ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ

Σχόλια και … σχολιανά

Πόσα χρωστάει η Γερμανία στην Ευρώπη;

Ο Γερμανός καθηγητής του London School of Economics Αλμπρεχτ Ριτσλ, ένας ιστορικός της Οικονομίας, σε συνέντευξή του στο περιοδικό Spiegel  λέει: «Οι χρεοκοπίες της Γερμανίας τα περασμένα χρόνια δείχνουν τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει σήμερα η Ευρώπη για την Ελλάδα».

«Το λογικότερο είναι τώρα να συμφωνηθεί μια μείωση του χρέους. Όποιος δάνεισε λεφτά στην Ελλάδα, πρέπει να χάσει ένα μεγάλο μέρος τους. Αυτό θα ήταν καταστροφικό για τις τράπεζες, γι’ αυτό θα πρέπει να τις βοηθήσουν οι κυβερνήσεις. Μπορεί αυτή η λύση να είναι ακριβή για τη Γερμανία, αλλά έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να πληρώσουμε. Κι έτσι θα είχε και η Ελλάδα μια ευκαιρία για μια νέα αρχή».

Η Γερμανία δεν πτώχευσε μόνο δύο φορές κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, αλλά «τουλάχιστον τρεις». Η τρίτη ήταν το… 1990! «Ο τότε καγκελάριος Χέλμουτ Κολ αρνήθηκε να εφαρμόσει τη Συμφωνία του Λονδίνου του 1953. Η συμφωνία έλεγε ότι οι γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις στην περίπτωση της επανένωσης των Γερμανίων θα πρέπει να τεθούν υπό επαναδιαπραγμάτευση. Η Γερμανία, όμως, δεν πλήρωσε μετά το 1990 (εκτός πολύ λίγων) ούτε τα αναγκαστικά δανεια, ούτε αποζημιώσεις κατοχής. Κήρυξε μιαν οιονεί στάση πληρωμών. Η Ελλάδα είναι ένα από τα κράτη, που δεν πήραν δεκάρα», παρατηρεί ο γερμανός ιστορικός.

Ο Ριτσλ εξηγεί: «Η Γερμανία έζησε τις μεγαλύτερες χρεοκοπίες της νεότερης ιστορίας. Την σημερινή οικονομική ανεξαρτησία της και τη θέση της ως “Διδασκάλου της Ευρώπης” την χρωστάει στις ΗΠΑ, οι οποίες μετά τον Α’ αλλά και κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο παραιτήθηκαν από το δικαίωμα τους να ζητήσουν τεράστιες πολεμικές αποζημιώσεις. Αυτό δεν το θυμάται όμως κανείς σήμερα…» Ειδικότερα, μετά τη γερμανική συνθηκολόγηση του 1945 «οι ΗΠΑ φρόντισαν να μην θέσει κανείς από τους συμμάχους αξιώσεις για αποζημίωση. Εκτός από μερικές εξαιρέσεις, ματαιώθηκαν όλες οι αξιώσεις μέχρι μια μελλοντική επανένωση των Γερμανιών. Αυτό ήταν πολύ ζωτικό για την Γερμανία, ήταν στην ουσία η οικονομική βάση του γερμανικού μεταπολεμικού θαύματος. Αλλά παράλληλα, τα θύματα της γερμανικής κατοχής ήταν αναγκασμένα να αποποιηθούν τα δικαιώματα τους για αποζημίωση, μεταξύ αυτών και οι Έλληνες…».

Ο καθηγητής Ριτσλ υπολογίζει ότι τα γερμανικά χρέη της δεκαετίας του 1930 ισοδυναμούν με το κόστος της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008. «Συγκριτικά, λοιπόν, τα χρέη της Ελλάδας είναι μηδαμινά». Το οικονομικό μας θαύμα κατέστη δυνατό αποκλειστικά και μόνο επειδή δεν αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε αποζημιώσεις», σημειώνει ο Ριτσλ. Και στην παρατήρηση του Spiegel μήπως η Γερμανία θα έπρεπε να είναι πιο συγκρατημένη στις απαιτήσεις της προς την Ελλάδα, ο καθηγητής ήταν αφοπλιστικός:

«Η Γερμανία στον 20ο αιώνα ξεκίνησε δυο πολέμους. Τον δεύτερο τον διεξήγαγε ως πόλεμο αφανισμού και εξολόθρευσης. Στη συνέχεια οι αντίπαλοί της αποποιήθηκαν το δικαίωμά τους για αποζημιώσεις. Το ότι η Γερμανία πραγματοποίησε το θαύμα της πάνω στις πλάτες άλλων ευρωπαίων δεν το έχουν ξεχάσει οι Έλληνες που παρακολουθούν τα εχθρικά γι’ αυτούς άρθρα και γνώμες στα γερμανικά ΜΜΕ. Αν αναβιώσουν τις παλιές διεκδικήσεις, μπορεί να ακολουθήσουν κι άλλοι… Θα έπρεπε να εξυγιάνουμε με προθυμία την Ελλάδα με τα λεφτά μας… Αν παίξουμε το παιχνίδι των ΜΜΕ, κάποτε κάποιοι θα μας στείλουν τους παλιούς λογαριασμούς».

http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2011-07-17-21-17-06-2011071739233/

Ποιος δουλεύει ποιον;

Μία από τις δύο κυβερνήσεις,  της  Ελβετίας ή της Ελλάδας μας  λέει ψέματα και μας κοροϊδεύει.

Χθές ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος απηύθυνε πρόσκληση από το βήμα της Βουλής σε όσους  έχουν μεταφέρει τα χρήματά τους στο εξωτερικό, να το δηλώσουν  και να τακτοποιήσουν τις υποθέσεις τους,  ισχυριζόμενος  ότι  υπάρχουν στοιχεία και θα γίνουν έλεγχοι.

Πριν από ένα μήνα η υπουργός Οικονομικών της Ελβετίας είπε ακριβώς τα αντίθετα. Δηλαδή,  ότι η Ελβετία έχει δηλώσει στην ελληνική κυβέρνηση ότι είναι πρόθυμη να συνεργαστεί , αλλά η Ελλάδα δεν έχει κάνει τίποτα. Πριν από την απάντηση της Ελβετίδας υπουργού είχαν προηγηθεί ταξίδια του Θ.Πάγκαλου που έλεγε ότι πήγαινε στην Ελβετία για να τακτοποιήσει το ζήτημα.

Το παρακάτω απόσπασμα είναι από τα όσα δήλωσε η  υπουργός  Οικονομικών της Ελβετίας Eveline Widmer-Schlumpf για το θέμα.

«Από το 2005* η Ελβετία επεδίωξε να επεκτείνει την ανταλλαγή πληροφοριών στις περιπτώσεις φορολογικής απάτης, χωρίς όμως η Ελλάδα να ανταποκριθεί στο Ελβετικό αίτημα. Το 2009, η Ελβετία ανακοίνωσε την προθυμία της να επεκτείνει την ανταλλαγή πληροφοριών κατά την έννοια του άρθρου 26 της Σύμβασης του ΟΟΣΑ και να παράσχει πληροφορίες για την ορθή χρήση του εθνικού φορολογικού δικαίου των κρατών-μελών συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Με τη συμφωνία σε ένα τροποποιητικό Πρωτόκολλο μεταξύ Ελβετίας και Ελλάδας θα μπορούσε αυτός ο στόχος να υλοποιηθεί στις 4 Νοεμβρίου του 2010. Τα Ομοσπονδιακά Κοινοβούλια θα πρέπει να συναινέσουν στο Πρωτόκολλο που τροποποιεί τη σύμβαση αποφυγής διπλής φορολογίας με την Ελλάδα με την τελική ψηφοφορία της 17ης Ιουνίου 2011 προκειμένου να εγκριθεί η συμφωνία από την πλευρά της Ελβετίας. Αυτή η νέα κατάσταση θα επιτρέψει στις ελληνικές αρχές να διασφαλίσουν, στη συνέχεια, ότι τα περιουσιακά στοιχεία των Ελλήνων που βρίσκονται σε ελβετικές τράπεζες θα φορολογούνται στην Ελλάδα.»

*Από το 2005 υπάρχει  συμφωνία μεταξύ Ελβετίας  και ΕΕ για τη φορολόγηση των τόκων των καταθέσεων στην Ελβετία. Σύμφωνα με αυτή τη συμφωνία  οι τόκοι από τραπεζικά προϊόντα  φορολογούνται στην πηγή. Αυτή η συμφωνία  επιτρέπει  στις ελληνικές αρχές να διασφαλίσουν, στη συνέχεια, ότι τα περιουσιακά στοιχεία των Ελλήνων που βρίσκονται σε ελβετικές τράπεζες θα φορολογούνται στην Ελλάδα.

Τώρα ο Β.Βενιζέλος  μας ξαναλέει τα ίδια που έλεγε μέχρι τώρα ο Πάγκαλος. Ο Βενιζέλος ισχυρίστηκε ότι μίλησε σε τηλεδιάσκεψη με την Ελβετίδα ομολόγό του και το θέμα δρομολογήθηκε.

Τόσο που έχουν αργήσει, φωνάζοντας προειδοποιητικά κάθε λίγο «Ελβετία ερχόμαστε» , τα πουλάκια θα έχουν πετάξει για άλλους (φορολογικούς) παραδείσους.

http://www.antinews.gr/2011/07/16/112928/#more-112928

Το χρήμα είναι χρέος

Δείτε πώς οι τράπεζες δημιουργούν το χρήμα από το ΤΙΠΟΤΑ.

Σήμερα σε όλο τον κόσμο κυκλοφορεί χρήμα που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει.

“Τρύπα” 4,5 δισ. ευρώ στον προϋπολογισμό στο 6μηνο

Στα 4,542 δισ. ευρώ διαμορφώνεται το πρώτο εξάμηνο του έτους η “μαύρη τρύπα” του προϋπολογισμού, λόγω κυρίως της δραματικής υστέρησης των φορολογικών εσόδων, αλλά και της σημαντικής υπέρβασης των δαπανών.

Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία εκτέλεσης του Κρατικού Προϋπολογισμού για το εξάμηνο Ιανουάριου – Ιουνίου 2011, σε δημοσιονομική βάση, το έλλειμμα του Κρατικού Προϋπολογισμού διαμορφώνεται στα 12.781 εκατ. € έναντι στόχου 10.374 εκατ. € και ελλείμματος 9.997 εκατ. €  το αντίστοιχο διάστημα του 2010.

Τα συνολικά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού κατά το α’ εξάμηνο (Τακτικός και ΠΔΕ) υστερούν έναντι του στόχου κατά 3.051  εκατ. €, ενώ οι συνολικές δαπάνες (Τακτικός και ΠΔΕ) παρουσιάζονται μειωμένες κατά 644 εκατ. €.

Δηλαδή τι θέλουν να μας πουν. Ότι τα μέτρα που έχουν πάρει μέχρι τώρα, το Μνημόνιο Νο 1, οι μειώσεις των μισθών και οι αυξήσεις σε φόρους, τέλη κλπ, αντί να βελτιώσουν την κατάσταση της Οικονομίας, την χειροτερεύουν.
Αφού απέτυχαν στον προϋπολογισμό, σημαίνει ότι είναι άχρηστοι και καλύτερα να πάνε στο σπίτι τους.
Αρκετά πια με τους μαθητευόμενους μάγους.

Η τραγωδία στην Κύπρο γεννά πολλά ερωτηματικά

Διαστάσεις διπλωματικού θρίλερ λαμβάνει η τραγωδία που κόστισε τη ζωή σε τουλάχιστον δώδεκα αθώους ανθρώπους στη ναυτική βάση «Ευάγγελος Φλωράκης», στο Ζύγι της Κύπρου. Μετά τις χθεσινοβραδυνές αποκαλύψεις του “Newsbomb” για τις αφόρητες πιέσεις των Αμερικανών εις βάρος της Λευκωσίας, όπως αυτές καταγράφονται στις διαρροές των Wikileaks, μία νέα πτυχή έρχεται να ενισχύσει τις υποψίες περί δολιοφθοράς…

Το γαϊτανάκι των πιέσεων άρχισε από το 2009 όταν ενεπλάκη προσωπικώς η Αμερικανίδα υπουργός Εξωτερικών κ. Χίλαρυ Κλίντον απειλώντας εμμέσως τον Κύπριο Πρόεδρο κ. Δημήτρη Χριστόφια να λάβει μέτρα εναντίον της Κύπρου αν θα μεταφέρονταν τα πυρομαχικά που εξερράγησαν από το Ιράν στη Συρία με το ρωσικών συμφερόντων πλοίο “Μαντσεγκόρσκ”, το οποίο έφερε κυπριακή σημαία. Η κυπριακή πλευρά αντιστάθηκε αρχικώς στις πιέσεις των Αμερικανών. Φοβόταν τη δικαιολογημένη οργή και τα πιθανά αντίποινα της Συρίας, αν προχωρούσε σε τέτοια κίνηση. Η Κύπρος έχει, άλλωστε, πικρή πείρα. Παλιότερα είχε πάλι υποκύψει στις πιέσεις των ΗΠΑ και του Ισραήλ και είχε κατασχέσει το φορτίο ενός άλλου πλοίου του “Γκρεγκόριο”, το οποίο μετέφερε στη Συρία ραντάρ από τη Βόρειο Κορέα. Τότε η Δαμασκός εγκατέλειψε τη φιλοκυπριακή πολιτική της, έκανε στροφή 180 μοιρών και άνοιξε την πορθμειακή γραμμή από το συριακό λιμάνι της Λατάκια προς την κατεχόμενη Αμμόχωστο, αίροντας τον αποκλεισμό του κατοχικού ψευδοκράτους. Όπως αποδεικνύεται από τις διαρροές των Wikileaks, η υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ κ. Χίλαρυ Κλίντον πίεσε τον Κύπριο Πρόεδρο κ. Δημήτρη Χριστόφια, ο οποίος υπέκυψε και λίγες ώρες πριν μπει το πλοίο στα συριακά χωρικά ύδατα το διέταξε στη Λεμεσό, όπου μετά δύο εβδομάδες διαβουλεύσεων κατασχέθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 2009 το φορτίο του με απόφαση του υπουργικού συμβουλίου της Κύπρου.

Στην περιοχή του Ζυγίου σχεδιάζεται να κατασκευαστεί ο τερματικός σταθμός υγροποίησης φυσικού αερίου (LNG) που θα τροφοδοτείται με υποθαλάσσιο αγωγό από το ισραηλινό κοίτασμα “Leviathan 3” και το κυπριακό πεδίο 12. Το σημείο βρίσκεται σε ακτίνα δύο χιλιομέτρων από το σημείο που έγινε η έκρηξη.
Η εκδοχή που αναφέρει πως επρόκειτο για συγκεκριμένο χτύπημα με πολιτικές, διπλωματικές, στρατιωτικές και οικονομικές διαστάσεις μάλλον ενισχύεται από τις συνέπειες που προκαλεί η έκρηξη, πέρα από τις ανθρώπινες απώλειες. Έγκυροι διπλωματικοί αναλυτές δεν αποκλείουν να πρόκειται για μεθοδευμένη ενέργεια η οποία πλήττει οικονομικά την Κύπρο στον πιο ευαίσθητο τομέα της, τον ενεργειακό.

Τα Wikileaks Εδώ και εβδομάδες πάντως, διαδραματίζεται ένα περίεργο διπλωματικό παιγνίδι, το οποίο κορυφώθηκε με τις αποκαλύψεις που προέρχονται από τα Wikileaks και μαρτυρούν έμμεσους εκβιασμούς της Αμερικανίδας υπουργού Εξωτερικών κ. Χίλαρυ Κλίντον ότι οι ΗΠΑ θα αναγκαστούν να εκθέσουν διεθνώς την Κύπρο αν το φορτίο με τα ιρανικά πυρομαχικά σε πλοίο με κυπριακή σημαία κατάφερνε να φτάσει στη Συρία.

Εμπλοκή της NSA Ωστόσο, η αμερικανική Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας (NSA) πληροφόρησε την πρεσβεία ότι το πλοίο «δεν είχε λάβει ή μεταδώσει μηνύματα μέσω ασυρμάτου προσφάτως». Επιπλέον, το αμερικανικό Ναυτικό ενημέρωσε ότι αν το «Μόντσιεγκορσκ» διατηρούσε την κατεύθυνσή του και την ταχύτητα των 11 κόμβων θα έφτανε στη Συρία το ίδιο βράδυ. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι Αμερικανοί πίεζαν με τηλεφωνήματα τους Κύπριους αξιωματούχους το τελευταίο κρίσιμο 24ωρο, ενώ είχαν ήδη προχωρήσει σε απευθείας διάβημα προς τον Πρόεδρο κ. Δημήτρη Χριστόφια για τον περιορισμό του πλοίου σε κυπριακό λιμάνι.

Διαβάστε περισσότερα από το άρθρο του Του Χ.Κ. Λαζαρόπουλου  στο www.newsbomb.gr



“Έφυγε” ο Όθωνας

Η πιο γραφική φιγούρα της Αμαλιάδας, ο άνθρωπος που άφησε τα χνάρια του στην ιστορία της πόλης, ο Όθωνας που ήξεραν όλοι, δεν υπάρχει πια.

Έφυγε τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, στα 71 του χρόνια, σε μία περίοδο που το χιούμορ του  και οι ατάκες του που τους έκαναν όλους να χαμογελούν, θα λείψουν περισσότερο από ποτέ.

Γνωρίσαμε τον Όθωνα από τα παιδικά μας χρόνια, με την στολισμένη άμαξά του να κυκλοφορεί στους δρόμους της Αμαλιάδας. Έγινε γνωστός και στην υπόλοιπη Ελλάδα από το κρατικό κανάλι της τηλεόρασης που υπήρχε τότε.

Τον θυμόμαστε στους δρόμους γύρω από το ΚΤΕΛ, αλλά και στις πλατείες να φροντίζει για την καθαριότητα της πόλης. Μάζευε ότι χαρτάκι ήταν πεταμένο κάτω, αλλά και επέπληττε όποιον πετούσε κάτω έστω και ένα απόκομμα εισιτηρίου.

Πολλές φορές υποκαθιστούσε την Τροχαία, βοηθώντας με τη σφυρίχτρα του να αποκατασταθεί η κυκλοφορία σε κάποιο μποτιλιαρισμένο σταυροδρόμι.

Η φιγούρα του Όθωνα, με τα πολύχρωμα ρούχα, τα πολλά κολιέ κρεμασμένα στο λαιμό, το καπέλο του, την γκλίτσα στο χέρι και το καλάθι ή τις τσαντούλες με τα μαντολάτα και τα παστέλια και τα λαχεία, μπορεί να έσβησε για πάντα, σίγουρα όμως δεν θα σβήσει από τη μνήμη των Αμαλιαδιτών.

Ζει και βασιλεύει η ασυδοσία στο Δημόσιο

Από την Έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή:

– Ουδεμία ποινή επιβλήθηκε σε παθολόγο του ΕΣΥ Γενικού Νοσοκομείου, ο οποίος άφησε στη θέση του ειδικευόμενο με μικρότερη εμπειρία γιατρό. Ως αποτέλεσμα,  ασθενής που εισήχθη με κεφαλαλγία απεβίωσε λόγω λανθασμένης διάγνωσης.

– Διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας έκανε τα στραβά μάτια σε υπάλληλο, ο οποίος παραπέμφθηκε (μετά από έκθεση επιθεώρησης-ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης) σχετικά με την εκτέλεση ναυλωμένης πτήσης την 22η Φεβρουαρίου 2009, με την οποία απέδρασε ο Παλαιοκώστας από τις φυλακές Κορυδαλλού.

– Ποινή ίση με τις μηνιαίες αποδοχές επιβλήθηκε σε αερολιμενάρχη σε νησί, ο οποίος δεν βρισκόταν ποτέ στην υπηρεσία του, με αποτέλεσμα τα αεροπλάνα να παραμένουν καθηλωμένα και το αεροδρόμιο να παραμένει αφύλαχτο το βράδυ.

Υπάλληλος δήμου, ελεγκτής εσόδων-εξόδων παραπέμφθηκε για έλλειμμα 59.200.000 ευρώ στη διαχείριση του Γραφείου Παρακαταθηκών και Δανείων. Παρέμεινε όμως, ατιμώρητος.

-Υπόλογος-ελέγκτρια εσόδων-εξόδων και ο συνάδελφός της υπεξαίρεσαν περισσότερα από 18 εκατομμύρια ευρώ το διάστημα 1996 έως και το 2001. Μόλις έξι μήνες προσωρινής παύσης από τα καθήκοντά της ήταν η ποινή που επιβλήθηκε στην λειτουργό.
-Ατιμώρητος παρέμεινε υπάλληλος πανεπιστημίου που προκάλεσε ζημιά 7.000.000 ευρώ στο ΑΕΙ παραλαμβάνοντας το πετρέλαιο και υπογράφοντας ψευδώς για την παραλαβή των ποσοτήτων,  ώστε να  διοχετεύει το πετρέλαιο στην αγορά.
– Καμία κύρωση δεν επέβαλε υπηρεσιακό συμβούλιο του υπουργείου Οικονομικών σε ελεγκτή εισαγωγών Τελωνείου ο οποίος κατηγορήθηκε για άμεση συνέργεια σε λαθρεμπορία.
– Προϊσταμένη γραφείου Πολεοδομίας υπέγραφε οικοδομικές άδειες των οποίων μελετητής μηχανικός ήταν ο σύζυγός της… Δεν της επιβλήθηκε καμία ποινή.

Στην ετήσια έρευνα ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο απόστημα των Πολεοδομιών, με μία από τις πιο αξιοσημείωτες περιπτώσεις να αφορά τον παράνομο πλουτισμό προϊσταμένου της Δ/νσης Πολεοδομίας Κηφισιάς, χωρίς να υπάρχουν νόμιμα και εμφανή εισοδήματα.

Αλλά και στην Πολεοδομία Περιστερίου, προϊστάμενος της δ/νσης σχεδίου πόλεως, χωρίς άδεια της υπηρεσίας του, εκπόνησε επ’ αμοιβή μελέτες για την έκδοση οικοδομικής άδειας και ορίστηκε… επιβλέπων μηχανικός σε οικοδομή του Περιστερίου.

Απόπειρα ληστείας στο Χάβαρι

Απόπειρα ληστείας έγινε τη Δευτέρα το βράδυ στο χωριό μας.

Ήταν γύρω στις 9.30 μ.μ. όταν ένας άγνωστος άνδρας μπήκε στο παντοπωλείο του Ν. Ντάναση και τον απείλησε με όπλο ζητώντας του να του δώσει ότι λεφτά είχε.

Ο παντοπώλης αντέδρασε και έσπρωξε το ληστή, ο οποίος το έβαλε στα πόδια.

Στη συνέχεια ειδοποιήθηκε η αστυνομία, η οποία εκτιμά ότι το όπλο ήταν ψεύτικο.

Η εγκληματικότητα δυστυχώς έχει φτάσει και στο χωριό μας. Μέχρι τώρα είχαμε μικροκλοπές σε σπίτια και διαρρήξεις σε καταστήματα και στο φαρμακείο του χωριού.

Η παράνομη και ανεξέλεγκτη είσοδος μεταναστών στη χώρα μας έχει αυξήσει την εγκληματικότητα. Μερικοί τσιγγάνοι επίσης ειδικεύονται σε μικροκλοπές.

Υπάρχουν βέβαια και πολλοί μετανάστες από τη Βουλγαρία και την Αλβανία που ζουν και εργάζονται πολλά χρόνια στο χωριό μας. Είναι άνθρωποι φιλήσυχοι, οικογενειάρχες και αγαπητοί στο χωριό.

Όσο η πολιτεία δεν παίρνει μέτρα κατά της λαθρομετανάστευσης και δεν διώχνει όσους έχουν έρθει παράνομα, η βία και η εγκληματικότητα θα αυξάνονται. Πρέπει η Δικαιοσύνη να είναι αμείλικτη σε όσους (Έλληνες ή ξένους) παρανομούν.

Πάντως θα πρέπει να ξεχάσουμε τις εποχές που αφήναμε τις πόρτες ξεκλείδωτες. Και δεν είναι πολύ μακρινές.

Κακοί ντυθήκανε καλοί

Ο Μανώλης Ρασούλης και οι αδελφοί Κατσιμίχα τραγουδούν: “Κακοί ντυθήκανε καλοί”, σε μουσική του Πέτρου Βαγιόπουλου και στίχους Μανώλη Ρασούλη. Από το δίσκο “Σελοτέιπ” (1997).

Επειδή το βίντεο “εξαφανίστηκε” από το Youtube, ας διαβάσουμε τους στίχους του Μανώλη Ρασούλη και ας τους συγκρίνουμε με τη σημερινή κατάσταση:

Κακοί ντυθήκανε καλοί και πιάσαν εξουσίες
κι υπερωρία πέσανε στις αγιοαμαρτίες

Λύκοι ντυθήκανε αρνιά κάνουν πως μπεμπενίζουν
κι όσοι τους είδαν για ψητά στον Αδη αρμενίζουν

Στ’ άρματα, στ’ άρματα, τρέχτε και κάνουν κατοχή
τα μέσα και τα έξω μου καθάρματα.
Στ’ άρματα, στ’ άρματα, τίποτα, τίποτα πια δεν μας σώνει
τίποτα, ούτε κι οι Μασόνοι.

Εγώ ό,τι είχα πια να πω το είπα
και γαμώ του όζοντος την τρύπα.

Κακοί ντυθήκανε καλοί και κάνουν τη δουλιά τους
στον Ηλιο δείχνουν οι αμνοί τώρα τα κόκκαλά τους

Κακοί ντυθήκανε καλοί και πιάσαν εξουσία
αυτοί που ξεγελάστηκαν φταίγανε κατ΄ουσία.

Στ’ άρματα, στ’ άρματα, τρέχτε και κάνουν κατοχή
τα μέσα και τα έξω μου καθάρματα.
Στ’ άρματα, στ’ άρματα, τίποτα, τίποτα πια δεν μας σώνει
τίποτα, ούτε κι οι Μασόνοι.

Εγώ ό,τι είχα πια να πω το είπα
και γαμώ του όζοντος την τρύπα.

Βουτηγμένος στα χρέη ο Δήμος Ήλιδας

Στους 56 ανέρχονται οι Δήμοι οι οποίοι παρουσιάζουν συνολικό χρέος άνω του 100% των τακτικών τους εσόδων και της ΣΑΤΑ (Συλλογική Απόφαση Τοπικής Αυτοδιοίκησης), σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από το υπουργείο Εσωτερικών.

Βάσει των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί από τους ίδιους τους Δήμους στη Βάση Οικονομικών Δεδομένων, μέχρι την 5η Μαΐου, οι Δήμοι με συνολικό χρέος άνω του 100% των τακτικών εσόδων και των κονδυλίων της ΣΑΤΑ είναι οι εξής:

Τήλου, Φυλής, Αμαρουσίου, Περάματος, Αχαρνών, Πειραιώς, Σπάτων-Αρτέμιδος, Αγιάς, Δίου-Ολύμπου, Ρόδου, Καρδίτσας, Ασπροπύργου, Πύλης, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Μαρκοπούλου Μεσογαίας, Βιάννου, Βύρωνος, Τροιζηνίας, Σαλαμίνας, Κορυδαλλού, Τρικκαίων, Κοζάνης, Σιθωνίας, Ζωγράφου, Σύμης, Μεταμορφώσεως,, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Αγίας Βαρβάρας, Κέρκυρας, Ιστιαίας-Αιδηψού, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Αλίμου, Βέλου-Βόχας, Κασσάνδρας, Σερβίων-Βελβεντού, Κύμης-Αλιβερίου, Μεγαρέων, Κισσάμου, Λαυρεωτικής, Ήλιδας, Ωρωπού, Κεφαλονιάς, Νέας Προποντίδας, Σκιάθου, Ζακύνθου, Ύδρας, Κατερίνης, Ορχομενού, Περιστερίου, Καισαριανής, Ιωαννιτών, Θερμαϊκού, Αίγινας, Ρεθύμνης, Κρωπίας και Διρφύων-Μεσσαπίων.

Τα στοιχεία διαβιβάστηκαν στη Βουλή πριν από λίγες ημέρες από τον πρώην υφυπουργό Εσωτερικών Γιώργο Ντόλιο, προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κωνσταντίνο Αϊβαλιώτη ο οποίος ζητούσε από την κυβέρνηση να τον ενημερώσει πόσοι Δήμοι βρίσκονται στην “πορτοκαλί” ζώνη και πόσοι στην “κόκκινη”, που θα υποχρεωθούν να μπουν σε πρόγραμμα εξυγίανσης.

Με το έγγραφο του υπουργείου Εσωτερικών, ο βουλευτής ενημερώνεται ότι τελεί υπό έκδοση απόφαση του Υπουργού για την αξιολόγηση των Δήμων, με τρόπο που θα διαπιστώνει τη συνδρομή των προϋποθέσεων του Νόμου, βάσει δεικτών, για την υπαγωγή τους στο Ειδικό Πρόγραμμα Εξυγίανσης και θα ρυθμίζει και κάθε άλλη λεπτομέρεια.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=111507395

Όπως βλέπουμε, ένας από τους υπερχρεωμένους Δήμους είναι και ο Δήμος Ήλιδας (Αμαλιάδας και Πηνείας).

Και πώς να μην είναι χρεωμένος, όταν η ΔΕΥΑ Αμαλιάδας έπαιρνε δάνεια για να πληρώνει τους υπερβολικούς μισθούς των υπαλλήλων της.

Στη δε Πηνεία αρκετοί είναι αυτοί που δεν έχουν πληρώσει ποτέ για την ύδρευση του σπιτιού τους.

Η Δημοτική Αστυνομία υπολειτουργεί. Δεν κάνει ελέγχους για κατάληψη πεζοδρομίων και πλατειών από καταστήματα, παράνομο παρκάρισμα αυτοκινήτων, κάπνισμα σε κλειστούς χώρους.

Αρκετά έσοδα έχουν χαθεί από τα πρόστιμα που έπρεπε να πληρώσουν όλοι οι παρανομούντες.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων