ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ

Σχόλια και … σχολιανά

Αρχεία για 13 Οκτωβρίου 2021

Μικρή “απόδραση” στην Πρέβεζα

Εδώ και μερικές ημέρες τα τηλεοπτικά κανάλια μας τρομοκρατούσαν για την έλευση της “Αθηνάς” και τον χαλασμό κόσμου που θα επιφέρει. Βρισκόμουν λοιπόν σε δίλημμα, αν θα κάνω το ταξιδάκι στην Πρέβεζα, που είχα κερδίσει.

Μπορεί τη νύχτα να έβρεξε αρκετά, αλλά ξυπνώντας το πρωί είδα μια ηλιόλουστη μέρα. Ετοιμαστήκαμε βιαστικά και ξεκινήσαμε για την Πρέβεζα. Λίγο έξω από το Αγρίνιο μας έπιασε μια δυνατή μπόρα που μας ανέκοψε τη φόρα. Φτάνοντας στην Πρέβεζα μας υποδέχτηκε άλλη μια μπόρα. Στο ξενοδοχείο Daluz Boutique hotel, όπου είχα κερδίσει τη δωρεάν διαμονή μέσω διαγωνισμού στο instagram, μας υποδέχτηκαν και μας οδήγησαν στο δωμάτιό μας. Το ξενοδοχείο βρίσκεται λίγο έξω από την Πρέβεζα στην περιοχή Ψαθάκι.

Το απόγευμα βγήκαμε για βόλτα και καφέ στην παραλία της Πρέβεζας. Και το βραδάκι περιπλανηθήκαμε στα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης, με τις ταβέρνες, τα μπαράκια και άλλα μαγαζιά. Μου θύμισε αρκετά το Ναύπλιο.

Την επόμενη μέρα, μετά το πλούσιο πρωινό, ξεκινήσαμε για την “πριγκίπισσα του Ιονίου”, την Πάργα. Μετά από 50 λεπτά περίπου, φτάσαμε στην όμορφη Πάργα για περπάτημα και καφεδάκι.

Το μεσημέρι επιστροφή στην Πρέβεζα και στον παραλιακό δρόμο στο εστιατόριο alati seafood and more. Εκεί είχα κερδίσει ένα γεύμα για 2 άτομα μέσω του ίδιου διαγωνισμού στο instagram. Αφού απολαύσαμε το φαγητό, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση.

Το πρωί της Κυριακής μας ξύπνησε μια δυνατή βροχή. Αφού πήραμε το πρωινό μας στο ξενοδοχείο, αποχαιρετήσαμε την Πρέβεζα και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Στην όμορφη Αμφιλοχία έγινε η καθιερωμένη στάση, όπως πάντα σε ταξίδια στη Δ. Στερεά, Επτάνησα ή Ήπειρο, για καφέ.

Ενώ το αυτοκίνητο όταν ερχόμαστε έφτασε και μέχρι τα 140 χμ./ώρα (ΣΣσσς) σε ορισμένα σημεία της Ιονίας οδού, τώρα στην επιστροφή με δυσκολία έφτανε τα 100 χμ./ώρα, λες και αρνιόταν να επιστρέψει.

Η Πρέβεζα είναι πρωτεύουσα του ομώνυμου νομού με 20.000 κατοίκους περίπου. Εκτός από την παλιά πόλη με τα στενά σοκάκια, υπάρχει και η αναπτυσσόμενη νέα πόλη. Για την Πρέβεζα είχα την άποψη ότι είναι μια πόλη καταθλιπτική και αδιάφορη, επηρεασμένος από την αυτοκτονία του Καρυωτάκη εκεί. Το ταξίδι αυτό όμως, μου έδωσε την ευκαιρία να αλλάξω γνώμη.

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω το ξενοδοχείο Daluz Boutique hotel για την φιλοξενία και το εστιατόριο alati seafood and more για το γεύμα που προσέφερε.