτίθονται σε κάθε τι που έχει διαφορετικό “χρώμα” από το δικό τους. Και είναι οι ίδιοι οι παράγοντες που συντηρούν αυτό το φαινόμενο.

Ποιοί είναι αυτοί οι “παράγοντες” με απαράδεκτη συμπεριφορά: Μαρινάκης, Κόκαλης, Μπέος, Ψωμιάδης, Βαρδινογιάννης, Ζαγοράκης.

Αν θέλει ο Μαρινάκης να δείξει ότι ενδιαφέρεται για το καλό του ποδοσφαίρου και της ομάδας του, ας κάνει αγωγή για διαφυγόντα κέρδη σε αυτούς που μπήκαν στο γήπεδο. Εκτός αν δεν τιμωρηθεί η ομάδα του μετά από αυτά τα αίσχη. Όταν ο Ντέμης Νικολαΐδης ζήτησε να μπουν κάμερες για να πιάνουν αυτούς που κάνουν επεισόδια, έπεσαν όλοι πάνω του να τον φάνε.

Εκτός από τους παράγοντες όμως, υπάρχουν και πολλοί ποδοσφαιριστές, που όσο καλοί και να είναι, η συμπεριφορά τους μέσα στο γήπεδο, προς αντιπάλους και διαιτητές, είναι απαράδεκτη. Αυτοί είναι κατά τη γνώμη μου, από παλιά: Μητρόπουλος, Στ. Μανωλάς, Τοροσίδης, Π. Γκαρσία, Καστίγιο (που δυστυχώς τον ξαναφέραμε στην Ελλάδα και διώξαμε προπονητή όπως ο Κούπερ), Φύσσας, Κατσουράνης και άλλοι που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.

Και όσο συμβαίνουν αυτά δύσκολα θα έρχονται στην Ελλάδα παίκτες παγκοσμίου κλάσης που κοσμούν το ποδόσφαιρό μας, όπως ο Ριβάλντο και ο Σισέ.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων